Muzikal kamniških dijakov si je ogledal tudi predsednik države

Kamnik.info, 20. april 2018 ― Dijaki angleške gledališke skupine Gimnazije in srednje šole Rudolfa Maistra so v sredo uprizorili dobrodelno predstavo oz. muzikal »The Tribe, ki si jo je, kot častni pokrovitelj predstave, ogledal tudi predsednik države Borut Pahor. O izvrstno pripravljeni predstavi kamniških dijakov smo na naših straneh že pisali (Povezava: Kamniški dijaki navdušili z muzikalom »The tribe«), njeno ... The post Muzikal kamniških dijakov si je ogledal tudi predsednik države appeared first on Kamnik Info.

OBISK TRETJEŠOLCEV

Medobčinska matična knjižnica Žalec, 20. april 2018 ― Tretješolci so se z učiteljicami in knjižničarko Aljo Bratuša podali na sprehod po Polzeli. Že dan prej so izbrani učenci dobili opise kulturnih ustanov in spomenikov, da so se lahko pripravili za vlogo turističnih vodnikov.  Najprej so pred šolo povedali nekaj besed o njej, nato so se podali na Komendo, kjer so izvedeli nekaj o zgodovini gradu. V gradu so obiskali občinsko knjižnico. Knjižničarka Renata Novak jim je predstavila knjižnico, povedala, kje vse je včasih domovala knjižnica, za zaključek pa so si ogledali film o Komendi, ki so ga posneli učenci ...

BORIS CAVAZZA NA VELIKEM ODRU SLG CELJE – PONEDELJEK, 23. APRIL, OB 19.30

SLG Celje, 20. april 2018 ― Gledališče Koper Furio Bordon ZADNJE LUNE Režiser Dušan Mlakar   IGRAJO Oče BORIS CAVAZZA Mati ANJA DRNOVŠEK Sin ROK MATEK   Ponedeljek, 23. aprila 2018, ob 19.30, Veliki oder SLG Celje   Zadnje lune je igra o staranju, o strahu pred smrtjo in priznanju nemoči pa tudi igra o medgeneracijskem prepadu, o pomanjkanju empatije mladih v odnosu do starostnikov, predvsem pa surova, toda globoka analiza volje do življenja, kakor jo razkrivata profesorjeva izkušnja prostovoljnega »izgnanstva« in nenehno iskanje ravnovesja med pogoji za njegov obstoj in praznino, ki neizogibno ugasne vsako iskro življenja.

K samorastnikom po navdih

Kamra.si, 20. april 2018 ― Vabljeni k ogledu razstave črno-belih ilustracij, ki so pod mentorstvom ilustratorja Petra Škerla nastale v sklopu delavnice K samorastnikom po navdih junija 2017 v okviru praznovanja 50. Mednarodnega tabora likovnih samorastnikov Trebnje. Razstavljajo: Zdravko Červ, Nataša Franko, Tomaž Kocuvan, Nina Mrđenović, Marija Prah in Tanja Smerke Mišmaš.
Slovenijo bo na 58. beneškem bienalu zastopal Marko Peljhan

Slovenijo bo na 58. beneškem bienalu zastopal Marko Peljhan

Misli, 20. april 2018 ― Slovenijo bo na 58. beneškem umetnostnem bienalu 2019 zastopal umetnik in raziskovalec Marko Peljhan, ki deluje na meji med umetnostjo, tehnologijami in znanostjo. Njegov projekt za slovenski paviljon bo rezultat večletnega raziskovalnega dela. Kustos predstavitve bo Igor Španjol, sicer kustos Moderne galerije za sodobno umetnost.

Zlati časi družabnosti: začetek 7. cikla Ljubljane v gibljivih slikah

Kamra.si, 20. april 2018 ― V Slovanski knjižnici že sedmo leto zapored pripravljamo cikel domoznanskih večerov Ljubljana v gibljivih slikah.  Letošnji cikel smo posvetili temi družabnega življenja nekdanje Ljubljane in njenih prebivalcev. Družabno življenje so nekdaj spremljale številne šege in navade oziroma natančna pravila ravnanja, zato je bilo tudi sestavina družbenega ugleda. Vabimo vas na prvi večer, ki bo na sporedu v torek, 24. 4. 2018, ob 19. uri v kletni dvorani Slovanske knjižnice na Einspielerjevi 1 za Bežigradom. Najprej si bomo ogledali dokumentarni film Ljubljana 1909, ki je najstarejši filmski posnetek mesta Ljubljane. Sledilo bo predavanje Damjana J. Ovsca, etnologa, kulturnega in umetnostnega zgodovinarja ter publicista, ki bo orisal družabno življenje v Ljubljani od začetka 20. stoletja do druge svetovne vojne.   Za sodelovanje pri pripravi večerov se zahvaljujemo predavateljem, Slovenskemu filmskemu arhivu pri Arhivu RS ter TV arhivu in dokumentaciji RTV Slovenije.

Zemljevid padcev

Kriterij.si, 20. april 2018 ― Zemljevid padcev Via Negativa: 365padcev Urednik Fri, 04/20/2018 - 12:44 Zemljevid padcev * Padec vase zajema negativnost in pozitivnost; padec je onkraj dobrega in zlega; padec zgošča vase jedro dialektike. Pasti, vstati, pasti, vstati – nekakšno sodobno podoživljanje dinamike krščanskih inferna in paradisa, med katerima očiščenje, purgatio, vztraja kot čista sedanjost, ki se izmika vsaki definiciji. Kar pronica v našo zavest, je le dinamika vzpona in padca. Vse tisto vmes – je molk, je življenje, je tok. Ne obstaja. Vse tisto vmes je zunaj vsake politike. Predstavo 365padcev gledamo kot odrski esej s fragmentarno strukturo – oder kot avtonomno zvočno-scensko telo komunicira z nami prek teles akterjev. Predanost performerjev je nekaj, kar je za Vio Negativo značilno in kar vsakič znova presune ter osredišči gledalčevo zavest. Če je režija predstave vselej režija pogleda – telo gledalca se spremeni v sinestetično oko –, ta predstava z dinamiko zapiranja in odpiranja (padanja in vstajanja) odrskih zaves reže in izpostavlja momente realnosti. V dinamiki, ki ne dopušča oddiha in ima do gledalca presunljivo, neizrečeno zahtevo v vsakem trenutku, nas režiser Bojan Jablanovec vodi po tem zemljevidu padcev in udarcev. Tukaj smo priča nekakšni negativni alkimiji: osnovni princip alkimije je pretvarjanje niča v nekaj (zlato?), tukaj pa se iz nečesa (realnega) tvori nič kot destilirana performativna situacija, skozi katero gledalec gradi mrežo asociacij in odpora, idej in emocij, ki ga nenehno usmerjajo proti njegovim intimnim padcem. Proti padcem, ki nas silijo, da znova vstajamo – in tistim, zaradi katerih obležimo. * Predstava se začne z odštevanjem – to odštevanje vzpostavi neko geometrično moč štetja kot Zakona; ta geometričnost je močnejša od performerjev, močnejša od gledalcev. Kot računalniški glas, ki v nekem kasnejšem prizoru poje »I can't get no satisfaction«. Ta popolna praznina, ki je lastna tako stroju kot človeški abstrakciji (številu), je neskonč
še novic