Dejan Mijović - PETI LETNI ČAS

Galerija STOLP, 21. maj ―  Poletje našega življenja Ta dolgoročni projekt je posvečen vsem mojim prijateljem, hkrati pa predstavlja tudi zgodovino našega prijateljstva. Pravi prijatelji nam stojijo ob strani v dobrem in slabem. Po moji nesreči so mi stali ob strani, ko sem jih najbolj potreboval. Brez njihove podpore in podpore moje družine bi bila rehabilitacija po “ponovnem rojstvu” zame veliko težja. Zdaj vem, da so v življenju najpomembnejši družina in prijatelji. Prijatelje fotografiram že od leta 1999....

Dejan Mijović - POLETJE NAŠEGA ŽIVLJENJA

Galerija STOLP, 21. maj ―  Poletje našega življenja Ta dolgoročni projekt je posvečen vsem mojim prijateljem, hkrati pa predstavlja tudi zgodovino našega prijateljstva. Pravi prijatelji nam stojijo ob strani v dobrem in slabem. Po moji nesreči so mi stali ob strani, ko sem jih najbolj potreboval. Brez njihove podpore in podpore moje družine bi bila rehabilitacija po “ponovnem rojstvu” zame veliko težja. Zdaj vem, da so v življenju najpomembnejši družina in prijatelji. Prijatelje fotografiram že od leta 1999....

Gero Angleitner: 5 nadstropje

Galerija STOLP, 18. april ― » v bližnji in daljni okolici so se dogajale mnoge zanimive stvari, rušile in gradile so se stavbe, na cesti se je odvijal promet v raznolikih vremenskih pogojih, jutranja in večerna svetloba sta odsevali na okoliških zgradbah in ves ta čas je bil fotoaparat na dosegu roke.«     Gero Angleitner       Gero Angleitner je fotograf, ki se s fotografijo ukvarja že več kot 50 let. Na tokratni samostojni razstavi v Fotogaleriji Stolp se predstavlja s projektom 5....

Gero Angleitner: 5 nadstropje

Galerija STOLP, 15. april ― » v bližnji in daljni okolici so se dogajale mnoge zanimive stvari, rušile in gradile so se stavbe, na cesti se je odvijal promet v raznolikih vremenskih pogojih, jutranja in večerna svetloba sta odsevali na okoliških zgradbah in ves ta čas je bil fotoaparat na dosegu roke.«     Gero Angleitner       Gero Angleitner je fotograf, ki se s fotografijo ukvarja že več kot 50 let. Na tokratni samostojni razstavi v Fotogaleriji Stolp se predstavlja s projektom 5....

Eva Petrič 21st Cent EVA – v njeni kož

Galerija STOLP, 7. marec ―   Eva Petrič se na aktualni razstavi 21st Cent EVA – v njeni koži predstavlja z izborom fotografij in videa, nastalih v zadnjih enajstih letih, od katerih je večina del razstavljenih prvič. Vsebinsko razstava odpira vprašanja ženske emancipacije. Slednja zadevajo žensko na dveh ravneh: na širši družbeni, kjer se manifestira kot dediščina boja za enakopravnost žensk, in na subjektivni, kjer zadevajo enakopravnost, uravnoteženost in svobodo, kolikor si jo...

Eva Petrič 21st Cent EVA – v njeni kož

Galerija STOLP, 1. marec ―   Eva Petrič se na aktualni razstavi 21st Cent EVA – v njeni koži predstavlja z izborom fotografij in videa, nastalih v zadnjih enajstih letih, od katerih je večina del razstavljenih prvič. Vsebinsko razstava odpira vprašanja ženske emancipacije. Slednja zadevajo žensko na dveh ravneh: na širši družbeni, kjer se manifestira kot dediščina boja za enakopravnost žensk, in na subjektivni, kjer zadevajo enakopravnost, uravnoteženost in svobodo, kolikor si jo...

FOTOGRAFSKO DRUŠTVO JANEZ PUHAR

Galerija STOLP, 24. januar ― Fotografsko društvo Janez Puhar iz Kranja je bilo ustanovljeno že 7. januarja 1910 v gostilni Mayer v Kranju. Društvo je delovalo do prve svetovne vojne, ob izbruhu te pa je delo kluba zamrlo in ni oživelo vse do obdobja obnavljanja države po drugi svetovni vojni. Delo društva ima tri pomembne vrhunce in sicer je v drugi polovici 50 let zaživela ti. »Kranjska manira« fotografiranja grafičnih motivov in pozneje »Pogled od zgoraj«. Oba načina sta se pretežno nanašala na krajinarsko fotografijo,...

FOTOGRAFSKO DRUŠTVO JANEZ PUHAR

Galerija STOLP, 21. januar ― Fotografsko društvo Janez Puhar iz Kranja je bilo ustanovljeno že 7. januarja 1910 v gostilni Mayer v Kranju. Društvo je delovalo do prve svetovne vojne, ob izbruhu te pa je delo kluba zamrlo in ni oživelo vse do obdobja obnavljanja države po drugi svetovni vojni. Delo društva ima tri pomembne vrhunce in sicer je v drugi polovici 50 let zaživela ti. »Kranjska manira« fotografiranja grafičnih motivov in pozneje »Pogled od zgoraj«. Oba načina sta se pretežno nanašala na krajinarsko fotografijo,...

LINJE IN PLOSKVE - letna razstava članov fotokluba maribor

Galerija STOLP, 20. december 2017 ― V fotografiji sta linija in ploskev elementa, ki sta nerazdružljivo povezana. Z njima lahko tvorimo zapletenejše strukture. Linija ima sposobnost, da poteka iz ene prostorske dimenzije v drugo ter pri tem ustvarja gibanje, ki zamejuje in ločuje notranji prostor od zunanjega prostora. V fotografiji ima najpomembnejšo vlogo kontrast ter izbira barve, teksture in oblike med različnimi ploskvami. Linije prav tako vzpostavljajo prostor ter imajo moč ustvariti izrazno asociacijo. Tudi ploskev ima...

LINJE IN PLOSKVE - letna razstava članov fotokluba maribor

Galerija STOLP, 19. december 2017 ― V fotografiji sta linija in ploskev elementa, ki sta nerazdružljivo povezana. Z njima lahko tvorimo zapletenejše strukture. Linija ima sposobnost, da poteka iz ene prostorske dimenzije v drugo ter pri tem ustvarja gibanje, ki zamejuje in ločuje notranji prostor od zunanjega prostora. V fotografiji ima najpomembnejšo vlogo kontrast ter izbira barve, teksture in oblike med različnimi ploskvami. Linije prav tako vzpostavljajo prostor ter imajo moč ustvariti izrazno asociacijo. Tudi ploskev ima...

Borut Krajnc - PRAZNINE

Galerija STOLP, 22. november 2017 ―   Utopije    Če ste bili kdaj v drive-inu, v kinu na prostem, po možnosti ameriškem, potem veste, da ni nič bolj nemočnega in patetičnega kot drive-in podnevi. Ne, nič ni bolj nemočnega in patetičnega, kot je drive-in, ko v njem ni filma, ko torej ugasne noč in ko na belem platnu ni tistega igrivega migotanja svetlobe, senc in barv. Nič ni bolj praznega in obenem srhljivega. In Borut Krajnc je slovenske reklamne panoje posnel kot platna drive-inov podnevi. Prazni reklamni...

Borut Krajnc - PRAZNINE

Galerija STOLP, 21. november 2017 ―   Utopije    Če ste bili kdaj v drive-inu, v kinu na prostem, po možnosti ameriškem, potem veste, da ni nič bolj nemočnega in patetičnega kot drive-in podnevi. Ne, nič ni bolj nemočnega in patetičnega, kot je drive-in, ko v njem ni filma, ko torej ugasne noč in ko na belem platnu ni tistega igrivega migotanja svetlobe, senc in barv. Nič ni bolj praznega in obenem srhljivega. In Borut Krajnc je slovenske reklamne panoje posnel kot platna drive-inov podnevi. Prazni reklamni...
še novic