EVROSLEPOTA

EVROSLEPOTA

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 11. maj 2014 ― Zadnjih par leta opazujem, kako se večina kulturnih institucij v Sloveniji bori za preživetje. Ob nekaterih res slabih organizacijah se za ohranitev svojih dejavnosti borijo tudi tisti, ki so že neštetokrat dokazali svoj pomen pri postavljanju Slovenije na kulturni zemljevid sveta. Razlog: finančna kriza. Vsi od Radia Študent do lokalnih mladinskih centrov so se znašli v situaciji, ko morajo vsako potezo upravičiti tudi ekonomsko. Smo v časih t.i. kulturnih industrij, kjer ustvarjanje kvalitetne umetnosti, izobraževanje in grajenje skupnosti ni več samo po sebi dovolj. Potrebno je gledati na denar. A medtem ko alternativci po novem iščemo rešitve na trgu, se mrežimo, brandamo, co-workamo in kickstartamo, naši mainstream kolegi še vedno uživajo državno podporo kot v zlati dobi socializma. In to ravno tisti, ki prisegajo na trg in kričijo, naj se vsi že enkrat odklopijo iz državne dude.  Žalostno, da mora na državno dudo priklopljeni umetniček kot sem jaz predavati o tržni logiki, ampak res nam očitno ni jasno. Ker za zgled popolne konkurenčnosti tako radi dajemo športnike, se za sekundo obrnimo k njim. Pri športih kjer leto za letom dosegamo mizerne rezultate, ljudje nehajo gledati tekme, sponzorji se umaknejo, država pa mora razmisliti o tem, kaj dela narobe. Morda bi bil čas, da preneha pošiljati svoje tekmovalce na mednarodna tekmovanja, ali pa najame nove trenerje in si taktiko zastavi drugače. Nima smisla biti jamajška bob ekipa. A za pop glasbenike to očitno ne velja. Po dveh desetletjih obupnih power balad in predzadnjih mest, so naša očesa še vedno uprta v Evrovizijo. Zakaj? Slovensko sodelovanje v Evroviziji je glasbena različica TEŠ 6: projekt brez prihodnosti v katerega se vsako leto meče denar, pri čemer že vnaprej vemo, da ne bo obrodil sadov. Na svoj račun pridejo vedno isti avtorji, ki poleg honorarjev in promocije pokasirajo tudi neomejeno število radijskih in TV predvajanj. Gotovo ne bodo imeli težav pri izplačilih avtorskih pravic, saj
Stara šola

Stara šola

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 24. september 2013 ― Že celo življenje nastopam po slovenskih klubih. Lahko rečem, da sem prekrižaril cel spekter alter prizorišč, od mladinskih centrov, študentskih klubov, skvotov in lokalov, do festivalov in dvoran. Skoraj vsak vikend pristanem v kakem drugem delu naše kokoške in se spoznavam z lokalnimi posebnostmi in lokalnimi posebneži. Kadar nisem na koncertu v vlogi nastopajočega sem tam kot poslušalec. Ob vsej raznolikosti koncertnega dogajanja po Sloveniji pa lahko v večini krajev opazim eno skupno značilnost: slab obisk na bolj sodobno, urbano obarvanih dogodkih. Kadarkoli se na odru igra nekaj, kar ne zveni kot Big Foot Mama, je publike bolj za vzorec, njihov odziv pa mlačen. In še ena lastnost združuje vse te kraje: skoraj nikoli se ne zgodi, da bi glasba, ki igra pred nastopom ali po njem bila stara manj kot 10 let. Obstajajo izjeme, ampak vsaj 10 let star izbor glasbene kulise je bolj ali manj pravilo na vseh dogodkih. Po nastopih organizator vedno reče bendu: “Ej, super ste bli, škoda da ni blo več folka. Ampak kaj češ, sej veš, tle pr ns je pač kmetija, folk tega ne šteka. Vi bi moral nujno it igrat vn!” Nato pa znova zažene playlisto iz svojega laptopa in v klubu zadonijo Big Foot Mama. Žur se lahko začne. Kaj lahko iz tega sklepam? Da v klubih glasbeni program oblikujejo ljudje, ki se že 10 let niso navdušili nad nobeno novo glasbo? Naj bom zaskrbljen? Kakšen smisel ima, da se glasbenik trudi biti odprt, sodoben, aktualen, eksperimentalen, ali bog ne daj, svetovljanski, če pa glasbeni okus večine Slovencev za svetovnimi trendi zaostaja za minimalno 10 let? Če ga krojijo organizatorji, uredniki in novinarji, ki že od študentskih let niso slišali ničesar novega? “Ja, če pa noben več ne zna delat muzke tako kot včasih!” bodo rekli nekateri. “Pa naj si mladi sami organizirajo koncerte! Saj nimajo nobene samoiniciative! Pol moramo pa mi vse narest.” bodo dodali drugi. Po svoje jih razumem. Desetletje so se trudili vzpostaviti delovanje kluba in tam takorekoč pust
TEDEN DOBRIH IDEJ #1

TEDEN DOBRIH IDEJ #1

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 6. september 2013 ― Kot ste nekateri opazili, sem na Facebooku in Twitterju začel zbirat dobre ideje, povezave in informacije o ljudeh, ki iščejo konkretne rešitve na svojih področjih. Ob vseh katastrofalnih ukrepih vlade in otroških maškeradah na raznih Rovtah se namreč človek počuti, kot da smo res narod totalnih debilov in da nismo sposobni niti osnov zdrave pameti. Ampak to ni popolna resnica. Poplava novic o raznih debilih pogosto zamegli tiste posameznike in ekipe, ki se samoiniciativno spopadajo s krizo in na različnih nivojih iščejo rešitve, utirajo pot alternativam in povezujejo ljudi. Želim si poiskati takšne ljudi, se povezovati z njimi, jih podpreti in jim pomagati pri dobrih projektih. Namesto da se ubadamo samo z nesposobneži (prav je, da jih identificiramo, a ne zaslužijo si toliko pozornosti) dajmo še malo osvetliti tiste sposobne. Vsak teden bom zato objavil nekaj povezav na zanimive nove ideje, ki jih doživljam kot pozitivne. Pošljite mi linke na ideje, ljudi in kolektive, za katere se vam zdi, da delajo dobre stvari, pa jih dajmo malo šerat po socialnih omrežjih. Škoda bi bilo, da grejo dobre ideje in poštene rešitve mimo nas.  V igri so seveda čisto vsa področja, in to od lokalne, grassroots ravni, do čisto institucionalnih na državni ali mednarodni ravni. Povsod se iščejo rešitve. Na željo nekaterih pa je tukaj na blogu seznam objav prejšnjega tedna, da se ohrani v malo trajnejši obliki. Če mi bo uspelo, bi rad vsak konec tedna objavil podoben seznam idej, ki se bodo nabrale. Iz sociološkega gušta pa zraven pod vsako objavo pripisujem še število lajkov in šerov, saj nam informacija o tem, kaj pri ljudeh "vžge" in kaj ne, marsikaj pove o stanju duha znotraj alternative. Vem da to ni objektivna cifra in da je vzeta zgolj iz vzorca mojih 4000 Facebook frendov, ampak vseeno si bom dovolil nekaj sklepov. Različne ideje v povezavi s hrano, še posebej če so zraven besede "bio", "eko" ali "domače", naletijo na takojšen pozitiven odziv velikega števila ljudi. Bolj s
Bitka za dober spanec - pismo Aljoši Bagoli 2. del

Bitka za dober spanec - pismo Aljoši Bagoli 2. del

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 26. julij 2013 ― Predbranje: Kolumna Aljoše Bagole v Marketing Magazinu N'tokov prvi odgovor na blogu Aljošin odgovor N'toku N'toko = indie-Bagola (sori za bedn fotošop) Aljoša pozdravljen. V tokratnem pismu bom moral biti malo bolj previden s svojim tonom, saj sem od zadnjič precejkrat slišal očitek, da sem preveč prijazen in spoštljiv v svojem pisanju. Ljudje začenjajo sumiti, da sva v resnici naklepno sodelovala in da je to samo publicity stunt. Mnogo raje bi videli, da bi te raztrgal na koščke, kot pa da poskušam s tabo govoriti. Zato moram prvih par besed nameniti njim. Zakaj sem se pravzaprav sploh lotil te debate okoli tvojih reklam in kolumne v obliki pisem? Ker nam tako nazorno prikazuješ, kako širok spekter ljudi se čuti del protestniškega gibanja. Kako se pravzaprav vsi počutimo kot del rešitve. Od anarhistov, za katere ni nihče v državi Sloveniji dovolj čist da bi predstavljal tako čiste vrednote, do oglaševalcev, ki se jim ne zdi sporno proteste vtakniti v reklamo za državno telekomunikacijsko podjetje, ki jo izdeluje agencija v večinski državni lasti. Od Matije Solceta, ki je ob vsakem vremenu in vsaki priložnosti vihtel svojo harmoniko, do Dan D, ki so prišli na vstajo nastopiti pod pogojem, da bo njihov koncert med javljanjem v TV Dnevnik. Od sekunde, ko je postalo jasno, da bodo protesti postali redni in množični, se je začel odvijati boj za moralno višji teren. Boj, ki je vstajo popolnoma izčrpal. Bralcem, ki jih torej zanima, zakaj se sploh pogovarjam s tabo, tukaj dajem jasen razlog: ker hočem vedeti, kako za vraga je reklama za Itak paket vse, kar nam je ostalo od uporniškega duha? Z odgovori si mi pomagal to razvozlati, kar se mi zdi vredno precej več kot pa 5 minut hejtanja, pa naj bo še tako zabavno. Bralcem se že vnaprej opravičujem za premalo adrenalinskega šusa, nizkih udarcev ali šokantnih resnic iz ozadja. Za to obstaja dovolj drugih medijev. Zdaj pa pojdiva k stvari. Za potrebe analize torej recimo, da midva predstavljava skrajna pola Slo
Upor kot brand - Pismo Aljoši Bagoli

Upor kot brand - Pismo Aljoši Bagoli

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 20. julij 2013 ― Verjetno ste v zadnjem mesecu zasledili reklame za pakete Itak, ki z estetiko protestov prikazujejo nekakšno vstajo mladih. Reklamna akcija je naletela na veliko neodobravanje kritične javnosti, kmalu pa se je na netu pojavila stran Plitak.si, ki parodira omenjeni način oglaševanja in zraven opozarja na nepravilnosti pri proizvodnji telefonov, kot tudi v oglaševalski industriji. Tako kot reklame Itak, je tudi stran Plitak.si naletela na mešane odzive, saj so jim nekateri očitali dvojno moralo in populizem. Pred kratkim je svoje stališče do teme v kolumni za Marketing Magazin razjasnil sam idejni vodja reklamne kampanje, kreativni direktor Pristopa Aljoša Bagola. Njegovo besedilo me je pustilo zelo zmedenega, saj pravi, da je bila ideja za to akcijo povsem progresivna in je želela spodbuditi angažiranost v oglaševanju. Osebno v zgodbi še vedno vidim precej lukenj, zato sem svoja vprašanja namenil kar Aljoši samemu. Ne z namenom, da prispevam k sporu Itak/Plitak, pač pa da poskušam odpreti dialog med navidez povsem nekompatibilnimi svetovi. V razgovor ste vabljeni vsi, ki imate kakšno misel na to temo. Žaljive in prostaške commente, ki ne prispevajo k vsebini debate pa bom brisal. Toscanijev oglas za Benettonovo akcijo Unhate ............. Aljoša, ne bi rad izpadel kot da te osebno napadam niti nočem izpasti kot zoprn levičarski kričač (čeprav tak na koncu vedno izpadem). Priznam, sem eden od tistih zadrtih nasprotnikov logike marketing sveta, ki se mu je obračal želodec ob zadnji reklamni akciji Itak, ter na ves glas širil anti-reklamno akcijo Plitak.si. Vsekakor pa nisem eden tistih, ki verjame, da oglaševalci ne bi smeli imeti političnega mnenja in se kritično opredeljevati do aktualnega dogajanja. Niti se nočem imeti za moralno neoporečnega razsodnika. Zato sem bil vesel tvoje kolumne v Marketing Magazinu, kjer si razodel svoj pogled na polemike okoli oglasa. Če je namen akcije mladim posredovati sporočilo, "da obračunajo z zgrešenimi pravili tega ča
PSIHOPATI

PSIHOPATI

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 3. junij 2013 ― Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi. Ne pisat o Hildi ... ..... Ah kurc, ne morem si pomagat. Pisal bom o Hildi.  Enostavno je fenomen okoli njenega sojenja in bega premočno izhodišče za razmišljanje, da bi se mu človek odpovedal. Obljubim, da vam bom čim manjkrat v spomin klical njeno upadlo, zmatrano faco in tisto grdo rozasto vetrovko, podobe iz zatožnih klopi, s katerimi so vas mediji že gotovo izčrpali. Raje se bom posvetil temu, zakaj so to počeli, oziroma zakaj smo tako krvavo potrebovali, da to počnejo. V Sloveniji se že nekaj časa govori o "moralnem očiščenju". Po dolgem obdobju spanja nam je vendarle kapnilo, da nam gre slabo in da so za to odgovorni čisto konkretni ljudje, oziroma njihovo nemoralno delovanje. V vrhuncu tega spoznanja smo zahtevali, da iz odgovornih položajev odidejo prav vsi politiki, funkcionarji in menedžerji. Elita se je za pomiritev strasti malo premešala med sabo, ponudila nekaj simboličnih odstopov in zaskrbljenih besed, s čimer je bila širša javnost za nekaj časa potešena. Tisti, ki nismo bili in smo vztrajali pri svoji drži, da so nemoralni vsi, smo se kmalu začeli spotikati ob nemoralnost v lastnih vrstah in se bolj ali manj ukvarjati z notranjimi obračuni. Bitka za naslov "kdo je dovolj moralen, da se sme imeti za vstajnika" je vstajo povsem izčrpala in jo v očeh že malo pomirjene javnosti naredila skoraj hujšo grožnjo za državo, kot je bil Janša. Politika je v eni brezhibni PR potezi prevzela naslov "moralnega prečiščevalca", ko je v sodelovanju z mediji ljudstvu ponudila akcijski triler o Hildi Tovšak, tega simbola abotnega stanja v slovenskem gospodarstvu. Vso potrebo po očiščenju smo zlili v njeno tako priročno faco. Cel parlament, vsi
SAFARI x LE1F x N'TOKO

SAFARI x LE1F x N'TOKO

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 1. junij 2013 ― Naslednjega obvestila sem res vesel, saj nam je uspelo sestaviti enega tistih Safarijev, o kakršnih sem lahko le sanjal. K sodelovanju nas je povabila ekipa Kina Šiške, kamor bomo 14.6. izjemoma preselili event, v goste pa prihaja newyorški raperski posebnež Le1f. Ime, ki je marsikomu še neznanka, je eden izmed predstavnikov nove šole raperjev, katerih glasba se ne naslanja le na preverjene hiphop vzorce, ampak izhaja iz newyorške ballroom scene, iz tradicije underground gejevskih klubov in alternativnih gibanj 80ih let. Zato je glasba, ki jo ustvarjajo Le1f in drugi odkrito gej reperji, kot so Mykki Blanco in Zeebra Katz, ne le pomembna kot znanilec družbenih sprememb, ampak predstavlja tudi svež veter v hiphopu samem. Hiphop so ponovno izstrelili v vesolje, ali pa vesolje pripeljali na ulico.  To priložnost bom izkoristil tudi za nekoliko predrugačen lasten nastop. Kot sem že pisal, se že kar nekaj časa ukvarjam z novim angleškim albumom, ki bo najbrž ugledal luč sveta jeseni. Vseeno pa bi rad nov material preizkusil v živo, za kar se mi zdi nastop z Le1f-om odlična priložnost. Šlo bo torej za nekakšno "predpremiero" albuma, kjer bo občinstvo poskusni zajček, na katerem bom poskusil nekaj novih prijemov, improvizacij, demotov, vmes pa najbrž tudi kaj že slišanega. Vsekakor ne bo šlo za "spoliran" in predvidljiv nastop, ampak bo marsikaj prepuščeno naključju in trenutnemu ambientu. Enostavno si želim igrati nove stvari in se spreminjati. Safari pa nikoli ni samo koncert, ampak si želimo sestaviti kompleten dogodek, zato bosta poleg Zane in PlankTona pred in po koncertu za vzdušje skrbela še vedno zabavni ZZZ-jevec Mr. Gucci in tudi Le1fov DJ. Se vidimo! ..................... I'm really happy to make this announcement about our next event. It has one of those line-ups I dreamed Safari could come up with one day. Well, we didn't come up with it ourselves, but were in fact invited by venue Kino Šiška to collaborate in organizing an evening staring Ne
Me doing stuff

Me doing stuff

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 11. april 2013 ― It's been one hell of year so far, there's so much news I'm really happy to share. I've been busy working on a theatre performance in Ljubljana's Stara Elektrarna these past 3 months. The show is called "All Together Now!" and studies the problems of migration, patriotism and how we choose our homes, through analyzing the relationships inside a band. Director Mare Bulc put together a team of amazing musicians (and amazing people) to form this "part time band" and I think we came up with something really special. Or maybe we just think it's special because we had so much fun in the process. We ended up landing somewhere between a theatre and a cocert venue. In any case, we're really excited about finally getting on stage in front of an audience. We'll be debuting on Exodos festival in Stara Elektrarna this Sunday the 14th and Monday 15th, and the following shows will be played in May. For more info check here. In other news, I've been playing shows as usual and managed to be a bit more active with Moveknowledgement again (we played some awesome gigs in Ljubljana recently, I'm really looking forward to In Music Festival in Zagreb now!). I spent all my spare afternoons working on my new solo album. After a week of recording sessions in the studio with Igor Vuk I can say I'm pretty satisfied with the way everything is sounding. Now it's time to start mixing this motherfucker! The first single is already finished and will be included in the musical soundtrack for the "All Together Now!" performace I talked about before. Oh, there's a ton of new Shampoo Guy tracks waiting to be released, please keep a look out for them.  On the non-musical front, I've been doing a lot of writing again, as well as public interviews and debates. I've got a long essay coming out in a week or so in the special edition of Mladina magazine called Alternative and another one that I wrote for Psihološki Inkubator. If you're interested please pick up the latest Obrazi magazine for which I t

Pop kultura II

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 25. februar 2013 ― Najprej hvala vsem, ki ste si vzeli čas da ste prebrali moje razmišljanje v eseju Pop kultura, ter se nanj tudi odzvali. Moram reči, da je bilo omenjeno besedilo bolj namenjeno meni samemu kot pa širšemu bralstvu in nisem pričakoval takšnega odziva. Ker ne morem odgovarjati vsakemu komentatorju posebej, sem se odločil še na kratko odgovoriti na vprašanje, ki se je danes pogosto pojavljalo. "Zakaj bi država morala podpirati umetnike?" Kje v mojem besedilu sem to zapisal? Še enkrat bom povedal, kar sem že napisal: ne želim si zagovarjati nobenega umetnika, in sem prav tako mnenja, da so subvencije v marsikaterem primeru ne le potratne, pač pa celo škodljive. To pa niti ni bila tema mojega razmišljanja, niti ni bilo to omejeno na področje kulture, pač pa sem kulturo dal le za primer. Želel sem razbliniti mit, ki ga je Jan Plestenjak pred kratkim ubesedil: da so državno financirani posamezniki in institucije vedno paraziti, komercialno uspešni pa so vedno koristni. Komercialno uspešni so namreč tisti, ki jim je bilo to omogočeno, omogočeno pa jim je bilo tako, da je država zgradila infrastrukturo, znotraj katere so lahko prosperirali. Sem mnenja, da brez državnega vložka v infrastrukturo ne more biti ne kulturnega, ne kakršnegakoli drugega razvoja.  Vsekakor ni fer, da Jan Plestenjak kaže s prstom na potratne nekomercialne umetnike. Zakaj? Zato ker je Jan začel svojo kariero na založbi RTV Slovenija in ste vi plačali za vse stroške. Komercialno ni bil uspešen, za izgube pa ste plačali vi. Nastopa zelo malo, in proda relativno malo albumov in kart, nastopanje pa mu nosi denar zato, ker se dogaja znotraj državnih institucij kot je Cankarjev Dom, na državnih prireditvah in žurih državnih firm, za katere plačujete vi. S simfoniki snema za vaš denar, veliko pa pokasira od SAZASa, ki mimogrede prejme največ denarja ravno od RTV in jih povrh vsega toži za 30 miljončkov, vse denar, ki ga boste plačali vi. Če ne bi bilo vašega prispevka, ne bi bilo enega odra v Sloveni
Pop kultura

Pop kultura

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 24. februar 2013 ― Ok, pa začnimo pri začetku. V pisanje tega spisa so me pahnile nedavne izjave Jana Plestenjaka o aktualnem dogajanju v slovenskem družbenem in kulturnem prostoru (njegov intervju za RTV Slovenija si lahko preberete tukaj). Predvsem so mi v oči skočile besede, ki jih je Jan namenil vstajniškemu gibanju: "Med protestniki nisem videl skoraj nobenega kulturnika, ki je bil v svoji karieri odvisen izključno od sebe. Ko pa vidim na prostestih ljudi, ki so s kulturnega ministrstva dobivali na leto 300.000 evrov ali več, se mi zdi pa malo neokusno in si rečem: Odklopite se z dude, fantje, in plavajte – naredite nekaj, kar bo ljudem všeč, da boste zaslužili. In ne igrajte velikih umetnikov, ki jih nihče ne razume, davkoplačevalci pa plačujemo. Ko vidim na protestih take ljudi, me zaskrbi". Kar nas tukaj zanima seveda ni Jan Plestenjak in njegovo lukenj polno razmišljanje, pač pa dejstvo, da bi mu velik del Slovencev, predvsem pa politikov, z največjim veseljem prikimalo. V končni fazi je v pismu umetniškemu triu Janez Janša isto stvar pred kratkim povedal sam minister za kulturo, Žiga Turk: "Preprostemu inženirju tega pač ne morete prodajati kot umetniški akt". Nikakor ni moj namen tukaj zagovarjati vseh umetnikov v Sloveniji, ampak mi je omenjeno stališče zanimivo zato, ker v tako poenostavljeni obliki strne neoliberalistično miselnost. V očeh neoliberalne države je Jan Plestenjak eden redkih slovenskih umetnikov, ki je v življenju kaj dosegel, kajti od svoje glasbe lahko dobro živi. Vsi drugi, ki se s svojo umetnostjo ne morejo preživljati, so paraziti. Njegov finančni uspeh ga postavi kot moralno avtoriteto drugim umetnikom, kot so Andrej Rozman-Roza, Iztok Mlakar, Jani Kovačič itd., ki so "prisesani na dudo", sedaj pa stokajo, ko ni več mleka. V svetu neoliberalizma, kjer je denar edino merilo uspeha, je Jan Plestenjak največji slovenski umetnik, kajti ustvarja nekaj, za kar so ljudje pripravljeni plačati. O resničnem viru Plestenjakovega finančnega uspeha, njeg
Big month

Big month

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 13. februar 2013 ― So... Big week, well month actually. I'm not going to go into detail about all the recent protest activity here since I've blogged extensively on the topic for Državljanska odgovornost, but let me just say that I was a nervous wreck all week thinking about how things will work out on friday's big protests, and all I can say now is that it couldn't have gone better. Appart from that, I was nervous because of my show with the one and only Klemen Klemen, Slovenia's greatest hiphop artist of all time. Our background and musical style is so different that the idea of putting us on stage together seemed just crazy enough to work out. And it worked out surprisingly wel. The audience was really intense and the vibe was amazing. Such an honor to play with one of my musical heroes! The following day was masquerade Saturday, one of my favorite holidays (although I was too exhausted to think up a good costume and just went as myself). Me and the Safari team deejayed in Nova Gorica, close to the Italian border. Host dj Nicus Pocus put together an absolutely amazing party! I've never seen any club put so much effort into decor! It was a good night and well worth the long drive through the snow. Looking back, this weekend is already a blur... so many different things happened that don't really fit together; from the cold and intense atmosphere of the street protests, to being on stage with Klemen and then deejaying for hundreds of amazing costumed freaks. It kind of sums up this whole winter though...It's been cold and snowy and harsh, but also stirring with energy, conversation, new ideas and music. I'm looking forward to what will happen next. Here are some pics: People gathering in front of the parliament (photo by Aleš Rosa) Me and Wein playing at one of the Protestival events in December (photo by Aleš Rosa) Me and Wein playing at one of the Protestival events in December (photo by Aleš Rosa) Me and Klemen for MMC (photo by Miloš Ojdanić)  Me and Klemen
This Bilk Is Radioactive

This Bilk Is Radioactive

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 18. januar 2013 ― After a sleepy January which I spent mostly in my room making new tracks, a bunch of big events are on the horizon again. The first thing I'm really happy to be a part of is next week's Safari party with special guests Bilk from Croatia and one of my favorite upcoming Slovenian producers Some1Else. Bilk have been around for a while now and I still remember when they were one of the first bands in the region to take up new electronic genres, namely jungle and drum n' bass. We played some gigs together on tour with Moveknowledgement in Hungary and they were amazing on stage, and really cool guys off stage. I was happy to hear that they're making new songs and will be releasing an album soon. It's great that they're taking their sound in different directions (I love the new stuff I've heard so far). This will be their first show in Ljubljana in a long time and an excellent chance to hear their new material. Po dokaj zaspanem januarju, ki sem ga pretežno preživel v sobi za računalnikom, se na obzorju že spet pojavljajo nekateri večji eventi. Za začetek je tu Safari, kjer bomo naslednji četrtek gostili posebne goste iz Zagreba, Bilk, ter enega najaktualnejših domačih producentov, ki sliši na ime Some1Else. Delovanje Bilkov seže nazaj že dobro desetletje, spominjam se jih kot eden prvih ex-Yu bendov, ki je znal res dobro poseči po aktualnih elektronskih žanrih (takrat sta bila to jungle in drum n' bass). Z Moveknowledgement smo skupaj turali po Madžarskem in njihov nastopi so bili vedno vrhunski. Veseli me, da so se lotili novih komadov in bodo kmalu izdali album, prav tako pa mi je všeč nova smer v katero so krenili (kar sem slišal zaenkrat zveni super). To bo njihov prvi ljubljanski nastop po dolgem času in odlična priložnost, da slišite njihove nove stvaritve. Event info: https://www.facebook.com/events/100144823496872/ Bilk Some1Else
Aprés garde!

Aprés garde!

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 10. december 2012 ― Woah, it's been two weeks since the new Trinitron mini album came out and I still haven't said a word about it! I'm waaay behind on my blogging! Anyway, those of you who have been following us for a while already know how the story goes: Me, Ian Martin, Zana Caroline and Kaname K usually spend our last days in Tokyo together cramped up in their apartment, eating junk food and trying to record as much stuff as we can before me and Zana head back to Europe. Trinitron's trademark sound is best described as "Something electronic happening with two girls talking over it in strange accents". If you're into wierd new wave stuff with political/economic commentary wrapped up in inside jokes, then this is the band for you. If you want to dig deeper into our philosophy, check out Ian's blog where he deciphers some of his mysterious lyrics for you.  Anyway, ladies and gentlemen, "Trinitron: Aprés garde" is up on our soundcloud page and can be downloaded for free, along with all our older releases! Enjoy! Že cela dva tedna sta se odkotalila mimo ne da bi omenil novi mini album našega tokijskega projekta Trinitron. Tale blog začenja resno zaostajati z vsebino! Kakorkoli že, tisti, ki nas že nekaj časa spremljate, veste kako je s Trinitron albumi: N'toko, Zana Caroline, Ian Martin in Kaname K se zadnjih par dni pred odhodom slovenskega dela ekipe zapre v stanovanje, in poskuša ob velikih količinah junk fooda stisniti iz sebe kar čimveč muzike. Njihov značilni zvok bi najbolje opisal takole: "Dve punci s čudnimi naglasi govorita čez elektronsko podlago". Če vam je všeč bizarni new wave s politično/ekonomskimi pripombami zavitimi v interne šale, potem so Trinitron pravi bend za vas! Za vse, ki se želijo še bolj poglobiti v našo filozofijo, je Ian na svojem blogu dešifriral nekatera besedila. V glavnem, dame in gospodje, nova stvaritev Trinitronov z naslovom "Aprés garde" je zdaj zunaj, in si jo lahko skupaj z našimi prejšnjimi albumi poslušate oz. downloadate na našem soundcloud
Ljubljana/Maribor/Kranj/Črnomelj/Šentjernej/Venezia/Brno/Praha/Ljubljana

Ljubljana/Maribor/Kranj/Črnomelj/Šentjernej/Venezia/Brno/Praha/Ljubljana

Ex Shanti Future Shanti (N'toko), 8. december 2012 ― It's been an intense week! An intense month actually...A lot has happened since Fashion Crisis in the beginning of November. I played a series of small gigs, did a bunch of writing, joined the Ljubljana protests, helped the guys from Praha Depart finish up their tour, and took a trip to Czech Republic. We played in Kranj and Črnomelj with the BeatMyth project, which was really fun because we got to share the stage with our favorite bands: Ewok, Ludovik Material and of course Praha Depart. If only all the events I play had such great line-ups! We also took advantage of the gigs to do some tourism and drove around the Dolenjska countryside, visited our families, and even casted our votes on the way. The next day the guys from HRUP magazine organized a wonderful studio session for Praha Depart, who played a goodbye gig for their Slovenian friends and recorded a bunch of new songs before heading home to Japan. After driving them to Venice airport I headed off to Czech Republic, where I played two shows. Both Brno and Prague were beautiful and I was really happy to get a warm reception from the audience in both cities (nobody really knows me there, so how did they find out about the gigs?). ......................................... Po intenzivnem tednu (pravzaprav intenzivnem mesecu) sem končno spet en vikend doma! Precej stvari se je zgodilo od Fashion Crisisa na začetku Novembra. Odigral sem kup manjših koncertov, napisal nekaj družbeno-analitičnih esejev, sodeloval na ljubljanskih protestih, pomagal skupini Praha Depart končati evropsko turnejo, ter obiskal Češko.Tako v Kranju kot v Črnomlju sem nastopil v okviru projekta BeatMyth, oba eventa pa sta bila zabavna tudi zato, ker smo si oder delili z našimi najljubšimi bendi: Ludovik Material, Ewok in seveda Praha Depart. Kaj bi dal, da bi vedno lahko nastopal med tako dobrim naborom izvajalcev! Koncerte smo izkoristili tudi za turizem, da japonskim kolegom pokažemo lepote Dolenjske, obiščemo družine, in se celo
še novic