Revolucija na trgu?

Revolucija na trgu?

Radio Študent, 16. avgust ― Skupna točka antikapitalističnega boja je, da skuša najti rešitve zunaj kapitalizma. Ta samoumevnost se na različnih področjih različno manifestira: v avtonomnih prostorih se zavrača vdor ekonomske in marketinške logike, v politiki se skuša naslanjati na državo kot zunanjost trga in zadnji ostanek forme racionalne občosti. Navdušenje nad kriptovalutami izhaja iz ideje, da gre za zunanjost v smislu menjalnega sredstva. Vzorec je v vseh primerih isti: rešitve se išče na vse manjših ostankih področja, ki še ni podrejeno tako imenovanim zakonom trga. Osnovna ideja je, da bi se mogla moč, ki bi lahko kontrolirala trg in spremenila njegove samomorilske zakone, skoncentrirati zunaj trga. Vse lepo in prav, v teoriji vse štima: moč trga bi bilo potrebno zamajati. Vendar pa je problem ta, da je moč vse bolj skoncentrirana ravno na trgu. To je dovolj učinkovito pokazala ravno kritika neoliberalizma med leti 2008 in 2013. In veliko vprašanje, ki sta ga med drugimi formulirala tudi Marcel Štefančič jr. in Zdravko Kobe, je: kako to, da se vsa vednost te kritike ne prelije v prakso? Zakaj se stvari ne spremenijo, če pa imamo krize in razslojevanje ter je na ravni vednosti jasno, da nekaj ne štima? Odgovor na to vprašanje je precej banalen: zato, ker tiste, ki imajo moč na trgu, tovrstna vednost sploh ne zanima. Zakaj bi jih, saj je ta vednost na trgu - bolj ali manj - brez vrednosti. Še več: gre za vednost, ki se utemeljuje na tem, da njena vrednost ni zvedljiva na tržno vrednost. Pričakovanje, da se bo nekdo odrekel svoji moči samo zato, ker mu bo razodeta resnica o njeni problematičnosti, pa je, kot pravita že Marx in Engels glede malomeščanskih socialistov, povsem iluzorno. V tem specifičnem kontekstu velja, da je heglovski direktni prehod med umnim in dejanskim pretrgan. Na podoben način je pretrgana tudi foucaultovska povezava med vednostjo in oblastjo. Za tiste, ki se ne spoznate na filozofijo: to pomeni, da ne živimo v obdobju, ko bi nekdo, ki poseduje vednost
Death Grips

Death Grips

Radio Študent, 15. avgust ― Kino Šiška, 14. 8. 2017   Recenzije koncerta Death Grips ne moremo začeti drugače kot pri vstopu v Katedralo Kina Šiške. Pri le-tem se je namreč že pošteno v času, ko naj bi se odvijal koncert, nabirala vrsta, ki se je sezuvala, obračala in poplesovala po žvižgih detektorjev kovine, varnostniki, ki so jih držali, pa po žvižgih ekipe Death Gripsov. Zato se je zvlekel tudi sam začetek koncerta. Med čakanjem je bilo slišati nekaj komadov Beastie Boysev, ki so se menda ponavljali in živčnost je nezadržno naraščala. Pijani kolegi so bili dosadni, BB beati so tečnarili, Gripsov pa kar in kar ni bilo. Glede na podobno izkušnjo čakanja na nedavnem koncertu v Zagrebu in glede na to, kako band sestavlja svoje koncertne nastope, bi kaj lahko bilo mogoče pomisliti, da gre za namensko početje. Gripsi ubijajo občinstvo, igrajo se s predstavami o tem, kaj naj bi bila koncertna publika, želijo svoje fane emocionalno ožeti. Te predkoncertne zagate morda služijo temu, da obiskovalce odtujijo od muskontarjev. Ki tudi ob začetku koncerta, njegovem koncu in med njim ne dajejo nobenega signala dialoga; pridejo na oder, odšpilajo in gredo. Ampak ravno v tej preprostosti, ravno v tej njihovi nesramnosti je tudi srž. Na eno uro relativno natančno tempiran nastop je zahtevna koncertna izkušnja, ki je ne pozabiš in po koncu katere si želiš še – ne takoj potem, to bi bilo preveč, ampak kdaj drugič. Vsa ta odpoved standardnim koncertnim ritualom in dialogom služi temu, da obiskovalec kar najbolj boleče pade v zvok in kar najbolj neutrudno v njem vztraja, saj zbežati tudi ne more. Ni predaha. MC Ride med svojim zviranjem in neprestanim kričanjem daje vtis, kakorkoli klišejsko se to že sliši, šamana, nekakšnega prevodnika pesniške besede ali pesniškega zastopnika hrupa, ki ga povzročata kolega. Njegova pozicija je preveč vzvišena, da bi komuniciral z navadnimi smrtniki, njegova telesna kondicija, ki jo med vsem skupaj kaže ob neverjetni psihični energiji, pa vtis podrejene odt
METAL DETEKTOR: Satirično vnebovzetje

METAL DETEKTOR: Satirično vnebovzetje

Radio Študent, 15. avgust ― Verski praznik? Ni panike! Evo, doza metala samo za vas! Novi single so ponudili norveški ekstremneži Satyricon, ameriški death metaličarji Exhumed, z EP-jem se vračajo kultni thrasherji Toxik. Dodajte še nove deathmetalačine od Incantation, The Lurking Fear in čudaških Pyrrhon, doza ekstremne trešačine prihaja s strani Warbeast, death thrash pičijo Urn, malce nasilnega metalskega hardcora ponujajo All Out War, veliko dozo čudnosti pa Dead Cross. Nekaj zanimivosti ponuja še split izdelek bendov Black Vice in Haunter, novosti nasploh pa prihajajo od Morpheus Tales ter Death Of Kings.
Humanity in Ruins

Humanity in Ruins

Radio Študent, 15. avgust ― S U B W A Y  1 0 7 6 / 1 3 5 1 ★ torek, 15/8.2017. ob 23-ih Nov d-beat iz Francije so Deletär. Passiv dödshjälp in Fear of extinction, imata split, nov crust band iz Reykjavika so Klikk. Meatlizirani crusterji Plevøk iz Ukrajine imajo nove posnetke tako kot Mother Earth (foto) iz Gvatemale in Distrüst iz Salvadorja. Proti koncu londonski Scum System Kill, za konec pa Converge.  DELETÄR  - s/t 7" (2017) – Six pieds sous terre – La brigade des tocards – Justice de batard PASSIV DÖDSHJÄLP  - "A North East D-Beat Lobotomy" LP (2017, Phobia records)  - Påtvingad Amnesi – Mögliga Koncept FEAR OF EXTINCTION   - The Gift – Exploitatiton – The Abyss PLEVØK  - "Road to nowhere" (2017) – Дорога в Ад (Road To Hell) – Мечты (Dreams) – Кровавая Бойня (Bloody Massacre) KLIKK  - "Klikkby still young" Live 2014 – Blood Of My Blood – Nietzsche – Lonely Island Ice-T MOTHER EARTH  - "Total, a los indios siempre nos matan" EP (2017) – Muerte Mediocre-Z'ya – Tu excusa es un dios DISTRUST  - "Humanity In Ruins" EP (2017) – Quien gobierna el mundo – Humanity in Ruins – Doomed To Misery SCUM SYSTEM KILL  - Demo 2017 - False Smiles – Son or Deceit CONVERGE  - (2017) – I Can Tell You About Pain Več o koncertih http://slovenski-punk-rock-portal.blogspot.si
Alarma v.052

Alarma v.052

Radio Študent, 14. avgust ― ''The Lancer is the iconic assault rifle. It's a powerful weapon, dealing fairly high damage at all ranges, with decent accuracy and a large ammo capacity. As with previous games, the Lancer has a chainsaw on it, that can be revved up and used to instantly kill most small to medium sized enemies.''
Riddim Operator #325 !!!

Riddim Operator #325 !!!

Radio Študent, 14. avgust ― Tokratna oddaja bo skoraj v celoti posvečena glasbi, ki jo boste lahko slišali, videli in čutili na letošnjem Overjam festivalu. Sukali bomo od skoraj neverjetnega Dub FX, do francoskega Panda Dub, slovenskih Raggalution in druge: od headlinerjev Dona Carlosa, Ky-Mani Marleya, Freddieja McGregorja, Alborosieja in številne druge. V intervjuju pa danes poslušamo domačo zasedbo Good Vibrations.   mail:  riddimoperator@gmail.comhttp://www.facebook.com/riddimoperator.oddaja Ponovitev  (rok trajanja 1 teden):  https://soundcloud.com/riddim-operator   RIDDIM OPERATOR No.325 PLAYLIST: Dub FX - So Are You (Convoy Unltd.) Manudigital ft. Peter Youthman - Must Get Panic (X-Ray Production) General Levy - Professional Ganja Smoker (Sound With Soul) Ward 21 - Ganja Smoke (John John Records) Good Vibrations Interview Richie Spice - Youths Are So Cold (Massive B) Alborosie ft. Ky-Mani Marley - Zion Train (Greensleeves Records) Don Carlos - Nice Time (Late Night Blues) (Fat Man) Freddie McGregor - True To My Roots (Big Ship) Skarra Mucci - My Sound (Audio Wax) Raggalution - Dredda Lion (samozaložba) Sista Awa ft. Dread Lion HiFi - To Mount Zion (Zero Crossing Records) Panda Dub - Shankara (Original Dub Gathering)
IMPETUOUS RITUAL: BLIGHT UPON MARTYRED SENTIENCE

IMPETUOUS RITUAL: BLIGHT UPON MARTYRED SENTIENCE

Radio Študent, 14. avgust ― Profound Lore, 2017   http://profoundlorerecords.bandcamp.com/album/blight-upon-martyred-senti..." href="http://profoundlorerecords.bandcamp.com/album/blight-upon-martyred-senti...">Blight Upon Martyred Sentience by IMPETUOUS RITUAL Kot se za današnji dan spodobi, se v nocojšnji praznični Tolpi osredotočamo na še en zanimiv album, ki se giblje v poljih ekstremnega metala. Vnebovzetje olepšujemo z bendom Impetuous Ritual in njihovim albumom Blight Upon Martyred Sentience, zloveščo, intenzivno in umazano godbo z avstralske celine. Kreativnost in novitete v podzemlju metal glasbe je vedno znova vredno poudarjati. Kot že večkrat omenjeno, sta v black/death pa tudi sludge žanrih odločnost in neposrednost prikazana v idejno zelo močnih, udarnih in težko umestljivih aspektih v sami glasbi. Vse omenjeno pa velja tudi za današnje akterje, ki jih je pred kratkim omenjal tudi kolega Luka Bevk v eni od julijskih edicij oddaje DJ Grafiti z naslovom Izpod radarja II, ki vam jo vsekakor ponujamo v posluh. Impetuous Ritual obstajajo od leta 2006 in trenutno stojijo za tremi dolgometražci. Debi Relentless Execution Of Ceremonial Excrescene iz leta 2009 in Unholy Congregation Of Hypocritical Ambivalence iz leta 2014 so Avstralce posedle med death metal zasedbe, ki prisegajo na primitivizem in nepopisno napadalnost, agresijo. Vse, kar so prikazali v prvih dveh albumih, so še bolj ostudno in neverjetno zamazano zapakirali na danes predstavljenem albumu Blight of Martyred Sentience. Zvok produkcije bo pisan na kožo predvsem fenom Teitanblood, zgodnjih Incantation in nenazadnje tudi avstralskih soborcev Portal, s katerimi si bojda delijo tudi člane. S Portal pa ne gre v toliki meri za stilsko primerjavo, saj se Portal vendarle spuščajo v bolj eksprimentalne in avantgardne ekspedicije, kot za zvokovno in v podtalju in gnusu maceriran pristop ter izraz, ki pogostokrat ustvarja zares čudno atmosfero - seveda v najboljšem možnem smislu. Na slabe tričetrt ure dolgo plato
Tovarna Rižarna 2RICE

Tovarna Rižarna 2RICE

Radio Študent, 14. avgust ― "Zvočna predstavitev procesa in rezultata prostorsko-transformativnega projekta Tovarna Rižarna Marihuana umetniškega kolektiva Tattorian."   ...nekje blizu križišča Topniške in Linhartove.
Farai - Inhale Exhale

Farai - Inhale Exhale

Radio Študent, 14. avgust ― Farai - Inhale Exhale (EP Kisswell, NON Worldwide, 2017)   V četrtek ob 21h tudi pred Pritličjem. https://www.facebook.com/faraimusic/ <a data-cke-saved-href="http://nonafrica.bandcamp.com/album/farai-kisswell" href="http://nonafrica.bandcamp.com/album/farai-kisswell">FARAI - KISSWELL by FARAI</a>  
Ime česa je Veronika Deseniška?

Ime česa je Veronika Deseniška?

Radio Študent, 14. avgust ― V Celju že drugo sezono poteka nekakšen hajp, ki mase ljudi goni na Stari Grad, kjer si ogledujejo lokalpatriotski muzikal Veronika Deseniška. Kljub relativno visokim cenam kart, upravičenih s stroški, kot smo se prepričali, profesionalno izvedene produkcije, ki vključuje projekcije, živo muziko in prevoz z avtobusi. Prav tako si na prizorišču mase kupujejo relativno majhne porcije tri in pol evra cenjenega šmorna. Avditorij je ves čas poln, v letošnjem poletju pa si je zadevo pogledalo osemnajst tisoč ljudi, kar predstavlja skoraj polovico populacije mesta. Vendar pa gledalci prihajajo iz vse Slovenije in Veronika Deseniška je pravzaprav vseslovenski mit. Muzikal seveda vsebuje potrebne ljudske prvine, da pritegne mase. Tukaj je nekaj telenovelske patetike in malo špasa. Vseeno pa te ljudske prvine – tako jim rečemo samo priložnostno, s čimer ne mislimo nič esencialističnega – kompozicijo mita samo še dodatno poudarijo, ga zarišejo izrazito in pomagajo narediti ritual, znotraj katerega se katarzično obnavlja neka ideologija. Žižek je v osemdesetih pisal o “materinskem nadjazu”, ki naj bi bil značilen za slovensko kulturo. Oče je pogosto pijan, kastriran in odsoten, tri vogale hiše pa vzdržuje mama. Ta pa ne postavlja zakona na način kot to v drugačnih okoliščinah počne oče. Nasprotno, je razumevajoča, uboga, požrtvovalna, permisivna in tako naprej. Gre za verzijo cankarjanske matere. Kot je to v svojem nedavnem predavanju o vlogi matere v narodnozabavni oz. zabavni glasbi predstavil Tadej Troha, bi lahko dotični nadjaz poimenovali tudi otroški. Namreč tisti, ki ima niti zakona v svojih rokah, je otrok. Mati je njegova. Deležen je njene brezmejne ljubezni, ki ne postavlja mej. Od tod Žižkov primer spolno disfunkcionalnega in prevarantskega moškega, ki ga ni mogel pozdraviti tržaški psihoanalitik. Ta se je zato obrnil na samega Freuda, ki pa tudi ni poznal rešitve. Treba je bilo počakati na Lacana, da je povedal: če je vse dovoljeno, ni nič mogoče. Na
Lawrence English

Lawrence English

Radio Študent, 13. avgust ― Z Lawrencem Englishem, avstralskim zvočnim umetnikom, piscem in kuratorjem, o poslušanju in njegovi somatiki.   28. tega meseca lahko v oddaji Vetrolov prisluhnete še njegovemu predavanju na temo field recordinga, ki ga je v sklopu delavnic Radikalno uho imel v prostorih MoTE. 
Godba ideala, suka TC Lejla bin Nur, 13. 8. 2017

Godba ideala, suka TC Lejla bin Nur, 13. 8. 2017

Radio Študent, 13. avgust ― Ideal of music by TC Lejla Bin Nur. Sunday, 13th August 2017 or 20th Dhul Kada 1438, from 21.30 to 24.00 CEST. We wish you clear sound and sharp picture! We ila liqa, ya hub! I. IDEALNI UVOD 0. rač                     AVIZZO IG 1. cd AADTRT        kom 3        AUX ARMES ETC. – R. Taha & S. Gainsbourg      3.21 2. cd AADTRT        kom 5        HBIBA – Najat Tazi                                           6.43 3. cd AADTRT        kom 7        DIDI REMIX – Khaled & remikser                       6.08 4. cd AADTRT        kom 8        SAYEDI – Zahouani                                          7.14 5. cd AADTRT        kom 9        AL ZOL AL ASAL – Salamat                                5.30                                                             & Les musiciens du Nil & Ferus Mustafov 6. cd AADTRT        kom 10       HABIBI WA ENAYA - Salamat                            6.36                                                             & Les musiciens du Nil & Ferus Mustafov 7. cd AADTRT        kom 11       HADRA TAHRIB – nn liturgiki                            8.48 8. cd AADTRT        kom 12       AZAN ALI ALLAHU AKBAR – nn liturgiki              2.22 9. cd AADTRT        kom 13       AZAN ALI ALLAHU AKBAR – Kari Wahid Zaferi     3.38 (namesto tega se je sukal  cd AADTRT kom 2 MEDINA ORGASMIX - rachid taha       9.23)   II. IDEALNA PLOŠČA: POP RAI AND RACHID STYLE 10. cd POP/lp ___  kom 1        MA NSAL – Cheb Zahouani                                5.48 11. cd POP/lp ___  kom 2        MAGHBOUN – Cheb Khaled                               4.46 12. cd POP/lp ___  kom 3        BAR ADJANI – Chaba Zahouania                        6.14 13. cd POP/lp ___  kom 4        HAI WEDI – Cheb Hamid                                   5.01 14. cd POP/lp ___  kom 5        LILA SEKRI ANDI – Cheb Sahraoui                     4.47 15. cd POP/lp ___  kom 6        DJATNI EL MAGLOUA – Cheb Zahouani               4.35 16. cd POP/lp ___  kom 7 
Kelley Stoltz + Augenwasser: Transnational Series 1

Kelley Stoltz + Augenwasser: Transnational Series 1

Radio Študent, 13. avgust ― La Suisse Primitive Records, 2017   <a data-cke-saved-href="http://lasuisseprimitiverecords.bandcamp.com/album/trans-001-transnation..." href="http://lasuisseprimitiverecords.bandcamp.com/album/trans-001-transnation...">TRANS–001 Transnational Series 1 – Kelley Stoltz / Augenwasser by La Suisse Primitive Records</a> V tokratni Tolpi Bumov ne bomo obravnavali izdaje, ki se je v letošnjem letu izpostavila kot nek resen glasbeni oziroma instrumentalni dosežek ali pa s svojimi besedili in formo nosi določen ideološki naboj. Izbrali smo izdajo švicarske založbe La Suisse Primitive Records, ki poskuša v okviru seriala Transnational Series v sproščenem in prijateljskem duhu povezati glasbenike, ki se pogosto ne poznajo, imajo različno glasbeno ozadje, a vseeno posedujejo podobno glasbeno senzibilnost. V klasičnem split formatu, kjer vsak izvajalec zavzame eno stran plošče, je založba tokrat združila kalifornijskega glasbenika Kelleya Stoltza in švicarski solistični projekt Augenwasser. Kelley Stoltz je v zadnjih dvajsetih letih ustvarjal predvsem pod lastnim imenom, izdajal za širok nabor založb, kot so denimo Sub Pop in Castle Face Records, poleg tega pa je tudi trenutni član zasedbe Echo and the Bunnymen, ki jo je pred tem dolga leta oboževal. Za razliko od predhodnih izdaj, kjer se je Kelley večino časa držal ene smeri glasbenega ustvarjanja in pri tem ni prihajalo do čezžanrskih eksperimentiranj, se na danes predstavljeni izdaji zdi vsak komad kot lastna glasbena avantura. Stoltzevo ustvarjanje se v veliki meri navezuje na ameriško pop glasbo iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja, vendar tukaj ne gre za nostalgični poskus vrnitve zvoka tistih časov. Otvoritveni komad One Good Reason s seboj prinese naivno bubblegum pop genialnost, ki jo dandanes le redko slišimo. Gotta Get Across predstavlja podaljšan power pop hit in zveni kot blaga popovska različica ustvarjanja zasedbe Thee Oh Sees, medtem ko ima komad What’s the Tempo Tim pridih Ar
Brenčanje tradicije

Brenčanje tradicije

Radio Študent, 13. avgust ― V današnji oddaji tri zasedbe, ki tradicijo združujejo z modernimi prijemi. Super Parquet prihajajo iz francoske pokrajine Auvergne; za to pokrajino tipični zvok dud procesirajo z elektronskimi napravami in tako ustvarijo mikavno mešanico starega in novega, polno omamnih ponavljajočih se struktur in brenčečega drona. Brazilski trio Metá Metá ritmom sambe in candombléja dodaja ostrino punka in jazzovsko improvizacijo. Slišali bomo tudi komad, na katerem gostuje legendarni Tony Allen. Razen zadnjega, lanskoletnega albuma MM3 (na njem je najti vplive glasbe iz Maroka, Etiopija, Nigra in Malija) so vsi ostali na voljo na njihovi spletni strani za zastonjski download. Za sklep tokratne oddaje še v Londonu delujoči iransko-kubanski kvartet Ariwo, ki s tolkali, trobento in elektroniko (slednjo upravlja priznani iranski elektroničar Pouya Ehsaei) povezuje kubansko rumbo in sufijski misticizem. SEZNAM SKLADB ZA ODDAJO GLOBALUNA 13. 08. 2017 1. Super Parquet: Super Parquet (Pagans, 2015)/ 2. Le Libertin (6'22'') 2. Super Parquet: Super Parquet (Pagans, 2015)/ 3. M'en revenant des noces (8'07'') 3. Super Parquet: Super Parquet (Pagans, 2015)/ 1. Vendredi morue (6'33'') 4. Metá Metá: MM3 (2016)/ 6. Mano Légua (2'45'') 5. Metá Metá: MM3 (2016)/ 4. Angolana (4'04'') 6. Metá Metá: MetaL MetaL (2012)/ 2. Oya (5'23'') 7. Metá Metá and Tony Allen: Alakorô (2013)/ 1. Alakorô (4'32'') 8. Ariwo: Ariwo (Manana Records, 2017)/ 2. Caldera (9'20'')
Blithe Field: Warm Blood

Blithe Field: Warm Blood

Radio Študent, 12. avgust ― Spomin je tako močan, da še čutite prijetno toploto poletnih večerov, vohate tisti posebni vonj ter slišite pojoče škržate in čričke, ki odmevajo skozi osvetljene ulice. Temu bi lahko rekli navezanost na sentiment otroštva. Na čas, ko so bili skrb in prekletstva odraslosti le iluzije v podobah odtujenosti, kot smo jih opazovali pri starših in ostalih odraslih. Prav tema izgubljenosti nedolžnih dni otroštva se pojavlja kot skrita rdeča nit albuma Warm Blood, producenta in glasbenika Spencerja Raddcliffa, oziroma njegovega projekta Blithe Field. Danes torej obzorja širimo nazaj v preteklost lastnih spominov. ...  
Christoph De Babalon

Christoph De Babalon

Radio Študent, 12. avgust ― Prve plošče nemškega producenta Christopha De Babalona sežejo v leto 2004 zato ga ne moremo umestiti med pionirje rejva, so mu pa njegova unovativna upogibanja formata jungle / drum and bass / breakcore glasbe med poznavalci prinesla kulten status. S svojim brutalnim lomljenjem ritmov in temačnimi ambienti se je že v drugi polovici devetdesetih znašel pod okriljem legendarne založne Digital Hardcore Recordings Aleca Empireja, eno od plošč je objavil pri kid606-ovem Tigerbeat6, z njim pri založbi Fat Cat objavil "split" ploščo,... Ven iz podtalne scene ni pogledal zato zanj vedo skoraj izključno rejverski poznavalci, je pa pred dobrimi petnajstimi leti kot prednastopajoči denimo otvarjal turnejo Radiohead.    
Zašto pitaš kol'ko mi je leta?

Zašto pitaš kol'ko mi je leta?

Radio Študent, 12. avgust ―   1. Miladin Šobić - Četa ludjaka 2. "...o kojoj familiji?" 3. Laboratorija zvuka - Nema nidje te ljepote 4. Oj svijetla majska zoro partizanska pesma 5. Rambo Amadeus - Samit u buregdžinici Laibach 6. Sinan Sakić - Sudbina me na put šalje 7. "Oćeš li da ja se zaposlim dje je mene milo ili dje će oni da me zaposle?" 8. Zastranienie - Poslovna žena 9. Pekinška patka - Bila je tako lepa 10. Zvonko Bogdan - Tri metera somota (live EXIT 2004) 11. Rada Marić - Ne igraj se samnom momče 12. Bellboy - Cik cak vs. Vanja Stojković - Prvi tango 13. Lepa Brena - Mače moje (Vladislav Moustache Love Remix) 14. Sapramiška - Moji beli zobki 15. Dubravka Jusić - Smrt slavnog miša 16. Vasilija Radojčić - Zašto pitaš kolko mi je leta
Zašto pitaš kol'ko mi je leta?

Zašto pitaš kol'ko mi je leta?

Radio Študent, 12. avgust ―   1. Miladin Šobić - Četa ludjaka 2. "...o kojoj familiji?" 3. Laboratorija zvuka - Nema nidje te ljepote 4. Oj svijetla majska zoro partizanska pesma 5. Rambo Amadeus - Samit u buregdžinici Laibach 6. Sinan Sakić - Sudbina me na put šalje 7. "Oćeš li da ja se zaposlim dje je mene milo ili dje će oni da me zaposle?" 8. Zastranienie - Poslovna žena 9. Pekinška patka - Bila je tako lepa 10. Zvonko Bogdan - Tri metera somota (live EXIT 2004) 11. Rada Marić - Ne igraj se samnom momče 12. Bellboy - Cik cak vs. Vanja Stojković - Prvi tango 13. Lepa Brena - Mače moje (Vladislav Moustache Love Remix) 14. Sapramiška - Moji beli zobki 15. Dubravka Jusić - Smrt slavnog miša 16. Vasilija Radojčić - Zašto pitaš kolko mi je leta
ZELENO SONCE: Latin edition

ZELENO SONCE: Latin edition

Radio Študent, 12. avgust ― Brenner se pripravlja na svoj medtedenski podvig z latino ritmi...   1.) LE-RY CO JAZZ: Pi Pi Poh 2.) EDDIE ENCINAS: Mambo Oriental 3.) ART PEPPER: Mambo de la pinta 4.) TITO RODRIGUEZ: Chiqui bob 5.) BOOGALOO ASSASSINS: No no no 6.) RAY LUGO: El ritmo del Nueva York 7.) SENOR COCONUT: Home Computer 8.) TONO REYES: Bimbi 9.) ONDA PANAMERICANA: Bamba oe 10.) CATERINA VALENTE: Bonga cha cha 11.) BOBBY VALENTIN: Yo 12.) LA NUEVA BANDA SANTISTEBAN: Sabor a fresa 13.) WILLIE BOBO: A koko 14.) EL BORINQUEN ORCHESTRA: Superheart mambo 15.) RUDY CALZADO: El Comediante (The Entertainer)  
še novic