Leto (2018)

Leto (2018)

Filmski kotiček, 13. april ― aka Summer Teo Yoo, Filipp Avdeev in Aleksandr Gorchilin in Leto (2018)Photo by Vladislav Opelyants - © HYPE Film Productions Slo naslov: Poletje Drugi naslovi: Summer Država: Rusija Jezik: ruščina Leto: 2018 Dolžina: 126' ,  Imdb Žanri: biografija, glasbeni, romantični  Režija: Kirill Serebrennikov  Scenarij: Kirill Serebrennikov, Mikhail Idov, Lili Idova, Ivan Kapitonov, Natalija Naumenko  Igrajo: Roma Zver, Irina Staršenbaum, Teo Yoo, Filipp Avdejev, Evgenij Serzin, Aleksandr Gorcilin, Vasilij Mihajlov, Aleksandr Kuznecov, Nikita Efremov Poletje je osmi celovečerec ruskega režiserja Kirilla Serebrennikova. Film je premiero predvajan v glavni tekmovalni sekciji festivala v Cannesu, od koder se je vrnil z nagrado za najboljšo glasbo. Nadvse primerna nagrada za film o glasbi, ki nas pelje v Leningrad na začetku 80-ih let, v čas ko se je v današnjem Sankt Peterburgu rojeval ruski novi val. V lokalnem mladinskem kulturnem centru mlade glasbene skupine pod budnim očesom partijskih nadzornikov zabavajo lokalno mladino. Njihovi repertoarji naprej gredo skozi cenzuristično sito, odstopanja od odobrenega programa niso dovoljena. Vsi obiskovalci so dolžni sedeti v označenih sedežih, pretirano izkazovanje navdušenja z dvigovanjem iz sedeža, ali bog ne daj poplesavanjem, ni dovoljeno. Prav tako ni dovoljeno izpostavljanje transparentov in podobnih znakov podpore glasbenikom na odru. Serebrennikov nam izkušnjo poslušanja glasbe pod takšno restrikcijo približa z zabavno sekvenco, v kateri se osredotoči zgolj na opazovanje občinstva med ritmičnim premikanjem glav, rok in nog. Mike, kitarist in kreativni vodja najbolj popularnega benda v mestu nekega dne spozna Viktorja, ko se ta skupaj s prijateljem priklati na plažo, na kateri se zabava Mikova ekipa. Zraven so seveda kitare in Viktor dobi priložnost demonstrirati svoj izjemni talent. Na plaži je tistega dne bila tudi Mikova punca (kasneje soproga) Nataša, ki je takoj pokazala zanimanje za Viktorja. Tak
The Night Comes for Us (2018)

The Night Comes for Us (2018)

Filmski kotiček, 10. april ― The Night Comes for Us (2018), Foto: Imdb Slo naslov: - Država: Indonezija, ZDA  Jezik: indonezijščina, angleščina Leto: 2018 Dolžina: 121' ,  Imdb Žanri: akcija, triler Režija: Timo Tjahjanto Scenarij: Timo Tjahjanto Igrajo: Iko Uwais, Julie Estelle, Joe Taslim, Sunny Pang, Zack Lee, Hannah Al Rashid, Abimana Aryasatya The Night Comes for Us je ultranasilna, ultrakrvava akcijada 39-letnega indonezijskega režiserja Tima Tjahjanta, enega od zastavonoš indonezijskega novega vala ekstremno nasilnih žanrskih filmov. Tjahjanto je pred začetkom samostojne kariere skupaj Kimom Stamboelom tvoril duo Mo Brothers (Macabre, Killers, Headshot), ki je ob Garethu Evansu (The Raid, The Raid 2) bil, in še vedno je, gonilna sila žanrske usmeritve, ki je pri širnem občinstvu ponovno zbudila interes za indonezijski film.  Tjahjanto zgodbo odpre s poučnimi informacijami o moči in vplivu trijad in ekipi sedmih velečastnih morilcev (šest moških in ena ženska), zbranih z enim samim namenom – varovati interese triad z vsemi razpoložljivimi sredstvi. Čisto v uvodu se med trupli in potoki krvi znajde deklica, kot edina preživela duša masakra v neki ribiški vasici. Življenje ji reši Ito (Joe Taslim, zvezda Evansovega megahita The Raid), eden izmed članov elitne sedmerice, ki se zavoljo izkazane nepokorščine znajde na seznamu za odstrel. Mafijski šefi nad Ita in nekaj njegovih najzvestejših prijateljev pošlje celo armado morilcev, na pomoč je vpoklican tudi Arian (igra ga še en indonezijski superzvezdnik in mojster borilnih veščin Iko Uwais – gledali smo ga v obeh Evansovih Racijah in martial arts uspešnici Merantau), ki je verjetno edini dovolj kompetenten, da v „pokoj“ pošlje svojega starega znanca.  Nizanje akcijskih sekvenc, v katerih gledamo demonstracijo najrazličnejših borilnih tehnik, neverjetno kolekcijo hladnega in strelnega orožja, podkrepljeno s praktično vsem, kar lahko prevzame vlogo orožja, producira hektolitre krvi, odrezanih udov, odprtih zlomov in k
Destroyer (2018)

Destroyer (2018)

Filmski kotiček, 8. april ― Nicole Kidman in Destroyer (2018), Foto: Imdb Slovenski naslov: - Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2018 Žanri: akcija, krimi, drama Dolžina: 121',  Imdb  Režija: Karyn Kusama Scenarij: Phil Hay, Matt Manfred Igrajo: Nicole Kidman, Toby Kebbell, Tatiana Maslany, Sebastian Stan, Scoot McNairy, Bradley Whitford Verjetno najodmevnejša preobrazba kakšne izmed igralk, ki je za potrebe vloge pogršana do neprepoznavnosti, je transformacija Charlize Theron v biografski krimi drami Pošast (Monster, Patty Jenkins, 2003), za katero je lepa Južnoafričanka nagrajena z oskarjem. Nekje v to kategorijo lahko uvrstimo tudi vlogo Nicole Kidman v celovečercu Destroyer, v katerem igra detektivko losangeleške policije Erin Bell. Avstralka je v preteklosti za potrebe filma že uspešno opravila spremembo osebnega opisa, za katero je, tako kot njena nekoliko mlajša kolegica, prejela oskarja za glavno žensko vlogo. Lahko bi celo rekli, da je njena preobrazba v Daldryjevih Urah do večnosti (The Hours, 2002), čeprav ne tako ekstremna, Theronovi pokazala pot, po kateri se lahko povzpneš na igralski Olimp.      Destroyer je noirovska krimi drama, v kateri Kidman pod režisersko palico Karyn Kusama (Girlfight, The Invitation) igra od različnih opojnih substanc zdelano detektivko, ki jo nepričakovano dohitijo duhovi iz preteklosti. Do njenih ušes namreč pridejo govorice o vrnitvi Silasa, nekdanjega šefa roparske tolpe, v kateri je kot mlada detektivka pod krinko nekoč delovala tudi Erin. Skupaj s Chrisom, še enim detektivom pod krinko (s katerim se je romantično zapletla), sta poskušala za zapahe spraviti roparje in tako tudi sama postala del igre, v katero sta se sčasoma preveč vživela.   Zgodba nas do razrešitve umora iz uvoda in resnice o tem, kaj se je zgodilo v preteklosti, pelje po dveh narativnih linijah. Pripovedna nit iz preteklosti osvetljuje okoliščine ponesrečenega ropa banke, po katerem je Erin nikoli več ni bila ista, v drugem narativnem loku spremljamo
True Detective (2014– ) (3.sezona)

True Detective (2014– ) (3.sezona)

Filmski kotiček, 7. april ― Mahershala Ali & Stephen Dorff in True Detective (2019), Foto: HBO Slo naslov: Pravi detektiv Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2019 Dolžina: 8 x 55',  Imdb Žanri: krimi, drama, misterij Režija: Jeremy Saulnier, Daniel Sackheim, Nic Pizzolatto Scenarij: Nic Pizzolatto Igrajo: Mahershala Ali, Carmen Ejogo, Stephen Dorff, Scoot McNairy, Ray Fisher Tretja sezona Prevega detektiva je arhivirana. Pet let po fantastičnem uspeh prve sezone in kasnejšemu flopu po moji oceni močno podcenjene druge sezone, je prišla še tretja sezona. Nic Pizzollatto je ponovno prvopodpisani scenarist, detektivski vlogi pa sta pripadli ta hip vročemu Mahershali Aliju in Stephenu Dorffu. Ustvarjalci so s tretjo sezono želeli obuditi duh prve sezone in s tem namenom je režiserski stolček zaupan Jeremyju Saulnierju (Blue Ruin, Green Room, Hold the Dark), ki je z režijo prvih dveh epizod vzpostavil ton in vzdušje celotne sezone. V središču tretje sezone je preiskava izginotja dveh otrok, 12-letnega fantiča in njegov dve leti mlajše sestrice, ki jo vodita detektiva Wayne Hays (Ali) in Roland West (Dorff). Zgodbo postavljeno v 35-letni časovni okvir spremljamo v treh vzporedno razvijajočih se narativnih linijah, v letih 1980, 1990 in 2015. Prvo obdobje pokriva preiskavo neposredno po izginotju, druga pripovedna nit spremlja ponovni zagon preiskave v 90-ih letih, vendar nam logika govori, da odgovore lahko pričakujemo v sklepnem tretjem delu, v katerem zdaj že ostarela  detektiva več ne nosita znački arkansaške zvezne policije.  V tem kronološkem zaključku zgodbe spomin ostarelega Haysa že močno peša. Bivši detektiv se z muko bori z vedno izrazitejšo demenco in poskuša iz primeža pozabe rešiti ključne koščke sestavljanke, s katerimi bo še zadnjič poskušal razvozlati 35-letni misterij. Vlogo katalizatorja, ki sproži ta finalni poskus ima serija pogovorov z mlado raziskovalno novinarko, ki po 35-ih letih snema dokumentarno oddajo o nikoli razrešenem primeru. Glede na Hays
Pet Sematary (2019)

Pet Sematary (2019)

Filmski kotiček, 4. april ― Jeté Laurence in Pet Sematary (2019), Foto: Imdb Slovenski naslov: Mačje pokopališče  Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2019 Žanri: grozljivka, triler Dolžina: 101' ,  Imdb  Režija: Kevin Kölsch, Dennis Widmyer Scenarij: Stephen King, David Kajganich, Jeff Buhler Igrajo: Jason Clarke, John Lithgow, Amy Seimetz, Jeté Laurence Ustvarjalni opus Stephena Kinga je od 70-ih let in debitantskega romana Carrie navdihnil številne filmarje. Po njegovih romanih so snemali največji mojstri sedme umetnosti: Kubrick, De Palma, Reiner, Romero, Carpenter, Cronenberg...  King je leta 1983 objavil roman Mačje pokopališče, eno izmed najbolj branih naslovov njegovega opusa, po katerem je ameriška režiserka Mary Lambert posnela kar dva slaba filma: Mačje pokopališče (1989) in Mačje pokopališče 2 (1992). Trideset let po prvem filmu smo dobili novo adaptacijo v režiji tandema Kevin Kölsch-Dennis Widmyer, ki je nekaj let nazaj podpisal pod zelo solidno grozljivko Starry Eyes (2014). Tokratna adaptacija prinaša tudi eno pomembno spremembo (ne bom jo razkril), s katero sta scenarista Jeff Buhler in Matt Greenberg pošteno razkurila številne oboževalce izvirnika (knjige in filma). Rekel bi, da neupravičeno, saj je sprememba ustvarjalcem ponudila nove možnosti, obenem pa ni pomembneje spremenila bistvo izvirnika.  Glavni protagonisti filma so člani družine Creed, ki se v iskanju mirnejšega življenja odločijo veliki, hrupni Boston zamenjati za mirno mestece Ludlow. Louis (Clarke) bo kariero zdravnika nadaljeval v lokalni bolnišnici, žena Rachel (Seimetz) pa bo skrbela za njuna otroka, malega Gagea in nekaj let starejšo Ellie. Družina se vseli v idilično hišo na robu prostranega gozda in zdi se, da sta zakonca našla tisto, kar sta iskala. V bližini njune posesti živi le ostareli vdovec Jud (Lithgow), ki že od rojstva živi na tem območju in ga pozna kot svoj žep. In če bo Creedovi vedeli tisto, kar o bližnjem gozdu ve Jud, se tja ne bi nikoli preselili. Že legendarni
1987: When the Day Comes (2017)

1987: When the Day Comes (2017)

Filmski kotiček, 2. april ― Hee-soon Park in 1987 (2017), © CJ Entertainment Slo naslov: - Drugi naslovi: 1987: When the Day Comes Država: Južna Koreja Jezik: korejščina  Leto: 2017 Dolžina: 129' ,  Imdb Žanri: drama, zgodovinski, triler  Režija: Jang Joon-hwan Scenarij: Kim Kyung-chan, Jang Joon-hwan Igrajo: Kim Yoon-seok, Ha Jung-woo, Yoo Hai-jin, Kim Tae-ri, Gang Dong-won, Park Hee-soon, Lee Hee-jun, Sol Kyung-gu Osemdeseta leta so za Južnokorejsko kinematografijo pomembno zgodovinsko obdobje, v katerem se je država dokončno usmerila v demokracijo. Pred časom sem pisal o zgodovinski drami Taksist (Taeksi woonjunsa, Jang Hun, 2017), ki prikazuje krvavo zatrte protivladne proteste v mestu Gwangju, maja 1980. Protesti so naznanili proces političnih sprememb, ki so dosegle vrhunec leta 1987 –  aktualni predsednik je moral odstopiti, prišlo je do ustavnih sprememb in uveljavitve volilnega modela, ki je Korejcem in Korejkam omogočil direktno izbiro bodočega predsednika.  Tako kot večina zgodovinsko-političnih trilerjev tudi naslovna stvaritev Jang Joon-Hwana, korejskega režiserja najbolj znanega po uspešnici Save the Green Planet! (Minyeo-neun Goerowo, 2003), za izhodišče vzame eno samo uporniško dejanje, oziroma dogodek, ki sproži velike spremembe. Iskrica, ki zaneti ogenj je smrt študenta, ki umre med zasliševanjem agentov antikomunističnega preiskovalnega biroja. Protikomunistična policija je v tem obdobju imela praktično neomejena pooblastila, ukazi pa so prihajali direktno iz predsedniške plače. Pritiski na pristojnega tožilca, od katerega se pričakuje podpis odloka o upepelitvi umorjenega študenta je eden izmed prejemov, s katerimi preiskovalni biro umazanijo pometa pod preprogo. In to je le ena izmed možnosti, saj si lahko pomagajo še s cenzuro informacij v medijih, oviranjem preiskave, ki jo vodi navadna policija, in podobnimi triki. Toda resnica je kljub temu pride v javnost, število protestnikov na ulicah je vedno večje. Jang je zgodbo v sodelovanju s ko-sc
Južni vetar (2018)

Južni vetar (2018)

Filmski kotiček, 29. marec ― aka South Wind Nebojša Glogovac in Mil,oš Timotijević, Južni vetar (2018), Foto: Cineplexx Slovenski naslov: Južni veter Angleški naslov: South Wind   Država: Srbija Jezik: srbščina Leto: 2018 Žanri: krimi, drama, triler  Dolžina: 130' ,  Imdb  Režija: Miloš Avramović Scenarij: Miloš Avramović, Petar Mihajlović Igrajo: Miloš Biković, Miodrag Radonjić, Dragan Bjelogrlić, Nebojša Glogovac, Miloš Timotijević, Jovana Stojiljković, Srđan Todorović, Bogdan Diklić, Aleksandar Berček, Hristo Shopov, Ivaylo Zahariev Srbija je dvajset let po Ranah (1998) Srđana Dragojevića dobila še en polnokrvni gangsterski film.  Posnel ga je Miloš Avramović, ki se je filmske obrti (med ostalim) kot asistent učil prav pri Dragojeviću. Avramović nas v sodelovanju s ko-scenaristom Petrom Mihajlovićem pelje v beograjsko kriminalno podzemlje, polno barvitih, zanimivih likov in klanov, ki se borijo za svoj kos pogače. V zgodbo vstopimo nekje v Bolgariji, ko se skupaj z voznikom črnega mercedesa pripeljemo do doma velikega bolgarskega narko šefa, ki z robo zalaga svojega beograjskega partnerja Goluba (Nebojša Glogovac), prvega mafijca srbske prestolnice. V močvirju pod Golubovo kontrolo svoje posle brez prevelikega vmešavanja policije vodi tudi Car (Dragan Bjelogrlić), lastnik mehanične delavnice, v kateri končajo ukradeni avtomobili, ki jih nato razkosajo, ali za ustrezno vsoto vrnejo lastnikom. Petra Maraša (Miloš Biković), najbolj sposobnega člana njegove ekipe, ne ustavi nobena ključavnica in nobeden varnostni mehanizem. A ko Maraš izkoristi priložnost in sinu v uvodu omenjenega bolgarskega narko bosa izpred nosa odpelje črnega mercedesa, imamo zaplet. Pretirano samozavestni mladenič ne ve, da je skupaj z avtom ukradel tudi dragocen tovor, ki pripada Golubu. Južni veter je film z dokaj generičnim zapletom, ki s svojimi scenarističnimi vijugami preigrava ustaljene žanrske obrazce. V plus mu lahko štejemo, da je v preigravanju teh obrazcev dosleden, saj zgodba na skoraj
Free Solo (2018)

Free Solo (2018)

Filmski kotiček, 27. marec ― Alex Honnold in Free Solo (2018), © 1996-2015 National Geographic Society Slovenski naslov: Free Solo Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2018 Žanri: dokumentarni, športni  Dolžina: 100' ,  Imdb  Režija: Elizabeth Chai Vasarhelyi, Jimmy Chin Scenarij: Elizabeth Chai Vasarhelyi, Jimmy Chin Igrajo: Alex Honnold, Tommy Caldwell, Sanni McCandless, Jimmy Chin, Cheyne Lempe, Mikey Schaefer, Dierdre Wolownick, Peter Croft Free Solo v svetu alpinizma označuje plezanje brez vrvi in ostale varnostne opreme. Alpinisti, ki na ta način premagujejo plezalne poti se lahko zanesejo le na svoje psihofizične sposobnosti in izkušnje. S tem povezana tveganja so včasih zelo velika in za povprečnega človeka težko razumljiva. Pričujoči dokumentarec prinaša eno izmed teh zgodb, ki sta jo v objektiv kamere izjemno ujela Elizabeth Chai Vasarhelyi in njen mož Jimmy Chin (tudi sam profesionalni plezalec in fotograf). Zakonca sta pozornost širše javnosti pritegnila z dokumentarcem Meru (2015), v katerem sta nam pokazala osvajanje Shark’s Fina, tehnično najzahtevnejšega vrha gore Meru v Himalaji. Free Solo je zgodba o Alexu Honnoldu in njegovih prizadevanjih preplezati steno El Capitan, verjetno najzahtevnejšo granitno vertikalo na svetu, v ameriškem nacionalnem parku Yosemite. Film nas postopoma uvaja v vesolje glavnega protagonista s povzetkom njegove poti od začetnika do enega najbolj uveljavljenih alpinistov na svetu v tem trenutku. Avtorja se skozi zgodbo na zanimiv način dotikata temeljnih vprašanj povezanih z življenjskim slogom portretiranca. Od tistega ključnega, kaj pravzaprav žene našega junaka, do njegovega odnosa z najbližjimi. O sinovi hoji po robu pred kamero spregovori Alexova mama in njegovi plezalni partnerji, največ prostora pa je posvečeno njegovem razmerju s punco Sanni.  Free Solo je eden tistih projektov, pri katerem se zbere ekipa somišljenikov, ki se med seboj dobro poznajo, in, kar je še bolj važno, dobro poznajo materijo, ki jo obdelujejo. Ta
Without (2011)

Without (2011)

Filmski kotiček, 26. marec ― Joslyn Jensen in Without (2011) Slo naslov: - Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2011 Dolžina: 88' ,  Imdb Žanri: drama Režija: Mark Jackson Scenarij: Mark Jackson Igrajo: Joslyn Jensen, Ron Carrier, Bruce Bundy [ENG] On a remote wooded island, a young woman becomes caretaker to an old man in a vegetative state. She has no cell signal, no Internet. Only a year removed from high school and forced to meet the needs of a man who cannot respond, Joslyn vacillates between finding solace in his company and feeling fear and anger towards him. As the monotony of daily routine starts to unravel, boundaries collapse and Joslyn struggles with sexuality, guilt and loss. -Written by Anonymous Ocena
The Mule (2018)

The Mule (2018)

Filmski kotiček, 25. marec ― Clint Eastwood in The Mule (2018), © 2018 - Warner Bros. Pictures Slovenski naslov: Tihotapec  Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2018 Žanri: krimi, drama, triler Dolžina: 116',  Imdb  Režija: Clint Eastwood Scenarij: Nick Schenk, Sam Dolnick Igrajo: Clint Eastwood, Bradley Cooper, Michael Pena, Taissa Farmiga, Jill Flint Clint Eastwood je samega sebe nazadnje režiral pred dobrimi desetimi leti, v mojstrovini Gran Torino (2008). Že takrat jih je štel skoraj osemdeset in razmišljanja o tem, ali smo morda že videli njegov zadnji tovrstni podvig, so bila povsem na mestu. Deset let kasneje, v 88-letu starosti, je neuničljivi Eastwood podpisal še en režisersko-igralski projekt, vmes pa mu je uspelo režirati kopico filmov (7 celovečercev) in odigrati še eno glavno vlogo, in sicer v športni drami Znova v igri (Trouble with the Curve, 2012, Robert Lorenz). Eastwood v Tihotapcu igra ostarelega vojnega veterana Erala Stona, ki mu je uspelo zavoziti vse, kar se dalo zavoziti. Življenje je investiral v biznis s cvetjem, veliko je potoval, čas, ko ni bil na poti, pa je raje kot doma preživljal ob svojih rožah, ali v lokalnem veteranskem baru. Potrpljenje je z njim najprej izgubila žena in nato še hčerka (Earlu je uspelo zamuditi njeno poroko). Naklonjenost vnukinje Ginny je njegova edina vez z družino, ki ga je že zdavnaj odpisala. Zdaj, ko je biznis s cvetjem dokončno propadel in ko mu banka želi zaseči še njegovo dotrajano hiško, Earl nima nič. Obsojen na životarjenje, brez omembe vrednega dosežka, s katerim bi se lahko pobahal v pogovoru z naključnim sogovornikom. Razen če za svojevrsten dosežek ne štejemo dejstva, da v življenju ni bil udeležen v prometni nesreči, ali plačal kazni za prometni prekršek.  Clint Eastwood and Alan Heckner in The Mule (2018),  © 2018 - Warner Bros. Pictures Izkaže se, da je ravno to dejstvo (v kombinaciji z njegovo starostjo), idealna kvalifikacija za delo voznika, ki za mehiške kartele po ameriških širjavah
Yeon-ae-dam (2016)

Yeon-ae-dam (2016)

Filmski kotiček, 24. marec ― aka Our Love Story Yeon-ae-dam (2016), © M-LINE Slo naslov: - Angleški naslov: Our Love Story Država: Južna Koreja  Jezik: korejščina Leto: 2016' Dolžina: 99',  Imdb Žanri: drama, romantični Režija: Lee Hyun-Ju Scenarij: Lee Hyun-Ju Igrajo: Lee Sang-Hee, Ryu Sun-Young, Kim Jong-soo [ENG] Yoon-ju is a graduate student of fine arts and is working on her graduation exhibition. One day, while she is searching materials for her project, she runs into Ji-soo at a junk shop. Watching Ji-soo in an odd place, Yoon-ju finds herself drawn to her. After their initial encounter, Yoon-ju once again runs into Ji-soo at a convenience store, and the two eventually start dating. Never having enjoyed dating men, Yoon-ju finds Ji-soo fascinating and becomes completely infatuated with her. Ocena
The Myth of the American Sleepover (2010)

The Myth of the American Sleepover (2010)

Filmski kotiček, 24. marec ― The Myth of the American Sleepover (2010), © 2011 - Roman Spring Pictures Slo naslov: - Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2010 Dolžina: 96' ,  Imdb Žanri: komedija, drama, romantični Režija: David Robert Mitchell Scenarij: David Robert Mitchell Igrajo: Claire Sloma, Marlon Morton, Amanda Bauer, Brett Jacobsen, Nikita Ramsey, Jade Ramsey, Annette DeNoyer, Wyatt McCallum, Mary Wardell, Doug Diedrich, Dane Jones, Shayla Curran [ENG] The Myth of the American Sleepover is a youthful and tender coming-of-age drama from first-time writer/director David Robert Mitchell. In the tradition of free-wheeling tributes to adolescence like Dazed & Confused, the film follows four young people (a cast of brilliant newcomers in their feature film debuts) on the last night of summer - their final night of freedom before the new school year starts. The teenagers cross paths as they explore the suburban wonderland they inhabit in search of love and adventure - chasing first kisses, elusive crushes, popularity and parties - and discover the quiet moments that will later resonate as the best in their youth. -- (C) IFC Ocena
Jug-yeo-ju-neun Yeo-ja (2016)

Jug-yeo-ju-neun Yeo-ja (2016)

Filmski kotiček, 24. marec ― aka The Bacchus Lady Jug-yeo-ju-neun Yeo-ja | The Bacchus Lady Slo naslov: - Angleški naslov: The Bacchus Lady Država: Južna Koreja Jezik: korejščina Leto: 2016 Dolžina: 110' ,  Imdb Žanri: drama Režija: E J-yong Scenarij: E J-yong Igrajo: Youn Yuh-jung, Chon Moo-song, Yoon Kye-sang, An A-zu, Choi Hyun-jun [ENG] Youn So-young has contracted gonorrhoea. ‘Make me well again quickly’ she tells her gynaecologist, because she wants to get back to work. In a park in Seoul, this senior citizen manages to scrape together just enough money as a ‘Bacchus lady’ to avoid begging. ‘Bacchus ladies’ are elderly women who sell a popular soft drink containing taurine known as ‘Bacchus’ and offer sexual services on the side. Korea’s rapidly ageing society barely has any money left for its pensioners and poverty among the elderly is soaring. When little Min-ho’s mother is detained by the police, So-young takes him in. The boy, who only speaks Filipino, experiences a rather unique sort of patchwork family in this courtyard peopled, alongside So-young, by her transgender neighbour and a one-legged young man. Many of So-young’s aged former clients and friends can no longer see a way out of their situation. One after the other, they ask this laconic lady, who for years has been harbouring a secret, for one last favour. -Berlinale Ocena
The Escape (2017)

The Escape (2017)

Filmski kotiček, 24. marec ― Dominic Cooper and Gemma Arterton in The Escape (2017) Slo naslov: -  Država: VB Jezik: angleščina Leto: 2017 Dolžina: 101' ,  Imdb Žanri: drama Režija: Dominic Savage Scenarij: Dominic Savage Igrajo: Gemma Arterton, Dominic Cooper, Marthe Keller [ENG] A woman sets out to reclaim her life in this stirring, emotionally rich look at what it means to start over. Tara (Arterton), a housewife and mother in suburban London, is living a life that is no longer hers: it belongs to her loving but overworked and self-absorbed husband (Cooper), her young son and daughter and the numbing routine of housework and childcare. In desperate need of a change, Tara one day makes a bold decision. Armed with a one-way ticket to Paris, she leaves everything behind to rediscover herself in a new city - but walking out on your life isn't so simple. -Written by AnonymousB Ocena
We the Animals (2018)

We the Animals (2018)

Filmski kotiček, 24. marec ― Sheila Vand and Evan Rosado in We the Animals (2018) Slo naslov: - Država: ZDA  Jezik: angleščina Leto: 2018 Dolžina: 94',  Imdb Žanri: drama Režija: Jeremiah Zagar Scenarij: Daniel Kitrosser, Jeremiah Zagar Igrajo: Sheila Vand, Raúl Castillo, Evan Rosado, Josiah Gabriel, Isaiah Kristian [ENG] Us three. Us brothers. Us kings, inseparable. Three boys tear through their childhood, in the midst of their young parents’ volatile love that makes and unmakes the family many times over. While Manny and Joel grow into versions of their loving and unpredictable father, Ma seeks to shelter her youngest, Jonah, in the cocoon of home. More sensitive and conscious than his older siblings, Jonah increasingly embraces an imagined world all his own. With a screenplay by Dan Kitrosser and Jeremiah Zagar based on the celebrated Justin Torres novel, We the Animals is a visceral coming-of-age story propelled by layered performances from its astounding cast – including three talented, young first-time actors – and stunning animated sequences which bring Jonah’s torn inner world to life. Drawing from his documentary background, director Jeremiah Zagar creates an immersive portrait of working class family life and brotherhood. -Official site Ocena
Aterrados (2017)

Aterrados (2017)

Filmski kotiček, 24. marec ― aka Terrified Aterrados (2017), Foto: Imdb Slo naslov: - Angleški naslov: Terrified Država: Argentina Jezik: španščina Leto: 2017 Dolžina: 87',  Imdb Žanri: grozljivka Režija: Demián Rugna Scenarij: Demián Rugna  Igrajo:  Maximiliano Ghione, Norberto Gonzalo, Elvira Onetto, Julieta Vallina [ENG] Allbreck, Jano and Rosentock are researchers of paranormal phenomena. Commissioner Maza tries to give an explanation to inexplicable events that are occurring in a neighborhood of Gran Buenos Aires. Together they will try to reveal the mystery within the affected houses before the evil destroys the existence of human society as we know it. -Written by Juan Pedro Ramos Ocena
še novic