Teden odprtih vrat za učitelje in vzgojitelje v SEM

SEM, 16. september 2020 ― 22. – 25. septembra 2020, 13.00 – 18.00 Učitelje in vzgojitelje vabimo v Slovenski etnografski muzej, da v družbi muzejske pedagoginje Sonje Kogej Rus spoznate programe Slovenskega etnografskega muzeja za vrtčevske in šolske skupine ter novosti sodelovanj v obdobju, ko se prilagajamo ukrepom za zajezitev koronavirusa. Muzej med 13. in 18. uro raziskujte samostojno ali z muzejskimi informatorji. Ob 14.00: Predstavitev programov SEM za vrtčevske in šolske skupine: Muzej v šoli Virtualna javljanja iz muzeja. Ob obisku prejmete darilo za skupino / razred. Sporočite nam dan, ki vam najbolj ustreza in nas boste obiskali. Učitelji in vzgojitelji lahko v Slovenskem etnografskem muzeju vedno: Brezplačno spoznavate muzej in razstave (po predhodni najavi). Poiščete informacije o razstavah in programih na spletni strani muzeja https://www.etno-muzej.si. Se o razstavah, programih in napotkih pogovorite  z muzejsko pedagoginjo. Kontakt in informacije: Sonja Kogej Rus T. 031 728 955, 01 3008 750 E. sonja.kogej-rus@etno-muzej.si.

60 let Rada Dagarina

Loški muzej, 16. september 2020 ― Ob bližajočem se življenjskem jubileju Rada Dagarina, zaslužnega člana Združenja umetnikov Škofja Loka, predstavljamo njegovo dosedanje umetniško delo, ki v okvir slovenske likovne scene vnaša sproščenost in igrivo barvitost.
30-letnica muzeja Bevkova domačija v Zakojci

Mestni muzej Idrija, 16. september 2020 ―    Prireditev z naslovom »Shod Slovencev« je v nedeljo 16. septembra 1990 v Zakojco pripeljala prenekaterega Slovenca. Predvsem pa je tam praznovala vsa Primorska. Ta dan smo obeležili 100. obletnico rojstva pisatelja Franceta Bevka in za javnost odprli prenovljeno Volárjevo domačijo. V njej je Bevk preživljal svoje otroštvo in rano mladost. S tem se je […] The post 30-letnica muzeja Bevkova domačija v Zakojci appeared first on Mestni muzej Idrija.

Ob 10. obletnici muzeja: Skupaj smo močnejši!

Planinski muzej, 14. september 2020 ― Prejšnji teden smo spoznali naše prijatelje iz Triglavskega narodnega parka ter bajeslovna bitja, ki jih srečate na Rajžah pod Triglavom. Če jih pa še ne poznate, hitro skočite na našo novico iz prejšnjega tedna! https://www.planinskimuzej.si/ob-10-obletnici-muzeja-v-slogi-je-moc/   V nasprotju z bitji iz Rajž pa Janez Klinar - Požganc ni bil popolnoma nič bajesloven. Če bi radi [...]

Muzejski večer: Kdo vihti kladivo na legendarni fotografiji?

Planinski muzej, 12. september 2020 ― POPRAVEK: MUZEJSKI VEČER OB 18.00 JE POLN! ZARADI ZANIMANJA SMO ODPRLI ŠE DODATNO URO, OB 19:30. VSI, KI NISTE REZERVIRALI SEDEŽA OB 18.00, VABLJENI NA PREDAVANJE OB 19:30!   Predava: Jure K. Čokl, novinar, radijski voditelj, kulturolog in doktorski študent zgodovine Gostje: Janče Gartner, France Malešič, Peter Mikša, Zala Žagar Člana Turistovskega kluba Skala Viktor [...]
Objava petih vicev triinštiridesetega izbora

SEM, 11. september 2020 ― Uredniški odbor je izbral triinštirideseti niz najboljših vicev, ki jih zbiramo v okviru našega poziva: Ko kihne ljubljančan, enega okuži. Ko kihne dolejnc, dva razkuži, tku tu je. Due to Covid 19 we are asking rioters to work at home and destroy their own stuff.(Prevod: Zaradi Covida 19 prosimo izgrednike, da delajo od doma in uničujejo svoje stvari.) Tisti, ki ga je babica brisala z viledo okrog ust je odporen tudi na covid-19! Danes sem prvič pomislila, da sem okužena, ker nisem mogla normalno dihati. Potem sem odpela gumb na hlačah… in vse je bilo v redu. Positive: (adj.) The most negative word of 2020.(Prevod: Pozitiven: (prid.) najbolj negativna beseda leta 2020) Seznam vseh izbranih vicev

Obvestilo

Medobčinski muzej Kamnik, 10. september 2020 ― Spoštovani obiskovalci. Obveščamo vas, da bo Galerija Miha Maleš od 10. 9. do 29. 9. 2020, odprta od torka do petka od 8. do 16. ure ter ob sobotah od 10. do 18. ure. Za najavo skupin pa tudi izven navedenega odpiralnega časa, vendar je obvezna predhodna najava na telefonsko številko 01 8397 504. Hvala […] The post Obvestilo appeared first on MM:K.
Nova občasna razstava v TMS v Bistri “Robot.si”

Tehniški muzej Slovenije, 10. september 2020 ― Nova občasna razstava "Robot.si: Začetki slovenske industrijske robotike" je na ogled od 18. 9. 2020 do 30. 5. 2021 v Tehniškem muzeju Slovenije v Bistri pri Vrhniki. V letu 2020 obeležujemo pomembni obletnici povezane z robotiko. Mineva je 100 let od prve uporabe besede robot in rojstva Isaaca Asimova, pisca znanstveno fantastičnih romanov. V svojem [...] The post Nova občasna razstava v TMS v Bistri “Robot.si” appeared first on TMS - Tehniški muzej Slovenije.