Občasne razstave: Trije gradovi, tisoč zgodb

Tolminski muzej, 15. julij 2021 ― Tolminski muzej je za poletne mesece pripravil razstavo na prostem, na Mestnem trgu v Tolminu. Razstava z naslovom Trije gradovi, tisoč zgodb odstira pogled v zgodovino nekdanjih grajskih stavb v Tolminu: gradu na Kozlovem robu, dvora na Doru in Coroninijeve graščine. Gradovi so pomemben del kulturne krajine in naše preteklosti. Tolmin so zaznamovali kar trije, dva srednjeveška in dvorec iz druge polovice 17. stoletja. Njihove funkcije in pomen so bili ...
Občasne razstave: Znak evropske dediščine - Gostovanje razstave v Tolminu

Tolminski muzej, 15. julij 2021 ― V Tolminu v juliju gostuje razstava z naslovom Evropa se začne tukaj! - Znak evropske dediščine. Razstavo je pripravila Evropska komisija v Bruslju, Občina Tolmin in Tolminski muzej pa sta ob začetku predsedovanja Slovenije Svetu EU poskrbela, da so nosilci Znaka evropske dediščine, med katerimi so kar trije slovenski, predstavljeni tudi pri nas. Znak evropske dediščine (ZED) združuje območja dediščine, ki imajo simbolno vrednost za ...
20. julij 2021 ob 20. uri: Torkova kinoteka – Ti pesem lahko reši življenje, komedija

Gornjesavski muzej, 14. julij 2021 ― julija 2021 prav ob 20. uri vabljeni na projekcijo simpatične komedije, zgodbe o tem, kaj se zgodi, ko se srečajo izgubljene duše in skupaj začenjajo ustvarjati glasbo. Film nosi naslov Ti pesem lahko reši življenje? Vabljeni na tretjo Torkovo kinoteko, kjer boste spoznali ali bolje rečeno uzrli odgovor na zastavljeno vprašanje. Ambiciozna mlada pevka Greta [...]
17. in 24. julij 2021 ob 9. uri: Planinski ustvarjalnici: Ptičje gnezdo in Vodja odprave

Gornjesavski muzej Jesenice, 14. julij 2021 ― Vabimo vas v Slovenski planinski muzej. V soboto, 17. julija bo ob 9. uri na sporedu tretja planinska ustvarjalnica z naslovom Ptičje gnezdo. Odpravili se boste na raziskovalno-opazovalni potep do mojstranške Krede. Spoznali boste ptice in kot one tudi vi poskušali zgraditi gnezdece. Delavnico pripravljajo sodelavci SPM v sodelovanju z Valerijo Ferk in Zlato Vahčič, DOPPS. Teden pozneje, [...]
Številčnici grajske ure v restavriranju

Mestni muzej Idrija, 13. julij 2021 ― »Grajska lepotica, ki se (skoraj) nikoli ne ustavi«, je pred dobrim letom v spletni izdaji Dela zapisala novinarka Anja Intihar. Prejšnji teden pa smo uro na stolpu gradu Gewerkenegg namensko ustavili. Podjetje E.T.S. Bavcon iz Cerkna je z urnega mehanizma odklopilo in z grajskega stolpa odstranilo številčnici, ki sta po dobrih tridesetih letih potrebni restavriranja. […] The post Številčnici grajske ure v restavriranju appeared first on Mestni muzej Idrija.

Izšla je nova številka domoznanske revije Idrijski razgledi 1/2021

Mestni muzej Idrija, 12. julij 2021 ― Nova številka revije Idrijski razgledi 1/2021 prinaša 155 strani poljudnega in poletno svežega domoznanskega branja. Objavljenih je osemnajst  prispevkov šestindvajsetih različnih avtorjev, med njimi dr. Miha Kosmač, dr. Maja Bitenc, dr. Igor Dakskobler, dr. Jože Bavcon, dr. Jože Čar, dr. Rafael Podobnik, dr. Milena Horvat, dr. Matjaž Kmecl, dr. Zoltan Jan, mag. Mirjam Gnezda Bogataj, Nejc Petrič, Vesna Filipič, Mateja […] The post Izšla je nova številka domoznanske revije Idrijski razgledi 1/2021 appeared first on Mestni muzej Idrija.
Simon Mlakar: To je naše vesolje

Loški muzej, 12. julij 2021 ― V sredo, 21. julija 2021, ob 18. uri v Galeriji Ivana Groharja odpiramo novo razstavo vsestranskega likovnega ustvarjalca in člana Združenja umetnikov Škofja Loka Simona Mlakarja To je naše vesolje. Do takrat bo Galerija Ivana Groharja zaprta.
Kako drevesa določajo naš obstoj in spreminjajo naša življenja?

SEM, 9. julij 2021 ― Prispevajte vašo izvirno poezijo, ki jo navdihujejo drevesa. Pesmi naj bodo napisane z roko, ne natisnjene ali natipkane, v slovenščini ali angleščini. Najboljši dve slovenski in dve angleški pesmi bomo objavili na muzejski spletni strani in predstavili tudi avtorico / avtorja. Zmagovalce čakajo nagrade. Vključite tudi svoje ime, elektronski naslov in telefonsko številko, da vas bomo lahko obvestili o rezultatih tekmovanja. Pesem oddajte v nabiralnik, ki ga najdete pred kavarno SEM, kadarkoli do 15. avgusta 2021. Kavarna je odprta vsak dan med 7.00 in 23.00. Pesem lahko tudi pošljete po pošti na naslov Kanika Gupta, Slovenski etnografski muzej, Metelkova ulica 2, 1000 Ljubljana.   Tekmovanje v pisanju poezije organiziramo v sklopu rezidence Kanike Gupta kot del projekta Taking Care. Etnografski in muzeji svetovnih kultur kot prostori skrbi.
Literarni natečaj: Kako drevesa določajo naš obstoj in spreminjajo naša življenja?

SEM, 9. julij 2021 ― Prispevajte vašo izvirno poezijo, ki jo navdihujejo drevesa. Pesmi naj bodo napisane z roko, ne natisnjene ali natipkane, v slovenščini ali angleščini. Najboljši dve slovenski in dve angleški pesmi bomo objavili na muzejski spletni strani in predstavili avtorice / avtorje. Zmagovalce čakajo tudi nagrade. Pesem oddajte v nabiralnik, ki ga najdete pred Kavarno SEM, kadarkoli do 15. avgusta 2021. Pesem lahko pošljete tudi po pošti na naslov Kanika Gupta, Slovenski etnografski muzej, Metelkova ulica 2, 1000 Ljubljana. Vključite svoje ime, elektronski naslov in telefonsko številko, da vas bomo lahko obvestili o rezultatih tekmovanja. Literarni natečaj organiziramo v sklopu rezidence Kanike Gupta kot del projekta Taking Care. Etnografski in muzeji svetovnih kultur kot prostori skrbi.

Odprtje razstave Slovenska majolika

Medobčinski muzej Kamnik, 9. julij 2021 ― V četrtek, 8. julija 2021 smo v muzeju na gradu Zaprice odprli razstavo Slovenska majolika, ki bo na ogled do konca maja 2022. To je skupen projekt Narodnega muzeja Slovenije in Medobčinskega muzeja Kamnik. Program je vodil in povezoval Marko Kumer, pozdravne besede je povedala direktorica MMK mag. Zora Torkar. Celoten projekt in zgodovino majolike […] The post Odprtje razstave Slovenska majolika appeared first on MM:K.
Najbolj dišeče doživetje tega poletja – Skrivnostna Bistra

Tehniški muzej Slovenije, 8. julij 2021 ― V neposredni bližini Gostilne Bistra in Tehniškega muzeja Slovenije se nahaja Menihov vrt, simbol zdravega življenja, povezanosti z naravo, samooskrbe in čudežnih moči plodov narave, ki jih obiskovalci zeliščnega vrta spoznavajo v doživetju Skrivnostna Bistra, ki je na voljo od srede, 14. 7. 2021. ZGODBA: Kuharski mojster šef Bruno skrbi za zeliščni vrt, [...] The post Najbolj dišeče doživetje tega poletja – Skrivnostna Bistra appeared first on TMS - Tehniški muzej Slovenije.
Obvestilo knjižnice o spremenjenem načinu dela

SEM, 8. julij 2021 ― Spoštovani obiskovalci knjižnice SEM! Obveščamo vas, da bo knjižnica SEM v poletnem času delovala po ustaljenem urniku.    Ponovno vam omogočamo naročilo in prevzem ter vračilo knjižničnega gradiva v prostorih knjižnice v času uradnih ur: od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00, v sredah do 17.00. Gradivo je možno tudi naročiti po elektronski pošti in ga prevzeti ter vrniti pri vratarju upravne hiše SEM, od ponedeljka do petka med 7.00 in 18.00. Ponovno je možna uporaba čitalniških prostorov in sicer za 3 osebe hkrati. Prosti pristop do gradiva začasno ni možen. Obiskovalce prosimo, da upoštevajo navodila NIJZ glede preprečevanja širjenja virusa Covid-19: razkuževanje rok in nošenje zaščitnih mask, higiena kašljanja in kihanja, vzdrževanje varnostne razdalje do zaposlenih in drugih obiskovalcev. Veselimo se vašega obiska!

13. julij 2021 ob 20. uri: Torkova kinoteka – Ritem udarcev, škotska komična kriminalna drama

Gornjesavski muzej Jesenice, 8. julij 2021 ― Letošnjo Torkovo kinoteko smo začeli z dokumentarnim filmom ob 30. obletnici osamosvojitve. V sodelovanju z Območnim združenjem veteranov vojne za Slovenijo Zgornja Gorenjska smo predvajali film Osvobajanje Zgornje Gorenjske. Pred projekcijo smo odprli novo medinstitucionalno razstavo Kako smo na Jesenicah doživljali osamosvajanje Slovenije, ki bo v Banketni dvorani Kolpern v času javnih dogodkov in ob [...]