Grafixx 2015, Antwerpen

Grafixx 2015, Antwerpen

Beli sladoled, 25. november 2015 ―  If you like zines, grafic books, comix, tapes, rizo posters, xerox, rasters, tshirts, screenprinting...than this is the festival for you - GRAFIXX / 20.-22.11.2015   drawing by Mr. Look Back And Laugh friends will be friends BS x Urška Alič x LBAL x Soybot
Verniskype

Verniskype

Beli sladoled, 10. marec 2015 6.3.2015 / 18:30 - 22:00,  Postojna - Rennes Kako rešiti razstavo v tujini, če se poškodujete / How to save an exhibition if you get injured Hvala / Thanks Quentin Chambry and Galerie 126.  
Dan na dan / Day By Day

Dan na dan / Day By Day

Beli sladoled, 4. januar 2015 ― Miha Perne / Serious Research of Nonsense   foto: Dejan Habicht Beli sladoled / Don't Look Back   foto: Dejan Habicht več fotk / more photos >> HERE 12. 12. 201415. 1. 2015 Galerija Škuc, Stari trg 21, LjubljanaUmetniki: Bariş B. Atal (Turčija), Avgust Černigoj, Beli sladoled / White ice cream (Miha Perne & Leon Zuodar), Neža Jurman, Miha Perne, Leon Zuodar (Slovenija).Kuratorici: Saša Nabergoj, Simona ŽvanutAsistentki: Nina Jesih, Zala KurinčičDan na dan se osredotoča na raziskovanje risbe kot oblike dnevniškega zapisa, torej risbe, ki nastaja v nekem bolj ali manj organiziranem zaporedju ter beleži vsakodnevne vtise, zamisli, spomine ali tok misli. Risbe so nastajale v različnih kontekstih (živžav javnega vsakdana milijonskega turškega mesta, domača miza ob jutranjem ritualu pitja čaja, bolnica in rehabilitacijski center …), na različnih podlagah (računih iz trgovine, rokovnikih, listkih različnih formatov in barv, zvitkih papirja ...), v različnih obdobjih (najnovejše so iz časa priprave razstave, najstarejše iz sredine sedemdesetih let prejšnjega stoletja). Risbe tako sestavljajo kakofonično podobo osebnih in javnih svetov petih sodelujočih umetnikov, ki se med sabo občasno prepletajo. Umetniški tandem Beli sladoled razstavlja delo Don't Look Back (2012), 21 metrov dolgo risbo, ki je rezultat enomesečne risarske akcije, pravzaprav eksperimentalnega preizkusa drugačne, nove oblike sodelovanja. Namesto ustaljenega skupnega ustvarjanja sta si umetnika zadala nalogo "sodelovanja na daljavo"; po principu dnevniških zapiskov sta vsak dan ob določenem času vsak na svojem domu risala vsak na svojo polo papirja, ne da bi se ozrla nazaj. Nato sta poli prinesla v galerijo, ju skupaj odvila, pritrdila na steno in presenečena ugotovila, da sta risbi pravzaprav enako dolgi. Sodobni friz tako govori o individualnih umetniških praksah, ki se prepletajo tako glede načina dela in forme kakor tematike. V tem in tudi drugih njunih bolj ali manj skupni
še novic