Radio Študent,
2. februar 2014
― V delu Novinarstvo kot kultura Dejan Jontes ugotavlja, da kriza novinarstva, o obstoju katere priča nemalo akademskih in neakademskih razprav o prihodnosti novinarstva, ni le politično-ekonomska, vsebinska in etična, temveč predvsem kriza dominantne modernistične paradigme novinarskega sporočanja. Ali, če povemo bolj točno, politično-ekonomsko, vsebinsko in etično kriza novinarstva moramo razumeti natanko kot krizo dominantne modernistične paradigme kot arhitekturi novinarskega diskurza skozi ideale resnicoljubnosti, obveščenosti, odgovornosti javnosti itn. Enako velja z mediji, vendarle je kriza novinarstva neločljiva krizi medijev, pravzaprav zgodovinsko posebni konfiguraciji in obliki medijev: t.i. množičnih medijev. Ti so nastali v času, če parafraziramo Benjamina, nastanka tehnologij neskončne reprodukcije in sočasnem nastanku množične družbe. Kriza, o kateri govorimo, potemtakem ni nič drugega kot sprememba tehnološke in družbene paradigme, ki se danes misli predvsem skozi koncep