ROSELLA BISCOTTI & KEVIN VAN BRAAK / T

ROSELLA BISCOTTI & KEVIN VAN BRAAK / T

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 18. februar ― The enigmatically entitled exhibition project T focuses on Rossella Biscotti’s and Kevin van Braak’s collaborative works and common interests in questions of history, memory and ideology, most notably bringing into focus the intersections of ideology and form. Triggered by diverse historical fragments, Biscotti and Braak develop a complex, yet very material reflection on the remnants of their original ideological inscription, through different acts of re-contextualisation dissecting the inner dynamics of the politics of form. Does ideology possess a form? Or rather, how does ideology acquire a form? There is an endless font of historical material on the basis of which one could reflect on the politics of representation, but that is not the (main) objective of Biscotti’s and Braak’s works. They conspicuously posit their research of the mentioned fragments in contexts after the dissolution of ideologies that produced them. In other words, they inquire into their afterlife. What happens to a certain form when the ideology that gave it life leaves it? What is it that remains? Biscotti’s Heads in Question deal precisely with this issue. Having discovered five bronze heads of Benito Mussolini and king Vittorio Emmanuele III in the heart of fascism’s most distinguished architectural ensemble, the EUR district of Rome, more specifically in the basement of its Palazzo Uffici, she decided to exhibit the works commissioned for the World Fair of 1942 which were never displayed due to war. Such a powerful gesture immediately incites questions about their reading today, both in terms of addressing our relationship to the past as well as in terms of art’s own potential stances of both complacency and resistance. For that reason Biscotti produced casts from the bronze heads, thus symbolically reversing the sculptural process, de-commissioning the works in a sort of a cleansing ritual. Similar acts of de- and re-contextualisation are evident in After Four Rotations of A, B Will Make
Povzetek ugotovitev po prvem zajemu posmrtnih mask iz muzejskih zbirk in knjižnic

Povzetek ugotovitev po prvem zajemu posmrtnih mask iz muzejskih zbirk in knjižnic

Društvo za domače raziskave, 18. februar ―   V letu 2016 smo obiskali štiri depoje ljubljanskih muzejev (MGML, Narodna galerija, Moderna galerija, Muzej novejše zgodovine), tri spominske sobe (Gregorčičevo v Vrsnem, Cankarjevo na Rožniku in Vrhniki), Cankarjev dom ter Narodno in univerzitetno knjižnico v Ljubljani. Do sedaj smo evidentirali 41 posmrtnih mask osemindvajsetih različnih upodobljencev. V večini primerov gre za odlitke obrazov znanih slovenskih umetnikov in politikov, ki so zaznamovali pretekli dve stoletji. Številčno prevladujejo likovniki (10 upodobljencev, 18 mask), sledijo jim književniki (5 upodobljencev, 10 mask) in politične osebnosti (4 upodobljenci, 4 maske), zabeležili smo tudi posmrtni maski dveh glasbenikov, dve maski podjetnika ter masko pedagoga. …
DIVA v Galeriji Photon, Ljubljana (2017-02-17)

DIVA v Galeriji Photon, Ljubljana (2017-02-17)

DIVA video arhiv, 18. februar ― Veseli smo sodelovanja z Galerijo Photon, tokrat je bila tam premiera kuriranega video programa Bogdaj mrličem spat (18. 1. 2017). Postaja DIVA je z več kot 1.200 spletnimi vnosi video del in spremljajočega gradiva (teksti, dokumenti, efemera) raznolik raziskovalni vir za kuratorje. Med njimi je tudi naša nekdanja sodelavka Jasna Jernejšek, ki se je v svojem magistrskem delu Zadnji pogled – transformacije posmrtne fotografije v Sloveniji ukvarjala s tematiko smrti. Magisterij je bil spodbuda za progr...
ARCOmadrid in Offprint, London – ­20 let Galerije P74

ARCOmadrid in Offprint, London – ­20 let Galerije P74

Center in Galerija P74, 17. februar ― V naslednjih dneh Galerija P74 napoveduje praznovanje dvajsete obletnice delovanja in to v velikem slogu: na umetnostnem sejmu ARCOmadrid in na sejmu knjig umetnika Offprint London v Tate Modern (kasneje še v Ljubljani). Milena Usenik, Figure with a Green Beret, 1975, 140x225cm Sušna leta so minila. Že lanskoletni sejem ARCOmadrid je ponovno privabil več kot 100.000 […]

Aksioma – Zavod za sodobne umetnosti

KIBLA, 16. februar ― Aksioma – Zavod za sodobne umetnosti, Ljubljana predstavlja:Saša Spačal in Ida Hiršenfelder: Sonoseizmična ZemljaOdzivna instalacijaOtvoritev razstave : sreda, 22. februar 2017, ob 19. uriAksioma | Projektni prostorKomenskega 18, Ljubljana22. februar10. marec 2017Sonoseizmična Zemlja predstavlja...
Priporočamo ogled razstave v DobriVagi

Priporočamo ogled razstave v DobriVagi

MGLC Ljubljana, 16. februar ― ZINE VITRINE | Leon Zuodar: Zinko Tiček Zin razstava in predstavitev projekta torek, 21. februar 2017, ob 19. uri Zinko Tiček je manjša zinovska čitalnica v Hiši kulture Pivka, zrasla iz dolgonastajajočega osebnega arhiva fanzinov, grafičnih knjig in stripov vodje projekta in vizualnega umetnika Leona Zuodarja, ki jo bo predstavil v programu Zine Vitrine.
Filmska fotografija

Filmska fotografija

ARS Likovni odmevi, 16. februar ― Do konca letošnjega februarja si lahko v dunajski Albertini še ogledate razstavo filmske fotografije, kot bi se glasil ne povsem ustrezen prevod pojma »film stills« oziroma spremljevalnih fotografskih posnetkov, ki se navezujejo na posamezna filmska dela. Gre za eno od stranskih oziroma manj promoviranih in izpostavljenih razstav v Albertini, ki s svojimi 130 artefakti tudi […]

Moonolith at the Ljubljana Castle

MOTA, Museum of Transitory Art, 16. februar ― On the first day of spring, MOONOLITH will land at Ljubljana Castle! MOONOLITH is an interactive monument for public spaces. It reflects the moon and the constellations of stars on its surface. Dedicated to urban strollers, it is a tribute to dark matter, emptiness, void, in-between space, speed, and time and its passage. The installation […] The post Moonolith at the Ljubljana Castle appeared first on MoTA.
še novic