Slash (2016)

Slash (2016)

Filmski kotiček, 20. junij 2017 ― Slo naslov: - Država: ZDA Jezik: angleščina Leto: 2016 Dolžina: 100',  Imdb Žanri: komedija, fantazijski, romantični  Slo recenzija: - Režija: Clay Liford Scenarij: Clay Liford Igrajo: Michael Johnston, Hannah Marks, Missi Pyle, Jessie Ennis, Peter Vack, Sarah Ramos, Michael Ian Black, Tishuan Scott [ENG] Neil (Michael Johnston) is an introverted, questioning high school freshman. Lacking any friends IRL, his main social outlet is the steamy fan fiction he writes about Vanguard, the brawny, galaxy-hopping hero of a popular sci-fi franchise. When his stories are exposed in class Neil is mortified, but the slightly older, effortlessly cool Julia (Hannah Marks) comes to his defense. An erotic fan fic writer herself, Julia pushes Neil to publish his stories to an online "adult" forum, where they quickly grab the attention of the site moderator, Denis (Michael Ian Black). When Neil is invited to present his work at a comic con live-read event, he has to face the fact that Denis' interest in him may be more than simply professional... perhaps like his own feelings for Julia. Ocena
The Leftovers in ostali

The Leftovers in ostali

Radio Študent, 20. junij 2017 ― Iz studijev HBO-ja je 4. junija prišel zadnji del tretje sezone, ki je sklenil serijo The Leftovers. Na slovenskem HBO je serija ne preveč posrečeno prevedena kot Ostali, a bomo v izogib zmedi uporabljali naslov v izvirniku. The Leftovers je novi izdelek izpod prstov Damona Lindelofa, ki je bil eden od piscev pri seriji Lost. Gotovo je moč najti nekaj podobnosti med serijama, vendar The Leftovers ni Lost. Prvič, serija ni predolga, drugič, serija je razumljiva, in tretjič, serija ni paradni konj medijske hiše. The Leftovers je svoj svet, ki ima majhen, a gorečen krog privržencev. Kakšen je torej ta mamljiv svet, ki nas ne pušča hladne? Serija temelji na istoimenskem romanu Toma Perotte, vendar je vsebina romana izčrpana že s prvo sezono. Osnovna premisa serije je nadvse preprosta: 14. oktobra 2011 oziroma tri leta pred začetkom serije iz obličja Zemlje izgine približno 140 milijonov ljudi ali dva odstotka svetovne populacije. To je pravzaprav to. Brez razlogov in brez opaznih vzorcev preprosto izpuhtita 2 odstoka ljudi. Za ilustracijo: v Sloveniji bi izginilo 40.000 ljudi. Iz vašega kroga 150 prijateljev bi praviloma izginili trije. Če bi vsi izginuli bili prebivalci ene države, bi ta država postala šele 10. najbolj obljudena država na svetu, tik za Rusijo. Prirastek ljudi na Zemlji pa bi v približno dveh letih nadoknadil izgubo. Vendar s tem nismo niti približno zajeli osrčja problemov v The Leftovers? Ti so navidez preprostejši in neposrednejši. The Leftovers odgovarja na vprašanje, kako živeti v svetu, kjer se je zgodil čudež? No, to je ta mamljivi in negotovi svet. Miselni nastavek je nadvse zanimiv: kako nadaljevati življenje in živeti v svetu, kjer se je zgodil čudež, ki so ga gotovi prav vsi? Kako živeti v svetu, ki ga stvarnik ni zapustil? Ali sploh lahko predočimo, kakšne konsekvence ima takšno pretrganje vzročne verige? Svet je v The Leftovers nepreklicno vržen s tečajev. Zakaj bi šel v šolo ali službo, če ne morem biti gotov ničesar, tudi
T2 Trainspotting (2017)

T2 Trainspotting (2017)

Filmski kotiček, 19. junij 2017 ― Slo naslov: T2 trainspotting Država: VB Jezik: angleščina Leto: 2017 Dolžina: 117',  Imdb Žanri: drama Slo recenzija: Dnevnik, Filmoljub, Filmstart, Mladina Režija: Danny Boyle Scenarij: John Hodge, Irvine Welsh  Igrajo: Ewan McGregor, Ewen Bremner, Jonny Lee Miller, Robert Carlyle, Kelly Macdonald, Shirley Henderson [SLO] Najprej je bila priložnost. Potem je bila prevara. Minilo je dvajset let. Marsikaj se je spremenilo, marsikaj pa se tudi ni. Mark Renton (Ewan McGregor) se vrača v edini kraj, ki mu lahko resnično reče dom. Nanj nestrpno čakajo Spud (Ewen Bremner), Sick Boy (Jonny Lee Miller) in Begbie (Robert Carlyle). Pa tudi drugi stari prijatelji: žalost, izguba, veselje, maščevanje, sovraštvo, prijateljstvo, ljubezen, hrepenenje, strah, obžalovanje,  heroin, samouničenje in smrtna nevarnost. Vsi že komaj čakajo, da se jim spet pridruži. - Kolosej [ENG] First there was an opportunity......then there was a betrayal. Twenty years have gone by. Much has changed but just as much remains the same. Mark Renton (Ewan McGregor) returns to the only place he can ever call home. They are waiting for him: Spud (Ewen Bremner), Sick Boy (Jonny Lee Miller), and Begbie (Robert Carlyle). Other old friends are waiting too: sorrow, loss, joy, vengeance, hatred, friendship, love, longing, fear, regret, diamorphine, self-destruction and mortal danger, they are all lined up to welcome him, ready to join the dance. - Sony Pictures Entertainment Ocena
Z druge strani zidu

Z druge strani zidu

Radio Študent, 19. junij 2017 ― Drage poslušalke, dragi poslušalci, dobrodošli v junijski in zadnji predpočitniški ediciji Temne zvezde. Nocoj se bomo v sklopu radijskega fokusa oddaj »Die Andere Alternative für Deutschland« zazrli v zgodovino nemškega filma. Nocoj bomo pozornost namenili nekoliko manj poznanemu delu te kinematografije, ki v skorajda hermetični zaprtosti za zidovi hladne vojne in zamejeni življenjski dobi tvori poseben rokav razvoja filmskih tokov. Vzhodnonemški film zaradi specifike državne industrije namreč ne zgolj ni privlačil strokovnjakov, večinska produkcija – razen morda prepovedanih in po padcu zidu ponovno oživelih t. i. kunčjih filmov – je odpravljena kot propagandistični šund. A obenem se obravnavana filmska produkcija kaže kot eden najbolj zgovornih kulturnih tekstov, pričevalcev tega obdobja nemške zgodovine, ki je aktualna še danes. Če se je tik po padcu Berlinskega zidu in ob združitvi z Zahodno Nemčijo zdelo, da bo s propadom državnega filmskega studia DEFA – Deutsche Filmaktiengesellschaft – ta utonila v pozabo, je že konec 90-ih nekdanja vzhodnonemška produkcija zaživela novo življenje. V času buhtečega kapitalizma je v nekdanji Vzhodni Nemčiji namreč zavel duh nostalgije po socialističnih časih. T. i. Ostnostalgie je postala pop retro kult, predvsem pa tržna niša. Če je vzhodnonemški film v svoji sodobnosti imel, podobno kot trabant, težavo navdušiti občinstvo, je mnogo filmskih naslovov dobilo priznanje šele skozi optiko nostalgičnega pogleda, kar spretno izkorišča predvsem kapital. DEFA-Stiftung, naslednica originalnega produkcijskega studia, je s pomočjo zasebnega vlagatelja, družbe Icestorm, na prelomu v novo tisočletje omogočila renesanso vzhodnonemškega filma: mnogo naslovov je tako prvič izšlo na VHS in kasneje DVD nosilcih, popularni TV Icestrom ponuja arhiv DEFA produkcije z videom na zahtevo, internet pa preplavljajo fanovski blogi. A ponoven razcvet je predvsem posledica taktičnega marketinškega preigravanja družbeno-kulturnih procesov: p
Z druge strani zidu

Z druge strani zidu

Radio Študent, 19. junij 2017 ― Drage poslušalke, dragi poslušalci, dobrodošli v junijski in zadnji predpočitniški ediciji Temne zvezde. Nocoj se bomo v sklopu radijskega fokusa oddaj »Die Andere Alternative für Deutschland« zazrli v zgodovino nemškega filma. Nocoj bomo pozornost namenili nekoliko manj poznanemu delu te kinematografije, ki v skorajda hermetični zaprtosti za zidovi hladne vojne in zamejeni življenjski dobi tvori poseben rokav razvoja filmskih tokov. Vzhodnonemški film zaradi specifike državne industrije namreč ne zgolj ni privlačil strokovnjakov, večinska produkcija – razen morda prepovedanih in po padcu zidu ponovno oživelih t. i. kunčjih filmov – je odpravljena kot propagandistični šund. A obenem se obravnavana filmska produkcija kaže kot eden najbolj zgovornih kulturnih tekstov, pričevalcev tega obdobja nemške zgodovine, ki je aktualna še danes. Če se je tik po padcu Berlinskega zidu in ob združitvi z Zahodno Nemčijo zdelo, da bo s propadom državnega filmskega studia DEFA – Deutsche Filmaktiengesellschaft – ta utonila v pozabo, je že konec 90-ih nekdanja vzhodnonemška produkcija zaživela novo življenje. V času buhtečega kapitalizma je v nekdanji Vzhodni Nemčiji namreč zavel duh nostalgije po socialističnih časih. T. i. Ostnostalgie je postala pop retro kult, predvsem pa tržna niša. Če je vzhodnonemški film v svoji sodobnosti imel, podobno kot trabant, težavo navdušiti občinstvo, je mnogo filmskih naslovov dobilo priznanje šele skozi optiko nostalgičnega pogleda, kar spretno izkorišča predvsem kapital. DEFA-Stiftung, naslednica originalnega produkcijskega studia, je s pomočjo zasebnega vlagatelja, družbe Icestorm, na prelomu v novo tisočletje omogočila renesanso vzhodnonemškega filma: mnogo naslovov je tako prvič izšlo na VHS in kasneje DVD nosilcih, popularni TV Icestrom ponuja arhiv DEFA produkcije z videom na zahtevo, internet pa preplavljajo fanovski blogi. A ponoven razcvet je predvsem posledica taktičnega marketinškega preigravanja družbeno-kulturnih procesov:
Rester vertical (2016)

Rester vertical (2016)

Filmski kotiček, 18. junij 2017 ― aka Staying Vertical Slo naslov: Ostati pokončen Angleški naslov: Staying Vertical Država: Francija Jezik: francoščina Leto: 2016 Dolžina: 100',  Imdb Žanri: drama, komedija Slo recenzija: - Režija: Alain Guiraudie Scenarij: Alain Guiraudie Igrajo: Damien Bonnard, India Hair, Raphaël Thiéry, Christian Bouillette, Basile Meilleurat, Laure Calamy [SLO]Via Liffe Zastavonoša francoskega LGBT filma Alain Guiraudie nam po izvrstnem Tujcu z jezera tokrat postreže z zelo drugačnim, izrazito antifeminističnim pogledom na starševstvo.  Filmski režiser Leo na jugu Francije išče volka za svoj naslednji film. Med enim izmed ogledov se zaplete v razmerje s pastirko Marie, ki mu devet mesecev pozneje rodi otroka. Marie nato trpi za poporodno depresijo in izgubi vero v Lea, ki nenehno odhaja in prihaja, zato nenadoma zapusti moža in otroka. Leo se znajde povsem sam z otrokom, za katerega mora zdaj skrbeti brez ženske pomoči. Ni mu lahko, a globoko v sebi so mu razmere povsem pogodu. Po zaporedju nepričakovanih in nenavadnih srečanj, v katerih išče navdih za svoj naslednji film, Leo stori vse, kar je treba, da se obdrži na nogah.  "Moški in ženske. Pravzaprav nikoli nisem snemal ničesar drugega; zgodbe o ljudeh, ki so skupaj sami. Hotel sem preobrniti podobo 'samohranilca', prikazati, da obstajajo moški, ki sami vzgajajo otroka, morda ker si tega želijo, prav tako kot ženske, ki nikogar več ne osupnejo z odločitvijo, da bodo imele otroka same. Ali navsezadnje ni to cilj filmskega junaka? Vzgajati otroka brez težav, ki jih prinašajo matere? /.../ Vedno pravijo 'vse zgodbe so že povedane', vendar se ne strinjam: vsaj Ostati pokončen je značilen primer zgodbe, ki je v kinu nikoli ne vidite." (Alain Guiraudie) [ENG]Via Liffe Torchbearer of the French LGBT cinema who has gripped audiences with his brilliant Stranger by the Lake, Alain Guiraudie's latest picture is an alternative, expressly antifeminist take on parenthood.  Filmmaker Leo is searching for a wolf in the s

Ogledano: Power Rangers (2017)

Filmstart, 18. junij 2017 ― Ogledano: Power Rangers (2017)Metacritic.com4.4Imdb.com6.5Rottentomatoes.com4.6Filmstart.si5Pozitivnoposkus razvoja likovsolidni igralciNegativnotrk dveh popolnoma različnih tonovakcijadizajn Power Rangerjev 2017-06-185.1Skupna ocenaOcena bralcev: (0 Votes)0.0 Naslov: Power Rangers Premiera: 23. 3. 2017 Žanr: akcijska pustolovščina Država: ZDA Igrajo: Dacre Montgomery, Naomi Scott, RJ Cyler, Ludi Lin, Becky G. Režija: Dean Israelite OPIS: Skupina najstnikov iz mesta Angel Grove najde skrivnostne kristale, ki jim dajo supermoči, s […] The post Ogledano: Power Rangers (2017) appeared first on Filmstart.

Ogledano: Power Rangers (2017)

Filmstart, 18. junij 2017 ― Ogledano: Power Rangers (2017)Metacritic.com4.4Imdb.com6.5Rottentomatoes.com4.6Filmstart.si5Pozitivnoposkus razvoja likovsolidni igralciNegativnotrk dveh popolnoma različnih tonovakcijadizajn Power Rangerjev 2017-06-185.1Skupna ocenaOcena bralcev: (0 Votes)0.0 Naslov: Power Rangers Premiera: 23. 3. 2017 Žanr: akcijska pustolovščina Država: ZDA Igrajo: Dacre Montgomery, Naomi Scott, RJ Cyler, Ludi Lin, Becky G. Režija: Dean Israelite OPIS: Skupina najstnikov iz mesta Angel Grove najde skrivnostne kristale, ki jim dajo supermoči, s […] The post Ogledano: Power Rangers (2017) appeared first on Filmstart.

O čudežnih in zabavnih ženskah

Harb.si, 18. junij 2017 ― Režiserka Čudežne ženske Patty Jenkins je šele druga ženska, ki je dobila možnost režirati film s proračunom nad sto milijonov dolarjev in prva, katere film je zaslužil več kot to v prvem vikendu. The post O čudežnih in zabavnih ženskah appeared first on Harb.si.
še novic