Mikey Young: Your Move Vol. 1

Mikey Young: Your Move Vol. 1

Radio Študent, 23. junij 2017 ― Moniker Records, 2017   http://monikerrecordsss.bandcamp.com/album/mikey-young-your-move-vol-1" href="http://monikerrecordsss.bandcamp.com/album/mikey-young-your-move-vol-1">Mikey Young - Your Move Vol. 1 by Moniker Records V zadnjih petnajstih letih je nek določen del avstralske neodvisne kitarske scene pridobil izrazito pozornost svetovnih glasbenih krogov. Nekateri menijo, da se je to zgodilo, ker so v tem obdobju bendi enostavno postali boljši. Drugi pa to vidijo kot rezultat močnejše medijske obravnave tamkajšnje glasbe. V tokratni Tolpi bumov ne bomo iskali odgovora na to dilemo, temveč bomo obravnavali glasbenika, ki je znotraj omenjene scene zavzel pomembno vlogo. Mikey Young se je v zadnjih petnajstih letih izpostavil predvsem kot glavni kreativni nosilec garažnih synth punk zasedb Total Control in Eddy Current Suppression Ring ter kot zelo iskan mastering inženir. Na samem začetku smo Mikeyja poznali kot kitarista omenjenih bendov, a hkrati je Mikey kot avtor tudi že razvijal močno afiniteto do bolj sintetizatorsko osredotočene glasbe. Zametke le-te smo občasno slišali že v glasbi zasedbe Total Control, verjetno njegovega najvišje profiliranega benda. Vendar tak pristop nikoli ni zares postal osrednje gonilo Total Control, zasedba se je še vedno doživljala kot predvsem kitarski bend, posebno seveda ob živih nastopih. Več vplivov sintetizatorske glasbe pa je bilo zaslediti v zvoku njegove kratkoživeče synth pop zasedbo Lace Curtain, ki je sicer izdala nekaj krajših vinilnih plošč, a se ni nikoli vzpostavila kot glavni projekt sodelujočih glasbenikov. Zato tokrat obravnavani debitantski album Your Move Volume 1 smatramo kot Mikeyjev prvi resni izdelek elektronske glasbe. Album se otvori s štiklom Socks, ki s stabilnim ritmom in razigranimi sintovskimi linijami v maniri synth pop hitov osemdesetih let poslušalca vabi v plesni korak. Socks nedvomno predstavlja najbolj popiš izdelek albuma. Ves čas nas drži v občutku pričakovanja vstopa vo

Protest proti predlaganim zakonskim spremembam, ki bodo prepolovile šolsko zborovsko dejavnost

Naši zbori, 23. junij 2017 ― Spoštovani vsi, ki cenite zborovsko petje, samo še do 30. 6. 2017 lahko na strani E-Demokracija http://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzba/e-demokracija/predlogi-predpisov/predlog-predpisa.html?id=8301) oddate svoj komentar… The post Protest proti predlaganim zakonskim spremembam, ki bodo prepolovile šolsko zborovsko dejavnost appeared first on Naši zbori.
Grupa 92

Grupa 92

Radio Študent, 23. junij 2017 ― Skupina 92 se formira 1976 na Kodeljevem v Ljubljani. Po začetnem preigravanju rock and rolla in nekaj koncertnih nastopih se ob koncu sedemdesetih spoprimejo s pank gibanjem, ki se uspešno pretaka iz Anglije v Slovenijo, Jugoslavijo. Čista energija panka in kritičen pogled na družbo sta kot nalašč za njihov prehod v nemirna osemdeseta. Prvotno ime benda Termiti spremenijo v 92, klicno številko policije. Pomladi 80 posnamejo svoje prve posnetke na Radiju Študent, podpišejo pogodbo z ZKP RTV za malo ploščo, ki izide jeseni istega leta. Leta 83 razpadejo, od februarja 2014 pa skupina 92 spet deluje, od šestih do dveh... http://radiostudent.si/ustvarjalci/grupa-92
Fršlus

Fršlus

Radio Študent, 23. junij 2017 ― Fršlus obstajajo od leta 2002, ko so začeli z preigravanjem starih HC punk in novovalovskih komadov. Prvo plato so posneli leta 2007 z naslovom Punk in Idrija skupaj z še eno Idrijsko skupino The Bleu Blue. Kasneje so imeli ene štiri leta pavze, ko so se leta 2012 zopet zbrali in igrali do sedaj. Ravnokar so posneli novo plato z naslovom Zaživi svobodo.   Fršlus sestavljajo: Andrej Mlakar (kitara, vokal) Nejc Prezelj (bas, back vokal) Luka Kolenc (bobni, back vokal). https://www.facebook.com/FrslusPunkBand/
Zanka v zanki

Zanka v zanki

Radio Študent, 23. junij 2017 ― Prihajajoči Phi in novi Pinch, Peverelist, Marco Shuttle, Galaxian, Dopplereffekt, Vatican Shadow, Inigo Kennedy... 01 Broken English Club - Stray Dogs 02 Marco Shuttle - Thebe 03 Pinch - Cold New Worlds 04 Peverelist - Under Clearing Skies 05 Vatican Shadow - Weapons Inspection 06 Dopplereffekt – Von Neumann Probe 07 Galaxian - Truth Seizure 08 Evano - PHI003 A1 / Forthcoming 09 Inigo Kennedy - Tornado 10 Dopplereffekt – Cellular Automat 11 Galaxian - Forget About It 12 Peverelist - Further Inland 13 Galaxian - Tunnel Vision    
Q2o – Q2o

Q2o – Q2o

Muzikobala, 23. junij 2017 ― Prvenec obalne skupine Q2o, ki nosi naslov kar po imenu benda, so fantje z uvodno skladbo Sam naprej in videospotom zanjo napovedali že v začetku leta 2015. Splet okoliščin pa je očitno hotel, da je album izšel prav na uvod v vroče poletje 2017, saj na njem zbrane pesmi prinašajo nezahtevne, a za uho privlačne [&hellip The post Q2o – Q2o appeared first on Muzikobala.
Chino Amobi: Paradiso

Chino Amobi: Paradiso

Radio Študent, 23. junij 2017 ― UNO NYC / NON Worldwide, 2017   <a data-cke-saved-href="http://chinoamobi.bandcamp.com/album/paradiso" href="http://chinoamobi.bandcamp.com/album/paradiso">PARADISO by Chino Amobi</a> Robne glasbe so v teh turbulentnih časih vedno pogosteje uprabljene za posredovanje različnih političnih ideologij. Zlasti znotraj aktualnih odvodov klubskih glasb spremljamo trend muzik, ki tematizirajo borbo za pravice LGBT skupnosti, rasnih manjšin in beguncev oziroma tudi drugih marginaliziranih družbenih skupin. Znotraj tovrstnih gibanj je danes morda najopaznejša založba NON Worldwide, katere kolektiv jo opisuje tudi kot kulturno in aktivistično gibanje. S svojim zavzetim stremljenjem k preseganju zvočnih ter posredno tudi družbenih in političnih okvirjev je v svojih komaj dveh letih obstoja postala ena najpomembnejših enitet v polju neodvisne glasbe. Eden izmed ustanoviteljev in idejnih vodij Chino Amobi se na tokrat v Tolpi bumov obravnavanem dolgometražnem prvencu velikopotezno loteva verjetno največjega skupnega NON projekta doslej, ki skozi svoje epske razsežnosti vzpostavlja nekakšno kaotično alegorijo sodobnosti. Ob poslušanju smo izpostavljeni prenasičenim industrialnim pokrajinam, zgrajenim iz pogosto eksplicitno asociativnih zvokov, ki se cinematično premikajo po prostoru. Razbito steklo, grmenje, renčanje, oddaljene policijske sirene in najrazličnejša mehanična udrihanja gradijo sentiment določenega karikirano pretiranega postapokaliptičnega obupa. Ta je prežet z najrazličnejšimi žanrskimi prvinami, katerih družbeno pogojena pomenska polja so tukaj uporabljena predvsem kot še eno kompozicijsko orodje. Podobno pa je tudi z obilico govorjene besede in poezije, sicer pretežno vezane na tematiko albuma, a razrezane in vmešane na način, ob katerem se pog
še novic