Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: UI za umetnike – AI for artists

Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: UI za umetnike – AI for artists

Cirkulacija 2, 29. september 2019 ― October 8-11, 2019: Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: AI for Artists – AI for Artists; Symposium / Presentation with Workshop, Exhibition and Performance! Tuesday, October 8 at 6 pm at the Polygon Creative Center | Tobačna Ljubljana: Introductory lectures / presentations = Symposium (Borut Savski, Boštjan Čadež, Stefan Doepner, Robert B. Lisek) Wednesday, October 9 at noon in Circulation 2 | Tobacna Ljubljana: AI for artists workshop – led by Robert B. Lisek Thursday 10 October at 8pm in ...

Jaka Železnikar: Interaktivalij

KIBLA, 27. september 2019 ― Jaka Železnikar: Interaktivalij4. 10.–26. 10. 2019artKIT, odprtje v petek, 4. oktobra 2019Vabljeni na odprtje razstave z naslovom Interaktivalij, ki bo v petek, 4. oktobra 2019, ob 19. uri, v razstavni prostor artKIT na Glavnem trgu 14.Aktualna razstava Jake Železnikarja v artKITu predstavlja osem...

Luka Prinčič: Razpoke vmesnika

KIBLA, 23. september 2019 ― Luka Prinčič: Razpoke vmesnikaMIGAVMMC KIBLA, petek, 27. 9. 2019, ob 20. uriRazpoke vmesnika je serija petih avdio-vizualnih raziskovanj, ki jih Prinčič v letih 2013–2017 razvijal v sodelovanju s Slovensko kinoteko. Različne kinozvočne epizode družita metoda in format: potopitvena situacija v temi...
Bojana Kunst: Rastline in umetniške institucije – domneva o skupnem

Bojana Kunst: Rastline in umetniške institucije – domneva o skupnem

Neodvisni, 23. september 2019 ― Avtorica je obiskala predavanje Bojane Kunst Rastline in umetniške institucije - domneva o skupnem. V komentarju k predavanju (skozi branje Hegla) išče zagonetna mesta, vpisana v samo institucijo gledališča, kjer se dogodi izključitev rastlinskega. Tudi sodobna postantropocentična vključevanja rastlinskega v uprizoritveno prakso so tako ambivalentna in bolj kot da ponujajo odgovore, odpirajo vprašanja: "Philippe Quesne gledališko »črno škatlo« preobrazi v prostor neprekinjenih razmerij med človeškim, živalskim in rastlinskim – s posejanjem dreves in drugega rastlinja, ki ga je treba v času trajanja produkcije skrbno oskrbovati in zanj prilagoditi klimatske razmere, prostor uprizarjanja spremeni v biotop, okolje, ki presega klasično pojmovanje premičnega in umetnega scenografskega poseganja."
Boštjan Čadež: Mr Processor, do you understand life?

Boštjan Čadež: Mr Processor, do you understand life?

Cirkulacija 2, 22. september 2019 ― 24th September 2019 at 19.00. Aksioma in Cirkulacija 2: Boštjan Čadež: Mr Processor, do you understand life? New improvements in machine learning have yet again turned artificial intelligence (AI) into a hot topic. Contextually, the old myth of the Technological Singularity, which first emerged with the early cybernetic thinking and science fiction, has been revived, making us scared about a possible, ever closer, future in which the development of an upgradable intelligent agent could lead to a “runaw...

Spletne urice MB #101

KIBLA, 17. september 2019 ― Spletne urice MB #101Kako vzpostaviti dizajn sistem – Miha SedejMMC KIBLA, torek, 17. 9. 2019, ob 19.05Začenja se nova sezona torkovih dogodkov v družbi Spletnih uric Maribor. PREDAVANJE Miha Sedej je frontend razvijalec z večletnimi izkušnjami, ki počasi postaja stari maček med predavatelji...
Česa ni v predstavi Podgane?

Česa ni v predstavi Podgane?

Neodvisni, 16. september 2019 ― Mateja Kurir se premisleka predstave loti iz mišljenja prostora Gledališča Glej in njegove zunanjščine ter spretno razbira semiotiko znakov, ki se ustvarjajo, ko se križata besedilo Hinkemann Ernsta Tollerja in plastenje različnih materialnosti. Uprostorjenje v obliki instalacije, razvija Kurir, briše linearno naracijo ter vzpostavi neko temeljno ahierarhičnost: "Nekaj sunkovitega je šlo mimo nas in nato izpuhtelo v odprtost, fluidnost, v neko ahierarhičnost. Česa torej ni v predstavi Podgane in zakaj je morda ravno ta manko, ta minus, ta odsotnost glavna poanta tokratne uprizoritve režiserja Marka Čeha?"
B-stran: Lab Irint

B-stran: Lab Irint

Cirkulacija 2, 16. september 2019 ― V petek, 20. 9. 2019, ob 20.00 Cirkulacija 2, Tobačna 5, Ljubljana eksperimentalni performans Nelson Valmor, Urban Kmet, Stefan Doepner, Borut Savski, Barbara Novak V laboratoriju Irint na preskus postavimo gibalne, zvočne, vizualne in druge umetniške enačbe po umetniški teoriji in igri, ki sliši na ime B-stran. B-stran je mešanje prvin (remiksanje elementov) obstoječega umetniškega dela, da bi iz danih elementov dobili še kaj drugega kot samo to obstoječe umetniško delo. Tokrat bomo v laborato...
DIVA s Klubvizijo na 5. ediciji festivala FeKK (2019-09-09)

DIVA s Klubvizijo na 5. ediciji festivala FeKK (2019-09-09)

DIVA video arhiv, 12. september 2019 ― V sodelovanju s 5. edicijo festivala FeKK smo v goste povabili hrvaški filmski laboratorij neodvisnega filma Klubvizija iz Zagreba (Projektna soba SCCA, 22. avgust 2019). Ä�lanici Mirna PaviÄ�iÄ� in Anita Budimir sta predstavili projekte laboratorija inpred projekcijo tudi izbor štirih kratkih filmov z naslovom SreÄ�anje z analognim filmom ali Prigode srebrovih halogenidov. veÄ�
Dominik Mahnič – 1/200

Dominik Mahnič – 1/200

Cirkulacija 2, 10. september 2019 ― V petek 13. septembra 2019 ob 19.00 otvoritev kiparske razstave akademskega slikarja Dominika Mahniča. Razstava je primerna tudi za družine, dostop je omogočen tudi za invalide. Lokacija: Cirkulacija 2 | Tobačna Ljubljana. Minimundus razstava je odprta do nepredvidenega datuma. 1/200 Mini mundus Forma viva Študentsko naselje Rožna dolina Vse je zapisano v kamnu. Od prvih znakov življenja do prvih sledi umetnosti na Zemlji. Kamen ohranja dokaze časa. Meni se je desetletja počasi odpiral pogled na f...
IMPULSTANZ 2019: Nekaj misli

IMPULSTANZ 2019: Nekaj misli

Neodvisni, 9. september 2019 ― Sourednici portala sta v okviru rezidenčnega bivanja na Dunaju avgusta obiskali kar nekaj sodobnoplesnih predstav na festivalu Impulstanz in v sledečem zapisu zgostili nekaj svojih misli o njih. Poleg velikih imen, ki ponujajo takšno in drugačno produkcijo, sta posebno mesto namenili tudi analizi negotove pozicije gledalca v določenem tipu predstav, zasledili pa sta tudi nov trend vračanja k formalizmom, ki se ga poslužuje predvsem mlajša generacija ustvarjalcev: "Če privzameva, da sva v zadnjih dneh festivala lahko ujeli reprezentativen del mednarodne aktualne sodobnoplesne produkcije, bi lahko sklepali, da sodobni ples še vedno jadra na krilih velikih (starih) imen."
še novic