NOVA RAZSTAVA ZDENKA HUZJANA

NOVA RAZSTAVA ZDENKA HUZJANA

Galerija Murska Sobota, 24. januar ― Spoštovani obiskovalci!   Trenutno so vrata galerije zaprta, saj za vas pripravljamo novo razstavo “ZDENKO HUZJAN, Geografija tišin”, ki bo na ogled od 4. februarja do 24. marca 2021. Ob razstavi bo izšel katalog z reprodukcijami in spremnim besedilom kustosa razstave, dr. Roberta Inhofa.   Upamo, da bomo lahko umetnika in njegovo delo ter razstavni […]

Matej Čepin: Naslednji dan

KIBLA, 24. januar ― Matej ČepinNaslednji dan25. - 30. 1. 2020Vljudno vabljeni v prostor za umetnost KiBela, ki ponovno odpira svoja vrata! Od ponedeljka, 25. januarja do sobote, 30. januarja, bo na ogled razstava Mateja Čepina z naslovom Naslednji dan. Razstava bo odprta od ponedeljka do petka od 10. do 18. ure, v...
NAPOVEDUJEMO: Zdenko Huzjan. Geografija tišine

NAPOVEDUJEMO: Zdenko Huzjan. Geografija tišine

Galerija Murska Sobota, 22. januar ― Razstava Lojzeta Logarja žal ni dočakala publike, zato smo se odločili, da jo bomo ponovili v 2. polovici naslednjega leta. Preden umetnine vrnemo v Galerijo Logar, z vami še enkrat delimo predstavitveni posnetek razstave.   NAPOVEDUJEMO: Bolj prijazni pogoji in odprta galerijska vrata se obetajo prihajajoči razstavi Zdenka Huzjana z naslovom “Geografija tišine”, ki jo […]
SUZANA BRBOROVIĆ in LUCIJAN PRELOG: THE COLOUR OF OVERTHINKING

SUZANA BRBOROVIĆ in LUCIJAN PRELOG: THE COLOUR OF OVERTHINKING

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 22. januar ― Razstava the colour of overthinking predstavlja povsem nova slikarska dela Suzane Brborović in nadaljevanje umetniške serije Gods en Vogue Lucijana Preloga. Vsem je skupen nastanek, neobremenjen s sporočilnostjo, konceptom in z željo po osredotočanju na slikanje samo, na materiale, po katerih slikarja posegata. Zavesten odmik od koncepta oziroma sporočilnosti izpostavlja zanimive, lepe, bežne, močne, natančne in svobodne poteze. A med gledanjem skušamo kljub temu nenadzorovano sklepati o sporočilnosti del. V zadnjem stoletju smo se sprijaznili z načinom bivanja, kjer je vsak delček naše biti namenjen komercialnemu izkoriščanju. Preprodajalci pozornosti, kot jih poimenuje Wu,[1] tekmujejo v usmerjanju naše pozornosti oziroma pogleda. Tudi galerijski prostori in kulturne organizacije nasploh smo (ne)hote vpleteni v ta “posel”, saj si oglaševalski prostor ne delimo le med sabo, temveč z vsemi, ki bolj ali manj uspešno sičijo oglaševalske prostore s podobami raznoraznih izdelkov, storitev, ponudb … Razstave kuriramo vse od vstopa v galerijske prostore, najsi nas vodijo didaktični vzgibi ali želja po podajanju specifične vsebine, z namenom – da usmerjamo pozornost in poglede k določenim umetniškim delom in k razmisleku o predstavljenih konceptih. Na razstavi the colour of overthinking pozornost gledalke_ca usmerjamo v material oziroma objekte same. Ob prihodu v razstavni prostor se hitro zatečemo k branju naslovov in opisov del, ki nam vnaprej sugerirajo sporočilo ali vsaj tematiko, s katero posamezno delo ob gledanju povezujemo. Tokrat želimo pogled osvoboditi vnaprejšnjega usmerjanja in gledalki_cu ponuditi možnost, da sam_a potuje od ploskve do linije, barve in praznine, da torej vso pozornost usmeri v likovne elemente, tvorce razstavljenih umetniških del. Zgodbe, ki se odvijajo v mislih gledalke_ca, so tako karseda odvisne od samega subjekta, ki stopi v dialog z objektom. Neobremenjeno opazovanje umetniškega dela je skoraj nemogoče, saj smo zaradi same performativnos
Izgubljene ure svobode

Izgubljene ure svobode

Dnevnik, 22. januar ― Ljubljančani so bogatejši za novo policijsko uro. Intervencija v javni prostor, ki kot digitalna ura dopolnjuje veduto Tivolske ceste, prebivalcem odšteva 15 ur svobode gibanja od šeste zjutraj do devete zvečer.
še novic