Sinta Werner

Indigo Festival, 27. junij ― Sinta Werner v svoji umetniški praksi kot osnovo za svoja dela uporablja arhitekturne elemente prostorov. Berlinska umetnica se ukvarja z dvodimenzionalnimi in tridimenzionalnimi percepcijami prostorov oz. arhitekture s podobo in projekcijo realnosti ter iluzijo prostora s pomočjo ogledal.
Odpreš oči in - vau

Odpreš oči in - vau

Festival Lent, 27. junij ― Kaj vse se na Festivalu Lent zgodi, če samo malo zapreš oči? »Ko sem nazadnje zaprl oči, vas je bilo kakšnih dvajset. Zdaj pa odprem in glej, kooooliko vas je!« je na Glavnem odru blestel Damir Urban, »še bom zaprl oči!«

Odprti poziv: Formatirati kritiko

Borštnikovo srečanje, 27. junij ― Gledališka kritika je v svojem starem formatu doživela širok niz sprememb, zaradi katerih vedno težje ohranja svoje mesto in domet. Pogosto uporabljena sintagma kriza kritike obenem predpostavlja, da je skupaj z izgubo mesta na področju javne sfere kritika ostala tudi brez svoje vrednosti. V hitro spreminjajočem se svetu z vedno bolj virtualizirano in interaktivno medijsko krajino ter v erodirani javni sferi najbrž ne želimo rehabilitirati smisla kritike v starem pomenu besede, saj se je skozi rekontekstualizacijo preteklih desetletij zamajala tudi kritiška paradigma, ki je ustoličevala suvereno pozicijo kritika kot absolutnega razsodnika umetniške vrednosti. Kritiko je treba formatirati in na novo premisliti njene možne formate. Kako naj se kritika na novo postavi in vzpostavi? Kakšna instanca kritike bi bila sinhronizirana s sodobnim svetom in sodobno medijsko krajino? Kateri so tisti parametri, ki so nujni, da nekemu besedilu javnega sporočanja še lahko rečemo kritika? Obstajajo primeri besedil, ki po formi niso več klasični kritiški zapisi, pa vendar funkcionirajo na tem strukturnem mestu? Kdo je bralec, s katerim mora kritika računati?  Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenijev sodelovanju s Festivalom Borštnikovo srečanje pripravlja enodnevni mednarodni simpozij Formatirati kritiko, ki bo potekal v četrtek,  24. 10. 2019, v Vetrinjskem dvoru, z vabljenimi mednarodnimi gosti in odprtim pozivom za prispevke. Vabljeni, da se na simpozij prijavite s kratkim povzetkom prispevka, ki se loteva problematike sodobne kritiške prakse, recepcije in/ali formatov. Kratke povzetke in morebitna vprašanja pošljite na naslov: dgkts.info@gmail.com. Dokončni program in razpored predstavitev prispevkov bosta znana v sredini avgusta. Rok za prijavo: 31. 7. 2019 Datum simpozija: 24. 10. 2019 Pripravljalni odbor: Rok Bozovičar, Pia Brezavšček, Alja Lobnik
Svet(ovno)!

Svet(ovno)!

Festival Lent, 26. junij ― Izkoristili smo oba počasna komada Zabranjenega pušenja. Krepko čez polnoč. In videli, kako ste kukali z mosta in oken. Zakaj? Ker 31. Folkart! Aja, pa o afterjih je vse res. Bugi!

Rezervirajte si datume!

Festival Maribor, 24. junij ― Festival Maribor ponosno predstavlja letošnji program, ki je v znamenju brisanja meja, lomljenja okvirov, preseganja omejitev in združevanja (navidezno) nezdružljivega. Med 10. in 19. septembrom bomo občudovali moč iskrenosti in občutili magnetne sile, ki dva glasbenika povežejo v duet. Potovali bomo skozi čas in prostor, odkrivali povsem nove glasbene svetove in se čudili zvokom, kakršnih […]
Čokolada z rozinami!

Čokolada z rozinami!

Festival Lent, 23. junij ― »Rifle ponavadi ob tej uri že spi.« Haha. Morda, doma gotovo, ampak ne na Festivalu Lent. Ne na navihanih Minoritih. Ne v teh dneh. Ne letos. Prva lentovska sobota? Stoječi, lentovski aplavzi. Še dež je počakal.
SPREMEMBE: nedelja, 23. junij

SPREMEMBE: nedelja, 23. junij

Festival Lent, 23. junij ― V nedeljo, 23. junija, smo zaradi slabe vremenske napovedi: odpovedali dopoldanske delavnice v Art kampu (med 9.00 in 13.00); odpovedali popoldanske delavnice v Art kampu (med 16.00 in 19.00); odpovedali predstavo Vse to je Maribor na Odru Triglav (ob 10.30); odpovedali koncert Man in black - Johnny Cash na Odru Triglav ob (17.00); odpovedali nastop Irske folklorne skupine v Art kampu (ob 18.00).

Juuso Koponen

Indigo Festival, 16. junij ― Tridnevna delavnica za vizualizacijo podatkov bo raziskovala tematiko brezbrižnosti, odtujenosti in apatije v primerjavi z zanimanjem, vključevanjem in sočutjem. Katere merljive razsežnosti lahko uporabimo za merjenje takšnih abstraktnih pojmov ter kako lahko najdemo in predstavimo vzorce in vpogled v podatke? Delali bomo z eklektičnimi podatki, ki vključujejo statistične podatke, geopodatke, podatke o vladni porabi, analize komunikacijskih in kulturnih artefaktov ter še marsikaj. Priporočljivo za udeležence, ki imajo začetno in srednje obsežno znanje s področja infografike, vendar to ni pogoj, tako da se lahko prijavi vsakdo z ljubeznijo do vizualizacije podatkov. Obenem je uporabno (vendar ni nujno potrebno) osnovno poznavanje enega ali več programov, kot so Excel, Illustrator, Tableau, Flourish, Datawrapper, R ali QGIS. Udeleženci prinesejo svoje prenosne računalnike. Juuso Koponen je soustanovitelj informativnega studia Koponen+Hildén in avtor sveže nastalega vodnika Data Visualization Handbook (Aalto ARTS Books, 2019). Na Univerzi Aalto, Univerzi za uporabne znanosti Haaga-Helia in drugih finskih univerzah poučuje informacijsko oblikovanje in podatkovno novinarstvo. Njegove delavnice za vizualizacijo podatkov so bile izvedene že v različnih mestih, denimo v Helsinkih, Tampereju, Lahtiju, Ouluju, Lappeenranti, Torniu, Ljubljani in Amsterdamu. Prijava: info@bienaleneodvisnih.com Organizacija: Tretaroka, Bienale neodvisnih Koprodukcija: Muzej in galerije mesta Ljubljane, Poligon, Kino Šiška, Koponen Hilden Podpora: Creative Mornings Ljubljana

MOUSSE

Indigo Festival, 16. junij ― A – Mousse je revija o sodobni umetnosti. Ustanovljena je bila leta 2006 in izda štiri številke na leto, sestavljajo pa jo intervjuji, pogovori in eseji nekaterih najpomembnejših osebnosti s področja kritike, vizualne umetnosti in kuratorstva, ki se izmenjujejo s serijo kolumn. Izjemna je tudi zato, ker je natisnjena kot časopis, a vezana kot revija. Mousse je na tekočem z mednarodnimi trendi v sodobni kulturi po vsem svetu. Ima povprečno naklado 35.000 izvodov in široko distribucijsko mrežo v Evropi, Ameriki, Avstraliji in Aziji, pa tudi v Italiji, kjer je na voljo brezplačno. www.moussemagazine.it B – Mousse je založniška hiša, ki izdaja kataloge, eseje, kuratorske projekte, knjige umetnikov ... www.moussepublishing.com C – Mousse je agencija, ki ustvarja vizualne in komunikacijske projekte za iniciative s področja sodobne umetnosti in kulture. www.mousseagency.com
še novic