“Izven naših moči”

Borštnikovo srečanje, 6. april ― Delovni center za umetniško raziskavo, kreacijo, rezidenco in edukacijo Krušče, ki ga umetniško vodita režiser Tomi Janežič ter plesalka in koreografinja Katja Legin, vzpostavlja platformo za afirmacijo različnih ustvarjalnih procesov. Aprila pričenjajo z nizom spletnih srečanj "Izven naših moči", ki se bodo osredotočala na oblikovanje prostora in ustvarjanje gledališke scenografije. Proces dela bo vodil uveljavljeni scenograf Branko Hojnik, ki pri oblikovanju scenografije izvirno vključuje likovna sredstva, pri tem pa ga največkrat zanima prostor same uprizoritve, preizpraševanje njegovih kontekstov in ukvarjanje z vlogo publike v njem. Delavnico sestavlja pet intenzivnih vajeniških druženj, v katerih lahko ob aktivni udeležbi med drugim prisostvujete pripravljalni fazi v ustvarjalnemu procesu Branka Hojnika z režiserjem Tomijem Janežičem in že uveljavljeno umetniško ekipo, ki jo sestavljajo še Marina Sremac, Katja Legin, Tjaša Črnigoj ter Nina Rajić Kranjac. Delavnice bodo potekale preko spletne platforme Zoom: · 14.4.2020 ob 21:00 uvodno srečanje / predstavitev projekta in teksta  · 17.4.2020, 21.4.2020, 24.4.2020, 28.4.2020 delavnice · 30.4.2020 povzetek Delavnice so namenjene ustvarjalcem, ki želijo pridobiti nova znanja na področju scenografije. Rok za prijavo je do 12. aprila 2020. Pošljite kratko motivacijsko pismo z dosedanjimi izkušnjami na razpisanem področju na e-naslov: krusce@gmail.com. Število mest je omejeno.

Tjaša Mislej prejemnica nagrade Slavka Gruma

Borštnikovo srečanje, 6. april ― V Prešernovem gledališču Kranj bi se danes zaključeval 50. Teden slovenske drame; na sklepni prireditvi bi med drugim podelili tudi prestižno nagrado Slavka Gruma za dramsko besedilo. Čeprav festivala v predvidenem terminu letos niso mogli izvesti, je strokovna komisija v sestavi Matej Bogataj (predsednik), Srečko Fišer in Amelia Kraigher vseeno opravila svoje delo in med enainštiridesetimi besedili za nagrado Slavka Gruma nominirala naslednja: Izkoristi in zavrzi me Ize Strehar, Naše skladišče Tjaše Mislej, rabljena roba Simone Semenič, Sedem dni Katarine Morano in Žige Divjaka ter Vse OK Simone Hamer. Žirija je soglasno odločila, da med nominiranimi besedili letošnjo nagrado Slavka Gruma za novo izvirno slovensko dramsko besedilo podeli Tjaši Mislej za dramsko besedilo Naše skladišče. Gre za socialno dramo, "/… / samo, da je v resnici smešna kot komedija, mogoče celo farsa, ki je v bistvu žalostna. Realistična v slogu, gibka v jeziku in obenem absurdna v maniri. Drama iz našega okolja in časa, obenem pa distopija, ki nam s krožno dramaturgijo dopušča le malo upanja na spremembo in odrešitev." so med drugim zapisali v utemeljitvi. Nagrado Slavka Gruma, prav tako kot ostale nagrade (nagrado za mladega dramatika, Šeligovo nagrado za najboljšo predstavo festivala, nagrado občinstva ter tri nove nagrade – nagrado za igralca in igralko ter nagrado po presoji žirije) bodo podelili na zaključni slovesnosti 50. Tedna slovenske drame. Odločitev o terminu izvedbe festivala bodo sprejeli takoj, ko bodo to dopuščale razmere. Nagrajenki iskreno čestitamo!

Poziv festivala Fast Forward

Borštnikovo srečanje, 2. april ― Evropski festival mladih režiserjev Fast Forward, ki se odvija med 12. in 15. novembrom 2020 v Staatschauspiel Dresden v Nemčiji, letos praznuje svojo 10. obletnico. Tako kot v prejšnjih letih bo tudi letos izbral osem evropskih gledaliških produkcij mladih režiserjev, ansamblov ali režiserskih skupin. Iščejo celovečerne gledališke produkcije mladih režiserjev, ki ustrezajo poklicnim zahtevam in sodijo v sklop prvih petih uprizoritev avtorja/avtorjev. Rok za prijavo je 30. 5. 2020. Več informacij o merilih in postopku prijave v odprtem pozivu za zbiranje predlogov. Ob koncu festivala bo mednarodna strokovna žirija podelila nagrado za najboljšo predstavo, režiser oz. avtorska ekipa pa bo povabljena k sodelovanju z gledališčem v Dresdnu. Prejemnik nagrade bo tudi gost mednarodne gledališke konference ETC. Kontakt: Charlotte Orti von Havranek, kuratorka festivala Fast Forward

Nagrajena Lado Kralj in Rok Vevar

Borštnikovo srečanje, 30. marec ―   Profesor, dramaturg, urednik in prevajalec Lado Kralj je dobitnik nagrade Vladimirja Kralja za življenjsko delo . Nagrado vsaki dve leti podeli Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije.  Kot so zapisali v utemeljitvi je Lado Kralj, kot "polnokrvni gledališki človek par excellence preizkusil številne oblike dela, povezanega z gledališčem". Izkušnja podiplomskega bivanja v središču uprizoritvene avantgarde v New Yorku na začetku 70. let je določila vrsto etap njegove dejavnosti: bil je soustanovitelj današnjega Gledališča Glej in Gledališča Pekarna, ki ga je duhovno-estetsko usmerjal, krajši čas pa je bil tudi umetniški vodja Drame SNG Ljubljana. Poznejeje bil pomembno vpet v delovanje gledaliških festivalov v Jugoslaviji in Sloveniji. V toku prehajanj med prakso in teorijo je dve desetletji na oddelku za primerjalno književnost in literarno teorijo na ljubljanski Filozofski fakulteti predaval o zgodovini drame in njeni teoriji, v mladih intelektualcih oblikoval čut za zgodovinske avantgarde 20. stoletja in med drugim vodil seminar gledališke kritike. Ob literarnem je Lado Kralj tudi v svojem znanstveno-raziskovalnem delu "mojster izbranih, gostih formulacij, ves čas delujoč na specifični mikroravni, ki je ključna in tako zelo redka. Z literarnozgodovinskimi in literarnoteoretskimi raziskavami, zajetimi v številne znanstvene članke in publikacije, postavi temelje teorije drame", piše v utemeljitvi nagrade. Priznanje Vladimirja Kralja pa je Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije namenilo publicistu, kritiku, zgodovinarju in arhivarju Roku Vevarju, in sicer za kritiške in teatrološke dosežke v letih 2018 in 2019. Vevar je v tem obdobju na področju sodobnih uprizoritvenih umetnosti – predvsem na področju sodobnega plesa – nadaljeval svoje sicer že prej plodovito avtorsko, raziskovalno in kritiško delo. Med odmevnejšimi dosežki so v društvu navedli njegovo delovanje v sklopu uredniškega odbora revije Maska, "kjer s pr

Podeljene nagrade ZDUS

Borštnikovo srečanje, 27. marec ― Ob svetovnem dnevu gledališč, ki ga beležimo danes, je Združenje dramskih umetnikov Slovenije objavilo dobitnike nagrad ZDUS za leto 2019. Strokovna komisija, ki so jo sestavljale Tatjana Stanič, Mirjam Korbar in Livija Pandur (predsednica) je soglasno sklenila, da podeli:   1. NAGRADO ZDUS "MARKO SLODNJAK" za dveletno obdobje režiserju TOMIJU JANEŽIČU za režijo in dramaturgijo uprizoritve še ni naslova Slovenskega mladinskega gledališča. Režiser Tomi Janežič se že v izhodišču te izjemne uprizoritve odloči za trajanje – za proces, za raziskovanje, za gledališki laboratorij, kjer izumlja svojevrstno gledališko poetiko. Njegovo zaupanje v skupinsko delo v gledališču je neomajno, zanima ga raziskovanje te dinamike, tako kot ga zanima razmislek o mitu don Juana. Celotna uprizoritev deluje kot velika mreža nepreglednih asociacij, fantazij, uresničenih in zatajenih želja, dogodkov, oseb, odnosov, spominov, zgodb, občutkov. Kot da vse, ves njen svet, temelji na povezovanju in mreženju. Tomi Janežič je pri uprizoritvi navzoč kot režiser ali, še natančneje, kot dirigent, ki sproti usmerja njen ritem ter dinamiko in vanjo vnaša pravo tonaliteto. Vse v nevidnem, ali vidnem, mestoma tudi zelo eruptivnem odnosu in v popolnem sozvočju z igralci na eni in besedilom Simone Semenič na drugi strani.    2. NAGRADO ZDUS "POLDE BIBIČ" za življenjsko delo režiserju ALEŠU JANU. Radijski in gledališki režiser Aleš Jan je nesporno eden vodilnih ustvarjalcev na področju radijske igre in drugih radiofonskih uprizoritev v tem mediju na Slovenskem. Hkrati je tudi eden najboljših teoretikov in poznavalcev tega medija. Skozi desetletja ga je sistematično in vztrajno raziskoval, iskal in ustvarjal nove izrazne možnosti, ki jih ponuja "nevidno gledališče", ta specifična umetnostna zvrst, ki je v svetu in pri nas, v veliki meri po Janovi zaslugi, močno razvita in dostopna najširši javnosti. Njegove radijske igre in druge radiofonske stvaritve so vrhunski umetniški dosež

Zapustil nas je Janez Bermež

Borštnikovo srečanje, 23. marec ― Umrl je veliki slovenski igralec Janez Bermež, dolgoletni član ansambla Slovenskega ljudskega gledališča Celje. Rodil se je na Vrhniki 18. avgusta 1935 in se po končani ljubljanski Akademiji za igralsko umetnost, leta 1962 zaposlil v Celju. Bil je nosilec repertoarja in glavni igralec karakternih nosilnih vlog v mnogih predstavah. Do upokojitve leta 2000 je ustvaril skoraj 160 vlog, pomemben pečat pa je pustil tudi v slovenskem filmu in na televiziji. "Slovel je po prefinjeni, študiozni in intuitivno poglobljeni igri. Strokovna kritika je v Bermeževih odrskih stvaritvah videla igralca, ki zna ustvariti zapleteno, s protislovji zaznamovano človekovo naravo, jo izraziti z igro, ki je polna odtenkov. Priznavala mu je mojstrstvo komično-tragičnega niansiranja in poudarjanja tragikomične človekove usode tako takrat, ko je oblikoval like klasične komedije, kot tedaj, ko je interpretiral dramatiko absurda", so zapisali v SLG Celje. Za svoje delo je leta 1998 prejel Borštnikov prstan, ob tem pa je bil še prejemnik nagrade Prešernovega sklada (1983), dveh Borštnikovih nagrad, nagrade sklada Staneta Severja (1988) in številnih drugih. Po upokojitvi je še nekaj sezon igral na celjskem odru. Fotografije iz njegovih naopaznejših vlog si je moč ogledati tudi kot del digitalne razstave Prejemnice in prejemniki Borštnikovega prstana, ki je nastala ob 50-letnici Festivala Borštnikovo srečanje.

Poslovil se je Peter Musevski

Borštnikovo srečanje, 19. marec ― V starosti 55 let je umrl gledališki in filmski igralec Peter Musevski, član ansambla Prešernovega gledališča Kranj. Študij dramske igre je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani končal v letniku Janeza Hočevarja z uprizoritvijo Višnjev vrt junija 1993. Kmalu po končanem študiju se je zaposlil v PDG Nova Gorica, današnjem SNG Nova Gorica, kjer je bil do 2003. Že v tem obdobju se je uveljavil kot izrazito karakterni igralec. Nato je svoje gledališko ustvarjanje nadaljeval v Prešernovem gledališču v Kranju. V svoji gledališki karieri je prejel več nagrad: nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije za vlogo Ojdipa v Sofoklovem Kralju Ojdipu in vlogo Chanchea v Gospodu Chanceu Jerzya Kosinskega., nagrado Sklada Staneta Severja za vlogo Točaja/Hudiča v Strniševih Žabah, Richarda v predstavi Podeželje in Martina in Miklavža v Flisarjevem Akvariju in Nagrado Prešernovega sklada za leto 2009 za vrhunske umetniške presežke v vlogah zadnjih let. Še bolj kot na gledaliških odrih je bil dejaven na slovenskih filmskih platnih in na televizijskem ekranu. Trikrat je bil Stopov igralec leta, prejel je dve Vesni za glavne moške vloge. Na Festivalu Borštnikovo srečanje smo ga zadnja leta lahko videli v predstavah Teror (2018), Naš razred (2018) in Ob zori (2019). Za skupinsko kreacijo v predstavi Tadeusza Slobodzianeka Naš razred je leta 2018 prejel Borštnikovo nagrado za igro.

Prejeli tri Brumnova priznanja

Borštnikovo srečanje, 24. januar ― Konec oktobra 2019 so v Narodni galeriji v Ljubljani podelili Brumnove nagrade, najvišje nacionalne nagrade na področju oblikovanja. Bienale slovenskega oblikovanja Brumen, je devetič zapored prineslo izbor slovenske produkcije vidnih sporočil zadnjih dveh let.Mednarodna žirija, ki ji je predsedovala britanska oblikovalka in predavateljica Lucienne Roberts, se je tokrat odločala med kar 354 prijavljenimi projekti. V sedmih različnih kategorijah jih je na koncu slavilo 31. Tri priznanja smo dobili tudi na Festivalu Borštnikovo srečanje in sicer: - za podobo Festivala Borštnikovo srečanje, - za plakat 53. Festivala Borštnikovo srečanje in - za podobo dogodka 53. Festivala Borštnikovo srečanje. Avtor je grafični oblikovalec in profesor Radovan Jenko, ki pripravlja tudi letošnjo podobo 55. Festivala Borštnikovo srečanje. Nagrajene projekte je bilo mogoče videti na veliki pregledni razstavi v Narodni galeriji.

Vabilo na rezidenčno delavnico dramskega pisanja »Jenkova soba«

Borštnikovo srečanje, 24. januar ― Prešernovo gledališče Kranj kot organizator Tedna slovenske drame in Layerjeva hiša Kranj razpisujeta rezidenčno delavnico dramskega pisanja "Jenkova soba", ki bo potekala v sklopu 50. jubilejnega Tedna slovenske drame med 28. marcem in 1. aprilom. Delavnico bo vodila svetovno znana hrvaška dramatičarka Tena Štivičić in bo namenjena štirim izbranim mladim dramatikom ali dramatičarkam. Ti bodo v času delavnice brezplačno bivali v Layerjevi hiši in se urili v pisanju dramskih besedil. Objavljen je razpis, s katerim želijo k sodelovanju privabiti čim več perspektivnih mladih dramatikov in dramatičark, ki lahko svojo prijavo pošljejo do 12. februarja 2020. Prijavite se s spletno prijavnico, ki jo najdete na spodnji povezavi: http://bit.ly/jenkovasoba Več informacij v spodnji datoteki. 

Vabilo k oddaji predlogov za nagrado in priznanje Vladimirja Kralja

Borštnikovo srečanje, 25. november 2019 ― Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije (DGKTS) objavlja vabilo k oddaji predlogov za: - nagrado Vladimirja Kralja za življenjsko delo in - priznanje Vladimirja Kralja za kritiške in teatrološke dosežke v zadnjih dveh letih. Priznanje in nagrada Vladimirja Kralja se podeljujeta za dosežke na področju kritiškega, teatrološkega, dramaturškega, uredniškega ter drugega dejavnosti društva ustreznega strokovnega dela na področju uprizoritvenih umetnosti. Priznanje Vladimirja Kralja se podeljuje vsaki dve leti za kritiško in teatrološko delo v zadnjih dveh letih (od 1. januarja prvega leta do 31. decembra drugega leta), ne glede na to ali gre za mlade ali že uveljavljene kritike in teatrologe. Nagrada Vladimirja Kralja za življenjsko delo se podeljuje priložnostno, najpogosteje pa vsaki dve leti. Kandidate za priznanje in nagrado Vladimirja Kralja lahko predlagajo posamezniki in pravne osebe s področja uprizoritvenih umetnosti: DGKTS, ZDUS, institucionalna in neinstitucionalna gledališča, zavodi in inštituti s področja uprizoritvenih umetnosti in druga sorodna stanovska društva ter AGRFT. Prav tako lahko kandidate predloži komisija za podelitev nagrade in priznanja. Vsak predlagatelj lahko poda največ dva predloga za priznanje Vladimirja Kralja za kritiško in teatrološko delo v preteklih dveh letih in največ en predlog za nagrado Vladimirja Kralja za življenjsko delo. Prijava mora vsebovati s strani predlagatelja podpisan strokovno utemeljen predlog za nagrado ali priznanje Vladimirja Kralja. Priznanje in nagrada se med seboj ne izključujeta. Nominacija in prejem priznanja ali nagrade nista vezani na članstvo v DKGTS. Predloge nominacij za podelitev nagrade Vladimirja Kralja za življenjsko delo ter priznanja Vladimirja Kralja za kritiške in teatrološke dosežke v zadnjih dveh letih pošljite do vključno 31. decembra 2019 s priporočenim pismom na naslov: Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije, Mestni trg 17, 1000 Ljubljan

Nagrade 54. Festivala Borštnikovo srečanje

Borštnikovo srečanje, 27. oktober 2019 ― NAGRADE IN UTEMELJITVE 54. FESTIVALA BORŠTNIKOVO SREČANJE Umetniški direktor Aleš Novak Selektor Matjaž Zupančič Strokovna žirija Uršula Cetinski (predsednica), Andreja Kopač, Aldo Milohnić, Dora Ruždjak Podolski, Giorgio Ursini Uršič Zaključno mnenje žirije o 54. Festivalu Borštnikovo srečanje Gledališče je umetnost, ki ima v Sloveniji dolgo in častitljivo tradicijo. Razpira pomembna bivanjska in družbena vprašanja, kar je seveda obarvano s posebnostmi prostora, v katerem je. Kljub temu na odrih po Sloveniji nastajajo predstave, ki navdihujejo in vznemirjajo tudi gledalce in strokovno javnost po vsem svetu. Po čem si bomo zapomnili 54. Festival Borštnikovo srečanje? V predstavah, ki smo jih videli, ne moremo prezreti dejstva, da slovensko gledališče ni ustvarjalno področje, ki ga slovenska družba navdušeno podpira. Kot gledalci seveda vsakič, ko obiščemo gledališče, pričakujemo vznemirljivo doživetje, ki bogati življenje. Po drugi plati pa smo precej zadržani v trenutku, ko je gledališko ustvarjanje potrebno tudi v resnici podpreti. Če pogledamo evropski gledališki zemljevid, za našo državo ne moremo trditi, da je obljubljena dežela. Tudi predpisani modeli, v katerih ustvarjajo gledališki zavodi in neodvisne skupine, so ustvarjanju prej v breme kot v prid. Te razmere lahko razberemo tudi v predstavah letošnjega tekmovalnega programa. Povedano malo bolj po domače: trata je čisto drugače pokošena, kadar imamo res dobro kosilnico. Zato je izjemno vzpodbudna ustvarjalna moč igralk in igralcev vseh generacij, od najmlajših, ki so šele končali umetniško akademijo, do prekaljenih gledaliških mačk in mačkov. Igralke in igralci, ki so nastopili na letošnjem Festivalu Borštnikovo srečanje, so pokazali dobro obvladovanje različnih tehnik igre, gledaliških žanrov in pristopov, ki so jih obarvali s posebnostmi lastne osebnosti. V predstavah letošnjega festivala ni mogoče prezreti cele vrste dobrih igralskih vlog, med njimi tudi presežnih.

Od klasike do tehnoburleske

Borštnikovo srečanje, 27. oktober 2019 ― Festivalska sobota je v dopoldanskih urah ponudila Rajzefirbčno KulTuro z vinom, Alma mater Europaea – Akademija za ples je pripravila okroglo mizo Baletno izobraževanje v Sloveniji od predšolske vzgoje do II. bolonjske stopnje. Gledališki večer smo začeli z zadnjo tekmovalno predstavo Macbeth v izvedbi SNG Nova Gorica; sledil je pogovor z ustvarjalci predstave. V Lutkovnem gledališču Maribor sta s predstavo Kraljica mati gostovala Gledališče Koper in Mestno gledališče Ptuj. S predstavo Overload/Preobremenitev italijanskega umetniškega ansambla Sotterraneo smo zaključili letošnji obsežni mednarodni program. Za konec dneva pa smo se na Malem odru Narodnega doma zabavali ob tehnoburleski Tatovi podob; produkcija Emanat v sodelovanju s Klubom Gromka in Masko Ljubljana. Več utrinkov v foto galeriji. 

Uvod v zadnji festivalski vikend

Borštnikovo srečanje, 25. oktober 2019 ― Festival je včeraj gostoval v Umetnostni galeriji Maribor, kjer je bila v dveh terminih na ogled tekmovalna predstava REKA, REKA/ Syntapiens::IZ v produkciji Zavoda Delak in režiji Dragana Živadinova. Ogledalo si jo je okoli sto obiskovalcev. V Stari dvorani SNG Maribor smo gostili predzadnjo tekmovalno predstavo Ljudomrznik SLG Celje. Na Tribuni na Velikem odru pa smo videli lutkovni balet Posvetitev pomladi v produkciji Lutkovnega gledališča Ljubljana. V Minoritski cerkvi je bil na sporedu vizualno-performativni projekt Georges, ki sta ga ustvarili koreografka Mylène Benoit in lutkovna umetnica Julika Mayer, na Malem odru SNG Maribor pa je s predstavo Deklica s strunami svoje gostovanje zaključila SNG Drama Ljubljana. Več utrinkov v foto galeriji. 

Občinstvo polni dvorane do zadnjega kotička

Borštnikovo srečanje, 25. oktober 2019 ― V četrtek, 24. oktobra, smo v Vetrinjskem dvoru v sodelovanju z Društvom gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije organizirali mednarodno konferenco Formatirati kritiko; za dopoldanski del so referate pripravili naši tuji gostje: Una Bauer, Diana Damian Martin, kolektiv Nezavisna kritika, v popoldanskem delu pa so sodelovali še Andreja Kopač, Alma R. Selimović, Rok Vevar, Klara Drnovšek Solina in Maša Radi Buh. V nadaljevanju festivalskega tekmovalnega programa smo si ogledali predstavo Mestnega gledališča ljubljanskega Tih vdih, na odru Lutkovnega gledališča Maribor pa plesno-gledališki performans Razgaljeno. Tudi V imenu matere SNG Drame Ljubljana je bila del tekmovalne selekcije, nekaj minut po polnoči je predstavi sledil še pogovor z ustvarjalci, do zadnjega kotička poln avditorij pa bil tudi na drugi izvedbi predstave Ali: Strah ti pojé dušo v industrijskem kompleksu na Teznu.  Več utrinkov v foto galeriji. 

Delovna akcija med odmorom

Borštnikovo srečanje, 24. oktober 2019 ― Ob Dnevu slovenskih gledaliških ustvarjalcev smo z Združenjem dramskih umetnikov Slovenije izvedli javni posvet o položaju igralcev in ukrepih za izboljšanje pogojev dela gledaliških ustvarjalcev, ki se ga je v uvodnem delu udeležil tudi minister za kulturo Zoran Poznič, Ministrstvo za kulturo pa je pri nas pripravilo srečanje direktorjev javnih zavodov s področja kulture. Udeleženci obeh dogodkov so si ogledali fotografski razstavi Portreti in Zaodrje ter dokumentarni film o delu gledališkega režiserja Tomija Janežiča: La cura del teatro. Na Gorazdovem vlaku, ki je zjutraj peljal iz Ljubljane v Maribor, se je potnikom pridružila festivalska peterica mladih in jih vabila k različnim aktivnostim. Na Tribuni na Velikem odru smo si ogledali Izumitelj na zemlji, s katero Anton Podbevšek Teater obeležuje 120. obletnico rojstva Antona Podbevška. V Lutkovnem gledališču Maribor smo gostili plesno-glasbeni dogodek Žigana Krajnčana in Gašperja Kunška Alien Express: Drugi let, ki je izvajalcema prinesla nagrado Ksenije Hribar za najperspektivnejša plesalca in povabilo v mednarodno mrežo Aerowaves. V festivalsko prizorišče smo spremenili TAM-ovo kotlovnico na Teznu, gostovanje uprizoritve SNG Drama Ljubljana Ali: Strah ti pojé dušo v zapuščeni industrijski hali je bila svojevrstno doživetje tako za gostujočo ekipo kot za gledalce. Večer se je zaključil s stoječimi ovacijami in pogovorom po predstavi. Več utrinkov v foto galeriji. 
še novic