Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PO DOGODKU

Agencija GIG, 8. julij ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo določena opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, glasbeni festival ali predstavitev naše nove knjige. Danes se bomo posvetili aktivnostim, ki sledijo po izvedenem dogodku. PRESS Ker želimo, da naš dogodek še dolgo odmeva v javnosti, […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – NA DOGODKU

Agencija GIG, 1. julij ― V prejšnjih videih smo “obkljukali” pomembne aktivnosti v fazi načrtovanja ter priprave pred dogodkom, tokrat pa vstopamo v dogajanje na dogodku samem. Prišel je torej dan D, na katerega smo se pripravljali. Akcija! EKIPA Preverimo prisotnost ekipe ter razdelitev vlog na dogodku. Poskrbimo za akreditacije za njihov nemoten prihod. Ne pozabimo na t. i. “runnerja”, […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PROMOCIJA in PRODAJA

Agencija GIG, 9. junij ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, filmski festival ali poletne otroške delavnice. Tokrat nadaljujemo s predstavitvijo »checklista«, ki nam bo pomagal, da v procesu izvedbe ne bomo pridobili sivih las in želodčnih težav. PRODAJA V […]

RK Trimo Trebnje in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij ― Rokometni klub Trimo Trebnje, klub s 37-letno tradicijo, je od leta 1995 del slovenske prve lige. Klub se lahko pohvali s 17-imi naslovi državnih prvakov med mlajšimi selekcijami, barve Trebnjega pa so zastopane tudi v slovenski reprezentanci. Agencija GIG je za RK Trimo Trebnje pripravila poslovno marketinški koncept, zasnovala načrt vsebinskega marketinga športnega kluba in […]

Gospodarska zbornica Slovenije in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij ― Gospodarska zbornica Slovenije je največja in najvplivnejša povezava gospodarstva v Sloveniji, ki deluje z namenom izboljševanja poslovnega okolja, s tem pa omogoča večjo gospodarsko rast. Zbornica združuje vse slovenske regije in panoge dejavnosti, podjetjem pa na najrazličnejše načine nudi podporo pri poslovanju. Agencija GIG je z Gospodarsko zbornico Slovenije sodelovala pri izvedbi izobraževanj in zasnovi komunikacijske […]

Pia Lovrič in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij ― Pia Lovrič je ena izmed najperspektivnejših slovenskih teniških igralk. Domžalčanka je v letu 2021 v velikem finalu ITF turnirja v Indiji osvojila prvo člansko lovoriko v karieri in ponovno dokazala, da bo spisala uspešno poglavje slovenskega tenisa. V Agenciji GIG smo uspešno zgodbo nadarjene športnice soustvarjali z zasnovo sponzorskega koncepta in poskrbeli za trženje sponzorskih […]

Združenje kemijske industrije in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij ― Združenje kemijske industrije je panožno strokovno združenje in deluje kot avtonomna enota znotraj Gospodarske zbornice Slovenije. Povezuje podjetja, katerih interesi so vezani na kemijsko industrijo, ki predstavlja enega izmed ključnih stebrov slovenskega in evropskega gospodarstva. Agencija GIG je za Združenje kemijske industrije zasnovala komunikacijsko strategijo. Naročnik: Združenje kemijske industrije Tag: komunikacije, komunikacijska strategija Vas zanima […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – NAČRTOVANJE

Agencija GIG, 1. junij ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo določena opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, glasbeni festival ali predstavitev naše nove knjige. Danes začenjamo s predstavitvijo »checklista« za dogodke, ki nam bo pomagal, da bomo lahko večer pred dnevom dogodka mirno zaspali, saj […]

Primož Roglič in Agencija GIG

Agencija GIG, 31. maj ― Trboveljčan Primož Roglič je svojo športno pot začel na smučarskih skakalnicah, kasneje pa je vstopil v svet kolesarstva. Danes je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta. Tag: management, komunikacije Vas […]

Ljubljanska borza, Cinkarna Celje in Agencija GIG

Agencija GIG, 31. maj ― Ljubljanska borza je ob prehodu Cinkarne Celje, d.d. v Prvo kotacijo pripravila okroglo mizo Kapitalski trg kot gonilo razvoja, kjer so ugledni domači finančni strokovnjaki razmišljali o načinih aktivacije spečega kapitala in pomenu kotiranja na Ljubljanski borzi. Agencija GIG je ponudila podporo pri zasnovi in izvedbi dogodka ter izvedla komunikacijsko kampanjo. Naročnik: Ljubljanska borza in Cinkarna […]

Je pravopis res pomeben?

Agencija GIG, 1. april ― Ko govorimo o pisni komunikaciji, je nadvse pomembno, da poznamo in upoštevamo slovnična pravila. Pogoste slovnične napake zelo negativno vplivajo na naš ugled, v najslabšem primeru pa nas lahko tudi stanejo posla. V prejšnjih zapisih smo si pogledali, kako pripraviti sporočilo za javnost, danes pa si bomo ogledali nekaj najpogostejših napak v pisnih besedilih. Včasih […] The post Je pravopis res pomeben? appeared first on Agencija GIG.

Kam po royalty free fotografije?

Agencija GIG, 24. marec ― Ko pripravljamo vsebine za naša družbena omrežja, je skoraj nujno, da jih opremimo tudi z grafikami. Tako so objave bolj privlačne, prav tako pa je bolj verjetno, da jih bodo naši sledilci opazili. Pri izbiri fotografij moramo biti pozorni, da izberemo takšne, ki so royalty free. Če pa se odločimo za avtorsko zaščitene, moramo avtorja […] The post Kam po royalty free fotografije? appeared first on Agencija GIG.

13 razlogov, zakaj potrebujete booking agencijo

Agencija GIG, 16. marec ― Zagotovo ste se že vprašali, ali sploh potrebujete bookerja. Obstaja najmanj 13 srečnih razlogov, zakaj je odgovor „da“! 1. Prihranite čas pri iskanju naročnikov Dobra agencija ima namreč široko bazo kontaktov, ki jo sproti dopolnjuje in osvežuje. 2. Izboljšajte odzivnost Ne glede na to, kako organizirani ste, smo vedno korak pred vami. To je naše […] The post 13 razlogov, zakaj potrebujete booking agencijo appeared first on Agencija GIG.

Na kaj moramo biti pozorni pri pripravi sporočila za javnost

Agencija GIG, 5. marec ― Kot smo govorili že v prejšnjih zapisih, je uspešnost predstavitve našega podjetja ali izdelka v veliki meri odvisna od naše komunikacije. Seveda si želimo, da bo naša vsebina dosegla kar največ medijske izpostavitve. Čeprav se nam mogoče zdi, da je priprava medijskega sporočila mačji kašelj, se v praksi pogosto izkaže, da temu ni čisto tako. […] The post Na kaj moramo biti pozorni pri pripravi sporočila za javnost appeared first on Agencija GIG.

Kako izvesti spletno tiskovno konferenco?

Agencija GIG, 19. februar ― O tem, kako narediti načrt in organizirati tiskovno konferenco, smo že govorili, zdaj pa jo moramo še uspešno izpeljati.  Pred začetkom Pred začetkom pripravimo gradivo na spletnem omrežju in poskrbimo, da ga udeleženci prejmejo vsaj dan prej. Moderatorja izberemoglede na tematiko srečanja. Ponavadi je to predstavnik za odnose z javnostmi. Da bi povečali zanimanje in udeležbo, pa […] The post Kako izvesti spletno tiskovno konferenco? appeared first on Agencija GIG.
še novic