Analiza spletne pojavnosti

Agencija GIG, 15. januar ― Kako pa bi se naše podjetje odrezalo na “spletnem testu”? Kvaliteta prisotnosti našega podjetja na spletu se ne meri zgolj po uspešno postavljeni spletni strani in vzpostavljenih profilih na družbenih omrežjih. V kolikor želimo, da prične splet resnično “delati za nas”, se moramo poslužiti nekaterih pomembnih mehanizmov, s katerimi bomo izboljšali našo spletno pojavnost. V naslednjih […] The post Analiza spletne pojavnosti appeared first on Agencija GIG.

iPhone uporabniki – oglaševalske platforme vam sledijo! Kako to preprečiti?

Agencija GIG, 7. januar ― Tokrat bomo govorili o Applu – konkretno o iPhone uporabnikih, interakciji z oglaševalskimi platformami in našemu brezskrbnemu brskanju po spletu in družbenih omrežjih. Vsebina je vsekakor relevantna tudi za Android uporabnike (več o tem kasneje), tokrat nas zanima, kako Apple upravlja z našimi zasebnimi podatki. Apple je v zadnjem času še posebej veliko pozornosti namenil […] The post iPhone uporabniki – oglaševalske platforme vam sledijo! Kako to preprečiti? appeared first on Agencija GIG.

Preselite svoj dogodek na splet!

Agencija GIG, 18. december 2020 ― Kako preseliti dogodek na splet in ohraniti pristno izkušnjo za obiskovalca? V letošnjem letu smo priča neverjetnemu porastu spletnih dogodkov. Zakaj je do tega prišlo, je seveda vsakomur jasno, moramo pa se zavedati, da so spletni in hibridni dogodki (tudi če odmislimo trenutne razmere) vsekakor dogodki prihodnosti.  Na samem začetku vas moram opozoriti – ne […] The post Preselite svoj dogodek na splet! appeared first on Agencija GIG.

Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo?

Agencija GIG, 11. december 2020 ― V prejšnjih zapisih smo govorili tem, na kaj moramo biti pozorni pri komunikaciji z našimi strankami. Kako pa vemo, katere komunikacijske platforme so za nas najboljše? Komunikacijskih platform, omrežij je preprosto preveč, da bi bili aktivni na vseh. Tudi če bi nam to uspelo, je zelo malo verjetno, da bomo na vseh zagotovili kvalitetno vsebino. […] The post Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo? appeared first on Agencija GIG.

Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec

Agencija GIG, 4. december 2020 ― Tokrat bomo govorili o orodjih, ki jih mora oglaševalec dobro poznati, saj so ključni za uspeh digitalne oglaševalske kampanje! Najpomembnejše je poznavanje produkta ali storitve, ki jo tržimo, in seveda vas, kupcev, saj bi brez tega prodajali napačen produkt napačni ciljni skupini. Gremo kar po vrsti. Dober oglas potrebuje dobro zgodbo, vsebino in spletno/pristajalno stran […] The post Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec appeared first on Agencija GIG.

Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem?

Agencija GIG, 25. november 2020 ― V kolikor ste redni uporabniku Facebooka, ste v zadnjih letih zagotovo opazili, da se na vašem news feedu (zidu) pojavlja vedno več oglaševalskih vsebin. Bodo sledilci vaše Facebook strani, ki ste jih pred časom navdušili s svojo vsebino, sploh seznanjeni z novo ponudbo, če jo zgolj objavite na zidu strani, ne da bi to finančno […] The post Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem? appeared first on Agencija GIG.

Zakaj, kako in o čem komuniciramo

Agencija GIG, 18. november 2020 ― Zagotovo se boste strinjali, če rečem, da so postala družbena omrežja nepogrešljiv del našega vsakdana. Četudi nismo ravno aktivni uporabniki, jih uporabljamo za iskanje informacij. Trend uporabe družbenih omrežij je nenehno v porastu, zato je za podjetja, ponudnike storitev nujno, da smo na omrežjih aktivni. Z uporabo družbenih omrežij povečamo prepoznavnost naše blagovne znamke, naše […] The post Zakaj, kako in o čem komuniciramo appeared first on Agencija GIG.

Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!

Agencija GIG, 24. september 2020 ― Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas? Neprimeren naslov brez repa in glave? Oglejmo si, kaj so Google dinamični iskalni in prikazni oglasi. Google vam pri kreiranju oglasov pomaga celo tako, da avtomatsko generira naslove in povezave oglasov glede na vsebino na vaši spletni strani. Zelo dobrodošla pomoč, a pri dopuščanju take kontrole […] The post Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni! appeared first on Agencija GIG.

Bodite prepoznavni pri komuniciranju.

Agencija GIG, 14. september 2020 ― Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo? V zasnovo logotipa, oblikovanje vizije, prodajne strategije vložimo precej časa – zakaj ne bi tega storili tudi pri komunikaciji? Omenili smo, da je […] The post Bodite prepoznavni pri komuniciranju. appeared first on Agencija GIG.

Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

Agencija GIG, 9. september 2020 ― V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani. Kaj takšna “potrditvena značka” pravzaprav pomeni? Modra kljukica ob imenu strani označuje in zagotavlja, da gre za avtentično stran določene blagovne znamke, podjetja ali javne osebnosti. Javnosti jasno sporoča, da gre […] The post Kaj pomeni modra značka na Facebooku? appeared first on Agencija GIG.

Vas YouTube oglasi motijo?

Agencija GIG, 31. avgust 2020 ― Tokrat bomo govorili o YouTube video oglasih. Poznamo več vrst video oglasov, kot so: skipabble, non-skippable in bumper oglasi, njihovo predvajanje pa v veliki meri določi avtor videa, ki si ga trenutno ogledujemo. Bumper oglas se zavrti izključno pred samim začetkom predvajanja videa in traja do 6 sekund, skippable in non-skippable oglasi se lahko predvajajo […] The post Vas YouTube oglasi motijo? appeared first on Agencija GIG.

5 razlogov, zakaj potrebujete managerja

Agencija GIG, 24. avgust 2020 ― Imeti dobrega managerja je prav tako pomembno kot imeti dobrega glasbenika v bendu ali dobrega trenerja na igrišču. Tokrat bomo predstavili 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja. 1 . Deluje kot povezovalni člen z industrijo Športnikom in glasbenikom se je ponavadi precej neprijetno pogovarjati o poslu z novinarji, promotorji, založbami in potencialnimi sponzorji, saj so preveč […] The post 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja appeared first on Agencija GIG.

Osebni stik v email kampanji

Agencija GIG, 14. avgust 2020 ― Osebni stik je še vedno nepogrešljiv del uspešnega sklepanja poslov, zato se mu v elektronskem sporočilu približamo tako, da ime naslovnika vključimo v uvodni pozdrav. Pomembno je, da se pri pisanju sporočil držimo bontona. Uporabljajmo vikanje, ton komunikacije pa naj bo v skladu s tem, komu sporočilo pošiljamo. Če gre za osebo, s katero smo […] The post Osebni stik v email kampanji appeared first on Agencija GIG.

Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite!

Agencija GIG, 5. avgust 2020 ― Prav gotovo ste v preteklosti na mail prejeli Googlova obvestila o pregledu zasebnosti, v katerih vas poziva, da si uredite vaše zasebne nastavitve in vas obvešča, kateri vaši podatki se bodo shranili v Google računu. Tokrat bomo govorili o tem, kako Google ve, katere oglase naj vam prikaže – ponuja vam namreč prilagojene oglase glede […] The post Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite! appeared first on Agencija GIG.
še novic