Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!

Agencija GIG, 24. september ― Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas? Neprimeren naslov brez repa in glave? Oglejmo si, kaj so Google dinamični iskalni in prikazni oglasi. Google vam pri kreiranju oglasov pomaga celo tako, da avtomatsko generira naslove in povezave oglasov glede na vsebino na vaši spletni strani. Zelo dobrodošla pomoč, a pri dopuščanju take kontrole […] The post Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni! appeared first on Agencija GIG.

Bodite prepoznavni pri komuniciranju.

Agencija GIG, 14. september ― Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo? V zasnovo logotipa, oblikovanje vizije, prodajne strategije vložimo precej časa – zakaj ne bi tega storili tudi pri komunikaciji? Omenili smo, da je […] The post Bodite prepoznavni pri komuniciranju. appeared first on Agencija GIG.

Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

Agencija GIG, 9. september ― V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani. Kaj takšna “potrditvena značka” pravzaprav pomeni? Modra kljukica ob imenu strani označuje in zagotavlja, da gre za avtentično stran določene blagovne znamke, podjetja ali javne osebnosti. Javnosti jasno sporoča, da gre […] The post Kaj pomeni modra značka na Facebooku? appeared first on Agencija GIG.

Vas YouTube oglasi motijo?

Agencija GIG, 31. avgust ― Tokrat bomo govorili o YouTube video oglasih. Poznamo več vrst video oglasov, kot so: skipabble, non-skippable in bumper oglasi, njihovo predvajanje pa v veliki meri določi avtor videa, ki si ga trenutno ogledujemo. Bumper oglas se zavrti izključno pred samim začetkom predvajanja videa in traja do 6 sekund, skippable in non-skippable oglasi se lahko predvajajo […] The post Vas YouTube oglasi motijo? appeared first on Agencija GIG.

5 razlogov, zakaj potrebujete managerja

Agencija GIG, 24. avgust ― Imeti dobrega managerja je prav tako pomembno kot imeti dobrega glasbenika v bendu ali dobrega trenerja na igrišču. Tokrat bomo predstavili 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja. 1 . Deluje kot povezovalni člen z industrijo Športnikom in glasbenikom se je ponavadi precej neprijetno pogovarjati o poslu z novinarji, promotorji, založbami in potencialnimi sponzorji, saj so preveč […] The post 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja appeared first on Agencija GIG.

Osebni stik v email kampanji

Agencija GIG, 14. avgust ― Osebni stik je še vedno nepogrešljiv del uspešnega sklepanja poslov, zato se mu v elektronskem sporočilu približamo tako, da ime naslovnika vključimo v uvodni pozdrav. Pomembno je, da se pri pisanju sporočil držimo bontona. Uporabljajmo vikanje, ton komunikacije pa naj bo v skladu s tem, komu sporočilo pošiljamo. Če gre za osebo, s katero smo […] The post Osebni stik v email kampanji appeared first on Agencija GIG.

Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite!

Agencija GIG, 5. avgust ― Prav gotovo ste v preteklosti na mail prejeli Googlova obvestila o pregledu zasebnosti, v katerih vas poziva, da si uredite vaše zasebne nastavitve in vas obvešča, kateri vaši podatki se bodo shranili v Google računu. Tokrat bomo govorili o tem, kako Google ve, katere oglase naj vam prikaže – ponuja vam namreč prilagojene oglase glede […] The post Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite! appeared first on Agencija GIG.

Kakšna je uspešna email kampanja?

Agencija GIG, 28. julij ― Štiri milijarde e-mail uporabnikov po svetu v enem dnevu pošlje in prejme kar tristo milijard sporočil na dan! Kljub temu pa vse le ni tako preprosto. Zgolj količina poslanih sporočil ne pomeni nujno tudi več uspeha. Vse je odvisno od tega, kako uspešno sledimo ključnim korakom. BREZ UREJENE BAZE NE BO ŠLO Temelj uspešnega e-mail […] The post Kakšna je uspešna email kampanja? appeared first on Agencija GIG.

Organizacija poslovnega dogodka – kje začeti?

Agencija GIG, 21. julij ― Želite organizirati nepozaben poslovni dogodek, pa ne veste, kje bi začeli? Nihče ne pozna vaše organizacije bolje kot vi sami. Zakaj bi torej sploh iskali pomoč izven lastne organizacije? In če že, komu boste zaupali izvedbo? V kolikor imate izdelano vizijo vašega dogodka, potrebujete logista, ki bo namesto vas opravil nekaj nalog in vam tako […] The post Organizacija poslovnega dogodka – kje začeti? appeared first on Agencija GIG.

Pripravite se na poplavo YouTube oglasov!

Agencija GIG, 14. julij ― YouTube je (ponovno) spremenil oglasno politiko za ustvarjalce – tokrat so pripravili spremembe na področju “mid-roll” oglasov. To so oglasi, ki se predvajajo med videom, ki si ga ogledujete. Kontrolo nad tem, kje točno se pojavi oglas, ki prekine gledani video (če sploh), je imel do sedaj lastnik videa (lastnik YouTube kanala), Google pa je […] The post Pripravite se na poplavo YouTube oglasov! appeared first on Agencija GIG.

Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije!

Agencija GIG, 26. junij ― Ponosni smo, da se je naš projekt, ki smo ga zasnovali in izvedli za Košarkarski klub Cedevita Olimpija Ljubljana, znašel v letošnjem izboru digitalnih presežkov – WEBSI!  Projekt #ZmajevoSrce je naravnan k splošnemu dvigu zanimanja za košarko ter skrbi za razvoj in produkcijo mladih in nadarjenih košarkarjev. Zgodbo smo ustvarjali na digital, web in VIP hospitality […] The post Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije! appeared first on Agencija GIG.

So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti?

Agencija GIG, 17. junij ― Vas zanima, kakšen učinek ste dosegli z oglasom, ki je pripeljal potencialnega kupca na vašo spletno stran? Danes vam bom predstavil orodje, namenjeno vsem oglaševalcem na Facebooku in Instagramu. O čem pravzaprav govorimo?! Facebook Pixel je orodje, ki nam omogoča merjenje učinkovitosti našega oglaševanja na Facebooku, to pa počne tako, da sledi in beleži določene […] The post So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti? appeared first on Agencija GIG.

Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe?

Agencija GIG, 9. junij ― 1. Ekskluzivnost Sponzor običajno pričakuje, da bo pridobil ekskluzivnost, kar bi bilo potrebno omejiti na vsaj dva načina. Kategorija izdelkov oz. storitev – ekskluzivnost bi morala biti dodeljena samo v določeni kategoriji izdelkov ali glede na določen industrijski sektor. O tem se je treba skrbno pogajati in opredeliti. Teritorialna ekskluzivnost – ekskluzivnost se lahko podeli […] The post Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe? appeared first on Agencija GIG.

Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?

Agencija GIG, 2. junij ― Morda se vam zdi današnji naslov malce nenavaden, vendar je pomembno, da se zavedamo, da Facebook še zdaleč ne ponuja več samo ene vrste oglasa – “oglaševanje na Facebooku” pa hkrati še zdaleč ne pomeni, da bo naš oglas viden zgolj in samo na Facebooku! S tem, ko smo se odločili za oglaševanje na Facebooku, […] The post Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku? appeared first on Agencija GIG.

Začetek sponzorskih dogovorov

Agencija GIG, 26. maj ― Športniki bodo oz. so pri svojih osebnih sponzorstvih omejeni s strani ekip, klubov ali morebiti svojih reprezentanc in v skladu s pravili krovnih športnih zvez. Klubi ali ekipe od svojih športnikov običajno zahtevajo, da njihova osebna sponzorstva niso v nasprotju s klubskimi oz. ekipnimi sponzorji. Ko gre za reprezentančni šport ali športnika, lahko pride tudi […] The post Začetek sponzorskih dogovorov appeared first on Agencija GIG.
še novic