Priročnik za muzičarje! – PROMO PACK

Agencija GIG, 16. december 2021 ― Concert pack je mapa z zbranimi materiali, ki jih organizator potrebuje za dobro pripravo na naš dogodek. Poleg tehničnega in hospitality riderja, ki smo ju obdelali v drugem videu, moramo v concert pack vključiti še nujno potrebne promocijske materiale. PROMO PACK V promo pack vključimo vse promocijske materiale: uradne promocijske fotografije v visoki (cca 3 […]

Priročnik za muzičarje! – LOGISTIKA

Agencija GIG, 9. december 2021 ― O pripravi tehničnega in hospitality riderja smo se že pogovarjali, tokrat pa bomo govorili o logistiki priprave na koncert. POGODBA Tudi v primeru, ko organizatorja dogodka dobro poznamo, je pomembno, da vse bistvene zadeve razčistimo pred dnevom koncerta. Določimo uro in trajanje nastopa ter čas našega prihoda. Vsak telefonski pogovor čimprej pretvorimo v poslan mail, […]

Priročnik za muzičarje! – TEHNIČNI RIDER

Agencija GIG, 16. november 2021 ― Za organizatorje, tonske mojstre, lučkarje in seveda za izvedbo odličnega koncerta je še kako pomemben brezhiben tehnični rider. Dobro pripravljen tehnični rider skrajša čas postavitve banda, produkcijski ekipi pa prihrani morebitne nesporazume. Najprej dobro razmislimo, kaj vse potrebujemo na odru, da se bomo počutili kar najbolj sproščeno in domače. Predstavljajmo si, da želimo opremo iz […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PO DOGODKU

Agencija GIG, 8. julij 2021 ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo določena opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, glasbeni festival ali predstavitev naše nove knjige. Danes se bomo posvetili aktivnostim, ki sledijo po izvedenem dogodku. PRESS Ker želimo, da naš dogodek še dolgo odmeva v javnosti, […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – NA DOGODKU

Agencija GIG, 1. julij 2021 ― V prejšnjih videih smo “obkljukali” pomembne aktivnosti v fazi načrtovanja ter priprave pred dogodkom, tokrat pa vstopamo v dogajanje na dogodku samem. Prišel je torej dan D, na katerega smo se pripravljali. Akcija! EKIPA Preverimo prisotnost ekipe ter razdelitev vlog na dogodku. Poskrbimo za akreditacije za njihov nemoten prihod. Ne pozabimo na t. i. “runnerja”, […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – PROMOCIJA in PRODAJA

Agencija GIG, 9. junij 2021 ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, filmski festival ali poletne otroške delavnice. Tokrat nadaljujemo s predstavitvijo »checklista«, ki nam bo pomagal, da v procesu izvedbe ne bomo pridobili sivih las in želodčnih težav. PRODAJA V […]

RK Trimo Trebnje in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij 2021 ― Rokometni klub Trimo Trebnje, klub s 37-letno tradicijo, je od leta 1995 del slovenske prve lige. Klub se lahko pohvali s 17-imi naslovi državnih prvakov med mlajšimi selekcijami, barve Trebnjega pa so zastopane tudi v slovenski reprezentanci. Agencija GIG je za RK Trimo Trebnje pripravila poslovno marketinški koncept, zasnovala načrt vsebinskega marketinga športnega kluba in […]

Gospodarska zbornica Slovenije in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij 2021 ― Gospodarska zbornica Slovenije je največja in najvplivnejša povezava gospodarstva v Sloveniji, ki deluje z namenom izboljševanja poslovnega okolja, s tem pa omogoča večjo gospodarsko rast. Zbornica združuje vse slovenske regije in panoge dejavnosti, podjetjem pa na najrazličnejše načine nudi podporo pri poslovanju. Agencija GIG je z Gospodarsko zbornico Slovenije sodelovala pri izvedbi izobraževanj in zasnovi komunikacijske […]

Pia Lovrič in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij 2021 ― Pia Lovrič je ena izmed najperspektivnejših slovenskih teniških igralk. Domžalčanka je v letu 2021 v velikem finalu ITF turnirja v Indiji osvojila prvo člansko lovoriko v karieri in ponovno dokazala, da bo spisala uspešno poglavje slovenskega tenisa. V Agenciji GIG smo uspešno zgodbo nadarjene športnice soustvarjali z zasnovo sponzorskega koncepta in poskrbeli za trženje sponzorskih […]

Združenje kemijske industrije in Agencija GIG

Agencija GIG, 2. junij 2021 ― Združenje kemijske industrije je panožno strokovno združenje in deluje kot avtonomna enota znotraj Gospodarske zbornice Slovenije. Povezuje podjetja, katerih interesi so vezani na kemijsko industrijo, ki predstavlja enega izmed ključnih stebrov slovenskega in evropskega gospodarstva. Agencija GIG je za Združenje kemijske industrije zasnovala komunikacijsko strategijo. Naročnik: Združenje kemijske industrije Tag: komunikacije, komunikacijska strategija Vas zanima […]

Odkljukajte vaš dogodek od A do Ž – NAČRTOVANJE

Agencija GIG, 1. junij 2021 ― Ne glede na to, ali prirejamo dogodek prvič ali pa smo že izkušeni organizatorji, obstajajo določena opravila, na katera ne smemo pozabiti, pa če organiziramo poslovno srečanje, glasbeni festival ali predstavitev naše nove knjige. Danes začenjamo s predstavitvijo »checklista« za dogodke, ki nam bo pomagal, da bomo lahko večer pred dnevom dogodka mirno zaspali, saj […]

Primož Roglič in Agencija GIG

Agencija GIG, 31. maj 2021 ― Trboveljčan Primož Roglič je svojo športno pot začel na smučarskih skakalnicah, kasneje pa je vstopil v svet kolesarstva. Danes je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta. Tag: management, komunikacije Vas […]

Ljubljanska borza, Cinkarna Celje in Agencija GIG

Agencija GIG, 31. maj 2021 ― Ljubljanska borza je ob prehodu Cinkarne Celje, d.d. v Prvo kotacijo pripravila okroglo mizo Kapitalski trg kot gonilo razvoja, kjer so ugledni domači finančni strokovnjaki razmišljali o načinih aktivacije spečega kapitala in pomenu kotiranja na Ljubljanski borzi. Agencija GIG je ponudila podporo pri zasnovi in izvedbi dogodka ter izvedla komunikacijsko kampanjo. Naročnik: Ljubljanska borza in Cinkarna […]

Je pravopis res pomeben?

Agencija GIG, 1. april 2021 ― Ko govorimo o pisni komunikaciji, je nadvse pomembno, da poznamo in upoštevamo slovnična pravila. Pogoste slovnične napake zelo negativno vplivajo na naš ugled, v najslabšem primeru pa nas lahko tudi stanejo posla. V prejšnjih zapisih smo si pogledali, kako pripraviti sporočilo za javnost, danes pa si bomo ogledali nekaj najpogostejših napak v pisnih besedilih. Včasih […] The post Je pravopis res pomeben? appeared first on Agencija GIG.

Kam po royalty free fotografije?

Agencija GIG, 24. marec 2021 ― Ko pripravljamo vsebine za naša družbena omrežja, je skoraj nujno, da jih opremimo tudi z grafikami. Tako so objave bolj privlačne, prav tako pa je bolj verjetno, da jih bodo naši sledilci opazili. Pri izbiri fotografij moramo biti pozorni, da izberemo takšne, ki so royalty free. Če pa se odločimo za avtorsko zaščitene, moramo avtorja […] The post Kam po royalty free fotografije? appeared first on Agencija GIG.
še novic