Petrol in Agencija GIG

Petrol in Agencija GIG

Agencija GIG, 17. januar 2023 ― Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.
Primož Roglič in Agencija GIG

Primož Roglič in Agencija GIG

Agencija GIG, 17. januar 2023 ― Trboveljčan Primož Roglič je svojo športno pot začel na smučarskih skakalnicah, kasneje pa je vstopil v svet kolesarstva. Danes je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.
59. Pokal Vitranc in Agencija GIG

59. Pokal Vitranc in Agencija GIG

Agencija GIG, 17. januar 2023 ― Po odličnem sodelovanju se Pokal Vitranc in Agencija GIG ponovno povezujeta pri pripravi tradicionalnega, tokrat že 59. Pokala Vitranc. Obe strani žene želja po vnovičnem podiranju rekordov, a je žal zaradi zdravstvene epidemije dogodek odpovedan. Agencija GIG pri projektu sodeluje na področjih ticketinga, PR-ja ter kot snovalec digital in social kampanj.

Oglaševanje na omrežju LinkedIn

Agencija GIG, 16. januar 2023 ― Tokratna tema je svetovno znano družbeno omrežje – LinkedIn. Po podatkih LinkedIna ima omrežje trenutno več kot 810 milijonov uporabnikov, število pa je z vsakim letom večje. Profil na LinkedInu ima že vsako podjetje in skoraj vsak zaposleni. Fokus tega družbenega omrežja je namreč poslovni svet: mreženje in karierni razvoj. Posamezniku se na tem omrežju odpirajo možnosti, […]

Segmentiranje baz podatkov in zakaj je to pomembno

Agencija GIG, 15. januar 2023 ― Veliko smo že govorili o e-mail marketingu, v tokratnem prispevku pa se bomo posvetili segmentiranju baze podatkov. Ljudje smo različni, posledično so različne tudi naše potrebe in interesi. V kolikor imamo v podjetju bazo podatkov, je dobro za to bazo tudi skrbeti in jo negovati. Če pogledamo s strani naših strank/kontaktov: v današnjem svetu smo okupirani z vseh strani, […]

Začetek marketinške avtomatizacije

Agencija GIG, 14. januar 2023 ― V sklopu naših videov o avtomatizaciji marketinga smo povedali že več stvari. Tokrat pa poglejmo še, kako in kje začeti. Kako izbrati orodje za e-mail marketing? Že na začetku moramo natančno opredeliti, za kaj bi želeli orodje uporabljati. Dobro je preučiti različne pakete in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. Je smiselno porabiti takšno vsoto denarja za določene pakete […]

Orodja marketinške avtomatizacije

Agencija GIG, 13. januar 2023 ― Dolgoročno gledano nam CRM sistemi (sistemi za upravljanje odnosov s strankami oz. Customer Relationship Management) pomagajo postaviti kakovostne odnose med stranko in podjetjem, to pa je osnova za uspešno sodelovanje. Nadzor nad prodajnim procesom Orodja na svojih nadzornih ploščah omogočajo jasen pregled nad celotnim trenutnim prodajnim procesom. Posli so razvrščeni glede na prodajni proces, stranke pa se […]
še novic