Sodelujemo pri pripravi 16 celostnih občinskih prometnih strategij

Sodelujemo pri pripravi 16 celostnih občinskih prometnih strategij

Inštitut za politike prostora, 13. september ― Velik del našega kolektiva je zadnje mesece vpet v pripravo Občinskih celostnih prometnih strategij (OCPS), ki jih v konzorciju z RRA LUR in LUZ pripravljamo za 16 slovenskih občin (Komenda, Domžale, Ig, Velike Lašče, Log Dragomer, Mengeš, Medvode, Škofljica, Kamnik, Dol pri Ljubljani, Vodice, Škofja Loka, Brezovica, Grosuplje, Celje in Ljubljana). OCPS je občinski strateški... The post Sodelujemo pri pripravi 16 celostnih občinskih prometnih strategij appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

Razbijamo mite urbanega razvoja

Inštitut za politike prostora, 12. september ― Več kot polovica svetovnega prebivalstva živi in dela v mestih in urbanih naseljih. Podobno je tudi v Sloveniji. Posamezniki in različne skupnosti dojemamo življenje v mestu različno. Mesto uporabljamo na različne načine in imamo o njegovi urejenosti in delovanju različne predstave. Pri našem delu se pogosto srečujemo z zmotnimi predstavami o prostorskih in urbanih izzivih... The post Razbijamo mite urbanega razvoja appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
Furam 30: Sprememba, ki Trbovlje uvršča na seznam naprednih evropskih prometnih praks

Furam 30: Sprememba, ki Trbovlje uvršča na seznam naprednih evropskih prometnih praks

Inštitut za politike prostora, 4. september ― Trbovlje, 4.9.2024 Občina Trbovlje v novo šolsko leto vstopa z novo prometno ureditvijo, ki je nastala na pobudo občanov. Na dobrem kvadratnem kilometru, med naseljema Vreskovo in Nasipi, je eno najgosteje naseljenih območij v Sloveniji, zato je bila z novim šolskim letom na tem območju uvedena cona 30. Na novinarski konferenci, kjer so bili prisotni... The post Furam 30: Sprememba, ki Trbovlje uvršča na seznam naprednih evropskih prometnih praks appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
[Sporočilo za medije] Pred OŠ Medvode bo odslej manj avtomobilov, pot pa varnejša za aktivne prihode v šolo

[Sporočilo za medije] Pred OŠ Medvode bo odslej manj avtomobilov, pot pa varnejša za aktivne prihode v šolo

Inštitut za politike prostora, 3. september ― Medvode, 3. september 2024 Prometne ureditve v okolici slovenskih šol so ravno te dni v središču pozornosti, zato je še kako pomembno, da izpostavljamo primere dobrih praks. Večjo prometno spremembo so namreč uvedli tudi v neposredni bližini Osnovne šole Medvode, kjer so na novinarski konferenci predstavili zgled dobrega sodelovanja med šolo, občino in lokalno skupnostjo.... The post [Sporočilo za medije] Pred OŠ Medvode bo odslej manj avtomobilov, pot pa varnejša za aktivne prihode v šolo appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

Mednarodna konferenca Moč narave v mestih

Inštitut za politike prostora, 1. september ― Moč narave v mestih Ozelenjevanje mest za prilagajanje na podnebne spremembe 12. november 2024, Ljubljana Obnova narave in krepitev njenih koristi za človeka in okolje dobivata s podnebnimi spremembami v urbanih politikah vedno večji pomen. Sposobnost narave, da lahko učinkovito blaži posledice podnebnih sprememb, je še posebno pomembna v urbanem okolju, kjer živi večina prebivalstva.... The post Mednarodna konferenca Moč narave v mestih appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
[Sporočilo za javnost] Podprimo otroke – Pešbus in Bicivlak vabita!

[Sporočilo za javnost] Podprimo otroke – Pešbus in Bicivlak vabita!

Inštitut za politike prostora, 29. avgust ― Aktivna hoja v šolo peš, s kolesom ali skirojem otrokom zagotavlja vsakodnevno telesno dejavnost in pozitivno vpliva na njihovo zdravje in dobro počutje. Prispeva tudi k razvoju zdravih življenjskih in potovalnih navad. Raziskave dokazujejo, da se te v večji meri ohranjajo pri posameznikih, ki so kot otroci v šolo potovali aktivno, kot pri tistih, ki... The post [Sporočilo za javnost] Podprimo otroke – Pešbus in Bicivlak vabita! appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
Gent – začasna raba in prilagajanje na podnebne spremembe

Gent – začasna raba in prilagajanje na podnebne spremembe

Inštitut za politike prostora, 8. avgust ― Ko iščemo dobre prakse trajnostnega urbanega razvoja, vedno znova naletimo na Gent, mesto z 320.000 prebivalci v flamskem delu Belgije. Gent je pionir na mnogo področjih. Že v devetdesetih je začel uvajati politike za spodbujanje kolesarjenja, kar ga v kombinaciji z učinkovitim javnim prevozom uvršča med vodilna evropska mesta na področju trajnostne mobilnosti. Zelo prodorni... The post Gent – začasna raba in prilagajanje na podnebne spremembe appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
Mesta >> mestom: Šolska ulica

Mesta >> mestom: Šolska ulica

Inštitut za politike prostora, 1. avgust ― Šolska ulica – območje varnih prihodov v šolo je ukrep za izboljšanje varnosti in udobnosti šolske poti. V obdobju njenega izvajanja se na cesti v neposredni okolici šole omeji motorni promet v času jutranje konice, na primer eno uro pred začetkom pouka. Promet se lahko omeji tudi za celo dopoldne ali v času popoldanske konice.... The post Mesta >> mestom: Šolska ulica appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
Izšel je že četrti katalog Mesta >> mestom!

Izšel je že četrti katalog Mesta >> mestom!

Inštitut za politike prostora, 25. julij ― Tokratni nabor trinajstih dobrih praks je pester in vključuje različne ukrepe, povezane s spodbujanjem trajnostne mobilnosti, urejanjem zelenih površin, razkriva različne pristope k oživljanju mest, povezovanju skupnosti in izobraževanju. Za pričujočo izdajo smo prakse nabirali s pomočjo razpisa, vendar smo izbor zaradi nekoliko slabšega odziva dopolnili še sami. Pripravili smo nabor trinajst programov in projektov,... The post Izšel je že četrti katalog Mesta >> mestom! appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
72 % od skoraj 12.000 anketiranih učencev bi v šolo želelo hoditi aktivno

72 % od skoraj 12.000 anketiranih učencev bi v šolo želelo hoditi aktivno

Inštitut za politike prostora, 24. julij ― S platformo Kako hodimo v šolo? smo v programu Aktivno v šolo in zdravo mesto pomladi 2024 ponovno preverjali, na kakšen način slovenski šolarji hodijo v šolo in kako bi želeli hoditi, če bi lahko izbirali sami. To je bilo drugo množično vseslovensko preverjanje načina hoje v šolo. Anketo je izvedlo 43 osnovnih šol iz... The post 72 % od skoraj 12.000 anketiranih učencev bi v šolo želelo hoditi aktivno appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

[Napoved] Moč narave v mestih

Inštitut za politike prostora, 11. julij ― Moč narave v mestih Ozelenjevanje mest za prilagajanje na podnebne spremembe 12. november 2024, Ljubljana Obnova narave in krepitev njenih koristi za človeka in okolje dobivata s podnebnimi spremembami v urbanih politikah vedno večji pomen. Sposobnost narave, da lahko učinkovito blaži posledice podnebnih sprememb, je še posebno pomembna v urbanem okolju, kjer živi večina prebivalstva.... The post [Napoved] Moč narave v mestih appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

Pešbus, Bicivlak ter postaje Poljubi in odpelji v šolskem letu 2023/2024

Inštitut za politike prostora, 4. julij ― Tudi v preteklem šolskem letu so številne šole omogočile otrokom spremljano hojo v šolo s Pešbusom in manjše število šol je organiziralo tudi Bicivlak. Nekatere šole pa so se, v želji, da bi otrokom omogočile varen prihod v šolo in razbremenile okolico šole prometa, odločile, da preizkusijo ukrep Poljubi in odpelji. Od leta 2016 je Pešbus... The post Pešbus, Bicivlak ter postaje Poljubi in odpelji v šolskem letu 2023/2024 appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

V Trbovljah bodo na večjem območju »furali« 30!

Inštitut za politike prostora, 21. junij ― Spomladi smo na IPoP – Inštitutu za politike prostora objavili vabilo občinam, ki uvajajo ukrepe trajnostne mobilnosti in pri tem potrebujejo pomoč pri komuniciranju. Prejeli smo 10 prijav iz 7 različnih občin. Mnogi v prijavah predlagani ukrepi so bili z vidika spreminjanja potovalnih navad prebivalcev zelo ambiciozni in kažejo na potrebe občin glede komuniciranja ukrepov... The post V Trbovljah bodo na večjem območju »furali« 30! appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

Mestni gozdovi za vse, vsi za mestne gozdove

Inštitut za politike prostora, 13. junij ― Konec maja je v Zagrebu potekal že 26. Evropski forum za urbano gozdarstvo (EFUF). Dogodek je spremljalo 170 udeležencev iz 30 držav. Gozdarji in strokovnjaki iz drugih področij, od biologov, krajinskih arhitektov in prostorskih načrtovalcev do raziskovalcev dobrega počutja in skupnostnih praks ter vzdrževalcev javnih zelenih površin in gozdov v urbanem okolju so tri dni... The post Mestni gozdovi za vse, vsi za mestne gozdove appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.

Zaključeno drugo usposabljanje za izdelavo lokalnega načrta hodljivosti

Inštitut za politike prostora, 12. junij ― Po uspešni izvedbi prvega cikla usposabljanja Izdelajmo skupaj lokalni načrt hodljivosti! je delovna skupina programa Aktivno v šolo in zdravo mesto (Maja Simoneti, Urška Didovič in Jana Okoren – IPoP ter Katarina Žemlja – CIPRA Slovenija) od marca do začetek junija 2024 v drugem ciklu skupaj s predstavniki občin Dobrova – Polhov Gradec, Mestne občine Celje... The post Zaključeno drugo usposabljanje za izdelavo lokalnega načrta hodljivosti appeared first on IPoP - Inštitut za politike prostora.
še novic