S*S

Indigo Festival, 26. avgust ― "Slovenci bomo stali inu obstali, zapomnite si to, duše prodane, ki se sramujete samih sebe in ogrožate našo domovino Slovenijo. Bog je velik." Ustvarjalci: Urška Brodar, Daša Doberšek, Tina Dobnik, Iztok Drabik Jug, Janez Janša, Alja Kapun, Uroš Kaurin, Matevž Kolenc, Mato Marinček, Katarina Stegnar, Nika Švab, Vito Weis, Gregor Zorc Koprodukcija: Slovensko mladinsko gledališča, Maska Ljubljana Predstava je del programa, s katerim zavod Maska obeležuje 100 let od izida prve in izid 200. številke Maske.

Heglova 250. obletnica: Prepozno?

Indigo Festival, 12. avgust ― Konferenca izpostavlja temo prepoznosti. S Heglom je mogoče misliti neko za današnji čas ključno razmerje med začetkom in koncem. Tu ne gre za vprašanje takšnih in drugačnih koncev (zgodovine, velikih zgodb, ideologije, umetnosti ali filozofije), ampak prej za vprašanje radikalnega konca in našega razmerja do njega, se pravi, naše prepoznosti. Danes, ko se zdi, da svet vse bolj očitno in nezadržno drsi proti ultimativnemu koncu in ko je vse bolj očitno, da misel v razmerju do pandemične hitrosti dejanskosti vedno bolj zamuja, se moramo vprašati: Kaj zdaj? Je dejansko prepozno? Po drugi strani se ob Heglovi 250. obletnici postavlja tudi vprašanje aktualnosti njegove filozofije. Ali Heglova filozofija prihaja prepozno? Ali pa so Heglovi koncepti danes aktualni bolj kot kdajkoli prej? Kot pravi Hegel, se filozofija začne, ko je delo opravljeno, ko se delovni dan konča. Minervina sova svoja krila razpne šele, ko pade mrak. Misel nastaja šele po izteku in dovršitvi dejanskosti. Toda ali je možno, da dejanskost v nekem trenutku dokončno prehiti pojem? Ali je prepoznost diagnoza, ki je ni mogoče rehabilitirati z naknadnostjo? Ali pa je vendarle možno začeti v perspektivi totalnega konca? Organizacijski odbor: Ana Jovanović, Bara Kolenc, Urban Šrimpf, Goran Vranešević Organizatorji: Goethe-Institut Ljubljana, IHA Aufhebung, Muzej in galerije mesta Ljubljane Soorganizatorji: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, ZRC SAZU, Knjigarna Azil, Javna agencija za knjigo RS, Študentsko filozofsko društvo, Revija Razpotja, Društvo za teoretsko psihoanalizo – Analecta, Avstrijski kulturni forum Konferenca bo potekala v angleškem, slovenskem in nemškem jeziku.

Heglova 250. obletnica: Prepozno?

Indigo Festival, 12. avgust ― Konferenca izpostavlja temo prepoznosti. S Heglom je mogoče misliti neko za današnji čas ključno razmerje med začetkom in koncem. Tu ne gre za vprašanje takšnih in drugačnih koncev (zgodovine, velikih zgodb, ideologije, umetnosti ali filozofije), ampak prej za vprašanje radikalnega konca in našega razmerja do njega, se pravi, naše prepoznosti. Danes, ko se zdi, da svet vse bolj očitno in nezadržno drsi proti ultimativnemu koncu in ko je vse bolj očitno, da misel v razmerju do pandemične hitrosti dejanskosti vedno bolj zamuja, se moramo vprašati: Kaj zdaj? Je dejansko prepozno? Po drugi strani se ob Heglovi 250. obletnici postavlja tudi vprašanje aktualnosti njegove filozofije. Ali Heglova filozofija prihaja prepozno? Ali pa so Heglovi koncepti danes aktualni bolj kot kdajkoli prej? Kot pravi Hegel, se filozofija začne, ko je delo opravljeno, ko se delovni dan konča. Minervina sova svoja krila razpne šele, ko pade mrak. Misel nastaja šele po izteku in dovršitvi dejanskosti. Toda ali je možno, da dejanskost v nekem trenutku dokončno prehiti pojem? Ali je prepoznost diagnoza, ki je ni mogoče rehabilitirati z naknadnostjo? Ali pa je vendarle možno začeti v perspektivi totalnega konca? Organizacijski odbor: Ana Jovanović, Bara Kolenc, Urban Šrimpf, Goran Vranešević Organizatorji: Goethe-Institut Ljubljana, IHA Aufhebung, Muzej in galerije mesta Ljubljane Soorganizatorji: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, ZRC SAZU, Knjigarna Azil, Javna agencija za knjigo RS, Študentsko filozofsko društvo, Revija Razpotja, Društvo za teoretsko psihoanalizo – Analecta, Avstrijski kulturni forum Konferenca bo potekala v angleškem, slovenskem in nemškem jeziku.

Heglova 250. obletnica: Prepozno?

Indigo Festival, 12. avgust ― Konferenca izpostavlja temo prepoznosti. S Heglom je mogoče misliti neko za današnji čas ključno razmerje med začetkom in koncem. Tu ne gre za vprašanje takšnih in drugačnih koncev (zgodovine, velikih zgodb, ideologije, umetnosti ali filozofije), ampak prej za vprašanje radikalnega konca in našega razmerja do njega, se pravi, naše prepoznosti. Danes, ko se zdi, da svet vse bolj očitno in nezadržno drsi proti ultimativnemu koncu in ko je vse bolj očitno, da misel v razmerju do pandemične hitrosti dejanskosti vedno bolj zamuja, se moramo vprašati: Kaj zdaj? Je dejansko prepozno? Po drugi strani se ob Heglovi 250. obletnici postavlja tudi vprašanje aktualnosti njegove filozofije. Ali Heglova filozofija prihaja prepozno? Ali pa so Heglovi koncepti danes aktualni bolj kot kdajkoli prej? Kot pravi Hegel, se filozofija začne, ko je delo opravljeno, ko se delovni dan konča. Minervina sova svoja krila razpne šele, ko pade mrak. Misel nastaja šele po izteku in dovršitvi dejanskosti. Toda ali je možno, da dejanskost v nekem trenutku dokončno prehiti pojem? Ali je prepoznost diagnoza, ki je ni mogoče rehabilitirati z naknadnostjo? Ali pa je vendarle možno začeti v perspektivi totalnega konca? Organizacijski odbor: Ana Jovanović, Bara Kolenc, Urban Šrimpf, Goran Vranešević Organizatorji: Goethe-Institut Ljubljana, IHA Aufhebung, Muzej in galerije mesta Ljubljane Soorganizatorji: Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, ZRC SAZU, Knjigarna Azil, Javna agencija za knjigo RS, Študentsko filozofsko društvo, Revija Razpotja, Društvo za teoretsko psihoanalizo – Analecta, Avstrijski kulturni forum Konferenca bo potekala v angleškem, slovenskem in nemškem jeziku.

Sinta Werner

Indigo Festival, 27. junij 2019 ― Sinta Werner v svoji umetniški praksi kot osnovo za svoja dela uporablja arhitekturne elemente prostorov. Berlinska umetnica se ukvarja z dvodimenzionalnimi in tridimenzionalnimi percepcijami prostorov oz. arhitekture s podobo in projekcijo realnosti ter iluzijo prostora s pomočjo ogledal.

Juuso Koponen

Indigo Festival, 16. junij 2019 ― Tridnevna delavnica za vizualizacijo podatkov bo raziskovala tematiko brezbrižnosti, odtujenosti in apatije v primerjavi z zanimanjem, vključevanjem in sočutjem. Katere merljive razsežnosti lahko uporabimo za merjenje takšnih abstraktnih pojmov ter kako lahko najdemo in predstavimo vzorce in vpogled v podatke? Delali bomo z eklektičnimi podatki, ki vključujejo statistične podatke, geopodatke, podatke o vladni porabi, analize komunikacijskih in kulturnih artefaktov ter še marsikaj. Priporočljivo za udeležence, ki imajo začetno in srednje obsežno znanje s področja infografike, vendar to ni pogoj, tako da se lahko prijavi vsakdo z ljubeznijo do vizualizacije podatkov. Obenem je uporabno (vendar ni nujno potrebno) osnovno poznavanje enega ali več programov, kot so Excel, Illustrator, Tableau, Flourish, Datawrapper, R ali QGIS. Udeleženci prinesejo svoje prenosne računalnike. Juuso Koponen je soustanovitelj informativnega studia Koponen+Hildén in avtor sveže nastalega vodnika Data Visualization Handbook (Aalto ARTS Books, 2019). Na Univerzi Aalto, Univerzi za uporabne znanosti Haaga-Helia in drugih finskih univerzah poučuje informacijsko oblikovanje in podatkovno novinarstvo. Njegove delavnice za vizualizacijo podatkov so bile izvedene že v različnih mestih, denimo v Helsinkih, Tampereju, Lahtiju, Ouluju, Lappeenranti, Torniu, Ljubljani in Amsterdamu. Prijava: info@bienaleneodvisnih.com Organizacija: Tretaroka, Bienale neodvisnih Koprodukcija: Muzej in galerije mesta Ljubljane, Poligon, Kino Šiška, Koponen Hilden Podpora: Creative Mornings Ljubljana

MOUSSE

Indigo Festival, 16. junij 2019 ― A – Mousse je revija o sodobni umetnosti. Ustanovljena je bila leta 2006 in izda štiri številke na leto, sestavljajo pa jo intervjuji, pogovori in eseji nekaterih najpomembnejših osebnosti s področja kritike, vizualne umetnosti in kuratorstva, ki se izmenjujejo s serijo kolumn. Izjemna je tudi zato, ker je natisnjena kot časopis, a vezana kot revija. Mousse je na tekočem z mednarodnimi trendi v sodobni kulturi po vsem svetu. Ima povprečno naklado 35.000 izvodov in široko distribucijsko mrežo v Evropi, Ameriki, Avstraliji in Aziji, pa tudi v Italiji, kjer je na voljo brezplačno. www.moussemagazine.it B – Mousse je založniška hiša, ki izdaja kataloge, eseje, kuratorske projekte, knjige umetnikov ... www.moussepublishing.com C – Mousse je agencija, ki ustvarja vizualne in komunikacijske projekte za iniciative s področja sodobne umetnosti in kulture. www.mousseagency.com
še novic