Srečna kulturna zgodba o mecenstvu

Srečna kulturna zgodba o mecenstvu

Dnevnik, 21. februar ― Mariborski interdisciplinarno-izobraževalni prostor GT22 je zaživel ob pomoči širokogrudne ljubljanske mecenske družine Oset-Puppis. Kakovost njegove neodvisne gledališke produkcije pa je na nedavnem razpisu prepoznala in podprla tudi komisija...

Opravičilo

SNG Maribor, 20. februar ― Spoštovani!   Pri uprizoritvi Peter Quilter: Glorious! je danes, 20. februarja 2018, prišlo do zamude zaradi tehničnih težav. Vse gledalcem se opravičujemo za nevšečnosti in se zahvaljujemo za razumevanje.   Slovensko narodno gledališče Maribor ...

Gledališka delavnica: Telo kot osnovno igralsko sredstvo

Gledališče Velenje, 20. februar ― Gledališka delavnica: Telo kot osnovno igralsko sredstvo: Gledališka delavnica: Telo kot osnovno igralsko sredstvo Kraj: VelenjePrizorišče: Center Nova VelenjeZačetek: 03.03.2018 Javni sklad RS za kulturne dejavnosti Območna izpostava VELENJE Soorganizatorji, organizacijski odbor, umetniški svet: KD Gledališče Velenje, ZKD Šaleške doline Predavatelji in mentorji: Dejan Spasić 1974, Ljubljana, Slovenija. Študiral dramaturgijo na ljubljanski AGRFT. Zrežiral več gledaliških predstav. Za svojo prvo vlogo v študentskem filmu Moje male ljubice (r. Matjaž Ivanišin, 2006) je bil nagrajen z vesno za najboljšega igralca leta. Odigral tudi vlogi v bosanskem celovečernem filmu Sneg (r. Aida Begić, 2008), ki je prejel nagrado za najboljši film programa “Teden kritike” mednarodnega filmskega festivala v Cannesu 2008 ter v celovečernem filmu Slovenka (r. Damjan Kozole, v post-produkciji). Telo kot osnovno igralsko sredstvo Govorjena beseda in zgodba sta stvar razvitega, kultiviranega, racionalnega gledališča, medtem ko telo, ki se suče v ritmu zvokov in zaklinjanj, pripada njegovim ritualnim izvorom. Živo telo na odru nas opominja, da se gledališče dogaja pred nami „tukaj in zdaj“. Čeprav se zdi, da klasično gledališče, kot ga razumemo danes, temelji predvsem na besedi, pa je telo, kot fizična prisotnost na odru, še vedno posoda, iz katere vse izhaja. V telesu se vse začne: ideje, emocije, reakcije; konec koncev se tudi same besede tvorijo v telesu, preden pridejo do soigralca ali gledalca; predvsem pa je telo igralca ali igralke orodje-aparat, s katerim se izraža in pripoveduje. Telo lahko pripoveduje zgodbo brez besed; ko pa nastopa v kombinaciji z besedami, jih lahko potrjuje ali jih postavlja na laž. Telo lahko za besedami stoji ali pa se za njimi skriva. Kdor stopa na oder, stopi nanj vedno s svojim telesom. Telo je njegovo osnovno orodje, njegov aparat - govorni, gibalni, izrazni – zato ga je vredno vzdrževati, negovati, razvijati, razumeti, uporabljati. Strok

Romeo in Julija v koreografiji Valentine Turcu v gledališču Rossetti v Trstu

SNG Maribor, 20. februar ― Balet Slovenskega narodnega gledališča Maribor se je z baletom Romeo in Julija, ki ga podpisuje koreografinja Valentina Turcu, letošnja dobitnica nagrade Prešernovega sklada, odpravil na gostovanje v Italijo. Nastopili bodo v Stalnem gledališču Furlanije Julijske krajine Il Rossetti v Trstu, gostovanje poteka v sklopu sodelovanja s Slovenskim stalnim gledališčem v Trstu in je vključeno v Večerni sklop abonmaja SSG.
ROMEO IN JULIJA – balet SNG Maribor v torek, 20.02 v Trstu

ROMEO IN JULIJA – balet SNG Maribor v torek, 20.02 v Trstu

SSG Trst, 16. februar ― SLOVENSKO STALNO GLEDALIŠČE VEČERNI PROGRAM ROMEO IN JULIJA glasba: Sergej Prokofjev koreografinja: Valentina Turcu producent: SNG Opera in Balet Maribor v torek, 20. februarja ob 20.30 v dvorani Generali gledališča Rossetti SSG v sodelovanju s Stalnim gledališčem FJK Balet Romeo in Julija bo v torek očaral z enkratnim gostovanjem ansambla SNG Opera in Balet Maribor […]

Jan Krmelj bere sodobno slovensko dramo

SiGledal Novice, 16. februar ― Jan Krmelj je gledališki režiser in mislec. Štafeto branja sodobne slovenske dramatike je sprejel iz rok Muanisa Sinanovića. S pomočjo SiGledalovega iskalnika je prebrskal bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločil, da obiskovalcem portala v branje priporoči več besedil: Nekje drugje (Zala Dobovšek, Tin Grabnar, Nina Šorak), Slovensko narodno gledališče (Janez Janša), Rdeči atom (Miha Marek), Neke noči neke deklice nekje umirajo (Katja Gorečan), Grobnica za Pekarno (Ivo Svetina), Blaznost igre ter Nižina neba (Nebojša Pop-Tasić), Mi, evropski mrliči (Simona Semenič) ter Sen 59 (Tibor Hrs Pandur).

Bine Debeljak bere sodobno slovensko dramo

SiGledal Novice, 16. februar ― Bine Debeljak je študent 3. letnika filozofije s primerjalno književnostjo. Štafeto branja sodobne slovenske dramatike je sprejel iz rok Muanisa Sinanovića. S pomočjo SiGledalovega iskalnika je prebrskal bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločil, da obiskovalcem portala v branje priporoči tekst Iva Svetine Grobnica za Pekarno.

Alma R. Selimović bere sodobno slovensko dramo

SiGledal Novice, 16. februar ― Alma R. Selimović, vodja razvojnih projektov pri zavodu Bunker, je štafeto branja sodobne slovenske dramatike sprejela iz rok Muanisa Sinanovića. S pomočjo SiGledalovega iskalnika je prebrskala bazo sodobnih slovenskih dramskih besedil in se odločila, da obiskovalcem portala v branje priporoči tekst tisočdevetstoenainosemdeset Simone Semenič.
še novic