Popolni tujci v režiji Tamare Damjanović

Popolni tujci v režiji Tamare Damjanović

SNG Maribor, 6. februar 2019 ― Drama Slovenskega narodnega gledališča Maribor bo v soboto, 9. februarja 2019, v Stari dvorani premierno uprizorila komično dramo o razkrivanju skrivnosti, ujetih v mobilne telefone, Popolni tujci v režiji Tamare Damjanović, ki je besedilo napisala po motivih italijanske filmske uspešnice. Igrajo Tomo Tomšič, Maša Žilavec, Gorazd Žilavec, Mateja Pucko, Nejc Ropret, Ana Urbanc in Matevž Biber.

Razpis za delavnice dramskega pisanja

SiGledal Novice, 6. februar 2019 ― Prešernovo gledališče Kranj kot organizator Tedna slovenske drame in Layerjeva hiša Kranj v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Zavodom za turizem in kulturo Kranj ter Društvom Krik razpisujejo REZIDENČNO DELAVNICO DRAMSKEGA PISANJA NA 49. TEDNU SLOVENSKE DRAME.

PRVIH PET LET

Jaša Koceli, 5. februar 2019 ― Izšla je tiskana izdaja publikacije v angleščini s fotografijami vseh predstav, ki jih je zrežiral Jaša Koceli v zadnjih petih letih, dodane pa so tudi fotografije iz treh velikih baletnih produkcij, kjer je oblikoval luč.  Uvodnik je napisala dramaturginja Eva Mahkovic.   Oblikovanje: Darjan Mihajlović Cerar  Fotografije: Mankica Kranjec, Sunčan Stone, Darja Štravs Tisu, Barbara Čeferin in Aljoša Rebolj.  
ZADNJIH PET LET – muzikal v SSG, od 8. februarja

ZADNJIH PET LET – muzikal v SSG, od 8. februarja

SSG Trst, 5. februar 2019 ― SLOVENSKO STALNO GLEDALIŠČE – SNG NOVA GORICA – GLASBENA MATICA   Jason Robert Brown  ZADNJIH PET LET (THE LAST FIVE YEARS) muzikal   režiserka: Jasmin Kovic   spremenil ti bom svet…   Letošnji abonmajski program Slovenskega stalnega gledališča ponuja veliko neobičajnih doživetij: po rockovskem Hamletu in Kralju na Betajnovi skozi filter režiserja filmskih grozljivk, bo februar prinesel […]
Dramaturška križišča: Ana Vujanović

Dramaturška križišča: Ana Vujanović

ARS Oder, 4. februar 2019 ― O krajinski dramaturgiji »Dramaturgija je danes bolj kot kdajkoli umetniško cvetoče polje, ki se po eni strani nenehno širi, po drugi pa ga poseljujejo različni diskurzi in prakse, izhajajoči iz drugih družbenih in kulturnih krogov. Hkrati s tem, ko opazujemo, kako se je dramaturgija izluščila iz drame, gledališkega odra, črne škatle in celo uprizoritve v najširšem umetniškem smislu, lahko sledimo tudi temu, kako nanjo vplivajo današnji mediji, kino, splet, upravljanje dela, izobraževalni sistem, popularna glasba, življenjski slogi, organizacija zaznavanja in pozornosti, kakor tudi finančna kriza, protesti, skupščine in samoorganizirane skupnosti, ki so se v zadnjih letih pojavile v Evropi.« V besedilu O krajinski dramaturgiji danes zapiše teoretičarka, dramaturginja in režiserka Ana Vujanović. Z njo se je pogovarjala Saška Rakef, pogovor pa smo prepletli z odlomki iz besedila.
še novic