Deseterica umetnikov v razstavišču IZUM

COBISS, 15. december 2021 ― Palača na Prešernovi 17 je bila ena prvih v mestu Maribor z razsežnimi steklenimi površinami in bila je to sploh prva razkošnejša zgradba, ki si jo je mesto privoščilo po vojni, ko so bile ruševine vojnega bombardiranja pretežno že pospravljene. Ljudska domiselnost jo je zaradi prozornosti hitro poimenovala »akvarij«, pri tem pa so namigovali na … Preberi več "Deseterica umetnikov v razstavišču IZUM"

O nastanku zgradbe današnjega IZUM-a in nekaj malega o njeni vsebini

COBISS, 10. december 2021 ― Preden so se v začetku šestdesetih let 20. stoletja lotili gradnje Doma političnih organizacij[1] – pod tem imenom je bila namreč vodena dokumentacija za novogradnjo v vogalu Prešernove in Maistrove ulice – je približno na mestu načrtovane stavbe, a še bolj umaknjena od ulice, stala stara enonadstropnica trgovca Govediča. Pod njegovim imenom je bila Mariborčanom … Preberi več "O nastanku zgradbe današnjega IZUM-a in nekaj malega o njeni vsebini"

2. Plenarno srečanje ambasadorjev ohranjanja softverske dediščine

Računalniški muzej, 5. december 2021 ― UNESCO, Pariz, 30. november 2021 V Računalniškem muzeju hranimo obsežno zbirko programske opreme, ki šteje že več kot 1700 primerkov. V zadnjem času si intenzivno prizadevamo vzpostaviti čimbolj celovit arhiv softvera slovenskega izvora ter softvera, pomembnega za slovenski jezik v digitalnem svetu, saj tega sistematično ne počne nobena druga inštitucija. V tem okviru smo se … Continue reading 2. Plenarno srečanje ambasadorjev ohranjanja softverske dediščine

Celostna izkušnja stranke je pomembna tudi za IZUM

COBISS, 3. december 2021 ― V IZUM-u nenehno razvijamo in nadgrajujemo podporo uporabnikom. Skrbno spremljamo trende in osvajamo nove pristope, s katerimi se odzivamo na potrebe uporabnikov sistema COBISS. Med drugim uporabnikom svojih spletnih strani ponujamo storitev Pomoč v živo – klepet z zaposlenimi v Uporabniškem servisu, za katero uporabljamo orodje podjetja Zendesk. Zendesk je v začetku oktobra pripravil predstavitev … Preberi več "Celostna izkušnja stranke je pomembna tudi za IZUM"

Podpora IZUM – vse na enem mestu

COBISS, 30. november 2021 ― V letu 2019 smo na IZUM-u zaradi potrebe po učinkovitejši pomoči uporabnikom začeli uporabljati orodje Jira Service Desk, ki omogoča sistematično evidentiranje in slednje ter reševanje zahtev naših uporabnikov. Do konca oktobra 2021 smo prejeli skoraj že 36 tisoč zahtevkov po e-pošti ali telefonskih klicev. Julija 2021 smo podporo uporabnikom nadgradili s spletnim portalom Podpora … Preberi več "Podpora IZUM – vse na enem mestu"
še novic