Kreativni razred, 16. april ― PONOVNO MORAMO ZGRADITI ZAUPANJE Tristan Harris high-tech filozof "Pogosto smo osredotočeni na trditev, da moramo za razumevanje resnice imeti res dober dostop do vseh informacij. A v resnici potrebujemo zaupanje! Mi moramo ponovno zgraditi zaupanje! Kajti, predstavljajte si, da imate popoln dostop do najbolj kvalitetnih informacij, knjižnic, a če ne zaupate informacijam, ni pomembno, kako perfekten dostop do informacij imate, In kar vam tehnologija naredi je, da namenoma erodira našo kapaciteto, da zaupamo čemurkoli.... " Tristan Harris Tristan Harris, ki ga revija The Atlantic imenuje "vest Silicijeve doline", je tri leta kot etik Google Design razvijal okvir, kako naj tehnologija "etično" usmerja misli in dejanja milijard ljudi z zaslonov. Zdaj je soustanovitelj in predsednik Centra za humano tehnologijo, katerega poslanstvo je obrniti "znižanje človeškega statusa" in ponovno uskladiti tehnologijo s človeštvom. Poleg tega je soustanovitelj podcasta Your Undivided Attention Centra za humano tehnologijo s soustanoviteljico Azo Raskin. Tristan je več kot desetletje preučeval vplive, ki ugrabljajo človeško razmišljanje in delovanje. Od otroštva čarovnika do dela v Stanfordovem laboratoriju za prepričljivo* tehnologijo, kjer je študiral prepričljivo tehnologijo, je Tristana začela skrbeti njeni negativni pojavi in pomankanje in potreba po etični in človeški tehnologiji. Marc Benioff, izvršni direktor Salesforce, ugotavlja, da je "Tristan Harris verjetno najmočnejši glas na tehnološkem področju, ki kaže, kam mora ta industrija kreniti. To je poziv na orožje in vsi ga morajo zdaj slišati. "V tem ekskluzivnem intervjuju sem s Tristanom Harrisom spregovoril o tem, kako tehnologije družbenih medijev in pametni telefon uničujeta našo družbo in kaj lahko storimo, da temu ne bo tako. Več v intervjuju v ANG na: https://thoughteconomics.com/tristan-harris/ *Prepričljiva tehnologija je široko opredeljena kot tehnologi

Video pogovor: Onkraj klasične promocije – PR za ustvarjalce s področja krepitve KKS

Asociacija, 12. april ― Društvo Asociacija je v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje v sklopu projekta Izobraževalne delavnice: Krepitev KKI pripravilo video pogovor s Tjašo Pureber na temo PR-a za ustvarjalce s področja KKS. Pogovarjali smo se o tem, kako naj ustvarjalci* strateško pristopijo h komuniciranju z javnostmi. V sklopu projekta bomo z … Preberi več o Video pogovor: Onkraj klasične promocije – PR za ustvarjalce s področja krepitve KKS

Delavnica: Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve

Asociacija, 12. april ― Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi na delavnico Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve. Ustvarjalci* v kulturi in kreativnih industrijah morajo pogosto predstaviti vrednost svojih izdelkov potencialnim naročnikom oz. podjetjem ali organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da želijo izpostaviti preveč prednosti, zaradi česar … Preberi več o Delavnica: Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve

Kreativni razred, 11. april ― Analiza pravilnika o zasebnosti in splošnih pogojev uporabe Facebook / WhatsApp / Instagram  Ste se že kdaj strinjali s pogoji uporabe katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ne da bi ga prebrali? Seveda ste. Vsi. Po raziskavi skoraj 91% internetnih potrošnikov soglaša s pogoji, ne da bi jih prebral. In to je v resnici nekako normalno. Večina brošur o pogojih uporabe je precej dolgih in preveč zapletenih, da bi jih razumeli običajni ljudje in danes v tem hitrem svetu nimamo dovolj časa za branje celotnih pogojev in politike zasebnosti. Poleg tega mnogi od nas mislijo, da so te brošure s splošnimi in tehničnimi navodili le formalnosti in zato ne potrebujejo posebne pozornosti. Toda to ni res. Te brošure s pogoji uporabe vsebujejo veliko kritičnih informacij, ki jih moramo upoštevati pri uporabi teh storitev. Zato je zelo treba razumeti, kaj te brošure dejansko pripovedujejo. Več na: https://www.techiearistotle.com/2021/03/analyzing-privacy-policy-and-t-of.html  /Analyzing the Privacy Policy and T&C of Facebook/WhatsApp/Instagram  March 18, 2021 Have you ever agreed with the T&C /terms&conditions/ of any app or website without reading it? Of course, you have. All of us do. According to a survey, almost 91% of internet consumers give consent to the terms and conditions without reading them. And this is kind of normal actually. Most of the T&C brochures are pretty long and too complicated to understand for normal people and today in this rapid world, we don’t have enough time to read the entire T&C and privacy policy. Moreover, many of us think that these T&C brochures are just formalities and hence do not need any special attention. But this is not true. These T&C brochures contain a lot of critical information that we should keep in mind while using those services. So it is very much necessary to understand what these brochures tell actually..../

Kreativni razred, 8. april ― BOJAN RADEJ  15 aprila, 2016 Neredki proučevalci denarnih sistemov so zaprepadeni nad spoznanjem, kako malo ljudje na splošno vemo o denarnih alternativah, in kako docela so pozabljene tiste uspešne epizode iz denarne zgodovine, ki so ogrozile vladajoči centralizirani monetarizem. Enega prvih celovitih predlogov za korenito drugačen denarni sistem je na prelomu XX. stoletja v knjigi »Naravni gospodarski red« predstavil Silvio Gesell, ki je dogmo monetaristov postavil povsem na glavo – če ne morda šele na noge. https://marjankogelnik.wordpress.com/tag/bojan-radej/

Pogosta vprašanja: Neodvisna kultura v času epidemije – 3. val

Asociacija, 8. april ― Tretja razglasitev epidemije je znova in še bolj poglobila stiske številnih ustvarjalk in ustvarjalcev ter nevladnih organizacij na področju kulture. Z ustavitvijo javnega življenja mnoge obveznosti ostajajo, med tem ko so ustaljeni načini izpolnjevanja le-teh onemogočeni ali zelo oteženi. Za lažje obvladanje kriznih razmer in informiranje o razvoju dogodkov bomo na tej povezavi objavljali odgovore … Preberi več o Pogosta vprašanja: Neodvisna kultura v času epidemije – 3. val
še novic