Delavnica naravne kozmetike RUDARSKA HIŠA se olepotiči

Mestni muzej Idrija, 29. september 2017 ― Skupaj z NaturaLino vas vabimo na delavnico naravne kozmetike RUDARSKA HIŠA se olepotiči, na kateri bomo izdelali naravno oljčno oljčno milo in mazilo za ustnice. Delavnica bo potekala v petek, 6. oktobra 2017, ob 16.30 v Idrijski rudarski hiši na Bazoviški 4 v Idriji. Cena delavnice: 17 eur; trajanje delavnice: cca. 2,5 ure Obvezne predhodne prijave do četrtka, 5. oktobra na tel. 05 37 26 621 (delavnik od 8. do 16. ure) ali na e-naslov: mirjam.gnezda@muzej-idrija-cerkno.si
Teden otroka v SEM

SEM, 29. september 2017 ― Ob Tednu otroka 2017 vabimo otroke in družine na brezplačni ogled vseh razstav SEM. Prost vstop velja za posamezne obiskovalce - otroke in njihove spremljevalce ter družine z otroci v času od 3. do 8. oktobra 2017 med 10.00 in 18.00. Dobrodošli v SEM!
Olimpijski bazen v Šentvidu

Fototeka MNZS, 29. september 2017 ― V Ljubljanskem dnevniku je bila septembra 1967 skupaj s fotografijo objavljena kratka vest o tem, da se v Šentvidu za novo šolo gradi telovadnica. Pri tej novički je bil zanimiv predvsem pripis, da se v sklopu nove telovadnice gradi tudi – olimpijski bazen. Z nekoliko brskanja smo ugotovili, da je v prizidku, kjer sta takrat domovali šentviška gimnazija in osnovna šola Alojza Kebeta, resnično...
Odprtje razstave Anton Žakelj - rodoljub Ledinski

Mestni muzej Idrija, 28. september 2017 ― Prebivalci Ledin in Mestni muzej Idrija vas vabimo na odprtje razstave o Antonu Žaklju - rodoljubu Ledinskem v torek, 3. oktobra 2017 ob 18. uri Malo galerijo na gradu Gewerkenegg v Idriji! Razstava priča o prebivalcu Ledin Antonu Žaklju, za katerega mnogi niso vedeli, da je bil avtor nekaterih najlepših ljudskih balad in romanc. Anton Žakelj se je rodil 14. oktobra 1816 v Ledinah. Po gimnaziji je stopil v bogoslovje in pozneje kot kaplan služboval v različnih krajih ljubljanske nadškofije. Že kot srednješolec je zapisoval ljudske pesmi, ki mu jih je pela in pripovedovala mati Ana. Med zapisanimi ljudskimi pesmimi so znane Mlada Breda, Mlada Mojca, Mlada Zora, pa tudi Minica (znana tudi kot Spanjšice), pesem »iz iderskih hribov«. Njegove izvirne pesmi so zapisane v preprostem jeziku, veliki vzornik mu je bil Prešeren.
Povabilo

Fototeka MNZS, 26. september 2017 ― Občasna fotografska razstava Himalajski vodja Aleš Kunaver  avtoric Jožice Šparovec in Dušice Kunaver  bo od 26. septembra 2017 z otvoritvijo ob 19.00 uri na ogled v Mestnem muzeju Litija.     Razstavo je v letu 2014 pripravil Muzej novejše zgodovine Slovenije, 2. novembra 2017 pa bo minilo že 33 let od tragične smrti Aleša Kunaverja. Fotografije na razstavi so bile izbrane predvsem iz zbirke...
Novice: Vode (še) dovolj - Zbornik o vodah na Tolminskem

Tolminski muzej, 25. september 2017 ― Vabljeni na predstavitev najnovejše publikacije Tolminskega muzeja, ki je posvečena vodi. Zbornik, v katerem je zbranih dest prispevkov različnih avtorjev, je naš prispevek k boljšemu zavedanju o pomembnosti in dragocenosti vode za življenje slehernega izmed nas. Skupaj z znanjem o njeni rabi smo jo podedovali od prednikov, in naša dolžnost je, da jo v čim boljšem stanju zapustimo prihodnjim rodovom, saj brez nje, preprosto ne gre! ...
LETALO Douglas DC – 6B, prvo letalo in razvoj letališča na Brniku

Fototeka MNZS, 25. september 2017 ― Prvo letalo je na osrednjem slovenskem letališču Brnik pristalo 24. decembra 1963 ob 10.45. Letalo DC-6B z registracijo YU-AFE, ki ga je pilotiral kapitan Karel Rankel, je bilo last slovenskega letalskega prevoznika Adrie Aviopromet. Čeprav v letalu ni bilo potnikov, je z njim letela stevardesa Metka Zavašnik (Kalin), ki se spominja prvega pristanka: »Bili smo veseli in ponosni, ker smo prileteli v Ljubljano. Pred...
3. oktober ob 17. uri: Ta prav živ žav; Kolpern

Gornjesavski muzej, 25. september 2017 ― TA PRAV ŽIV ŽAV, prireditev za otroke in starše  torek, 3. oktober 2016, ob 17. uri, dvorana Kolpern, Jesenice Dragi otroci, spoštovani starši! Mladinski center Jesenice in Gornjesavski muzej Jesenice vas v tednu otroka prav prisrčno vabimo na ogled enkratne in poučne igrice JUNAŠKI JELEN v izvedbi Družinskega gledališča Kolenc. Prav veselo in prijetno pa […]