Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 24. oktober ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 17. oktober ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 10. oktober ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 3. oktober ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 26. september ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 19. september ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 12. september ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 5. september ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 29. avgust ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Čas, prostor in glasba

Čas, prostor in glasba

ARS Čas, prostor in glasba, 22. avgust ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden.
Violinski koncerti IV: Evropske povezave

Violinski koncerti IV: Evropske povezave

ARS Čas, prostor in glasba, 8. avgust ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Glasba išče sorodne, celo mednarodne povezave. Kako plodne so lahko, sta  dokazovala Antonio Vivaldi in Johann Sebastian Bach. V oddaji »Čas, prostor in glasba« smo predvajali tale njuna dela: dva violinska koncerta Jesen in Zimo iz cikla ‘Štirje letni časi’ Antonia Vivaldija in dva koncerta za violino in orkester Johanna Sebastiana Bacha. Vivaldija so igrali I Musici in članica ansambla violinistka Pina Carmirelli; Bachov Koncert za violino in orkester v a-molu je igral violinist Henrik Hochschild, ansambel Concerto Leipzig pa je vodil Michael Tauch. Koncert za violino in orkester v E-duru so igrali: člani Komornega godalnega orkestra iz Osla in norveški violinist Arve Tellefson, vodil jih je finski dirigent Paavo Berglund. Oddajo ‘Violinski koncerti – evropske povezave’ je pripravil Pavel Mihelčič, posnel jo je Stane Košmerlj, bral je Ivan Lotrič.
Violinski koncerti III: Stoletje napovedanih sledi

Violinski koncerti III: Stoletje napovedanih sledi

ARS Čas, prostor in glasba, 1. avgust ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden Ko je glasba dosegla trdno družbeno veljavo, so se njena pota utrjevala. Napovedovale so se nove možnosti, nove sledi. Kdo bi si mislil, da bodo skromni začetki, ki so se zgodili pred 500 leti, imeli tako bogato sled! V oddaji bomo predvajali tale dela: Concerto grosso v G-duru opus 8 št. 6 Giuseppa Torellija. Igrala je Capella Savaria, dirigent je bil Pál Németh. Iz cikla Concerti grossi opus 6 Arcangela Corellija smo izbrali dva concerta grossa – sedmega in enajstega. Igral je Ansambel 415, vodil ga je je Jasper Kristensen. Iz cikla dvanajstih koncertov L’Estro  Armonico (Harmonski navdih) Antonia Vivaldija smo izbrali prvega. Igrali so I Musici. Ansambel I Musici je odigral še prvi violinski koncert iz cikla Štirje letni časi ‘Pomlad’ Antonia Vivaldija, solistka pa je bila Pina Carmirelli. Oddajo ‘Stoletje napovedanih sledi’ je pripravil Pavel Mihelčič, posnel jo je Stane Košmerlj, bral je Ivan Lotrič.
Prijateljstvo, občudovanje, ljubezen: Clara in Robert Schumann

Prijateljstvo, občudovanje, ljubezen: Clara in Robert Schumann

ARS Čas, prostor in glasba, 25. julij ― Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden. Clara Wieck je bila genialna pianistka in nadarjena skladateljica, Robert Schumann (njen soprog) je bil skladatelj, ki je že zgodaj vzbudil veliko pozornost. Njegov skladateljski poklic pa je bil negotov. V ponovljeni oddaji »Čas, prostor in glasba« z naslovom »Prijateljstvo, občudovanje, ljubezen … Clara in Robert Schumann« bomo predvajali tale dela: Sanjarjenje Roberta Schumanna za klavir, pri klavirju je bila Martha Argerich; Romanco Clare Schumann v izvedbi violinista Slavka Zimška in pianistke Marjane Korošec; Četrti stavek Allegro animato e grazioso iz Prve simfonije v B-duru Roberta Schumanna, imenovane »Pomladna« v izvedbi simfoničnega orkestra iz Seattla, dirigent je bil Gerard Schwartz; Schumannov Koncert za klavir in orkester v a-molu, opus 54. Pianist je bil Krystian Zimerman, Berlinsko filharmonijo pa je vodil Herbert von Karajan. Oddajo »Čas, prostor in glasba« je posnel David Lap, bral je Ivan Lotrič, besedilo je napisal Pavel Mihelčič.
Pogovori: ‘Moram biti zraven…’

Pogovori: ‘Moram biti zraven…’

ARS Čas, prostor in glasba, 18. julij ― Ponovitev (oddaja je bila prvič na sporedu 22. 2. 2012) Za ponovljeno oddajo »Čas, prostor in glasba« s podnaslovom »Pogovori« (prvič je bila na sporedu 22. februarja leta 2012) smo izbrali Godalni kvartet v D-duru št. 67, opus 64, št. 5 – »Škerjančkov kvartet« Josepha Haydna, drugi stavek »Romanca« iz Koncerta za klavir in orkester v d-molu, Köchel 466 Wolfganga Amadeusa Mozarta, del skladbe »Officium breve« op. 28 sodobnega madžarskega skladatelja Györgyja Kurtága in prvi stavek Simfonije št. 1 v c-molu, opus 68 Johannesa Brahmsa. Izvajalci so bili: Kvartet Caspar da Salo, pianist Justus Frantz, festivalski orkester iz Ludwigsburga, dirigent je bil Wolfgang Gönnenwein in Berlinski filharmoniki, ki jih je vodil Herbert von Karajan. Oddajo »Čas, prostor in glasba« s podnaslovom »Moram biti zraven  –  pogovori« je posnel Jernej Boc, bral je Ivan Lotrič, oddajo je pripravil Pavel Mihelčič.
še novic