Ruški Letni oder: Polnoletni, a še vedno dovolj razigrani

Ruški Letni oder: Polnoletni, a še vedno dovolj razigrani

Večer, 17. avgust ― Tako bi lahko opisali letošnji Festival Letni oder Ruše, ki bo jutri doživel že svojo 18. otvoritev. V vseh teh letih se je nabralo ogromno lepih spominov, nepozabnih koncertov, edinstvenih pripetljajev in nešteto zgodb, ki so zapisane v neuničljive kamnite sedeže amfiteatra, imenovanega Letno gledališče. Omenjeno prizorišče, ki letos praznuje 85 let, je pravi akustični biser, kjer ni treba biti vrhunski tonski mojster, da je zvok iznad odra pred tabo tisti pravi, čisti užitek. In če je izvajalec na tem odru takšen, kot mora biti, je doživetje popolno. In teh do zdaj ni bilo malo. V zadnjih nekaj letih so se na njem zvrstile mnoge znane skupine iz našega in nekoč skupnega glasbenega prostora. Siddharta, Dan D, Gibonni, Magnifico, Mi2, LET3, Zmelkoow, Prljavo kazalište in še mnogi drugi so poleg stand up komikov in gledaliških igralcev gladili odrske deske pod mogočnimi pohorskimi smrekami. "Še vedno rastemo" A letos so vibracije okoli festivalskega dogajanja nekoliko drugačne. Morda zaradi dejstva, da je FLOR postal polnoleten - s čimer se na žalost ne more pohvaliti prav veliko slovenskih glasbenih festivalov. In s polnoletnostjo vsaj po navadi pridejo zrelost, modrost in premišljenost. Morda zaradi podrobne adaptacije programa, ki bo letos dosegel vse generacije. Ali pa zaradi tega, ker je postal oziroma postaja vseslovensko znan in, kako prikladno, zanimiv tudi za tuje izvajalce. Direktor Javnega zavoda Centra za mlade Ruše, organizatorja festivala, Tomi Prosnik, odločno izpostavi vedno večjo prepoznavnost festivala: "Če se festival obdrži kar 18 let, je to velik dosežek, če se po toliko letih še vsako leto nadgradi in izboljša, pa je to ogromen uspeh, ki ga gre pripisati odličnemu timskemu delu in pametni organizaciji. V teh dneh nam sicer ni lahko, ker je veliko sprotnega dela, a vse to bo zagotovo poplačano." Vrhunec tudi spremljevalni program Celoten festivalski program je znan že dober mesec, a za prepoznavo okvirnega koncepta ne potrebujem
Samo optimisti ostajajo

Samo optimisti ostajajo

Večer, 17. avgust ― Medtem ko sta častno srce Sarajeva že prejela ameriški režiser Oliver Stone in montypythonovec John Cleese, je srca sarajevskega občinstva očitno osvojil film Moški ne jočejo. Koprodukcija BiH, Slovenije, Hrvaške in Nemčije, v kateri igra tudi Sebastian Cavazza, je po polovici festivala krepko vodila v seštevku za nagrado občinstva, vstopnice za vseh pet projekcij so pošle že v spletni prodaji pred začetkom. Slovenski film ima dva vroča kandidata tudi v dokumentarni konkurenci: v Locarnu nagrajeno Družino Roka Bička in v Marseillu nagrajen Playing men Matjaža Ivanišina.   Arhiv festivala Srce občinstva je osvojil film Moški ne jočejo. Vzporedna socialna služba Eden najbolj prepričljivih in presunljivih igranih filmov ne le festivala, ampak evropskega filma v zadnjih letih nasploh, pa je gotovo bolgarski Posoki (Smeri)."Bolgarija je polna optimistov, saj so se vsi realisti in pesimisti že odselili." Stavek taksista, ki zadene v srce. Ki boleče zareže v žalostno sliko socialne realnosti vzhodne Evrope, vedno bolj pa tudi preostale stare celine. "Film se je rodil na zadnjem sedežu taksija v Sofiji prav s to izjavo šoferja," je pojasnil režiser Stephan Komandarev. Zato se skoraj izključno dogaja v taksijih socialno razkrajajoče se bolgarske prestolnice, priča smo vedno bolj tragičnim prizorom. Samomori zaradi revščine, umori zaradi kreditov, uničena življenja zaradi korupcije, beda zaradi pomanjkanja možnosti, osamljenost zaradi bega možganov so vsak dan na programu. Socialna struktura družbe se skupaj s socialno državo in cvetočo korupcijo sesuva vase in prav v taksijih se dnevno srečujejo in razgaljajo te nesrečne zgodbe. Zato sta Komandarev in soscenarist Simeon Ventsislavov v sodelovanju z izkušenim taksistom prečesala kopico teh grenko-sladkih pripovedi in jih zgostila v nekaj brutalno realnih anekdot, osnovanih na resničnih dogodkih. Taksi je postal vzporedna socialna služba, je Komandarevu pojasnil drugi sofijski taksist. "Vsi, ki iz
(VIDEO) Presenečenje? Sploh ne. Daniel Craig potrdil - spet bo tajni agent

(VIDEO) Presenečenje? Sploh ne. Daniel Craig potrdil - spet bo tajni agent

Večer, 16. avgust ― Daniel Craig je bil gost ameriškega šova The Late Show. Voditelj Stephen Colbert ga je vprašal, ali bo ponovno nastopil kot tajni agent 007, in igralec mu je pritrdil. Dodal je, da je to potrjeno že nekaj mesecev, poroča britanski BBC. Reuters"> Reuters "Pogovarjali smo se o tem in si vzeli čas, da razmislimo, kako zadevo izpeljati," je v torek zvečer povedal igralec in dodal, da si je vloge vedno želel, a je vmes potreboval nekaj odmora. Je pa ponovno napovedal, da bo v kožo tajnega agenta 007 tokrat najbrž res stopil zadnjič. Že 25. film o Jamesu Bondu bo v kinih od novembra 2019. Craig je že pred koncem snemanja zadnjega filma o Jamesu Bondu Spectre izjavil, da bi si raje razrezal žile na zapestju, kot še enkrat upodobil agenta 007. V zvezi s tem, kdo bo novi Bond, so krožila številna namigovanja. V igri za vlogo so med drugimi bili Idris Elba, Tom Hardy, James Norton in Aidan Turner, a kot vse kaže, si je Craig premislil in bo vendarle ponovno stopil v kožo neustrašnega agenta. V minulih mesecih prav tako ni ne ovrgel ne potrdil špekulacij, da je ponovno angažiran za vlogo. Reuters"> Reuters Priljubljenega tajnega agenta je Craig odigral v zadnjih štirih filmih o Jamesu Bondu - Casino Royale (2006), Kvantum sočutja (2008), Skyfall (2012) in Spectre (2015). Sicer pa je Craig sedmi James Bond. Prvi je vlogo leta 1962 prevzel Sean Connery, sledili pa so mu Roger Moore, David Niven, George Lazenby, Timothy Dalton in Pierce Brosnan, navaja BBC.
Ta diva v avtomobilu nikoli ne posluša lastne glasbe

Ta diva v avtomobilu nikoli ne posluša lastne glasbe

Večer, 16. avgust ― Svetovno znana sopranistka Ana Netrebko, ki se te dni mudi na Salzburških slavnostnih igrah, je povedala, da med vožnjo z avtom nikoli ne posluša lastne glasbe. "Nikoli ne poslušava CD-jev z lastno glasbo," je Ana Netrebko povedala ob skupni novinarski konferenci s soprogom, tenoristom Jusifom Ejvazovom. Toda morda bo par ob skupnem albumu z naslovom Romanca naredil izjemo, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa povedala Ana Netrebko. Veliko skladb za njun prvi skupni projekt je prispeval ruski skladatelj Igor Krutoj. "Ljudje včasih radi jočejo," je povedal Ejvazov o pesmih, ki tematizirajo tudi razhajanja in bolečino. "Toda to ni najina zgodba," je poudaril tenorist, ki je z Ano Netrebko poročen od leta 2015.
Otok Vis čaka prihod Meryl Streep, Piercea Brosnana, Colina Firtha ...

Otok Vis čaka prihod Meryl Streep, Piercea Brosnana, Colina Firtha ...

Večer, 15. avgust ― Priprave na snemanje muzikala Mamma Mia 2 so v zaključni fazi, na otoku Vis raste nervoza. Prvi člani produkcijske ekipe so že na otoku, poroča danes Jutarnji list, začeli so pripravljati prizorišča za snemanje, v začetku septembra bodo na Vis prišla slavna hollywoodska imena od   in drugih. Z vsemi ljudmi, ki jih potrebujejo za nemoteno snemanje, bo Vis dobil okrog 7000 začasnih prebivalcev.  Gre za drugi del muzikala, ki je leta 2008 po svetu zaslužil 600 milijonov dolarjev. Največja in najdražja tuja produkcija, ki se bo snemala na Hrvaškem, je Mamma Mia 2. Na Visu računajo, da jim bo od obiska iz Amerike ostalo 30 milijonov kun zaslužka. Do zdaj je bil prvak Dubrovnik, zaradi snemanja priljubljene Igre prestolov. Toliko bolj, če bi se Visu res zgodilo, kakor se je grškemu otok Skopelos, kjer so snemali prvi del in je zdaj turistično oblegan.  Da bodo cene nepremičninam na Visu zdaj zrasle, je jasno. Niso pa vsi navdušeni. So tudi domačini, ki opozarjajo, da otok nima infrastrukture za rekordno več turistov in drugih obiskovalcev. Vis je že zdaj poln, pravijo, tudi navtični turisti so ga napolnili do zadnjega metra morja, opozarjajo na manko vode zaradi suše ... Pri povpraševanju po nepremičninah za najem ali nakup pa opozarjajo, da so težave z lastništvom. In da nadvrhunskih nepremičnin na Visu niti ni ...   
Oliver Stone dobil častno srce Sarajeva

Oliver Stone dobil častno srce Sarajeva

Večer, 14. avgust ― Ameriškemu režiserju in scenaristu Oliverju Stoneu so v nedeljo na 23. sarajevskem mednarodnem filmskem festivalu izročili posebno nagrado za prispevek k filmski umetnosti. Častno srce Sarajeva mu je pred številnim občinstvom vročil direktor festivala Mirsad Purivatra. Purivatra je Stonea označil za enega največjih imen sodobne filmske umetnosti, ki ga je po vseh priznanjih, kar jih je prejel, težko nagraditi z nečim resnično dragocenim. "Zato mu mi dajemo naše srce. Srce Sarajeva!" je dejal Purivatra in dodal, da bosta Stoneova zapuščina in njegovo vztrajno zagovarjanje univerzalnih vrednot večni navdih za vse filmske ustvarjalce. Kot je dejal Stone, ve, da ima Sarajevo srce. Povedal je, da mu je veliko znano o tragediji na tem prostoru iz nedavne zgodovine, izrazil pa je tudi veselje nad napredkom, ki ga opaža, ter se zahvalil občinstvu festivala. "Tisti med vami, ki se spominjate vojne, ste novim generacijam dolžni prenesti, kaj vojna dejansko pomeni," je poudaril ameriški gost, ki ga je sarajevsko občinstvo nagradilo z bučnim aplavzom in ovacijami. "Bojim se, da je moja država izgubila ravnotežje, in ko odraščajo generacije, ki so pozabile vojno, ljudje javno govorijo neumne in nevarne stvari. Upam, da bodo imeli moč za ponovno vzpostavitev ravnotežja!" je dejal Stone in se neposredno dotaknil stanja v ZDA. Tu ne gre samo za sedanjega predsednika ZDA Donalda Trumpa, ampak tudi za vse druge, nagnjene k "vojnim igram": "Vedno se moramo boriti proti želji po vojaškem rivalstvu. To je zelo nevarno," je dejal Stone in poudaril, da mu je to v nedavnih pogovorih dejal tudi ruski predsednik Vladimir Putin. Večkratni dobitnik oskarja je v dosedanji karieri napisal scenarij ali režiral več kot 20 filmov, od katerih so nekateri postali kultni. Občinstvo sarajevskega festivala ima letos priložnost, da ob njegovem gostovanju ponovno vidi legendarni Vod smrti, ki ga je posnel leta 1986 kot prvega iz vietnamske trilogije in zanj prejel oskarja za režijo. Prav tako im
Glasba iz vsakega žepa

Glasba iz vsakega žepa

Večer, 14. avgust ― Na koncu filma Steve Jobs (2015) je težko razločiti, komu je zmanjkalo časa. Glavnemu liku, torej Stevu Jobsu (Michael Fassbender), ali režiserju Dannyju Boyleu. Jobs namreč v sklepnem dejanju svoji odtujeni hčerki manično zdrdra, da bo spravil vso glasbo sveta v majhno napravico, ki bo lahko šla v njen žep in jo nesla kamorkoli. Tako, mimogrede, ko bo vmes spremenil še svet. Steve Jobs ni samo (sebi) verjel, temveč je na glas trdil, da je za vse čase spremenil glasbeno industrijo. Bil je dovolj pogumen/aroganten, da je - potem ko je ustvaril iPod - šefom največjih založb na začetku tisočletja odčital, kako bo odslej vsak komad na njegovi platformi iTunes stal devetindevetdeset centov. Beethoven, The Beatles, Siddharta. "Ipod je pomagal velikopomensko vrniti glasbo v življenja ljudi. In zato sem vesel, ker je glasba dobra za dušo," je po uspehu iPoda, ki ga Apple praktično ukinja, saj glasbo zdaj poslušamo na telefonih, trdil Jobs, ki je bil resno utrgan na Boba Dylana - svojega heroja je spoznal leta 2004 - in bil ne nazadnje tudi v romantični zvezi z Joan Baez. "Na Dunaju so letos ugibali, ali bodo vstopnice za več kot 160 evrov za Guns N' Roses predrage in bo trg vseeno uvidel, da sta se Axl Rose in Slash pobotala zato, ker se (jima) to izplača" Glasba je resda dobra za dušo, vendar je tudi (prav zaradi tega) grozno velik biznis. Vsako dušo, vsak žep, sploh ko gre za največje koncerte in možnost, da nostalgijo in "zgodovino" doživimo "dobesedno" v živo, skozi hlače z rentgenskim videnjem v denarnico preizpraša, koliko (še) zmore plačati. In tako (ne)hote loči tiste, ki si lahko privoščijo sanje, od drugih, ki potem z velikimi očmi gledajo posnetke prvih na omrežju Youtube. Če so bogovi sedemdesetih tipa Led Zeppelin koncertirali (tudi) zato, da so prodajali plošče, se zdaj plošče snema (tudi) zato, da se gre služit na turneje. Veliko. Sila veliko. Pa sploh ne nujno zato, ker Jobs ni vračunal, da bo Apple capljal za švedsko pretočno, delno brezpla
Življenje pod vodo, drugič

Življenje pod vodo, drugič

Večer, 12. avgust ― Arthur C. Clarke je v enem svojih dnevniških zapisov z dolgoletnega bivanja na Šrilanki opisoval, kako ga potapljanje po morskih globinah zaradi breztežnosti, teme in odsotnosti kisika spominja na lebdenje v vesolju. Ker je vedel, da v življenju nikoli ne bo imel priložnosti poleteti med planete, mu je prav potapljanje predstavljajo enakovredno zamenjavo. V nenavadnih živalskih vrstah, ki jih je srečeval pod morsko gladino, je kasneje našel marsikatero inspiracijo za opisovanje vesoljskih bitij v svojih znanstvenofantastičnih romanih. Clarke pa sploh ne bi mogel biti potapljač, če ne bi Jacques Cousteau desetletje poprej izumil kisikove jeklenke, s katero je omogočil razvoj podvodnega raziskovanja. Prav ti dogodki so predmet filma Odiseja (L'Odyssée, 2016) francoskega režiserja Jérôma Salla, v katerem v vlogi Cousteauja nastopa Lambert Wilson (Matrica, Božji možje). Vzporednice z vesoljem niti v tem kontekstu niso zgolj bežna referenca. Cousteau si namreč v filmu ameriško in sovjetsko raziskovanje vesolja vzame kot motivacijo za svoje morske ekspedicije. "Američani so zavzeli vesolje, mi pa bomo zavzeli morje," izreče njegov lik, medtem ko poskuša Francijo postaviti na čelo svetovnih oceanografskih raziskav. Z današnjega vidika se marsikaj videnega v tej filmski uprizoritvi Cousteaujevega življenja zdi še kako znano. Tu so rdeče čepice, barvita retro tehnologija, gurmanske večerje, živa glasba na krovu ladje Kalipso. Ni presenetljivo, da je pred trinajstimi leti Wes Anderson te elemente prepoznal kot popolno gradivo za svoj film Življenje pod vodo (The Life Aquatic, 2004). Sallova Odiseja za razliko od Andersonovega filma predstavlja manj komičen in toliko bolj faktičen pristop k portretiranju legendarnega raziskovalca. Namesto izstopajočega avtorskega dotika si film prizadeva gledalca očarati s čudovito, večkrat tudi spektakularno fotografijo, s katero dopolnjuje nizanje anekdot iz Cousteaujevega življenja. V tem pa leži tudi največja pomanjkljivost Sallovega
Fonda in Redford, četrtič

Fonda in Redford, četrtič

Večer, 11. avgust ― Our Souls at Night, ki ga je posnel režiser Ritesh Batra, je četrti film, v katerem sta skupaj pred kamero stopila hollywoodska zvezdnika Jane Fonda in Robert Redford. Film, ki je bil posnet petdeset let po uspešnem filmu Bosonoga v parku, bo na Netflixu na voljo od 29. septembra. Pred tem ga bodo prikazali na beneškem filmskem festivalu. Igralca sta tokrat upodobila ovdovela soseda, ki se zaljubita. V napovedniku za Our Souls at Night, ki je od srede dostopen na svetovnem spletu, ju je videti, kako se v manjšem kamionu vozita po podeželski cesti v ameriški zvezni državi Kolorado. Devetinsedemdesetletna Jane Fonda in osemdesetletni Redford bosta bosta na 74. mednarodnem filmskem festivalu v Benetkah 1. septembra tudi prejela zlatega leva za življenjsko delo. Jane Fonda in Redford sta skupaj zaigrala še v filmih Pregon brez usmiljenja (1966) in Električni jezdec (1979). (sta)
Štajerska jesen praznuje 50 let

Štajerska jesen praznuje 50 let

Večer, 11. avgust ― Z uveljavljenimi kulturnimi dogodki je pač tako. Ker se nanje vse prehitro navadimo, je vznemirjenje vsakokrat, ko se znova obetajo, blažje. Na drugi strani pa življenju dajejo gotovost in poskrbijo za vsaj malo prazničnosti, ko se leto preveša h koncu. Podobno velja za festival Štajerska jesen. Graška poletja so vroča in soparna, zrak stoji. Jesen je prepoznavna po megli, ki zapolni celotno kotlino, zato popestritev v obliki avantgardnega festivala pride ravno prav. Historiat festivala Trenutno še intendantka Veronica Kaup-Hasler je cilj pobudnikov festivala v letu 1968 opisala z naslednjimi besedami: "Nekoč je vladala velika želja, da bi razkrili vse sile, ki so delovale v mestu." Veronica Kaup-Hasler bo prihajajočo jesen še zadnjič vihtela intendantsko taktirko. Na začetku, od leta 1968, je Štajersko jesen krasil pisan preplet programov velikih in pomembnih graških hiš: graške Opere, graške Drame, Nove galerije, kulturnega združenja Forum Stadtpark in avstrijske radiotelevizije, ki je prispevala "glasbeni protokol" s sodobnimi kompozicijami. Za koordinacijo programa so v kuratorijih in direktorjih uvodoma skrbeli ravnatelji omenjenih hiš. Festival je pravega intendanta dobil šele leta 1983. To je čez čas privedlo do tega, da se je festival osamosvojil od svojih matičnih hiš – seveda ne da bi okrnil širino vsebine. Tudi program v prvih letih še nikakor ni dihal permanentne sodobnosti, s katero ga povezujemo dandanes. V operni hiši je bil v rojstnem letu uprizorjen Falstaff, v gledališču Kaspar Petra Handkeja, v koncertnem programu je bilo mogoče slišati Mozarta kot tudi Ligetija, v hramu združenja Forum Stadtpark, o katerega literatih se je govorilo širom po Avstriji, pa je gostoval tako v Nemčiji kot Avstriji kot humorist poznani Dieter Hallervorden, ki je s svojo satirično monokomedijo Seltsame Begegnung (Nenavadno srečanje), predvsem pa z naslovom slednje, zadel bistvo. Dandanes so pričakovanja občinstva verjetno nekoliko drugačna in tisti "vmes"
(VIDEO) Tako je Sharon Stone dobila nepozabno vlogo brez hlačk

(VIDEO) Tako je Sharon Stone dobila nepozabno vlogo brez hlačk

Večer, 10. avgust ― Sharon Stone je te dni očitno nostalgična. Svoj čas najbolj seksi ženska na svetu, usodna svetlolaska, je na twitterju objavila posnetek, na katerem vidimo, kako je dobila glavno vlogo v kultnem erotičnem trilerju Prvinski nagon. Na posnetku avdicije jo vidimo med branjem scenarija z režiserjem Paulom Verhovenom, ki je na avdiciji prevzel vlogo, ki jo je kasneje igral Michael Douglas. #BasicInstinct audition tape for #WaybackWednesday pic.twitter.com/TaApP2HmJS — Sharon Stone (@sharonstone) August 9, 2017 V filmu, ki je leta 1992 z drznimi spolnimi prizori osupnil svet, je Sharon Stone igrala Catherine Tramell, pisateljico, katere romani nenavadno spominjajo na zločine s katerimi jo povezujejo. Detektiv (Michael Douglas) jo vzame pod drobnogled in jo osumi brutalnega umora. Vmes se vanjo nekako zaljubi. Prvinski nagon je že pred premiero buril duhove zaradi nazornih prizorov nasilja in trenutka, ko Sharon Stone prekriža noge. Pri čemer ne nosi spodnjega perila.
Privlačna norišnica

Privlačna norišnica

Večer, 9. avgust ― Tale gre pa tako: nekaj med ali-ste-vedeli in saj-ni-res-pa-je. Torej ... Bili so Tomić, Pižama, Nachbar in Godler. In potem se oni menijo. Ste vedeli, da so alge v bistvu tiste, ki topijo Grenlandijo? Da v televizijski nadaljevanki Igra prestolov v glavnem uporabljajo pohištvo iz Ikee? Da so bile Brežice nekoč - Salzburg? Da obstaja gospa, ki je rekla, da ne vidi, pa so ugotovili, da ima v levem očesu sedemnajst, v desnem pa deset leč? In da obstaja viski, v katerem je - podobno kot črv v tekili - nožni palec? Čudno, čudaško, "weird". Je, ne? Vic? Ne. Anekdote! Več kot alternativna dejstva Da, na spletu se da najti marsikaj. Res mar-si-kaj. Saj to itak sami najbrž (pre)dobro veste. Pa ne, ne mislimo samo na fake news, alternativna dejstva, izmišljotine. Mislimo bolj na novice, prigode, anekdote, ki se, ni šans, ne gre, nikakor ne zdijo verjetne, pa so. Recimo, kako so ljudje v Teksasu v nekem kraju hodili k bankomatu, pa so namesto denarja dobivali listke, na katerih je pisalo "pomagaj mi ven, ujet sem notri". Dolgo je trajalo, preden je nekdo resno vzel zadevo in ugotovil, da je bil tip, ki je filal bankomat, ujet v bankomatu. Bi verjeli, če vam kdo pove to štorijo, ali ne? V vsem je kanček zdravorazumskega dvoma, vendar to so, če že, obrnjene teorije zarote, katerih končni namen je predvsem čim večja doza smeha. Zato po svoje na koncu ne veš najbolje, kdo, za vraga, je potem tu čudak. Najbrž tudi vsi tisti, ki s(m)o se posardinili in stučkali sinoči na letnem vrtu Jazz kluba Gajo v Ljubljani. Na-bi-to. Tako nabito, da se je prvi štos kar sam ponudil. "Jure Godler ima danes več publike kot v svoji oddaji na Planetu!" Tako, za občutek, kako je bilo v torek v "Gajotu". Ja, resno nabito in resno zafrkantsko. Weird zadeve Nekateri so sicer zalutali, misleč, da bo še en večer stand up komedije, ki ga na najbolj zelenem vrtu v prestolnici avgusta redno pičijo. "Pa tudi ko so 'padalci' odšli, je bila še vedno norišnica," sladkokislo pojasnjuje Anže Tomić, "podc
Napeto na TV3: Voditelja Žana Papiča zapustile misice?

Napeto na TV3: Voditelja Žana Papiča zapustile misice?

Večer, 9. avgust ― Žana Papiča, voditelja priljubljenega kviza Izberi ali poberi na TV3, si le težko predstavljamo brez čedne ženske družbe. Fant je pač šarmer, pa tudi lepotice z lentami so nepogrešljiv del njegove oddaje. A s televizije so danes sporočili, da Žana misice zapuščajo. So jih iz oddaje črtali? Ne, tako hudo ni. Kvizovski angeli še vedno ostajajo kandidatke za Miss Universe Slovenija 2017. Voditelj kviza je pripravil posebno presenečenje. V goste je povabil znane slovenske komedijante in stand up komike, v bistvu kar svoje sotrpine iz sveta zabave. Prihodnji teden bodo v kvizu Izberi ali poberi tako nastopili Andrej Težak, Tešky, Gašper Bergant, Rok Bohinc, Dušan Tomič, Jan Kruzer, Matic Kokošar, Marko Žerjal, Štefan Šumanac, Jan Hrušovar, Luka Korenčič, Peter Šanovič in Sašo Welilgoni. "Vsak komik ima nekaj kar mi je pri njemu všeč in bi se težko odločil, kdo mi je najbolj všeč. Vsak komik nosi v sebi nekaj pomembnega oziroma značilnega zanj. Zato tudi veš, zakaj ti je nekdo všeč," je po snemanju razkril Žan, ki meni, da so mu življenjske izkušnje največ pripomogle pri temu, da je pristal v vlogi voditelja. Kviz Izberi ali poberi s posebnimi gosti bo na sporedu ob 20.45 med 14. in 18. avgustom.  
Legendarni diplomiranec je dopolnil 80 let

Legendarni diplomiranec je dopolnil 80 let

Večer, 8. avgust ― Ameriški filmski in gledališki igralec Dustin Hoffman danes praznuje 80. rojstni dan. Začetki kariere dvakratnega dobitnika oskarja segajo v 60. leta minulega stoletja. Začel je v gledališču in z manjšimi televizijskimi vlogami, leta 1967 pa je zaslovel s filmom Diplomiranec. Prvega oskarja za najboljšo moško vlogo je igralec dobil leta 1980 za film Kramer proti Kramerju, naslednjega pa leta 1989 za film Rain Man. Dustin Hoffman se je rodil leta 1937. Na kolidžu v Santa Monici je študiral medicino, vendar se je po enem letu izpisal in se začel učiti igre najprej v Kaliforniji nato v New Yorku. Sprva je igral predvsem v gledališču, dobil je tudi nekaj manjših vlog na televiziji. Prodor pri filmu mu je uspel leta 1967 z vlogo Benjamina Braddocka v filmu Diplomiranec režiserja Mikea Nicholsa. Film je letos star petdeset let in že dolgo velja za absolutno klasiko. Postal je simbol šestdesetih, pojem generacijskega filma in kult za vse čase, kot je zapisal Marcel Štefančič. Zaradi zgodbe, sijajne igre mladega Hoffmana kot Benjamina in Anne Bancroft kot gospe Robinson in seveda zaradi glasbe, The Sounds of Silence popularnega dua Simon & Garfunkel, četudi sta posebej za ta film zložila le komad Mrs. Robinson. Od takrat se je Hoffman v glavnem posvetil filmu, občasno se je vračal v gledališče in na televizijo. Med njegovimi najpomembnejšimi filmi so Polnočni kavboj, Mali veliki mož, Slamnati psi, Metulj, Lenny, Maratonec, Vsi predsednikovi možje, Kramer proti Kramerju, Tootsie, Rain Man, Kapitan Kljuka in Pasji dnevi. Ker so prav vsi kultni ali vsaj zelo znani, je najbrž treba reči, da so takšni predvsem zaradi njega. No, najboljši med dobrimi so seveda tisti, v katerih je imel enakovredne igralske partnerje ali partnerice, na prvem mestu Meryl Streep v Kramer proti Kramerju. V tem tisočletju je zaigral tudi v filmih Njegovi tastari in Njuna družina. Leta 2012 pa je posnel svoj režijski prvenec Quartet, komedijo o skupini upokojenih gl
Hekerji objavili nov sveženj ukradenih podatkov HBO

Hekerji objavili nov sveženj ukradenih podatkov HBO

Večer, 8. avgust ― Hekerji ali heker z imenom gospod Smith so na spletu objavili nov sveženj ukradenih datotek televizije HBO in zahtevali plačilo odkupnine v višini najmanj šest milijonov dolarjev, sicer bodo z objavami nadaljevali. Med drugim so objavili scenarije petih epizod serije Igra prestolov in elektronsko pošto podpredsednice HBO Leslie Cohen. HBO je že pred dnevi priznal krajo informacij in skupaj s policijo in strokovnjaki nadaljuje preiskavo. Televizija je v ponedeljek vztrajala, da ne verjame, da so hekerji vdrli v celoten sistem elektronske pošte, ampak so dobili le del. Na drugi strani "gospod Smith" vztraja, da so ukradli veliko več materiala, med drugim še več scenarijev, prihajajoče epizode nadaljevank in filmov ter druge informacije, ki lahko škodujejo HBO.
O, bog. Vse, kar je narobe s svetom, združeno v eni oddaji

O, bog. Vse, kar je narobe s svetom, združeno v eni oddaji

Večer, 8. avgust ― Sanjski moški in sanjske ženske niso televizijska novost, a nas od časa do časa spomnijo, kako malo centimetrov globine lahko premore človeška duša. Nihče mi ne bo prodal zgodbe, kako v plehkem resničnostnem šovu išče ljubezen. Dajte, no. Sploh, ker je zgodovina teh šovov rodila približno 1,3 srečnega para. Najbolj mi je všeč, kako poskušajo ustvariti romantično vzdušje. Z vrtnicami in panoramskimi posnetki obmorskih cvetočih gajev, v katerih poskuša ducat pozornosti željnih Američank osvojiti tipa, ki sicer ni nič posebnega, razen da je bil parkrat v fitnesu in da se dela čustveno globokega. Neskončno veliko lasnih podaljškov in prebelih zobnih prevlek. In blebetanja o pravi ljubezni. Dekleta so predvidljiva. Naredila bi vse, da bi jih moški, o katerem so jim rekli, da je sanjski, v finalni oddaji zaročil. Ena od njih je celo v prosojni opravi skočila v bazen, druga ga je poskušala navdušiti z deformiranimi nožnimi prsti. Prikupno. Na koncu sta ostali le dve. Obema je povedal, da sta točno to, kar išče, da sta čudoviti, preprosto »amazing«, in da si predstavlja z njima preživeti ostanek svojega življenja. Ena od njiju mu je celo brala pocukrane, z besednim zakladom papige zapisane globoke misli o svojih čustvih do njega. Vmes se je zvrstilo nekaj kadrov sanjskega moškega, ki zamišljeno postopa po gaju vrtnic in razmišlja o svoji ljubezenski nesreči. S prstanom v roki. Ker sodeč po oddaji, moški, kadar so zaljubljeni, možato zrejo v daljavo, ženske pa blebetajo. Vmes se je poljubljal in božal z obema. No, na koncu je, po patetičnem govoru o tem, kako čudoviti sta, obe grobo dal na čevelj. Jokali sta, on pa je nemo, s prstanom v roki, obsedel v gaju cvetočih vrtnic in zrl v daljavo. Bruh.
še novic