Kako izvesti spletno tiskovno konferenco?

Agencija GIG, 19. februar ― O tem, kako narediti načrt in organizirati tiskovno konferenco, smo že govorili, zdaj pa jo moramo še uspešno izpeljati.  Pred začetkom Pred začetkom pripravimo gradivo na spletnem omrežju in poskrbimo, da ga udeleženci prejmejo vsaj dan prej. Moderatorja izberemoglede na tematiko srečanja. Ponavadi je to predstavnik za odnose z javnostmi. Da bi povečali zanimanje in udeležbo, pa […] The post Kako izvesti spletno tiskovno konferenco? appeared first on Agencija GIG.

Kje se lahko izboljšamo v komunikaciji na družbenih omrežjih?

Agencija GIG, 4. februar ― Kot smo poudarjali v prejšnjih zapisih, moramo biti pri upravljanju družbenih omrežij pozorni na različne dejavnike. Kljub temu, da se nam zdi, da delamo dobro, rezultati na naših družbenih omrežjih včasih niso takšni, kot bi želeli. Zakaj je tako? Poglejmo, kaj najpogosteje počnemo narobe in kako lahko to izboljšamo. Recimo, da imamo veliko vsebin, novičk, […] The post Kje se lahko izboljšamo v komunikaciji na družbenih omrežjih? appeared first on Agencija GIG.

Okrogla miza: Ljubljanska borza – Kapitalski trg kot gonilo razvoja

Agencija GIG, 1. februar ― Vabimo vas, da se nam pridružite na virtualnem dogodku: ‘’Okrogla miza ob novem članu Prve kotacije Ljubljanske borze.’’ Virtualni dogodek bo potekal v četrtek, 4. 2. 2021, s pričetkom ob 11. uri preko platforme GoToWebinar. Na dogodek se lahko prijavite preko naslednje povezave. https://register.gotowebinar.com/register/4147550687131737355 Izbrani sogovorniki bodo ob moderatorstvu gospoda Petra Frankla diskutirali o kapitalskem trgu kot gonilu razvoja. Pri okrogli mizi bodo […] The post Okrogla miza: Ljubljanska borza – Kapitalski trg kot gonilo razvoja appeared first on Agencija GIG.

Kako načrtovati spletno tiskovno konferenco?

Agencija GIG, 25. januar ― Da bo profesionalno izvedena, mora biti tiskovna konferenca dobro načrtovana. Tudi spletna konferenca ima svoje prednosti. Privabimo lahko več udeležencev, tudi tiste iz zelo oddaljenih krajev, gostom pa ni treba izgubljati časa s prevozom na lokacijo.  Kdaj je najprimernejši čas? Da bi privabili čim več zanimanja, sta poleg vsebine pomembna tudi vizualni izgled in oblika sporočila za javnost. Konferenco načrtujemo v […] The post Kako načrtovati spletno tiskovno konferenco? appeared first on Agencija GIG.

Analiza spletne pojavnosti

Agencija GIG, 15. januar ― Kako pa bi se naše podjetje odrezalo na “spletnem testu”? Kvaliteta prisotnosti našega podjetja na spletu se ne meri zgolj po uspešno postavljeni spletni strani in vzpostavljenih profilih na družbenih omrežjih. V kolikor želimo, da prične splet resnično “delati za nas”, se moramo poslužiti nekaterih pomembnih mehanizmov, s katerimi bomo izboljšali našo spletno pojavnost. V naslednjih […] The post Analiza spletne pojavnosti appeared first on Agencija GIG.

iPhone uporabniki – oglaševalske platforme vam sledijo! Kako to preprečiti?

Agencija GIG, 7. januar ― Tokrat bomo govorili o Applu – konkretno o iPhone uporabnikih, interakciji z oglaševalskimi platformami in našemu brezskrbnemu brskanju po spletu in družbenih omrežjih. Vsebina je vsekakor relevantna tudi za Android uporabnike (več o tem kasneje), tokrat nas zanima, kako Apple upravlja z našimi zasebnimi podatki. Apple je v zadnjem času še posebej veliko pozornosti namenil […] The post iPhone uporabniki – oglaševalske platforme vam sledijo! Kako to preprečiti? appeared first on Agencija GIG.

Preselite svoj dogodek na splet!

Agencija GIG, 18. december 2020 ― Kako preseliti dogodek na splet in ohraniti pristno izkušnjo za obiskovalca? V letošnjem letu smo priča neverjetnemu porastu spletnih dogodkov. Zakaj je do tega prišlo, je seveda vsakomur jasno, moramo pa se zavedati, da so spletni in hibridni dogodki (tudi če odmislimo trenutne razmere) vsekakor dogodki prihodnosti.  Na samem začetku vas moram opozoriti – ne […] The post Preselite svoj dogodek na splet! appeared first on Agencija GIG.

Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo?

Agencija GIG, 11. december 2020 ― V prejšnjih zapisih smo govorili tem, na kaj moramo biti pozorni pri komunikaciji z našimi strankami. Kako pa vemo, katere komunikacijske platforme so za nas najboljše? Komunikacijskih platform, omrežij je preprosto preveč, da bi bili aktivni na vseh. Tudi če bi nam to uspelo, je zelo malo verjetno, da bomo na vseh zagotovili kvalitetno vsebino. […] The post Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo? appeared first on Agencija GIG.

Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec

Agencija GIG, 4. december 2020 ― Tokrat bomo govorili o orodjih, ki jih mora oglaševalec dobro poznati, saj so ključni za uspeh digitalne oglaševalske kampanje! Najpomembnejše je poznavanje produkta ali storitve, ki jo tržimo, in seveda vas, kupcev, saj bi brez tega prodajali napačen produkt napačni ciljni skupini. Gremo kar po vrsti. Dober oglas potrebuje dobro zgodbo, vsebino in spletno/pristajalno stran […] The post Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec appeared first on Agencija GIG.

Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem?

Agencija GIG, 25. november 2020 ― V kolikor ste redni uporabniku Facebooka, ste v zadnjih letih zagotovo opazili, da se na vašem news feedu (zidu) pojavlja vedno več oglaševalskih vsebin. Bodo sledilci vaše Facebook strani, ki ste jih pred časom navdušili s svojo vsebino, sploh seznanjeni z novo ponudbo, če jo zgolj objavite na zidu strani, ne da bi to finančno […] The post Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem? appeared first on Agencija GIG.

Zakaj, kako in o čem komuniciramo

Agencija GIG, 18. november 2020 ― Zagotovo se boste strinjali, če rečem, da so postala družbena omrežja nepogrešljiv del našega vsakdana. Četudi nismo ravno aktivni uporabniki, jih uporabljamo za iskanje informacij. Trend uporabe družbenih omrežij je nenehno v porastu, zato je za podjetja, ponudnike storitev nujno, da smo na omrežjih aktivni. Z uporabo družbenih omrežij povečamo prepoznavnost naše blagovne znamke, naše […] The post Zakaj, kako in o čem komuniciramo appeared first on Agencija GIG.

Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!

Agencija GIG, 24. september 2020 ― Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas? Neprimeren naslov brez repa in glave? Oglejmo si, kaj so Google dinamični iskalni in prikazni oglasi. Google vam pri kreiranju oglasov pomaga celo tako, da avtomatsko generira naslove in povezave oglasov glede na vsebino na vaši spletni strani. Zelo dobrodošla pomoč, a pri dopuščanju take kontrole […] The post Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni! appeared first on Agencija GIG.

Bodite prepoznavni pri komuniciranju.

Agencija GIG, 14. september 2020 ― Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo? V zasnovo logotipa, oblikovanje vizije, prodajne strategije vložimo precej časa – zakaj ne bi tega storili tudi pri komunikaciji? Omenili smo, da je […] The post Bodite prepoznavni pri komuniciranju. appeared first on Agencija GIG.

Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

Agencija GIG, 9. september 2020 ― V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani. Kaj takšna “potrditvena značka” pravzaprav pomeni? Modra kljukica ob imenu strani označuje in zagotavlja, da gre za avtentično stran določene blagovne znamke, podjetja ali javne osebnosti. Javnosti jasno sporoča, da gre […] The post Kaj pomeni modra značka na Facebooku? appeared first on Agencija GIG.
še novic