Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije!

Agencija GIG, 26. junij ― Ponosni smo, da se je naš projekt, ki smo ga zasnovali in izvedli za Košarkarski klub Cedevita Olimpija Ljubljana, znašel v letošnjem izboru digitalnih presežkov – WEBSI!  Projekt #ZmajevoSrce je naravnan k splošnemu dvigu zanimanja za košarko ter skrbi za razvoj in produkcijo mladih in nadarjenih košarkarjev. Zgodbo smo ustvarjali na digital, web in VIP hospitality […] The post Agencija GIG in #ZmajevoSrce v izboru digitalnih presežkov Slovenije! appeared first on Agencija GIG.

So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti?

Agencija GIG, 17. junij ― Vas zanima, kakšen učinek ste dosegli z oglasom, ki je pripeljal potencialnega kupca na vašo spletno stran? Danes vam bom predstavil orodje, namenjeno vsem oglaševalcem na Facebooku in Instagramu. O čem pravzaprav govorimo?! Facebook Pixel je orodje, ki nam omogoča merjenje učinkovitosti našega oglaševanja na Facebooku, to pa počne tako, da sledi in beleži določene […] The post So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti? appeared first on Agencija GIG.

Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe?

Agencija GIG, 9. junij ― 1. Ekskluzivnost Sponzor običajno pričakuje, da bo pridobil ekskluzivnost, kar bi bilo potrebno omejiti na vsaj dva načina. Kategorija izdelkov oz. storitev – ekskluzivnost bi morala biti dodeljena samo v določeni kategoriji izdelkov ali glede na določen industrijski sektor. O tem se je treba skrbno pogajati in opredeliti. Teritorialna ekskluzivnost – ekskluzivnost se lahko podeli […] The post Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe? appeared first on Agencija GIG.

Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?

Agencija GIG, 2. junij ― Morda se vam zdi današnji naslov malce nenavaden, vendar je pomembno, da se zavedamo, da Facebook še zdaleč ne ponuja več samo ene vrste oglasa – “oglaševanje na Facebooku” pa hkrati še zdaleč ne pomeni, da bo naš oglas viden zgolj in samo na Facebooku! S tem, ko smo se odločili za oglaševanje na Facebooku, […] The post Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku? appeared first on Agencija GIG.

Začetek sponzorskih dogovorov

Agencija GIG, 26. maj ― Športniki bodo oz. so pri svojih osebnih sponzorstvih omejeni s strani ekip, klubov ali morebiti svojih reprezentanc in v skladu s pravili krovnih športnih zvez. Klubi ali ekipe od svojih športnikov običajno zahtevajo, da njihova osebna sponzorstva niso v nasprotju s klubskimi oz. ekipnimi sponzorji. Ko gre za reprezentančni šport ali športnika, lahko pride tudi […] The post Začetek sponzorskih dogovorov appeared first on Agencija GIG.

Kako do osebnih sponzorstev?

Agencija GIG, 19. maj ― Na kaj moramo biti pozorni, ko se dogovarjamo oziroma iščemo osebna sponzorstva? Večina vrhunskih športnikov ima na razpolago samo nekaj zares vrhunskih let. Povprečje profesionalnega nogometaša je osem let, podobna doba pa definira tudi druge športe oz. poklicne športnike, zato je zelo pomembno, da pri načrtovanju osebnih sponzorskih projektov to tudi upoštevamo. Ne gre zgolj […] The post Kako do osebnih sponzorstev? appeared first on Agencija GIG.

Športniki, klubi, glasbeniki, umetniki … Že imate sponzorja?

Agencija GIG, 8. maj ― Se šport konča na igrišču, tekmovalni stezi, v dvorani …? Se koncert konča ob aplavzu zadovoljnih poslušalcev? Podobno bi se lahko vprašali tudi za vse druge umetniške predstave/performanse. Športniki, klubi, glasbeniki, ostali umetniki, zabavljači, vaš vpliv in dobra energija zagotovo presegata vse naštete okvirje. Zagotovo ste že pomislili na kakšnega sponzorja – če ne drugače, […] The post Športniki, klubi, glasbeniki, umetniki … Že imate sponzorja? appeared first on Agencija GIG.

Kako moj računalnik ve, da kupujem novi iPhone?

Agencija GIG, 14. april ― V prejšnjih zapisih smo govorili o spletnih piškotkih in kako koristijo Facebooku ter Googlu, sedaj pa poglejmo, kako lahko koristijo nam! Predstavljajmo si, da imamo vzpostavljeno spletno stran, preko katere prodajamo Apple izdelke, med njimi tudi najnovejši iPhone. Naša spletna stran ni samo prodajni kanal, ampak je tudi marketinško/oglaševalsko orodje, ki nam pomaga pri analizi […] The post Kako moj računalnik ve, da kupujem novi iPhone? appeared first on Agencija GIG.

Kateri tip Google oglasne kampanje je primeren za vas?

Agencija GIG, 6. april ― Da lahko ugotovimo, kateri tip oglasne kampanje bi nam najbolj ustrezal, moramo najprej definirati cilje te kampanje. Pričakovane cilje lahko na splošno opredelimo v sledeče štiri kategorije: • napotitev (lead), • prodaja (sales), • promet na spletno mesto (web traffic), • prepoznavnost (brand&reach). Naši cilji pogojujejo vrste kampanj, ki jih lahko uporabimo. Obstaja več vrst, […] The post Kateri tip Google oglasne kampanje je primeren za vas? appeared first on Agencija GIG.

Kako nam Google in Facebook sledita?

Agencija GIG, 31. marec ― Vsi smo že slišali o spletnih »piškotkih«, o tem, kako nam oglaševalske platforme, kot sta Google in Facebook, sledijo in nas targetirajo z oglasi, opazujejo naše obnašanje na spletu, skrbno hranijo naše »metapodatke« (in jih delijo z drugimi oglaševalci). Poglejmo Facebook. Vse se začne, ko se logiramo v Facebook, ki nam pošlje identifikacijski piškotek, mi pa […] The post Kako nam Google in Facebook sledita? appeared first on Agencija GIG.

Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

Agencija GIG, 24. marec ― Da bi razumeli, kaj piškotki počnejo in kaj pravzaprav so, poglejmo v same začetke brskanja po spletu. Internet je računalniško omrežje (povezan sistem računalnikov), na katerem gostuje veliko število dokumentov. Da lahko te dokumente pregledujemo, potrebujemo brskalnik – te poznamo vsi: Chrome, Opera, Safari, Brave, Mozilla, Edge. Omeniti moramo brskalnik, ki je utiral pot brskanju, kot […] The post Kaj pravzaprav so spletni piškotki? appeared first on Agencija GIG.

59. Pokal Vitranc in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Po odličnem lanskoletnem sodelovanju se Pokal Vitranc in Agencija GIG ponovno povezujeta pri pripravi tradicionalnega, tokrat že 59. Pokala Vitranc. Obe strani žene želja po vnovičnem podiranju rekordov, a je žal zaradi zdravstvene epidemije dogodek odpovedan. Agencija GIG pri projektu sodeluje na področjih ticketinga, PR-ja ter kot snovalec digital in social kampanj. Naročnik: ASK Kranjska […] The post 59. Pokal Vitranc in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

GingerUp+ in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Ginger Up+ je edinstven napitek za krepitev imunskega sistema, ki prinaša najboljše iz narave. Mešanica ingverja, limoninega soka in cvetličnega medu poskrbi za energijski boost in telesu zagotovi potrebne minerale, antioksidante in vitamine. Agencija GIG je pri projektu sodelovala z lansiranjem blagovne znamke in kot snovalec PR kampanje. Naročnik: aROMA Global d.o.o. Tags: pr, branding, […] The post GingerUp+ in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

Sayve in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Sayve, prvi veganski sir, narejen v Sloveniji, je rezultat uspešnega sodelovanja med slovenskim podjetjem in svetovno znanim ter večkrat nagrajenim Vegan Master Chefom Emanuelom Di Biasejem. Siri Sayve so izvrstni za potešitev gurmanskih užitkov in nadomestek za vse tiste, ki ne uživajo izdelkov živalskega izvora. Agencija GIG je v uspešni zgodbi sodelovala na PR področju […] The post Sayve in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

Sierra in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Sierra, podjetje za sistemske finančne rešitve, želi na kvaliteten, kompetenten in zaupanja vreden način svetovati klientom na finančnem področju. Zavezani h kvaliteti sistemskih finančnih rešitev se ukvarjajo tako z iskanjem finančnih rešitev za poslovne uporabnike kot z upravljanjem osebnih financ. Agencija GIG pri uspešni zgodbi sodeluje na področju web designa in vzpostavitvi CGP-ja. Naročnik: Sierra d.o.o. […] The post Sierra in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

Eko Srebrna Hiša in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Podjetje Akropola je z ekološkim projektom Eko srebrna hiša odgovorilo na naraščajočo potrebo po spremembi energijske učinkovitosti objektov. Z mnogo inovativnega in tehničnega napora je nastala Eko srebrna hiša, projekt, ki omogoča bolj zdravo, humano in gospodarnejše bivanje v okolju, v katerem živimo, projekt, ki združuje visoko udobje bivanja v moderni arhitekturi in energetsko ozaveščenost. […] The post Eko Srebrna Hiša in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

Lounge bar Acapulco in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Lounge bar Acapulco je nastal v želji postati najboljši lounge bar v mestu, lounge bar, ki združuje vse, kar je potrebno za vrhunsko doživetje. Dekor, dodelana celostna podoba, luksuzni materiali in barve zadovoljijo še tako zahtevne goste. Acapulco prepriča z edinstveno vizijo in zgodbo. Agencija GIG je temelje najboljšega lounge bara v mestu soustvarjala na […] The post Lounge bar Acapulco in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.

56. Zlata Lisica in Agencija GIG

Agencija GIG, 16. marec ― Mariborsko Pohorje že od leta 1964 slovi po prestižnem tekmovanju svetovnega pokala v alpskem smučanju za ženske. V boju za pokal in laskavi naziv zlate lisičke se po svetovno znani strmini vsako leto spustijo najboljše smučarke na svetu in pripravijo spektakularne slalomske ter veleslalomske predstave. Agencija GIG je slovenski smučarski praznik, ki je v letu […] The post 56. Zlata Lisica in Agencija GIG appeared first on Agencija GIG.
še novic