Koridor,
6. november
― Tisti, ki delujemo na polju jezika, smo tu, da opozarjamo na možnost utopije, dokler je ne bo mogoče ustvariti. Kot pesnice, pesniki, vemo, da je naša naloga, da meje premikamo in se prebijamo čeznje, v sebi in zunaj sebe, v tekstu in jeziku in zunaj teksta in jezika, naposled pa v bralcu. To je pisanje poezije, vse drugo bi bilo prepisovanje poezije.
Koridor,
4. november
― Gre za pesniško zbirko, ki s svojo univerzalnostjo nagovarja prav vse družbene strukture, čeprav velik del svojega imaginarija namenja ruralnemu, vaškemu okolju in vprašanju, kaj v tem okolju pomeni biti hči, dekle in ženska.
Koridor,
28. oktober
― Male strašljive pravljice so pravzaprav zbirka kratkih zgodb s fantastičnimi elementi, ki preko družbene kritike resničnemu svetu nastavljajo strašljivo ogledalo.
Koridor,
27. oktober
― Tri mojstrovine popularne klasične glasbe v izvedbi Simfoničnega orkestra RTV Slovenija pod taktirko gostujočega dirigenta Eliasa Grandyja z gostom večera, trikratnim nominirancem za nagrado Grammy, kitaristom Makom Grgićem.
Koridor,
25. oktober
― KPop Demon Hunters združuje bleščečo K-pop estetiko, demonološko fantazijo in čutno zgodbo o samosprejemanju, ki mlajšim ponuja nove vzornice, starejšim pa simpatično animirano razvedrilo.
Koridor,
24. oktober
― Avdio-vizualni performans dua Silence nas po venčku plesnih harmonij pogrezne v samoterapevtsko raziskovanje travm umetniškega ustvarjanja, ki skozi procese ozaveščanja nezavednega razpozna dokončno odrešitev v absolutnem niču utišanih misli.
Koridor,
20. oktober
― Irena Svetek, znana in priznana avtorica psiholoških kriminalk, se v novem romanu Tam, kjer plešejo tulipani posveča usodi treh žensk iz svoje družine, ki krmarijo po viharnem zgodovinskem dogajanju 20. stoletja.
Koridor,
18. oktober
― Recenzija na dve izvedbi performansa Asimetrija objema, in sicer na avgustovsko izvedbo v Tivoliju ter septembrsko izvedbo v Kostanjevici na Krki, v kapeli in na dvorišču samostana Galerije Božidar Jakac.
Koridor,
17. oktober
― Surferski dnevi Primoža Mlačnika so kriminalka na valovih kapitalizma, ki jih mala portugalska skupnost poskuša posurfati, preden jih podre nov val uničevanja in izkoriščanja.
Koridor,
16. oktober
― Kratkoprozna zbirka Srečni konci posreduje jasna sporočila o po(ne)srečenih samouresničenih likih v partnerskih in družinskih odnosih, ki so posledica vztrajanja v toksičnem okolju, vendar posameznice ne pristajajo na trpnost.