Radio Študent,
21. december 2013
― Glitterbeat, 2013 Godba iz Malija ima v zadnjih letih primat med afriškimi godbami, kar se tiče njene recepcije na zahodu. Gotovo tiči eden razlogov za priljubljenost malijske muzike, vsaj njenega opaznejšega odcepa, pri kateremu je v ospredju kitara, v podobnosti te glasbe z bluesom. O tej povezavi malo več kasneje, kar iz ust žal pokojnega junaka tokratnega Koncerta Radia Študent, v katerem vam sukamo posthumni koncertni biser prezgodaj umrlega kitarista in pevca Lobija Traoréja. Srečo smo imeli, da smo imeli Traoréja priložnost slišati v živo, in sicer daljnega leta 1999 v K4 v okviru cikla »Koncerti Druge godbe«, na katerem je nastopil s svojim Lobi Traoré/Vincent Bucher Triom, v katerem je omenjeni Boucher igral na orglice in dodatno utrjeval bluesovsko nagnjenost Traoréjeve godbe. Sam Traoré je sicer glasbeno pot začel kot tolkalec, za kitaro pa se je navdušil ob poslušanju legendarnega špilavca Zanija Diabateja, s katerim je kratek čas tudi sodeloval. Ob malijskih godbah razli