Analiza avditivnega aspekta prvih sedmih minut naključnega filma

Analiza avditivnega aspekta prvih sedmih minut naključnega filma

Matic Ferlan, 13. september 2018 ― Zvok je eden pomembnejših sestavnih delov vsakega filma, najsi režiserji tej sekvenci produkcije posvetijo veliko časa, ali jo preprosto zanemarijo. Namreč tudi slednje ravnanje pusti poseben pečat na filmu, prav tako morebiti skorajšnja odsotnost vseh oprijemljivih zvokov in substitucija le-teh z belim šumom. Če bi interpret filma (za potrebe tega teksta zaradi etimološko-pomenskih vzgibov tako...
Še v sanjah stalno rišem. Pogovor z ilustratorko Mojco Novak (Mocculere)

Še v sanjah stalno rišem. Pogovor z ilustratorko Mojco Novak (Mocculere)

Matic Ferlan, 11. september 2018 ― Mojca Novak (r. 1995) je nadobudna ilustratorka mlajše generacije. Študentka koreanistike in pedagogike na Filozofski fakulteti, predsednica Društva študentov koreanistike, študentska svetnica, predvsem pa kreativka. In to ena tistih strastnih, ki praviloma ustvarjajo vsak dan; da v celem dnevu ne bi niti enkrat prijela svojih barvic ali markerjev, je prava redkost. Delovno orodje venomer nosi...
Avtopsija upanja. Produkcija 7. edicije projekta VN Lab “Iz te moke ne bo kruha”

Avtopsija upanja. Produkcija 7. edicije projekta VN Lab “Iz te moke ne bo kruha”

Matic Ferlan, 5. september 2018 4. septembra 2018 smo si v ljubljanski Stari mestni elektrarni lahko ogledali produkcijo že kar sedme edicije projekta VN Lab, ki pod okriljem mednarodnega društva ustvarjalcev in raziskovalcev sodobnih scenskih umetnosti Via negativa poteka od leta 2012. Na uprizoritvi letošnje produkcije “Iz te moke ne bo kruha” so svoje večmesečno delo predstavile Olja Grubić, Kristina...

Projekt “Švicarija: skupnost, umetnost in narava”. Drugi del: likovna razstava.

Matic Ferlan, 1. maj 2018 ― Švicarija: skupnost, umetnost in narava 8. februar 2017 - 6. januar 2019 Ustvarjalni center Švicarija, Ljubljana kuratorka: Yasmín Martín Vodopivec To je drugi članek o projektu Švicarija: skupnost, umetnost in narava. Prvi del s prologom in zgodovino je dostopen TUKAJ. Eden od bistvenih aspektov pri zgodovini Švicarije je zagotovo umetnost. Že od štiridesetih let prejšnjega...

Projekt “Švicarija: skupnost, umetnost in narava”. Prvi del: prolog in zgodovina.

Matic Ferlan, 14. marec 2018 ― Švicarija: skupnost, umetnost in narava 8. februar 2017 - 6. januar 2019 Ustvarjalni center Švicarija, Ljubljana kuratorka: Yasmín Martín Vodopivec Prolog Na vzpetini tik za najstarejšo zgradbo v ljubljanskem parku Tivoli – Tivolskim gradom – se za zvenečim imenom “Švicarija” sramežljivo skriva prav nenavadna hiša. Postavljena leta 1909 kot hotel je tekom svoje zgodovine zamenjala več vlog, danes...

Kaj za leto 2018 pripravljajo galerije?

Matic Ferlan, 1. januar 2018 ― Nabor razstav in drugih projektov po štiridesetih izbranih slovenskih galerijah za leto 2018. Nabor je izdelan na podlagi 1. januarja dostopnih informacij na matičnih spletnih straneh galerij. Galerije so razvrščene po abecednem vrstnem redu. Glede na zdaj dostopne podatke, bo leto 2018 leto fotografije, leto žensk in leto mladih umetnikov in umetnic. Moj izbor enajstih...
Lasvegas rondoji ali kako so krožišča postala top lokacije javne skulpture

Lasvegas rondoji ali kako so krožišča postala top lokacije javne skulpture

Matic Ferlan, 30. december 2017 ― Miha Colner in Jaka Babnik: Top lokacija (Top Location) Rostfrei Publishing in Sektor 17,00€ Oktobra 2017 je pri Rostfrei Publishing izšla omejena naklada fotoknjige Top lokacija (Top Location), ki predstavlja dokumentacijo na pol umetniškega in na pol povsem družbeno-raziskovalnega projekta kuratorja Mihe Colnerja in fotografa Jake Babnika. Avtorja sta, kot najverjetneje večina slovenskega življa, opazila, da se je trend okrancljevanja krožišč...
Tugo Šušnik – umjetničko osjetljiva duša

Tugo Šušnik – umjetničko osjetljiva duša

Matic Ferlan, 26. december 2017 ― Tugo Šušnik: Kvazimodo (1971 - 2017) 30. november 2017 - 21. januar 2018 Mestna galerija, Ljubljana Kuratorka: Mateja Podlesnik “Na Akademijo [za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani] sem prišel enostavno zaradi tega, ker sem bil od svojega sedmega do dvajsetega leta stalno zunaj, zato je bila moja slovenščina tako ‘na kant’, da tukaj ne...
še novic