ARD načrtuje film o Martinu Luthru in njegovi ženi

Misli, 22. februar 2014 ― München, 22. februarja (STA) – Nemška televizijska mreža ARD ob 500-letnici reformacije leta 2017 načrtuje televizijski film o Martinu Luthru in njegovi ženi Katharini von Bora. Film bo spremembe v zgodnjem 16. stoletju, ki so pretresle ves svet, pokazal s povsem nove perspektive, napoveduje ARD. Scenarij bo napisala Monika Peetz, znana po sodelovanju pri TV [...]

Na Ptuju se danes začenja že 54. Kurentovanje

Dnevnik, 22. februar 2014 ― Z uvodno slovesnostjo se danes popoldne na Ptuju začenja letošnje tradicionalno že 54. Kurentovanje. Župan Mestne občine Ptuj Štefan Čelan bo ob 11. uri oblast v mestu predal princu karnevala, predaji bo sledila predstavitev etnografskih skupin s...
Predstavitev filma Inteligentno telo v Mariboru, 22. 2. 2014 ob 19h

Predstavitev filma Inteligentno telo v Mariboru, 22. 2. 2014 ob 19h

Zavod Federacija Ljubljana, 22. februar 2014 ― Vabimo vas na predstavitev kratkega filma Inteligentno telo, ki zaključuje drugi del projekta Fizične manifestacije (prvi del je bil predstavljen v obliki inštalacije v Galeriji Vžigalica konec septembra 2012)v soboto, 22. 2. 2014, ob 19hv prostore Plesne izbe Mariborv okviru 29. Zimske plesne šole v Mariboru. foto Madster Izhajali bomo iz ključnega vprašanja, ki je pognal projekt v tek že dolgo pred letom 2012. Ponavadi se ukvarjamo z vprašanjem:  »Kakšno je telo v zaznavnem polju (how it “appears” in perceptual field). Ali se kdaj vprašamo kako telo oblikuje zaznavno polje (shapes perceptual field)?«Znotraj tega si bomo ogledali na kakšen način avtorica razume telo ter v skladu s tem gibanje. Uprla se bo na izkušnje skozi delo v predstavah ter z uveljavljenima plesalkama Matejo Rebolj in Sanjo Nešković Peršin (katerima je dokumentarec tudi posvečen), ter povezali razmišljanja z drugimi mediji in se dotaknili podobnih v vprašanj, principov, refleksij v filmu, vizualni umetnosti, arh

Na hitro prelistano: Novosti na domačem knjižnem trgu

Misli, 22. februar 2014 ― Ljubljana, 22. februarja (STA) – Pri Cankarjevi založbi so izdali roman Brine Svit Noč v Reykjaviku, pri založbi Modrijan pa delo Orlanda Figesa Tragedija ljudstva: Ruska revolucija (1891-1924). Pri založbi *cf je izšlo teoretsko delo več avtorjev z naslovom Ali ima kapitalizem prihodnost?, pri založbi Klar pa narečne pesmi Ferija Lainščka Lübezen: Verzuške pa kejpi. [...]

1955 Rakek – Mehanična delavnica

Stare slike (Cerknica), 22. februar 2014 ― Slika je nastala, v sončnem poletnem dnevu, sence so kratke, kar pomeni, da je bilo sonce najvišje in da je ura okoli poldne. Leta 1955 si je Anton Ilenič uredil mehanično delavnico na Rakeku, ki stoji in obratuje še danes. V njej popravlja avte že tretja Ileničeva generacija in mislim, da tudi ta ne bo […]

Vrnitev stroja s človeškim spominom

Dnevnik, 22. februar 2014 ― Ko je leta 1987 na filmska platna zakorakal Robocop, je skozi znanstvenofantastične motive ponujal kritičen pogled na Reaganovo Ameriko. Toda svet, ki je pod nadzorom tehnologije, vodijo pa ga korporacije, ob njegovi vrnitvi ni več stvar...

Vsebina

Dnevnik, 22. februar 2014 ― Sit tarnanja sem na okrogli mizi o mestu brez festivala ustrelil kot iz topa: »Zakaj o Novi Gorici ne razmišljate kot o mestu brez festivala? In te specifike ne poudarjate kot odliko mesta in njegovo razlikovanje od preostalih mest, ki že imajo...

Povprečno o povprečnosti

Dnevnik, 22. februar 2014 ― Prvenec matematika in programerja Mihe Stoparja (1983), naslovljen Herman Vitežnik, se je klesal kar celo desetletje. (Pre)obilna biografija mladeniča, ki veliko energije vstavlja najprej v treninge boksa, nato pa v pisanje o njem, neutrudno išče...

Večer, ko se je zgodil Koncert

Dnevnik, 22. februar 2014 ― Včasih je po izvrstnem koncertu dovolj le globok vdih. Zato ker med njegovim tokom jemlje sapo. Občinstvo jo v naelektreni napetosti zadržuje, da ne bi česa skazilo. To se je pripetilo na torkovem koncertu nizozemsko-senegalskega tria, ki so ga med...

Zaodrje mladinske književnosti

Pogledi, 22. februar 2014 ― Kako je deček, ki ni hotel odrasti ne v knjigi ne na odru ne v risanki ne v filmu, odrasel v stripu, ob tem pa obiskal še dva sodobnika iz časa, v katerem se dogaja, in verjetno najbolj znanega pravljičarja zadnjega stoletja, ki mu je dal najbolj prepoznavno podobo in izšolal tudi striparja, ki je od konca odpotoval na začetek …
še novic