Zubin Mehta se v Firencah poslavlja

Zubin Mehta se v Firencah poslavlja

Marijan Zlobec, 1. maj 2017 ― Slavni indijski dirigent Zubin Mehta se je z odprtjem letošnjega 80. festivala Maggio Musicale Fiorentino poslovil in bo prenehal biti šef dirigent orkestra MMF. Mehta je spoznal, da je čas za odhod in poslovitev od večdesetletnega umetniškega delovanja v Toscani, kjer si je s hišo v okolici Firenc v Evropi ustvaril svoj dom. Prizor iz […]

Lars von Trier: Idioti

Koridor, 1. maj 2017 ― Leta 1998, tri leta po objavi Manifesta Dogme 95, doživi premiero Von Trierjev film Idioti, ki vsebinsko, estetsko in tehnološko sledi pravilom že omenjenega manifesta, idejnega produkta danskih režiserjev Larsa von Trierja in Thomasa Vinterberga. Film nastavlja ogledalo domnevno strpni in materialno dobro preskrbljeni Danski. Skupina posameznic in posameznikov srednjega razreda skuša pristno srečo in […] The post Lars von Trier: Idioti appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Petra Varl: Morski motivi5. – 26. maj 2017otvoritev: 5. maj ob...

Petra Varl: Morski motivi5. – 26. maj 2017otvoritev: 5. maj ob...

Hiša kulture v Pivki, 1. maj 2017 ― Petra Varl: Morski motivi5. – 26. maj 2017otvoritev: 5. maj ob 19. uriPetra Varl (1965) je študirala slikarstvo na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer je leta 1997 magistrirala. Od leta 2000 je redna profesorica na Oddelku za likovno umetnost Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru, kjer poučuje risbo in grafiko. Živi in dela v Mariboru in Ljubljani.www.petravarl.comPetra Varl je uveljavljena umetnica srednje generacije, ki deluje predvsem na področju risbe in prostorskih postavitev. Njen likovni izraz je eden najbolj prepoznavnih v slovenskem prostoru, saj že vrsto let ustvarja stilizirane risbe figur ali predmetov, reducirane na nekaj osnovnih potez in ploskev, v eni barvi in popolnem brezprostorju. Na tokratni razstavi z naslovom Morski motivi predstavlja svojo produkcijo šablonskih risb na lesu ali platnu in izrezov iz kovine, ki je nastala v letu 2015. Izhodišče za razstavo je lokacija galerije, saj se ta nahaja v mestu, ki ga umetnica prečka vsakokrat, ko gre na morje. Na razstavi tako predstavlja izbrane podobe stvari, ki jih navadno (ne pa tudi izključno) srečujemo na plaži, v kampu in na obmorskih terasah. Statičen svet predmetov in stvari pa oživljajo figuralni prizori v obliki čr(t)nih kovinskih izrezov, ki s svojo specifično formo, sencami in narativnimi namigi vnašajo vanj dinamiko in nastavke zgodbe.Kuratorka razstave je Mojca Grmek.Mini kampUstvarjalna delavnica ob razstavi: Petra Varl, Morski motivi13. maj ob 10. uri za otroke od 3. do 5. leta13. maj ob 11. uri za otroke od 6. leta daljeKaj vse počnemo, ko gremo kampirat, bo naš moto na majski delavnici. Ogledali si bomo dela Petre Varl in spoznali njen način ustvarjanja. To nam bo pomagalo pri izdelavi mini kampa na morju ali v hribih. Kjer koli počitnikujemo, se radi tudi igramo, zato bomo ustvarili v našem kampu tudi igrala in igrišča. Če pa imate med svojimi igračami figurice, ki bi lahko naseljevale mini kamp, jih prinesite s seboj na delavnico.Delavnica bo potekala v
Režiser Damien Chazelle bo v Parizu snemal TV glasbeno dramo

Režiser Damien Chazelle bo v Parizu snemal TV glasbeno dramo

Misli, 1. maj 2017 ― Ameriški režiser Damien Chazelle, ki je nedavno zaslovel z romantično glasbeno dramo Dežela La La, za katero je dobil tudi oskarja, se bo tokrat lotil režije televizijske glasbene drame, ki bo postavljena v Pariz. V središču drame Eddy bo po pisanju britanskega BBC glasbena scena francoske prestolnice.
RALF BAECKER: VMESNIK I / INTERFACE I

RALF BAECKER: VMESNIK I / INTERFACE I

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 1. maj 2017 ― V projektu 'Vmesnik I' avtor na umetniški način raziskuje medsebojno odzivnost in interaktivnost različne strojne opreme, ki zaradi nepredvidljivosti gibanja in sistemu lastnega estetskega učinka ustvarja metafizično izkušnjo, ta pa gledalca napeljuje na razmišljanje o notranji logiki, mogoče celo inteligenci stroja. Ob tem se postavljajo vprašanja o dojemanju umetne inteligence in sintetičnih emocij onkraj računalniških operacij. Baecker z instalacijo 'Vmesnik I' razvija svoj umetniški izraz, s katerim iz projekta v projekt izdeluje prepoznavno likovno / performativno govorico, ki jo lahko prepoznavamo kot značajsko lepoto umetniških strojev. 'Vmesnik I' je mehatronična skulptura z dvema interaktivnima sistemoma: strojnim in senzorskim. Prvi je sestavljen iz medsebojno povezanih motorjev, vrvic in gumic, kjer sta dve enoti sopostavljeni vertikalno. Vsak motor na zgornji strani je povezan z vrvico z drugim motorjem spodaj in oba vlečeta vrvico v nasprotno stran. Na križišču vrvic mreža elastik povezuje vsako vrv s sosednjo in s tem povzroča lokalne premike. Drugi sistem stimulira obnašanje prvega s podatki, ki določajo vlečne moči vrvic. Signali prihajajo iz Geigerjevih cevi, ki zaznavajo naravno sevanje Zemlje in imajo vlogo katalizatorja, ki omogoča dinamično neravnovesje sistema. Odzivanje sistema ni programirano ali koreografirano, saj vzorci gibanja nastajajo v odvisnosti od mnogih v realnem času med seboj povezanih dejavnikov. Kompleksnost obnašanja se v človeški realnosti pojavlja v različnih obsegih in na različnih ravneh: od biologije, sociologije, računalništva, antropologije, do ekonomije in politike. Mehatronična inštalacija 'Vmesnik I' omogoča čutno zaznavo digitalne realnosti, kjer neskončna hitrost signalov / spreminjanj dobi stvarno obliko. Mehatron 'Vmesnik I' ukine razlikovanje med procesom in zaslonom (outputom) s tem, ko naredi zaslon (mrežo vrvičnih povezav) za del, ki definira rezultat procesa, svojo performativnost. In the project 'Interface I
še novic