Kultura na trgu

Kultura na trgu

eRast, 4. januar 2022 ― Simbioza ali paradoks Kultura je zanimiva večpomenka, ki se pojavlja v številnih kontekstih. H kulturi uvrščamo različne produkte posameznikov in…

Matej Mihevc: @flat_gaze

Koridor, 4. januar 2022 ― Odpira kompleksna, a legitimna vprašanja o pomenu umetnosti in njenem spreminjajočem se statusu, ki je po novem odvisen od števila sledilcev ali uporabnikovih IT veščin. The post Matej Mihevc: @flat_gaze appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Don’t Look Up (2021)

Don’t Look Up (2021)

Deseta umetnost, 4. januar 2022 ― Ameriški komik in filmar Adam McKay se je s kritiško cenjenima filmoma The Big Short in Vice izkazal kot odličen satirik, ki zna s preciznostjo in subtilnostjo razgaliti stranpoti sodobne ameriške družbe in te preoblikovati v farse, ob katerih se gledalec enako močno nasmeji kot tudi zamisli. Njegov najnovejši celovečerec Don’t Look Up, bizarna mešanica politične satire iz ZF trilerja katastrofe, je […] Tags:   Del.icio.us Facebook TweetThis Digg StumbleUpon Comments:  0 (Zero), Be the first to leave a reply! You might be interested in this:    Seznam filmov na festivalu Kurja Polt 6: Freaks (2019)  Izdajalec  Emma  La La Land (2016)  Fantazijski otok Copyright © Deseta umetnost [Don't Look Up (2021)], All Right Reserved. 2022.
Ljubljansko Dramo bo od danes kot v. d. vodila Vesna Jurca Tadel

Ljubljansko Dramo bo od danes kot v. d. vodila Vesna Jurca Tadel

Misli, 4. januar 2022 ― Vodenje SNG Drama Ljubljana prevzema Vesna Jurca Tadel, ki bo mesto vršilke dolžnosti ravnateljice nastopila po novembrskem odstopu dolgoletnega ravnatelja Igorja Samoborja. Kot so za STA potrdili na ministrstvu za kulturo, jo je za v. d. ravnatelja javnega zavoda imenoval minister Vasko Simoniti z današnjim dnem največ za dobo enega leta.

Monika Herceg: Vrata

Poiesis, 4. januar 2022 ― Ko je mati prvič snela sobna vrata, nisem razumela. Vrata pač, sobica pač. Dnevna soba in takoimenovana kuhinja, […] The post Monika Herceg: Vrata appeared first on POIESIS.
Urška Alič: Trki 7. – 28. januar 2022otvoritev: 7. januar ob 19....

Urška Alič: Trki 7. – 28. januar 2022otvoritev: 7. januar ob 19....

Hiša kulture v Pivki, 4. januar 2022 ― Urška Alič: Trki 7. – 28. januar 2022otvoritev: 7. januar ob 19. uriKustosinja razstave: Mojca GrmekUrška Alič deluje na področju grafike, ki jo razume kot širok poligon raziskovanja različnih pristopov in materialov. Navdih za svoja dela črpa iz vsakdanjosti, kjer jo še posebej privlačijo nenavadne situacije, neobičajnosti, napake in spodrsljaji. Vse, kar pritegne njeno pozornost, zabeleži v obliki fotografije, skice ali zapisa, in prej ali slej pretvori v grafiko, zin, objekt ali tekstilni izdelek. Na razstavi z naslovom Trki umetnica predstavlja svoj najnovejši opus del, ki ga sestavljajo grafike srednjih formatov v tehniki sitotiska in manjši objekti, izdelani iz različnih naravnih materialov (les, kaširani papir, aluminijeva folija). Pri ustvarjanju grafik se na splošno osredotoča na odnose in napetosti med osnovnimi geometrijskimi oblikami, čistimi barvami, svetlobo in senco, nastala razmerja pa skuša prenesti na papir, najraje v tehnikah sitotiska ali risografije. Kompozicije, ki nastanejo skozi ta proces, učinkujejo presenetljivo poetično; njihov čar je v tem, da v nasprotju s preprosto minimalistično formo ustvarjajo kompleksnost pomena, saj pri gledalcih, gledalkah zbujajo povsem različna, včasih celo nasprotujoča si občutja, asociacije in interpretacije. To dvoumnost pa umetnica še stopnjuje tako, da grafikam vnaprej ne določi niti naslovov niti pozicije, ampak se pri tem prepušča trenutnemu navdihu ob vsakokratni postavitvi. Podobnim načelom umetnica sledi tudi pri ustvarjanju objektov, saj se zdijo kot prevod minimalističnega izraza grafik v tridimenzionalno formo. Tudi tu so njeno izhodišče osnovni geometrijski liki ali telesa, ki jih povezuje v celoto tako, da ustvarja napetost med okroglimi in oglatimi oblikami, praznino in volumnom, različnimi barvami. Recipročen odnos med grafikami in objekti umetnica še dodatno poudarja s sopostavitvijo v galerijskem prostoru, kjer grafike položi na podstavek, ki običajno pritiče objektom, objekte pa pritrdi na s
še novic