Ujemi me

Smetnjak, 19. julij ― Credit where credit’s due: iniciator seksi akceleracionizma (aka sexy/acc), ki poganja razstavo Kljub vsemu seksi v Umetnostni galeriji Maribor, ni Jernej Lorenci, temveč Bepop, the brand. Skupina leta 2002 nastane kot produkt reality talent šova Popstars. Štiri dni po izidu … Continue reading →

Včasih dela, včasih ne. Važno je, da dila.

Smetnjak, 16. julij ― Med branjem intervjuja z Benedictom Singletonom v Glass Bead smo se spomnili zgornje intervencije. Zoki oziroma njegov PR tim je že takrat adekvatno odvrnil, da je dilanje za vsako upravljanje mesta (kot podjetja) nujno potrebno oziroma da je preizkusni kamen … Continue reading →
Zakaj hočem pofukati Boruta Pahorja

Zakaj hočem pofukati Boruta Pahorja

Smetnjak, 19. junij ― Za spodnji zapis – znanstveni članek, ki popisuje bizarne eksperimente, vezane na figuro predsednika države Republike Slovenije – bi lahko zatrdili, da je preklet. Kot je glede Pasolinijeve ekranizacije Salò zapisal Barthes, gre za “povsem sadovski objekt, absolutno nepopravljiv”. Vsekakor … Continue reading →
Zakaj hočem pofukati Boruta Pahorja

Zakaj hočem pofukati Boruta Pahorja

Smetnjak, 19. junij ― Za spodnji zapis – znanstveni članek, ki popisuje bizarne eksperimente, vezane na figuro predsednika države Republike Slovenije – bi lahko zatrdili, da je preklet. Kot je glede Pasolinijeve ekranizacije Salò zapisal Barthes, gre za “povsem sadovski objekt, absolutno nepopravljiv”. Vsekakor … Continue reading →
Mlekocen

Mlekocen

Smetnjak, 29. marec ― Ciklonopedija Reza Negarestanija pravi: »S tem ko so se usodno izpostavili horizontom druge strani, so državni okulturni agenti postopoma zgradili mostove in dvignili zapornice na meji med Državo in Zunanjimi okultnimi entitetami.« Ta poved evidentno priklicuje Marjana Podobnika, novega starega … Continue reading →
Mlekocen

Mlekocen

Smetnjak, 29. marec ― Ciklonopedija Reza Negarestanija pravi: »S tem ko so se usodno izpostavili horizontom druge strani, so državni okulturni agenti postopoma zgradili mostove in dvignili zapornice na meji med Državo in Zunanjimi okultnimi entitetami.« Ta poved evidentno priklicuje Marjana Podobnika, novega starega … Continue reading →
The Hyperstition of Ljubljanković

The Hyperstition of Ljubljanković

Smetnjak, 28. marec ― Hyperstition oziroma izpolnoverje je koncept iz časa warwiškega CCRU, torej konca 90. Gre za sestavljanko iz hyper in superstition, praznoverje, vražo, ki se udejanji. Hiperbola pač vsakič spomni na Adornovo opazko glede psihoanalize: resnična so le njena pretiravanja. Nick Land … Continue reading →
The Hyperstition of Ljubljanković

The Hyperstition of Ljubljanković

Smetnjak, 28. marec ― Hyperstition oziroma izpolnoverje je koncept iz časa warwiškega CCRU, torej konca 90. Gre za sestavljanko iz hyper in superstition, praznoverje, vražo, ki se udejanji. Hiperbola pač vsakič spomni na Adornovo opazko glede psihoanalize: resnična so le njena pretiravanja. Nick Land … Continue reading →
Če rata, rata, če ne rata, pa Vrata nepovrata

Če rata, rata, če ne rata, pa Vrata nepovrata

Smetnjak, 5. marec 2018 ― Odnos z etablirano lokalno kulturo je odnos vzajemnega ignoriranja. Mi ne obstajamo zanjo in ona ne obstaja za nas. Osnovni nesporazum je že v definiciji kulture: če je po naše to definicija Raymonda Williamsa, po kateri gre za način življenja … Continue reading →
Če rata, rata, če ne rata, pa Vrata nepovrata

Če rata, rata, če ne rata, pa Vrata nepovrata

Smetnjak, 5. marec 2018 ― Odnos z etablirano lokalno kulturo je odnos vzajemnega ignoriranja. Mi ne obstajamo zanjo in ona ne obstaja za nas. Osnovni nesporazum je že v definiciji kulture: če je po naše to definicija Raymonda Williamsa, po kateri gre za način življenja … Continue reading →
Sadie Plant + Nick Land: Kiberpozitivno

Sadie Plant + Nick Land: Kiberpozitivno

Smetnjak, 26. maj 2016 ― »Toda kiberprostor je zdaj povsod, obrnil se je od znotraj navzven in koloniziral svet, zato govorjenje o kiberprostoru kot nečem, kar je nekje drugje, začenja zveneti nekam smešno.« William Gibson Ulice jo brnijo. Pretiravamo, morda jo brni nekam steampunkerska Elektrarna, … Continue reading →
Sadie Plant + Nick Land: Kiberpozitivno

Sadie Plant + Nick Land: Kiberpozitivno

Smetnjak, 26. maj 2016 ― »Toda kiberprostor je zdaj povsod, obrnil se je od znotraj navzven in koloniziral svet, zato govorjenje o kiberprostoru kot nečem, kar je nekje drugje, začenja zveneti nekam smešno.« William Gibson Ulice jo brnijo. Pretiravamo, morda jo brni nekam steampunkerska Elektrarna, … Continue reading →
J. G. Ballard: Fikcije vseh vrst

J. G. Ballard: Fikcije vseh vrst

Smetnjak, 17. maj 2016 ― Deleuze & Guattari pravita, da je Kafkova idealna knjižnica sestavljena iz tekstov juristov, inženirjev, strojnikov – strojepiscev vseh vrst.1 Na jurista-inženirja-strojnika Kafko naletimo v Ustanovi za varovanje delavcev bohemskega kraljestva, kjer piše poročila in priporočila glede varnosti na delu in … Continue reading →
J. G. Ballard: Fikcije vseh vrst

J. G. Ballard: Fikcije vseh vrst

Smetnjak, 17. maj 2016 ― Deleuze & Guattari pravita, da je Kafkova idealna knjižnica sestavljena iz tekstov juristov, inženirjev, strojnikov – strojepiscev vseh vrst.1 Na jurista-inženirja-strojnika Kafko naletimo v Ustanovi za varovanje delavcev bohemskega kraljestva, kjer piše poročila in priporočila glede varnosti na delu in … Continue reading →

Poletje v Shellu

Smetnjak, 23. april 2016 ― Poletje v Školjki je morda najbolj zastrašujoč začetek slovenskega filma. Prve pol minute se iz zračne perspektive (perspektive helikopterja, ki je danes perspektiva drona) soočimo s popolnim opustošenjem, naslednje pol prikazuje mesto duhov. Kakšna vojna, kakšna kataklizma se je zgodila? … Continue reading →

Poletje v Shellu

Smetnjak, 23. april 2016 ― Poletje v Školjki je morda najbolj zastrašujoč začetek slovenskega filma. Prve pol minute se iz zračne perspektive (perspektive helikopterja, ki je danes perspektiva drona) soočimo s popolnim opustošenjem, naslednje pol prikazuje mesto duhov. Kakšna vojna, kakšna kataklizma se je zgodila? … Continue reading →
še novic