Recenzije muzejskih razstav

Zapiski (Alenka Pirman), 23. julij ― Dieta od aprila 2019: enkrat mesečno recenzija muzejske razstave v časopisu Dnevnik. Razstave so v muzejski dejavnosti le vrh ledene gore, a tudi o njem je treba razmišljati. Pri likanju besedil in določanju naslovov člankov pomaga urednica Tanja Lesničar Pučko. [april] Moja Ljubljanica Bogata preteklost, nasmetena sedanjost Moja Ljubljanica na Vrhniki je edina stalna muzejska razstava, posvečena slovenski reki. Obiskovalcu ponuja topografski vpogled v civilizacijske dosežke prebivalstva, ki je živelo oziroma še živi v njenem porečju od prazgodovine do danes … https://www.dnevnik.si/1042883865 Razstavišče: Kulturni center Vrhnika Producent: Muzej in galerije mesta Ljubljane Kustosinja: Irena Šinkovec http://mojaljubljanica.si/ [maj] Šport na Loškem …
Umetniška nadgradnja

Umetniška nadgradnja

Zapiski (Alenka Pirman), 7. april 2018 ― Bom ostala kar pri tem izrazu, čeprav se pojavlja v številnih različicah. Člani Društva za domače raziskave večinoma delujemo v polju sodobne umetnosti in smo pogosto soočeni z njim. Za naše raziskave je značilno, da vanje pritegnemo različne sodelavce (znanstvenike, …
Stavba je nesnovna

Stavba je nesnovna

Zapiski (Alenka Pirman), 12. januar 2018 ― Berem, da je direktorica Ljubljanskega gradu zadovoljna z dosežki v preteklem letu, grajski kompleks je obiskalo skoraj milijon in pol ljudi. K temu je verjetno pripomogla turistična ponudba, obogatena z doživljajskim vodenim ogledom o zgodovini kaznovanja Izza grajskih rešetk in …
Na televiziji

Na televiziji

Zapiski (Alenka Pirman), 27. marec 2017 ― Pripravili smo javno novinarsko konferenco o projektu Odlivanje smrti. Po dvanajstih mesecih raziskave in osem mesecev pred prvo razstavo. V nerodnem trenutku, ko še nimamo “nič za pokazat”. Rekli smo si: Ne moremo samo govoriti o uspehu Društva za domače …

Odsekaj mi glavo – kaj bom rekel?

Zapiski (Alenka Pirman), 14. avgust 2016 ― V raziskavi Odlivanje smrti nas zanimajo posvetne naloge posmrtnih mask. Vse kaže, da jih bomo lahko utemeljili v francoski revoluciji. Daniel Arasse zapiše, da je bila giljotina štafelaj za proizvodnjo idealnega portreta. Poslednji izraz na obrazu je zafiksirala v masko, …
še novic