Radio Študent,
13. julij 2013
― Drag City, 2013 Angleška kantavtorica, ki jo obožujemo predvsem zaradi njenih jedkih besedil, distorzirane kitare in nepozabnih živih nastopov, je pred dvema mesecema izdala svojo šesto ploščo. Pred tem se je iz ameriškega Portlanda, kjer trenutno stanuje, nazadnje oglasila leta 2010 s ploščo The Calcination Of Scout Niblett, ki jo je takrat predstavila tudi v Trubarjevi hiši literature. Na njej, pa tudi na vseh prejšnjih platah, ji je kot producent delal družbo sloviti Steve Albini, ki ga tokrat ni med posadko. Scout je namreč ploščo producirala kar sama. Na dejansko zvočno podobo izdaje to ne vpliva pretirano, saj je kitarski zvok še vedno poln, umazan in udaren, bobni pa glasni in v ospredju. Drugačen inštrumentarij pri Emmi Louise Niblett niti ne pride v poštev, saj njena abrazivna, neposredna in izrazito osebna besedila kar kličejo po malce bolj agresivnih zvokih. Ne bi bilo pretirano, če bi jo v tem pogledu primerjali z Damirjem Avdićem, ki s kombinacijo kristalno jasnega uvid