GOLDEN ROBES

GOLDEN ROBES

Radio Študent, 14. marec 2015 ― TRACKLIST 1. Jon Black - There Is Love We Can Find 2. Natalie Prass - Never Over You 3. Ryan Adams - The Shadowlands 4. Tobias Jesso Jr. - How Could You Babe 5. Tobias Jesso Jr. - Hollywood 6. John Frusciante - One More Of Me 7. Matthew E. White - Golden Robes 8. Sufjan Stevens - Fourth Of July 9. The Weather Station - Way It Is, Way It Could Be 10. Jason Molina - September 11

Na Dnevih komedije 2015 zmaga Prevar

Misli, 14. marec 2015 ― Celje, 14. marca (STA) – V Slovenskem ljudskem gledališču (SLG) Celje se je danes zaključil 24. festival Dnevi komedije. Nagrajenci strokovne žirije so Ana Urbanc, Gašper Tič, Jaka Ivanc in predstava Prevare. Občinstvo je za svojo žlahtno komedijo izbralo predstavo Prevare v izvedbi Mladinskega gledališča Ljubljana, so sporočili iz SLG Celje. Strokovna žirija Dnevov komedije […]

Na Dnevih komedije 2015 zmaga Prevar

SiGledal Novice, 14. marec 2015 ― V Slovenskem ljudskem gledališču (SLG) Celje se je danes zaključil 24. festival Dnevi komedije. Nagrajenci strokovne žirije so Ana Urbanc, Gašper Tič, Jaka Ivanc in predstava Prevare. Občinstvo je za svojo žlahtno komedijo izbralo predstavo Prevare v izvedbi Mestnega gledališča ljubljanskega, so sporočili iz SLG Celje.
poročilo z 9. seje Študentskega zbora

poročilo z 9. seje Študentskega zbora

Radio Študent, 14. marec 2015 ― Študentski predstavniki so se prejšnji četrtek sestali na 9. redni seji študentskega zbora. Glavna točka dnevnega reda so bila dvomesečna poročila aktualne študentske vlade za leto 2014 (DOSTOPNO NA KLIK). Navkljub kadrovskim pretresom v svoji stalni dejavnosti Tribuni (DOSTOPNO NA KLIK) se poslancem vladajočih poslanskih skupin v Študentskem zboru politično kadrovanje očitno ni zdelo dovolj sporno za uvrstitev na dnevni red. A pojdimo lepo po vrsti. Ministri in predsednik predsedstva ŠOU v Ljubljani so najprej poslancem predstavili svoje etapne dvomesečne dosežke. Poslanci najvišjega demokratično izvoljenega organa organizacije naj bi se tako seznanili z delom študentke vlade. A žal pričujoči dokumenti zgolj potrjujejo, da študentski funkcionarji svojega dela ne razumejo najbolje. Številni ministri namreč, vsaj sodeč po vsebini in formi velikega dela dokumentov, obveščanje poslancev jemljejo kot obveznost druge ali nemara celo tretje kategorije. V tej luči pa so pravopisni zdrsi morda še najmanj problematični. Dokumenti, ki naj bi na hitro povzeli vse aktivnosti ministrstev, so tako slovnično kot vsebinsko povsem neustrezni. Tako denimo iz dokumentov niti ni natančno razvidno, kdo jih je pripravljal, prav tako vsebina velikokrat ni ustrezno razložena, kaj šele argumentirana. Poleg tega dokumenti mestoma nakazujejo, da so ministri svoja dvomesečna poročila celo kopirali od svojih predhodnikov. Za vas smo izbrali besedni koktejl nekaj najbolj očitnih primerov copy pastanja starih poročil ter neobvladanja besedišča in slovnice. Začnimo s trenutnim ministrom za mednarodno sodelovanje Jušem Dobnikarjem. Eden izmed osrednjih dogodkov, ki ga je uspel izpeljati v preteklih dveh mesecih, je bil tako imenovani Welcome week, ki predstavlja dobrodošlico Erasmus študentom. Dobnikar je potek dogodka strnil s sledečimi besedami, citiramo: “Januarja in februarja se je delo osredotočalo predvsem na organiziranje Welcoma weeka za prihajoče Erasmus študente, kat
Politično kadrovanje polpismenih funkcionarjev

Politično kadrovanje polpismenih funkcionarjev

Radio Študent, 14. marec 2015 ― Študentski predstavniki so se prejšnji četrtek sestali na 9. redni seji študentskega zbora. Glavna točka dnevnega reda so bila dvomesečna poročila aktualne študentske vlade za leto 2014 (DOSTOPNO NA KLIK). Navkljub kadrovskim pretresom v svoji stalni dejavnosti Tribuni (DOSTOPNO NA KLIK) se poslancem vladajočih poslanskih skupin v Študentskem zboru politično kadrovanje očitno ni zdelo dovolj sporno za uvrstitev na dnevni red. A pojdimo lepo po vrsti. Ministri in predsednik predsedstva ŠOU v Ljubljani so najprej poslancem predstavili svoje etapne dvomesečne dosežke. Poslanci najvišjega demokratično izvoljenega organa organizacije naj bi se tako seznanili z delom študentke vlade. A žal pričujoči dokumenti zgolj potrjujejo, da študentski funkcionarji svojega dela ne razumejo najbolje. Številni ministri namreč, vsaj sodeč po vsebini in formi velikega dela dokumentov, obveščanje poslancev jemljejo kot obveznost druge ali nemara celo tretje kategorije. V tej luči pa so pravopisni zdrsi morda še najmanj problematični. Dokumenti, ki naj bi na hitro povzeli vse aktivnosti ministrstev, so tako slovnično kot vsebinsko povsem neustrezni. Tako denimo iz dokumentov niti ni natančno razvidno, kdo jih je pripravljal, prav tako vsebina velikokrat ni ustrezno razložena, kaj šele argumentirana. Poleg tega dokumenti mestoma nakazujejo, da so ministri svoja dvomesečna poročila celo kopirali od svojih predhodnikov. Za vas smo izbrali besedni koktejl nekaj najbolj očitnih primerov copy pastanja starih poročil ter neobvladanja besedišča in slovnice. Začnimo s trenutnim ministrom za mednarodno sodelovanje Jušem Dobnikarjem. Eden izmed osrednjih dogodkov, ki ga je uspel izpeljati v preteklih dveh mesecih, je bil tako imenovani Welcome week, ki predstavlja dobrodošlico Erasmus študentom. Dobnikar je potek dogodka strnil s sledečimi besedami, citiramo: “Januarja in februarja se je delo osredotočalo predvsem na organiziranje Welcoma weeka za prihajoče Erasmus študente, kat
17. FDF: Ministrstvo za železnice

17. FDF: Ministrstvo za železnice

MAF - Mad About Film, 14. marec 2015 ― Sniadeckijeva kamera je radovedna, osebna in nesramežljiva. Snema vse, kar jo zanima in zanima jo vse. Na trenutke je že kar brezsramno vsiljiva. FILMSKI SEMINAR: NORI NA DOKUMENTARNI FILM Ministrstvo za železnice Avtorica: Maša Katarina Brecelj »Dobrodošli na vlaku, potnike z bombami, noži in nevarnimi predmeti prosimo, da se hitro vkrcajo in sprožijo svoje naprave […] Prispevek 17. FDF: Ministrstvo za železnice je bil najprej obavljena na MAF - Mad About Film.
17. FDF: Ni vse zlato

17. FDF: Ni vse zlato

MAF - Mad About Film, 14. marec 2015 ― Masovna produkcija studija Eesti Reklaamfilm se je na opustošeni sovjetski trg praznih polic usmerjala predvsem preko absurdnega direktnega nagovora “potrošnika” ali poskrbela za pospeševanje prodaje nepotrebnoih presežkov domače proizvodnje. FILMSKI SEMINAR: NORI NA DOKUMENTARNI FILM Ni vse Zlato ali marmelada za sovjetske astronavte Avtorica: Petra Strban Film Ni vse zlato (Kallaketrajad, Kiur Aarma in Hardi Volmer, 2014) […] Prispevek 17. FDF: Ni vse zlato je bil najprej obavljena na MAF - Mad About Film.
Skica Počasnost 2 v okviru Kako? (uprizarjanje) na Dancelabu

Skica Počasnost 2 v okviru Kako? (uprizarjanje) na Dancelabu

Zavod Federacija Ljubljana, 14. marec 2015 ― Torek, 17. 3. 2015 ob 20.00Plesni teater Ljubljana, Prijateljeva 2, LjubljanaSkica Počasnost 2javni prikaz Ekipa Laba: Barbara Kanc, Barbara Ribnikar, Jan Rozman, Kaja Lorenci, Katja Legin, Nataša Živković, Nina FajdigaProdukcija: FederacijaKoprodukcija: Plesni Teater LjubljanaPartner: Kulturni center Španski borci/Zavod En-knap Projekt je kot Avtorski opus Katje Legin podprlo Ministrstvo za kulturo Laboratorij Kdo, zakaj, kaj, kako? dela počasi. Gre za 3-letni proces v štirih fazah: prva se je ukvarjala s performativnimi veščinami, druga z vsebino (analiza in dramaturgija), tretja se vrti okrog uprizoritvenih strategij, postopkov in principov ter četrta- delo na predstavi. V trenutni, tretji, fazi KAKO? (uprizarjanje), se ekipa Laba ukvarja s knjigo Milana Kundere Počasnost in sicer na uprizoritven način: KAKO uprizarjati izbrano vsebino? Skozi sezono 2014/15 bo laboratorijsko delo redno izpostavljeno javnosti v obliki javnih prikazov. Javni prikazi so kratke zaključene celote, katerih material izhaja iz laboratorijskega dela, a je za vsakokratno edicijo javnega prikaza na novo oblikovan v kratek dogodek- SKICO, katere namen je komunikacija s publiko. Javni prikazi omogočajo, ustvarjalcem, da pred publiko vadijo (v performativnem in uprizoritvenem smislu) in preverjajo jasnost in artikuliranost manjših zaključenih celot in učinkovitost uporabljenih principov, strategij, postopkov, katere raziskujejo v laboratorijskem delu, hkrati pa so priložnost za sprotne povratne informacije ustvarjalcem iz strani publike. Javni prikaz SKICA POČASNOST 2 je izveden v okviru programa DANCELAB, poklicnega usposabljanja in plesnega izpopolnjevanja Plesnega Teatra Ljubljana.  
Rokken' You Eternally

Rokken' You Eternally

Radio Študent, 14. marec 2015 ― 1. Van Halen, Right Now - Vrnitev starih rokerjev na vrh glasbenih lestvic je često bila rezultat "inovativnega" videospota, in Right Now ni bil izjema. Videospot, ki prikazuje razna sporočila, ki se začnejo z besedama "Right now..." (Right Now your life is getting shorter and your memory is getting longer) je dobil nagrado videspot leta na MTVjevih Video Music Awards leta 1992. Marsikateri američan si ga je zapomnil tudi po uporabi v promocijski kampanji za "revolucionarno" pijačo Crystal Pepsi: šlo je za gazirano pijačo v stilu Pepsija oz. Coca-Cole - okus je bil precej podoben - ki pa je bila prozorna. Tako kot druge inovativne pijače, ki so bile del kratkotrajnega "clear craze" na začetku devetdesetih, Crystal Pepsi ni bil pretirano uspešen in je kmalu izginil iz prodajnih polic. Škoda, kajti Crystal Pepsi je bil dober, in ga pogrešam veliko bolj kot Van Halen-ov komad. 2. Winger, Seventeen -  3. Warrant, Cherry Pie - Post-GnR hair metal boom je dosegel največji domet poletja 1989, in eden izmed mnogih skupin, ki so jahali ta val je bil Warrant (omenimo še White Lion, Cinderella, Great White). Warrant je prišel na sceno z balado Heaven, ki je bila okej; osebno lahko rečem, da je videospot za Heaven bil trenutek, ko sem zaznal, da je količina las v metalu presegla neko zdravo mejo. Naslednje leto sledil komad Cherry Pie, ki je prišel na 10. mesto Billboardove lestvice. Dejansko. 4. Skid Row, 18 and Life - Poleg malo manj znane agresivne generacijske himne Youth Gone Wild, sta vrhunec skupine Skid Row zaznamovali dve baladi - I Remember You in 18 and Life. Roko na srce, da bi moral takoj, na pamet izstreliti eno skupino, po kateri sem si najbolj zapomnil dotičnega leta, bi rekel da Skid Row, tako množično so jih predvajali na MTV-ju in pa tudi na Top 40 radijskih postajah. Obe baladi sta solidni, in bi bil hejtr, če bi zanikal, da je skupina Skid Row imela smisel za komercialna rock besedila in da je vsaj za nekaj časa polnila vrzel, ki je nas

Bunker zagnal spletni vodič po birokraciji Vobi

Misli, 14. marec 2015 ― Ljubljana, 14. marca (STA) – Zavod Bunker je ta teden zagnal spletni vodič po birokraciji Vobi. Ta ima na enem mestu zbrane uredbe, zakone, pravila in birokratske zanke, ki jih morajo poznati uporabniki. “Veliko dobrih idej, navdihujočih akcij in zanimivih dogodkov se nikoli ne uresniči zato, ker se nam zdi, da ne obvladujemo birokratskih postopkov,” […]

Slovenske knjige umetnika na razstavi v Parizu

Misli, 14. marec 2015 ― Pariz, 14. marca (STA) – V galeriji Gagosian v Parizu so na ogled postavili razstavi Tiski in fotografije, ki predstavlja 40 let ustvarjanja Eda Rusche, ter Knjige & Co., ki predstavlja knjige Rusche ter dela več kot 70 sodobnih vizualnih umetnikov z vsega sveta, ki se sklicujejo na njegove knjige umetnika. V slednjo so vključene […]

V Londonu razstava legendarnega modnega oblikovalca Alexandra McQueena

Misli, 14. marec 2015 ― London, 14. marca (STA) – V londonskem Muzeju Victoria & Albret danes vrata za širšo javnost odpira razstava legendarnega modnega oblikovalca Alexandra McQueena (1969-2010). Postavitev z naslovom Divja lepota, ki je že bila na ogled v New Yorku, združuje 240 njegovih kreacij. V predprodaji so za ogled razstave prodali že več kot 70.000 vstopnic. Direktor […]

[PODOBE: domače] Komentar razstave Even for DADA time is too abstract

Koridor, 14. marec 2015 ― UGM Studio 6. 3. - 21. 3. 2015 Od dade je minilo že 100 let, vrhunec newyorške je bil leta 1915, v Evropi se je iz Zuricha začela širiti v letu 1916, njene korenine pa ležijo v predvojni avantgardi. Za veliko članov je bilo gibanje protest proti tedanji politiki ter konzervativnosti družbe, kar so krivili za izbruh vojne. Po Hansu Richterju dada ni umetnost, ampak je anti-umetnost, prikazuje nasprotje vsega, kar si zamislimo, ko pomislimo na umetnost, s čimer se začne sesuvati sam pojem umetnosti, kot ga poznamo. Dada ignorira estetiko, prav tako se ne trudi ugajati čutom, narejena je zato, da provocira in kritizira čas, v katerem živimo, s svojim negativizmom in provokatizmom pa odpre vrata razvoju in usmeri samo umetnost 20. stoletja ter posledično umetnost današnjega časa. Sto let za tem je dada, kot pravijo avtorji, tukaj in zdaj, dada je vsepovsod, dade še čas ne povozi. Provociranje publike je njeno bistvo. In ravno takšna je bila razstava. Provociranje umetnosti, provociranje nas kot gledalcev. Razstavljali bi naj umetniki iz večih koncev sveta, samo vodstvo po razstavi je bilo zato v angleščini in nemščini, tudi napisi po stenah so bili v angleščini in so glasno razglašali – »DADA is everywhere! DADA is nothing!« Skupaj bi naj tako posprejali stene v zgornjem nadstropju galerije ter jih polepili z listki »The true DADAS are against DADA. The true DADAS are against nothing. The true DADAS are against something. The true DADAS are against everything.« V spodnjem delu pa so nas trakovi, kot tisti pred check-inom na letališču, popeljali do sredine prostora, kjer so bili na štirih kubusih razstavljeni črna rubikova kocka, plastičen banana telefon, žepni koledar iz leta 2013 in še par drobnarij. Na desni steni so bila napisana imena vseh 11 tako imenovanih sodobnih dadaistov, ki pa so nič drugega kot alter egi umetnice – če ji lahko tako sploh rečemo, ko pa DADA v bistvu ni umetnost, ko pa je ''ein kunstler kein kunstler'' – Nataše Berk. Za kubusi je

Na hitro prelistano: Novosti na domačem knjižnem trgu

Misli, 14. marec 2015 ― Ljubljana, 14. marca (STA) – Pri založbi Modrijan so izdali delo avstrijskega avtorja Martina Pollacka Kontaminirane pokrajine, pri Didakti pa kriminalko norveškega pisatelja Joa Nesboa Snežak. Založba KUD Logos je izdala delo angleškega avtorja Thomasa Traherneja Izbrane pesmi in knjigo Rešitelj iz zablode, ki jo podpisuje Abu Hamid Muhamed al-Gazali. KONTAMINIRANE POKRAJINE – KNJIGA O […]
1972 Rakek – Kopalni vlak

1972 Rakek – Kopalni vlak

Stare slike (Cerknica), 14. marec 2015 ― Kopalni vlak Opatija ekspres na relaciji Ljubljana-Reka in nazaj je začel voziti že v davnih šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Njegovo pot je narekovala želja delovnih ljudi, da bi se vsaj kdaj pa kdaj namočili v morju. Vlak je bil najboljša izbira. Bil je hiter in najcenejši. Hrano so nesli s seboj. Plaža v Opatiji je […]
še novic