Radio Študent,
11. julij 2013
― Raster-Noton, 2013 Frank Bretschneider, čigar svežemu umotvoru se posvečamo v tokratni Tolpi bumov, nas je nekje od preloma tisočletja skorajda že razvadil, da lahko enkrat na leto pričakujemo dolgometražno ploščo z njegovega naslova. Tako je pred nekaj dnevi izšel album 'Super.Trigger' pri založbi Raster-Noton, ki jo skupaj s Carstenom Nicolaijem in Olafom Benderjem tudi sam vodi. Gre seveda za uveljavljeno institucijo, za katero lahko zatrdimo, da pač nikoli ne brcne v temo s svojimi izdajami in da se je dejansko skozi čas izoblikovala določena »njihova« estetika, ki postavlja smernice v elektronski sferi, ki se umešča na presek - če ta sploh obstaja v tem smislu - t. i. plesne in artistične, abstraktno naravnane produkcije. Album 'Super.Trigger' je naslednik lanskoletnega 'Kippschwingungen', ustvarjenega na napravi za efekte, poimenovani subharchord, ki sprva niti ni bila mišljena kot inštrument in so jo ustvarili v Vzhodni Nemčiji za potrebe zvočne produkcije filmov, oglasov ter