Spomladanskih akademskih 15
Radio Študent,
16. marec 2014
― Začenjamo z novicami iz tujine. Britanska Universities and Colleges Admissions Service, krovna služba za visokošolski vpis, je v lanskem letu zaslužila 12 milijonov funtov s prodajo osebnih podatkov dijakov, študentov in staršev, ki so vpisani v njihov sistem. Več kot milijon mladostnikov od trinajstega leta naprej tako v svoje elektronske poštne nabiralnike poleg študijskih in zaposlitvenih informacij prejema tudi reklame podjetij, ki z visokošolskim in nasploh izobraževalnim sistemom nimajo nikakršne veze. Ker študenti v postopku prijave službi UCAS zaupajo ogromno specifičnih podatkov, lahko ta multinacionalkam pripravi optimalno ciljno skupino glede na produkt, saj študente razvršča po spolu, starosti, socialnem statusu, interesih in tako dalje. Kljub nekaterim pozivom visokošolskih ter medijskih iniciativ proti zlorabi podatkovne baze, privatna služba za vpis baje ne krši nobenega zakona, saj podatkov dejansko ne prodaja, temveč jih po želji naročnika obdela z lastno oglaševalsko