Radio Študent,
16. november 2013
― Matador, 2013 Jasno je, da je Newyorčan Nicolas Jaar pri rosnih triindvajsetih mojster zvoka. Malo manj očitno je, da je Jaar tudi mojster tišine. Gre namreč za glasbenika, ki nasproti polnega nenehno postavlja prazno. Včasih gre za kratek predah po silovitem crescendu, spet drugič za tišino v levi slušalki, tretjič za ležerno poigravanje s statiko. Jaar je elektrončkar, ki mu je bolj od kickov, clapov ali snarov pomembno tisto, kar je oziroma česar ni med njimi. Nikamor se mu ne mudi, svoje ideje razvija postopno, z dobršno mero senzibilnosti in smisla za detajle. V projektu Darkside se mu pridruži multiinštrumentalist Dave Harrington, ki Jaarovi že tako topli glasbi doda dodatno zemeljsko dimenzijo. S svojo kitaro jo premakne v sfero bandovske muzike, ki predstavlja realizacijo Jaarovih preteklih pogledovanj proti jazzu, staremu funku, psihadeliji in prog rocku. Plošča Psychic seveda ni nikakršen preprost kolaž teh žanrov. Ne, gre predvsem za njihovo sintezo v neko novo entiteto, k