Four Tet: Live in Tokyo
Radio Študent,
28. december 2013
― (Samozaložba, 2013) Ob poslušanju nocojšnjega RŠ koncerta in pisanju spremnega teksta zanj se zdi ironično, da je ravno delo glasbenih kritikov privedlo Four Teta do izrazito klubsko usmerjenega zvoka, po katerem je trenutno najbolj znan. Kam zvočno bi se Britanec namreč dejansko odpravil, če se v prejšnjem desetletju s strani glasbenih piscev ne bi iznašel, ponavljal in do nezavesti kopiral izraz »folktronika«, ki ga je tako živciral, je vprašanje, na katerega žal nimamo odgovora. Dejstvo pa je, da si je Kieran Hebden, znan po svoji obsežni zbirki plošč in predanemu iskanju samplov, že od študentskih dni želel ustvarjati plesno glasbo. In desetletje kasneje mu to tudi uspeva: kot je razbrati po odzivih na njegovo zadnjo ploščo Beautiful Rewind, se je ne samo infiltriral v britansko plesno sceno, temveč ponotranjil njene osnovne vzorce do te mere, da se jih sedaj čuti sposoben celo spreminjati. Four Tet s svojim posnetkom live nastopa 1. decembra v Tokiu torej izraža veliko več kot z