Dvoje vrat v izgubljeni kraj
Radio Študent,
25. junij 2014
― Danes je jutrišnji včeraj je produkcijsko nenavaden dogodek, saj združuje dva koncepta, dve ločeni ideji, ki se tekom procesa tako prepleteta, da se zlijeta v zgoščeno tvarino, v kateri bi bilo nemogoče iskati zgolj eno ali drugo. Gre pravzaprav za dve predstavi, ki pa nimata več potrebe po dvojnosti, ločeni začetni zasnovi ostajata zgolj dvoje vrat za mogoče vstope v novo celoto. S tem je zamajan tudi zasidran produkcijski režim posameznih enot avtorskih del in odpira se vprašanje formalnih pogojev predstave, ki so nenazadnje tudi temelj za državno sofinanciranje. Vseeno pa nihče, ki je prišel na dogodek, ne more reči, da ni videl predstave Ljubezen je odgovor, kaj je vprašanje?, ki jo je konceptualno zasnovala Teja Reba, niti, da ni videl predstave Metamorfoze 2: Izgubljeni (k)raj, ki izhaja iz zamisli Bare Kolenc. Prav tako pa ene ne bi bilo brez druge oziroma brez dogodka Danes je jutrišnji včeraj. Ta formalni double bill, ki ga podkrepi tudi gledališki letak z obema konceptoma in