Neposlušno - glasbena tveganja na preizkušnji (23.3.2017 14:00)

Španski borci, 5. marec 2017 ― Festival Neposlušno, ki bo v Centru kulture Španski borci potekal med 23. in 25. marcem, ustvarja pogoje za prakticiranje improvizacije in za razvoj improvizacijskega potenciala. Ključno je namreč, da iimprovizacijsko glasbo izvajamo redno. Neposlušno je prostor izmenjav, kjer se na koncertih, delavnicah, predavanjih in v drugih formah križajo raznovrstne mejne glasbene prakse.
MODEM ///05

MODEM ///05

Radio Študent, 5. marec 2017 ― M͕ODE͍̣M̫ ̝̳̼͖͕͕̘V͉̭̗͖͈̝A̙Sͅ ̦̗̱̩̪̟ͅP̮̗͍R͕̼̲͍E̖K̫̯͈͈̥ͅO͔ ͙̯R̻̙̙̟A͇̼̞͚͓̗̰D̠̙͓I̠͇A̤͕̙̘͈͖ͅ ̣̜̤͓̫̮P͇̰̻̠RI̪̦̟̩̞͇K͔̭̙͍͕̻̦L͍̠̟͕̲̪A͙̘̮̜̼P̙̦̺̳L̲J̙̫̠A̬̙͇̣͇ ͈̼̣͍̲̥N̼A ͇̱͉̻M̰̺͖̠̥E̲̱̩̘̳͚D̟̱̰̻̳͚̼M̻͇̲R̳̼E̞̱̝͈̰̮Ž͕͕͉̩̩J̤E̹͙̺̫,̪̤̫̭͓̝ ̖̩̙KJ̹̝̬̣͙͉E͔R̻͚̟̹ V͎̞̟AS̱ ͎̣̗̤͉͎V̜͇̥͚͚̜̘O̞̬̖̟̻̬͍D͓͎̣̺Ḭ͈̪̯͓ ̼̫̺̟͎S̤KO̯̠Z̪I̪̤̹͇ ̻̘ͅP͈̞̜̳̮RE̤̩̘͇Z̗͚̣̮R̠T̻͓̘̪E̖̮̣̭̦͈ ͙̻͈̺P̰͖̼̫̙R̰̺Ẹ̰͚D͖͈̤͓̻E̱̮ḺͅE ͙̞̠S͉ͅP̘L͚̯̟E̥̱̟͎T͕̪̙̙̮̳N̬̲̼̟͎Ẹ̘̺̖̰̞ͅG̞̟͍̜A̗̜̙ P̲̬͉̻̮͓̳O͚͙̠̭D̼̦̟̘T͎̭̰̤͎ALJ͙͎̤̤̩A̼̰,͕͚̗̻ ̳O̗͚B̥͉E̺͓̗̖͙N̲̜̜̤̯͇̦E͎̮ͅM͇̘̼ ̤͉̖̹PA̟̭̳̝̝ ̥̤͖R̬̤̮͇A͙͚Z͖̗̹̰IS͖̺̥K͈͚̲U̬͚̪̼J̜̬̺̲̖E̘̯,̲ ̫͇A͕̣͚͉͈N̦̳̰A̞̝̞̼L͍I̫̥͉Z͈̠IR̩͚͈̗Aͅ ̭̳̯I̙̫̫͈̤̰N͙̞ ̝̩͇PR͓̳E͈̠̰̱̺̱͚D̬̹̯̝ͅV̱̞̟̞S͈̻̜ͅEM̺̖ ̼̤̥̥͈͉͕UŽ͍̗I̥̤͎V͕̭A N̗̮̺̟͈̟Ạ͖͍̼J̤͓̻̥̼̟͕N̮̗͈̻̪͉̦O̼̲̺̯̮̮ͅV͔̮̭̗͍̥̳E͎̺̻͙͕͍̜J̝̰̻͎Š̝̣̜̟̖ͅE̙̠̪͍͇͕ ͕̤͈͎̘͙̪O̮̼̘͖D͖VO͎̪̦͇̟D̪̝̠̪̞̩̻Ẹ̖̗̣̠̰ ̦̘S̙̰̦O̱̰̬D̫͍̯O͔͔B̘͙̦͖̤̘N͍Ḙ̲̳̠ ̗̣͖̭E̯̠L̮̥̬̩̮̞̫E̱͖͇K͕̯̺̠͍͈ͅT̥R̩̥ONS̤͈̣̖͇̗K̙̜̙ͅE̬̥̟̰̱ G̝͓̲͓̻L̝͇̰̭̟̖̘A̠̰̠̯͇S̱̖̫B̯̣̙E͈̤̟̯̞̤̻.̥͖̗̞͕̫̞   Orange Milk ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// <a data-cke-saved-href="http://orangemilkrecords.bandcamp.com/album/neon-beach" href="http://orangemilkrecords.bandcamp.com/album/neon-beach">Neon Beach by Barry Helafonte</a> <a data-cke-saved-href="http://orangemilkrecords.bandcamp.com/album/fiction" href="http://orangemilkrecords.bandcamp.com/album/fiction"&
100 decibelov & Tresk

100 decibelov & Tresk

Radio Študent, 5. marec 2017 ― Tokrat v oddaji: Pregled programa na letošnjem že osmem Festivalu Tresk ter intervjuji z nekaterimi nastopajočimi: - intervju z Blažem Pavlico - intervju z Rokom Černičem iz Nesesari Kakalulu - intervju z ekipo Smrt boga in otrok v živo v studiu TRESK je vsakoletni glasbeno-založniški dogodek, ki predstavlja številne domače založnike, distributerje in ustvarjalce. Na tradicionalnem sejmišču, z vizualnimi natečaji, delavnicami in koncerti tematizira slovensko alternativno glasbeno sceno in plete socialno mrežo glasbenikov, vizualnih ustvarjalcev, založnikov, distributerjev, organizatorjev, medijev ter nenazadnje podpornikov in poslušalcev. Natečaj v sklopu Treska za najboljšo podobo albuma, najboljšo podobo koncertnega dogodka in koncertne fotografije - PRIJAVLJENA DELA!   Glasbeni program 1. dan v Kinu Šiška: Jani Kovačič in Ana Pupedan Carnaval Nesesari Kakalulu $MeR† ß0H∀ inu ؆RØkkk Glasbeni program 2. dan v Pritličju - internetne muzike: pavleisdead СОЧИ '91 Blaž Pavlica Noč   <a data-cke-saved-href="http://nesesarikakalulu.bandcamp.com/track/umpa" href="http://nesesarikakalulu.bandcamp.com/track/umpa">UmPa by Nesesari Kakalulu</a> Nesesari Kakalu

Podzemlje: Krvave vojne (Underworld: Blood Wars, rež. A. Foerster, 2016)

Koridor, 5. marec 2017 ― Kate Beckinsale je že petič po vrsti odeta v usnje in kot Selene neustrašno kaže svoje vampirske čekane. V začetnih minutah nam s pomočjo voice-overja osveži spomin na pretekle dogodke, vse od vojne med Likani in Vampirji do tega, da je izgubila ljubljenega Michaela in da nekje skriva svojo hčer Eve, prvo hibridko med obema […] The post Podzemlje: Krvave vojne (Underworld: Blood Wars, rež. A. Foerster, 2016) appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Ж cirilični Ž

Ж cirilični Ž

Radio Študent, 5. marec 2017 ― Zgodilo se je s slavnim črnim monolitom - ko je šestnajstletni Dragan Živadinov leta 1976 prvič gledal Kubrickovo Odisejo 2001, se je končno začelo dogajati »vse živo«: pred opico naj bi sprva postavili nekakšen zaslon, ki bi ji prikazal rabo orodja – preveč banalna ideja; vmes so načrtovali tudi piramido, na koncu pa se vsi strinjali s črnim monolitom, preko katerega je Dragan »prepoznal tisto, čemur rečemo abstrakcija,« njegova bodoča postgravitacijska umetnost je prišla do svojega osrednjega izhodišča oziroma vsaj enega od ... Od ... do ... od kode do ode veliki začetnici, črki K. [ka] odpikanega konca Kafke oziroma Ključavnice, kot bi tudi lahko prevedli naslov njegovega nedokončanega romana Das Schloss, Grad. Kafka oziroma njegov postopek spajanja »navpične delitve nebesne hierarhije in vodoravne stičnosti že skorajda podzemnih pisarn«. K. krsta oziroma tako imenovanega »prekrščevanja« NSK. K. kristjanov križanih s komunisti. K. kot Koran ali Kapital. K. kot Kubrick in Kandinski. Kvadrat, krog. Živadinov K. kot »kandidat kozmonavt« ter njegova kozmična koža, kosti in krsta. Krutost, kurc, faking ŽIVA the NOVA razliKA! K. kot kapucinke, opice, ki »v ZDA pomagajo invalidom v gospodinjstvu. V smetnjak jim odnesejo smeti, podajo telefon ali jim pripravijo jed v mikrovalovni pečici« ... K. kot koš ... za smeti ... krutost neskončnega števila možnosti ... ne-umnosti? Črni monolit, »takšno razlago sugerira tudi sam Kubrick, saj se Odiseja začne prav s tem,« je »črno filmsko platno, postavljeno vertikalno«. Ko smo gledalci Odiseje, eno minuto »iz oči v oči« z zatemnjenim ekranom vstopamo v »dialektični odnos med sliko in odsotnostjo slike«. Rečeno z Wajcmanom: »Zgolj nič. Ta nič. Ta nič-za-videti. Nič-za-videti za videti, to je [črni ekran]. Le stopite bliže, Nič je za videti.« Rečeno z Oficirji, služkinjami in dimnikarji oziroma Dolarjem ter njegovim razmislekom o nenavadni grški besedici den, ki se »izmika alternativi med bit in nič, predstavlja [pa
Idealna godba, suka Miha Zadnikar

Idealna godba, suka Miha Zadnikar

Radio Študent, 5. marec 2017 ― "Smoke Gets In Your Eyes" (Jerome Kern / T. B. Harms) - Ran Blake: Epistrophy. Soul Note 1991 "Eronel" (Thelonious Monk) - Ran Blake: Epistrophy. Soul Note 1991 "Nice Work If You Can Get It" (George Gershwin / Ira Gershwin) - Ran Blake: Epistrophy. Soul Note 1991 "Round Midnight" (Thelonious Monk / Charles Williams) - Ran Blake: Epistrophy. Soul Note 1991 "Misterioso" (Thelonious Monk) - Ran Blake: Epistrophy. Soul Note 1991 "Talking Trash" - Pascal Niggenkemper Le 7ème Continent: Talking Trash. Clean Feed Records 2016 "Ideonella Sakaiensis" - Pascal Niggenkemper Le 7ème Continent: Talking Trash. Clean Feed Records 2016 "Five eyes" - John Butcher / Andy Moor: Experiments With A Leaf. Unsounds 2015 "The tongue is a flame" - John Butcher / Andy Moor: Experiments With A Leaf. Unsounds 2015 "Motion" - Derek Bailey / Steve Noble: Out of the Past. Ping Pong Productions 2009 "Bright Moments" - Derek Bailey / Steve Noble: Out of the Past. Ping Pong Productions 2009 "Raw" - Derek Bailey / Steve Noble: Out of the Past. Ping Pong Productions 2009 "Rain Forest" - Samo Šalamon / Stefano Battaglia: Winds. Založba Klopotec 2016 "New Boy" - Bowrain. Samozaložba 2016 "White Jesus" - A Love Electric feat. John Medeski & Loli Molina: Psychmonde. Ropeadope Sur Records 2016 "Jungle Earth" - A Love Electric feat. Billy Martin & John Medeski: Psychmonde. Ropeadope Sur Records 2016 "Both of You" - A Love Electric: Psychmonde. Ropeadope Sur Records 2016   Idealni album: Misha Mengelberg Quartet [MM / Dave Douglas / Brad Jones / Han Bennink]: Four In One. Songlines Recordings 2001
ABUC - CUBA

ABUC - CUBA

Radio Študent, 5. marec 2017 ― Nov album našega koncertnega znanca, kubanskega pianista Roberta Fonsece, prinaša popotovanje v preteklost, saj Fonseca na njem raziskuje zvok starih kubanskih orkestrov ... Pot v preteklost naznanja že naslov albuma, ABUC, kar je CUBA napisano narobe ... Neki drugi kubanski pianist, Omar Sosa, prav tako znanec z naših koncertnih odrov, pa na novem albumu, ki ga je posnel s senegalskim koristom Seckoujem Keito, raziskuje bolj meditativne glasbene teme, ki jih s številnimi gosti ovija v omamno eteričnost. Zraven vrtimo še mogočne kubanske vokale zasedbe The Creole Choir of Cuba. Za odklop tokratne oddaje pa dve domači noviteti in hkrati napovedi koncertov: nova (koncertna) singlica benda Same babe (koncert na dan žena, 8. 3. 2017, v Vodnikovi domačiji) in nov komad Janija Kovačiča in Ane Pupedan, torej benda Janai Kopupevadančič, ki bo svoj kar dvojni prevenec Besne pesmi predstavil na Tresku v četrtek, 9. 3. 2017, v Kinu Šiška.   SEZNAM SKLADB ZA ODDAJO GLOBALUNA 05. 03. 2017 Roberto Fonseca: Abuc (Impulse! Records, 2016)/ 1. Cubano Chant (4'27'')   Roberto Fonseca: Abuc (Impulse! Records, 2016)/ 2. Afro Mambo (3'45'') Roberto Fonseca: Abuc (Impulse! Records, 2016)/ 11. Asere Monina Bonco (4'09'') Roberto Fonseca: Abuc (Impulse! Records, 2016)/ 12. Después (3'39'') Omar Sosa and Seckou Keita: Transparent Water (Ota Records, 2017)/ 5. Tama-Tama (feat. Mosin Khan Kawa) (4'11'')   Roberto Fonseca: Abuc (Impulse! Records, 2016)/ 4. Contradanza Del Espíritu (5'41'') The Creole Choir of Cuba: Undiscovered Voices of the Caribbean (Real World, 2009)/ 4. La Mal de Travay (3'23'') The Creole Choir of Cuba: Undiscovered Voices of the Caribbean (Real World, 2009)/ 5. Neg Anwo (4'54'') Omar Sosa and Seckou Keita: Transparent Water (Ota Records, 2017)/ 8. Oni Yalorde (feat. Wu Tong) (3'53'')   Same babe - Repa korenje (v zivo) (3'50'') Janai Kopupevadančič - Važn je da dobr zgleda (5'29'')
CORPOREALITY / TELESNOST

CORPOREALITY / TELESNOST

Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg), 5. marec 2017 ― The exhibition Corporeality continues with the research and display of paintings, photography and video art in contemporary Slovenian culture, based on a selected theme or content. This is already the third selection and exhibition in which artists focus on a theme that is strongly present around us but perhaps underexposed. In this case, it is corporeality in its widest sense, of both animate and inanimate nature. The exhibition presents the following artists: Uroš Abram, Rajko Bizjak, Robert Černelč, Ana Čigon, Jurij Kalan, Tina Kolenik, Samo, Kamila Volčanšek. Place of the Exhibition is Mestna galerija Ljubljana. Visual art is to a large degree the art ofthe body, as its mission is to create images, which are most often connected with the body as the object of observation and the body of the viewer as the space in which observation takes place. In this kind of mutual relationship, the body –the medium or the original site of art –is manipulated into various positions, states and forms, as well as subjected to a variety of elaborations, representations and interpretations, whereas the artist – the agent performing the process of exploring the body – is the “place ofimages”, being left with the imagery he has created and repeatedly attempts to control. The body is a site of the greatest possible expressiveness and corporeality the result of a multitude of different body activities. In other words, corporeality entails a manipulation of the body froma static position or form into something dynamic, dramatic, vivid, and flexible. Through the creative process, corporeality itself becomes the primary medium of the narrative, information, and final impressions. Every individual uses the experience with his own body to gain new knowledge and sense about other subjects and determine their states as well as his (own) bodily position. A body cannot exist without the existence of at least two bodies, and mutual relations– present in a multitude of social,sociological and, wh
VELKRO - Too Lazy To Panic

VELKRO - Too Lazy To Panic

Radio Študent, 5. marec 2017 ― Clean Feed, 2017   V krogih, kjer je vedno aktualno odkrivati razredni boj na zunanji meji med glasbenimi žanri, je tako imenovana fuzija navadno nastopala kot zmerljivka. Izraz je označeval na primer prevzemanje najslabših lastnosti spojenih žanrov in pobeg kreativnosti v množičnost stadionskih koncertov. V besedi fuzija se skriva tudi bolj neposreden razlog za njegovo sumljivost, če v njem beremo zunanje spajanje dveh prvin, ki sta si sicer po neki logiki med seboj tuji in nepripadajoči. Kot brisanje nekih prirojenih razlik, ali na primer zgolj specifičen izraz za eklekticizem. A po tej poti pomen besede lahko tudi obrnemo in se s tem nekoliko približamo temu, kar počno Velkro, katerih ime tudi samo označuje nekakšen površinski spoj. Lahko na primer pomeni le zanikanje naravnosti določenih razlik, a v tem pomenu je fuzija izraz za v glasbi dandanes zelo razširjene prakse.  Že samo v domačih krogih smo na primer saksofonista Velkro, Boštjana Simona, slišali še v dveh zasedbah, ki bi ju lahko ohlapno označili s tem izrazom: Trus! in Litošt. V resnici je sicer le pri slednji zares možno nadaljevati predhodno refleksijo, kolikor je grupa uperjena proti določenim žanrskim preokupacijam in vsiljenim mejam. Fuzija, kakršno prinaša trojica Velkro, je precej bliže starejši spojki jazzovske improvizacije in rockovske zapacanosti, neki stari zgodbi torej, ki jo danes oživljajo na primer različni odvodi norveških Motorpsycho. V tem smislu Velkro - na tokrat že tretjem studijskem albumu lenobnega naslova - nadaljujejo nakazane prijeme brez notranjih pretresov.  S ploščkom Too Lazy To Panic, na katerem se Velkro vračajo kot varovanci dobro nam znane založbe Clean Feed, dobimo tako nadaljevanje neke že od njenega začetka dobro definirane zgodbe. Ta je na svoj način porazdeljena predvsem med mehko fraziranje Boštjana Simona na saksofonu in kitarsko distorzijo Stephana Meidella, ki jima povsem neproblematično stoji ob strani Luís Candeias na bobnih. Vendar je ta
SKABINET

SKABINET

Radio Študent, 5. marec 2017 ― 1.   PANTASONICS - Sound that loves you 2.   8°6 CREQ - Working class reggae - Pormesses 3.   DANCING ME & THE SKA MACHINE - 13 songs to hear before you die - Sissy 4.   SKA WAKERS - Riddim of revolt - Loser's day 5.   ETXALE APIO!!! - Rechazados - Seguimos en pie 6.   SAFE FERRIS - Checkered past ep - Golden silence 7.   THE PREVALENT - Tell me something new - Tell me something new 8.   SALOMOFUR - Beyond the cathouse - Sarah 9.   THE CIGARRES - Time will tell - Spread the world 10. BUSTER'S ALL STARS - Toothache 11. VENDETTA - Bother - No sabeis amar 12. THE IMPERIAL WALKERS - The Imperial Walkerrs - My new low sound 13. BITTER GROUNDS - Hollowlands - Fine, allright 14. CRASH & THE CARPENTERS - Set in stone - Get square 15. SKARAMANGA - Hey you - Ska, ska, ska https://www.facebook.com/SkaHamburg/videos/1553941451301325/?autoplay_reason=user_settings&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=2392950137&live_video_guests=0
še novic