V kraljestvu knjig

V kraljestvu knjig

Literatura v živo, 29. marec 2019 ― V četrtek zvečer, deset minut pred uradnim odprtjem knjižnega sejma, napovedanim za šesto uro, se je pred vhodi v paviljon številka ena gnetla kar precejšnja množica ljudi. Spet pa ni bilo take sile in vzhičenosti, kot če bi denimo čakali pri vhodu na kakšen nogometni stadion ali koncertno dvorano, kjer bi nastopil kakšen zvezdnik.
Mlekocen

Mlekocen

Smetnjak, 29. marec 2019 ― Ciklonopedija Reza Negarestanija pravi: »S tem ko so se usodno izpostavili horizontom druge strani, so državni okulturni agenti postopoma zgradili mostove in dvignili zapornice na meji med Državo in Zunanjimi okultnimi entitetami.« Ta poved evidentno priklicuje Marjana Podobnika, novega starega … Continue reading →
Mlekocen

Mlekocen

Smetnjak, 29. marec 2019 ― Ciklonopedija Reza Negarestanija pravi: »S tem ko so se usodno izpostavili horizontom druge strani, so državni okulturni agenti postopoma zgradili mostove in dvignili zapornice na meji med Državo in Zunanjimi okultnimi entitetami.« Ta poved evidentno priklicuje Marjana Podobnika, novega starega … Continue reading →

Razpotja 35: Zvok

Razpotja, 29. marec 2019 ― Kolaž: Klavdija Jeršinovec Uredništvo UVODNIK Katarzičnost zvoka Zvok je povsod okoli nas, če si to želimo ali ne. V sodobnem, hitrem načinu življenja v naše slušno polje vsakodnevno zaidejo najrazličnejši zvoki – od hrupov prometa do glasbe na radiu, od brnenja naprav do človeškega govora. Živimo v dobi hiperprodukcije, v dobi s preveč (namesto dovolj) informacijami. Vsi nam hočejo kaj povedati. Ampak kaj sploh slišimo nakoncu, po vsem tem poslušanju? Kakonaj posameznik izbira med tem, kaj je vredno slišati – in ali sploh lahko izbira? To prenasičenost z informacijami lepo ponazori eksperimentalni film režiserja Godfreya Reggia Koyaanisqatsi, za katerega je glasbo ustvaril Philip Glass. The post Razpotja 35: Zvok appeared first on Razpotja.

Na #Mobility4Creativity priložnost za mobilnost v Aziji

CED, 29. marec 2019 ― Azijsko-evropska fundacija (ASEF) bo na konferenci o mobilnosti #Mobility4Creativity v Ljubljani, 4.–5. apr. 2019 izvedla svojo 14. izdajo ASEF Unplugged. Z nami bo Fatima Avila, ki predstavila shemo za mobilnost »Mobility First!«, namenjeno umetnikom in kulturnim delavcem. Razpis je odprt od 1. do 30. apr. in od 15. maja do 15. jun. 2019.
Avgust Demšar o svoji deveti kriminalki Otok

Avgust Demšar o svoji deveti kriminalki Otok

ARS Izšlo je, 29. marec 2019 ― Pisatelj je ponovno dokazal, da želi razvijati žanr kriminalke in da mu to tudi uspeva Avgust Demšar (psevdonim) je napisal devet kriminalk, zdaj piše deseto. V prvih šestih kriminalkah je razvijal in stopnjeval tradicionalen tip kriminalke s prepoznavnim junakom višji kriminalističnim inšpektorjem Martinom Vrenkom v ospredju. Potem pa je v sedmi kriminalki vpeljal novega junaka, kriminalističnega inšpektorja Miloša, v osmi so se nekoliko prekrižale poti obeh inšpektorjev, v avtorjevi deveti kriminalki pa sta inšpektorja bolj stranska lika, primer pa raziskuje višja kriminalistka Nika Lavrič. Opisano prehajanje z junaka na junaka oziroma junakinjo je zgolj primer pisateljeve zavestne odločitve, da ne bo ponavljal že uspelih rešitev. Takšen pa je tudi zaplet v romanu Otok. Roman se namreč začne kot primer umora v zaklenjeni sobi, skratka, umor se zgodi v majhni skupini ljudi, vsi v njej imajo vsi čvrst alibi, in vendar je nekdo izmed njih morilec. To pa še ni vse: pisatelj je rešitev primera prenesel z jadranskega otoka v Maribor ter tako izpisal (med drugim) še en poklon mestu ob Dravi. Več o napetem in berljivem romanu bo avtor povedal v oddaji Izšlo je, v pogovoru z Markom Goljo. Vabljeni k poslušanju.

V državnem svetu o trajnostnem razvoju družbe

Asociacija, 29. marec 2019 ― V Državnem svetu je 21. marca 2019 potekala 11. seja Komisije za kulturo, znanost, šolstvo in šport, na kateri je bila med glavnimi točkami vloga stanovskih združenj iz področja kulture v trajnostnem razvoju družbe. Seje se je udeležila tudi Asociacija, saj so bili obravnavani zakoni, ki so za razvoj kulture velikega pomena, od proračuna za … Preberi več o V državnem svetu o trajnostnem razvoju družbe
Umrla je vplivna francoska filmska režiserka Agnes Varda

Umrla je vplivna francoska filmska režiserka Agnes Varda

Misli, 29. marec 2019 ― V 91. letu starosti je za posledicami raka v četrtek v Parizu, obkrožena z družinskimi člani in prijatelji, umrla francoska filmska režiserka Agnes Varda, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Agnes Varda velja za eno ključnih imen francoskega novega vala, med njenimi najbolj znanimi filmi pa so Cleo od 5 do 7, Sreča ter Les creatures.

Predavanje: Roger Ballen, Igra prikazni / The Theatre of Apparition

Galerija Fotografija, 29. marec 2019 ― Dan pred otvoritvijo razstave Roger Ballen: Igra prikazni / The Theatre of Apparition, 1. aprila ob 18.00 bo Roger Ballen na predavanju z naslovom Retrospektiva predstavil svoje dolgoletno delo. Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku.Vstopnina za predavanje znaša 5€. Vstopnice so že na voljo v predprodaji v Galeriji Fotografiji – število sedežev je omejeno! The post Predavanje: Roger Ballen, Igra prikazni / The Theatre of Apparition appeared first on Galerija Fotografija.

Servis: Samozaposleni in bolniška

Asociacija, 29. marec 2019 ― Tudi samozaposleni ustvarjalci v kulturi in kreativnih industrijah lahko v določenih situacijah uveljavljajo bolniško nadomestilo za odsotnost iz dela, vendar so v tem kontekstu v bistveno slabšem položaju kot redno zaposlene osebe. V tokratnem prispevku Servisa za ustvarjalce bomo podrobneje predstavili možnosti in omejitve, ki jih imajo samozaposleni pri uveljavljanju nadomestila za odsotnosti iz dela … Preberi več o Servis: Samozaposleni in bolniška
Moto (odlomek)

Moto (odlomek)

Airbeletrina, 29. marec 2019 ― Gostinski lokal Rio je bil natanko tam, kjer je danes gostilna Momo, nasproti Konzorcija. Za mizo v kotu, takoj za vhodnimi vrati, je sedel gospod Mrak, v družbi plavolasca, za katerega sem vedel, da mu je ime Miran, in slikarja Krištofa Zupeta. Za šankom sta stala Gusar, ki je imel čez eno oko črno prevezo, in Rorček, ki je bil znan po tem, da je z udarcem glave zmaličil strešni žleb iz lahke kovine. Odšel sem v jedilnico, vendar ni bilo tam nikogar in luči so bile ugasnjene. Pogledal sem na vrt, čeprav sem dvomil, da je kdo tam, ker je zaradi dežja še vedno malce mrazilo; za neko mizo sta ob kavici sedela Kraljevič in Volk, kot dva asketa.
še novic