Sodobna umetnost (Aljoša Abrahamsberg),
13. december 2022
― Ivina slikarska, konstrukcijska poetika in Erikove minuciozne, filigranske risbe se povežejo v monumentalne površine črnobelo-barvnih krajin. Oglje se vtre v kolorit in skupaj pričarata fascinantne krajine, imaginarna okolja in hkrati prostor, v katerem se bohotita ne samo likovna pristopa in tehnike umetnice in umetnika, ampak tudi njun notranji svet in navdih ter njuna domišljija in energija. Zdi se, kot da oba obstajata ne le v svojem, ampak tudi v skupnem prostor-času, v čustvenem in idejnem okolju, ki ga sestavljajo fluidnost linij in delikatnost detajlov. Pred nami se poraja sanjska dežela, ki je topla, nežna in privlačna, zdi se nam domača, nas vabi medse, naj vstopimo v njene koordinate in jo oživimo. Erik riše z ogljem, enim prvinskih likovnih materialov, ki se je ohranil še iz jamskega slikarstva. Ivine barve in mehke poteze ga oživljajo in njegovo »elementarnost« sprejmejo, objamejo ali samo švignejo skoznjo, vpijejo ali se skrijejo v novem okolju, ki iz fikcije stopa v resničnost in skozi naše sprejemanje v metafizičnost subjektivnih zaznav in predstav vsakogar, ki se znajde na razstavišču. Erupcija obeh gest, slikarske in risarske prehaja z dela na delo in jih povezuje v eno, v enovito telo, ki postane skupno bivališče, pribežališče in zavetišče hkrati. Tempelj umetnosti, v katerem prebivajo umetniško spoznanje, intimno razsvetljenje in občutek breztelesnosti. Telo se izseli iz nas na sliko, od koder lahko opazujemo morfologijo oživljenih podob in se sprehajamo po vabečem polju lastnih zaznav. Ali smo v realnih ali imaginarnih svetovih, pa je skupna stvar. Iva Tratnik in Erik Mavrič o poimenovanju njunega dela Mama Kintsugi: »Risba Mama Kintsugi je med delom padla na tla in se na več mestih poškodovala. Zakrpala sva jo tako, da sva uporabila 'tehniko kintsugi', se pravi japonsko tehniko, pri kateri razbito stvar, na primer vazo, zlepijo z zlatom. Midva sva sicer uporabila zlati akril. Misliva, da je to dober simbol, po eni strani za krpanje naju osebno,