Radio Študent,
28. marec 2014
― Tresor, 2013 Belgijski producent Peter Van Hoesen med techno poznavalci sodi v tisto prvo kategorijo trenutno najzanimivejših techno kreativcev. Je eden vidnejših predstavnikov sodobnega techno zvoka, obenem pa ima za seboj tudi (fenovsko) izkušnjo starošolskega techna, katerega izročila v posodobljeni podobi nadaljuje v svojih produkcijah. Na eni strani torej nagovarja novo techno generacijo, na drugi starejše rejverje, med njimi tudi tiste, ki so se technu, potem ko se je v začetku novega tisočletja ujel v čudne smernice, morda že odpovedali. Če bi želeli biti nekoliko dramatični, lahko mirno zapišemo, da Van Hoesen torej sodi v tisto kategorijo producentov, ki technu vračajo nekdanji blišč. Nase je opozoril že z dvanajstičnicami, ki jih izdaja od leta 2006, širša techno skupnost pa se mu je prvič bolj množično priklonila v letu 2010, potem ko je objavil čislan dolgometražni prvenec 'Entropic City'. Začrtano pot je dve leti pozneje nadgradil z dolgometražcem 'Perceiver', svojo velj