Plečnikov stadion – nov mestni park

OUTSIDER, 15. februar 2017 ― V Ljubljani velike ideje že od nekdaj naletijo na velik upor. Včasih se sprašujem, kako je Plečniku uspelo zgraditi tako obsežen opus. Danes mu najbrž ne bi uspelo pridobiti vseh potrebnih soglasij in dovoljenj. Ujel bi se v začaran birokratski krog. V tem krogu, se zdi, je že nekaj časa ujet del njegove dediščine. Govorimo [&hellip
Črni dnevi in bela punca

Črni dnevi in bela punca

Radio Študent, 15. februar 2017 ― Med odmevi lanskega festivala Sundance po glasnosti in distorzičnosti morda izstopa prvenec režiserke Elizabeth Wood, naslovljen preprosto White Girl. Sam naslov lahko najbrž deluje banalno, trivialno, prazno – o mladih belkah je bilo vendar posnetih že nešteto filmov -, a se tu glavna junakinja izkaže za posebne pozornosti vredno belo punco, sploh ko ji pot prekriža še ena, malce drugačna. Naša belka, svetlolasa in svetlopolta Leah, se nekaj tednov pred začetkom svojega študija priseli v New York. V iskanju zabave nekega večera pristopi do mladih latino tipov, ki neprestano posedajo in pohajo pred njeno stanovanjsko hišo, s tem pa se njeno dolgočasno življenje spremeni v precej nepredvidljivo avanturo. Spogledovanje z enim izmed njih, s karizmatičnim Bluejem, hitro preraste v resno razmerje, to pa zapluje v nevarne vode, ko začne fant s pomočjo Leah dilati večje količine drog. Zaradi tega hitro pristane v zaporu, Leah pa ostane sama z velikim zavojem kokaina. In ko film zalije neskončna belina, se začne njegova snežna krogla zares valiti, pravi smisel pa vdihne tudi samemu naslovu. White Girl je namreč slengovsko ime za kokain, drogo, ki naši beli mladenki tako zelo popestri življenje. Čeprav skuša Leah svojemu fantu na vse možne načine omogočiti pot na prostost, se tudi med njegovo odsotnostjo nebrzdano zabava, preprodaja bogatim hipsterjem in sama včasih snifa še med seksom. Tako razbija stereotipne spolne predstave in počne stvari, ki si jih lahko privoščijo predvsem belci srednjega razreda, ko v iskanju sprostitve ob izgubi moralnega razsojanja privzamejo white trash brezciljnost. Iz tega polja nemorale White Girl črpa svoj privlačni vitalizem, in tudi ko se ob scenah prestopništva spogleduje s klišeji, te nekako še uspe kontekstualizirati na svoj idiosinkratski način. Njujorška mladost in mlada odraslost, tako pogosto upodobljeni na velikem platnu, tokrat zaradi obrata k neglamuroznosti, ekstravertiranosti in daleč stran od slepega romantiziran
Rose Cousins, Julie Byrne, Worry Dolls

Rose Cousins, Julie Byrne, Worry Dolls

Radio Študent, 15. februar 2017 ― Tokratna oddaja je v znamenju ženskih vokalov in novih albumov. Poslušamo Rose Cousins, Julie Byrne ter Worry Dolls.   Rose Cousins - Freedom Julie Byrne – Sleepwalker Julie Byrne – Morning Dove Julie Byrne – Follow My Voice Julie Byrne – Melting Grid Rose Cousins - White Flag Rose Cousins - Donoughmore Rose Cousins - Lock and Key Rose Cousins - Chains Worry Dolls - Light Oh Light Worry Dolls - Endless Road Worry Dolls - Miss You Already Worry Dolls- Things Always Work Out Alison Krauss - Gentle on My Mind    
BOJLER TAKEOVER

BOJLER TAKEOVER

Radio Študent, 15. februar 2017 ― Svečke še niso popolnoma ugasnile. Ob peti obletnici delovanja se bodo didžeji iz dubioza kolektiva Bojler, v malce okrnjeni postavi, oglasili še na Radiu Študent. Kmn, Peglasus in Futon bodo z b2b2b2b setom v petkovi DJ Seansi reprizentali svoj značilen zvok, ki vsebuje barvit nabor raznovrstnih žanrov nabasirane klubske elektronike. Trenutni stilski okvir Bojler didžejev, ki je spremljal napoved njihovega nedavnega praznovanja z Amy Becker na čelu, vsebuje žanre kot so club, bass, trap, grime, garage in tudi malo bolj eksotične glasbene smeri - dembow, baile funk in dancehall. Post-rojstnodnevno slavje, gneča za mešalko, nalomljeni beati, stari prijatelji, ojačane nizke frekvence in prizadeti dropi - vse to in še več, v živo iz studia Radia Študent!
072: Film Factory

072: Film Factory

FilmFlow, 15. februar 2017 ― Februarja vam v SloFlow predstavljamo kolektiv društva Film Factory, ki pod zastavo neodvisnega filma deluje že krepko čez desetletje, pri tem pa jim pomaga velika doza cinefilije in pa neugnana štajerska dobra volja. Režiserja Miha Šubic in Mitja Mlakar skupaj s producentko Mojco Pernat v pogovoru s FilmFlow ekipo klepetajo o gimnazijskih začetkih, prvih korakih […]
Nova revija za Slovence v Avstraliji

Nova revija za Slovence v Avstraliji

Slovenci.si, 15. februar 2017 ― Društvo za slovenski jezik in kulturo Queensland (Slovenian Language and Culture Association Queensland) je pred dobrim tednom dni izdalo prvo številko nove revije za Slovence v Avstraliji. Poimenovali so jo Koklja (Hen). Gre za tiskano revijo, ki ponuja razne vsebine s področja slovenske kulturne dediščine, zgodovine, aktualnih novic, povezovanja Slovencev v Avstraliji, osebnih zgodb, pa […] The post Nova revija za Slovence v Avstraliji appeared first on Slovenci.

Ob dnevu žena in materinskem dnevu razveselite z darilnim bonom SLG Celje

SLG Celje, 15. februar 2017 ― Partnerke, žene, prijateljice, hčerke, matere in babice razveselite z darilnim bonom in ogledom predstave v Slovenskem ljudskem gledališču Celje.   11. marca ob 19.30 pripravljamo ponovitev drame Nora ali Hiša za lutke Henrika Ibsena v režiji Nikole Zavišića o emancipaciji ženske v togem meščanskem zakonu 19. stoletja in 1. aprila ob 19.30 gostujočo predstavo Bog masakra Yasmine Reza v režiji Lee Anastazije Fleger in izvedbi HNK Varaždin o ujetosti starševstva v forme, ki zakrivajo resnico o življenju.   Od 2. do 18. marca bo potekal 26. festival Dnevi komedije z najboljšimi komedijami slovenskih gledališč v preteklem letu. Do 24. februarja lahko podarite enega izmed abonmajev, po 27. februarju pa posamezne vstopnice za ogled predstav. Več o raznolikem in bogatem programu festivala na spodnji povezavi.   http://www.slg-ce.si/domov/dnevi-komedije/program   Veselimo se vašega obiska.
(Grupa) 92 se vrača na odre!

(Grupa) 92 se vrača na odre!

SPRP, 15. februar 2017 ― Klub Gromka vabi: ► 92 (Ljubljana)      novi val/punk ► 2/3 S.O.R.+E.K. (Idrija)       punk ► Fršlus (Idrija)      punk Sobota, 18. februar ob 20:30. Dogodek: klik. Vabljeni! 92 : "Skupina 92 se formira 1976 na Kodeljevem v Ljubljani. Po začetnem preigravanju rock and rolla in nekaj koncertnih nastopih se ob koncu sedemdesetih spoprimejo s pank gibanjem, ki se uspešno pretaka iz Anglije v Slovenijo, Jugoslavijo. Čista energija panka in kritičen pogled na družbo sta kot nalašč za njihov prehod v nemirna osemdeseta. Prvotno ime benda Termiti spremenijo v 92, klicno številko policije. Leta 80 pridobijo v zasedbo klaviature, kar doda njihovemu zvoku povsem nove širine in tako postanejo novovalovska skupina. Pomladi 80 posnamejo svoje prve posnetke na Radiju Študent, podpišejo pogodbo z ZKP RTV za malo ploščo, ki izide jeseni istega leta. Sodelujejo na kompilaciji ¨Novi punk val¨. Ob koncu leta sledita prva dva odhoda v vojsko, jeseni 81 so ponovno skupaj en mesec, na kar sledi ponovni odhod na služenje naslednjega člana. Ostali člani delujejo naprej in nastane nekaj novih pesmi. Nastopijo na Novem rocku 82, igrajo še na nekaj manjših koncertih, leta 83 razpadejo." (Unterhund) Od februarja 2014 pa skupina 92 spet deluje, od šestih do dveh... Decembra 2013 je pri švedski založbi NE Records izšla antologija posnetkov 92 z naslovom Slike preteklosti. Maja 2015 je pri NE Records izšel singl Cenzura (7''), konec istega leta pa je pri založbi Rest in Punk izšla kompilacija Novi punk val 78-80 s skladbama »Videti jih« (marec 1980) in »Kontroliram misli« (maj 1980). 2/3 S.O.R.+E.K. : S.O.R. so nastali leta 1984 kot prvi HC bend v Idriji in tako nadaljevali punk zgodbo sokameradov Kuzl in Šunda. Aktivni so bili vse do 1988, njihova zapuščina pa je album Sistem organizirane regresije, ki je izšel pri NE Records. Od 2014 se zgodba S.O.R. nadaljuje, tokrat preoblikovani različici. Trenutno so se poimenovali z 'delovnim' imenom 2/3 S.O.R.+E.K., do
Mentorski priročnik: Ona

Mentorski priročnik: Ona

MAF - Mad About Film, 15. februar 2017 ― V rubriki Mentroski priročnik izkušeni filmski kritiki mladim piscem podajajo nasvete in znanje o aktualnih filmih, njihovo analizo, ideje za nadaljnje razmisleke. Mentorski priročnik: ONA (Elle) (Gradivo si lahko naložite tudi v pdf obliki. ) Avtor: Nace Zavrl Ona (Elle) Režija: Paul Verhoeven Scenarij: David Birke (po literarni predlogi Philippa Djiana) Država in leto: Francija, Nemčija, […] Prispevek Mentorski priročnik: Ona je bil najprej obavljena na MAF - Mad About Film.
Call me a fool but I know I'm not

Call me a fool but I know I'm not

Radio Študent, 15. februar 2017 ―   "It started - for me, it started last Thursday, in response to an urgent message from my nurse. I'd hurried home from a medical convention I'd been attending. At first glance, everything looked the same. It wasn't. Something evil had taken possession of the town." SUED- Untitled Bruce- Before You Sleep Joy Orbison–Rite Ov Massimiliano Pagliara– Time And Again Ripperton- We Are Music (Vocal Mix) Marvin & Guy- Theme From Fire! Fire! Baba Stiltz- Are You Mad Cause I'm Not Mad... Terrence Parker- GOD Is Love Juxta Position- Sutartines Young Marco - The Best I Could Do (With What I Had) Dettmann, Klock- The Tenant Antigone- And When The Sky Was Opened ASC- Soma Dettmann, Klock- Phantom Studies Collin Strange- Private Lives David Morales- Don't Go (Head High Remix) Overmono- Powder Dry  
Podreditev: o neverjetni in preprosti ideji

Podreditev: o neverjetni in preprosti ideji

Konteksti (Tomaž Bešter), 15. februar 2017 ― Vse razprave, branja, ogledi in prisluhi imajo pravi draž takrat, ko zadanejo svoj cilj. Ko v bralcu ali vseh drugih sogovornikih zbudijo procese mišljenja in jih prisilijo, da na zadeve pogledajo z različnih zornih kotov ter poravnajo odgovor nanje na način, ki se jim predstavi kot avtorjeva ali sogovornikova ideja. Včasih je to slednje zlahka razbrati, včasih tudi manj. Ob tem pa sprostijo tudi druge spomine, tesnobe in zadovoljstva. S temi lahko opravimo v stranskih opombah, lahko pa prispevajo tudi glavno smer branja, mimo katere prav zaradi tega, kar smo, ne moremo. Ko sem torej odprl najnovejšega Houellebecqa, Podreditev (Soumission, 2015), sem v branje vstopil z idejo, da gre v prvi vrsti za provokacijo. Sicer za provokacijo s stilom, ker me v preteklosti Houellebecq ni pustil razočaranega, a vseeno provokacijo. Kot se za tega literarnega enfant terrible spodobi. Na koncu je stil ostal, provokacije pa skoraj ni bilo več. Zbudili pa so se tudi spomini na branje kakšnega Althusserja. Mogoče ga bo v knjigi našel še kdo. vir slike: emka.si Podreditev je zgodba, ki jo pripoveduje profesor na Sorboni, predavatelj književnosti in specialist za Huysmansa. Gre za zgodbo o tem, kakšno življenje ima, kako preživlja prosti čas in kako družbeni in politični kontekst prostora, v katerem živi, vpliva na njegove odločitve.  Družbeni in politični okoliš Pariza pa je takrat na pomembni prelomnici, za katero v resnici nihče od izpostavljenih likov ne kaže, da bi bil pretirano presenečen. Gre za to, da je Francija leta 2022 pred volitvami in vse kaže na uspeh Muslimanske bratovščine. Torej je Francija tik pred tem, da ji zavlada politični sistem, ki temelji v nekoliko drugačni kulturi in vrednotah. Françoisu življenje, kot ga živi, skoraj ustreza in v načrtu ima tudi druge reči, med njimi tudi življenje s svojim dekletom. A ravno njegovo dekle je v bistvu prvi simbol sprememb, ki prihajajo; sprememb, ki so vdrle tudi v njegov mehurček. To dekle je židovskega rodu in družin
The Best of Radius Sketchpad 2016

The Best of Radius Sketchpad 2016

Radio Študent, 15. februar 2017 ― V tokratnem RADAR-ju gostimo jagodni izbor čikaške radijke umetniške platformo Radius iz leta 2016. *** Radius is an experimental radio broadcast platform located in Chicago, IL, US "Radius Sketchpad" is an ongoing monthly program on WGXC 90.7-FM presented by the Chicago-based platform, Radius. This episode features selected works from 2016. http://theradius.us/ https://wavefarm.org/

Operna črna komedija Božji delec kot simbioza tolkal in glasu

Misli, 15. februar 2017 ― V sklopu festivala sodobne glasbe Unicum bo praizvedbo doživela operna črna komedija Božji delec. Libreto je napisal Milan Dekleva, avtor glasbe je Pavel Mihelčič. Uporabil je zbir tolkalnih inštrumentov, kožnih, kovinskih, lesenih in glinenih, ki predstavljajo komorni orkester. Premiera bo 21. februarja v Štihovi dvorani Cankarjevega doma.
Gradnja Moderne

Gradnja Moderne

Radio Študent, 15. februar 2017 ― V množici, ki je prejšnji teden preplavila Moderno galerijo, so se redki spomnili na kompleksno genezo same stavbe. Njen arhitekt je Edvard Ravnikar, verjetno najvidnejši Plečnikov učenec, ki pa je prav zaradi Plečnikovega obvladovanja arhitekturnega področja v tridesetih letih prejšnjega stoletja težko izvajal lastne projekte. Danes se je v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje odprla razstava z naslovom Ravnikar, Plečnik in Moderna galerija, ki se dotika prav tega odnosa učitelja Plečnika in učenca Ravnikarja ter njegovega prvega javnega naročila. Moderna galerija je bila sicer ustanovljena na pobudo umetnostnega zgodovinarja Izidorja Cankarja kot muzej sodobne umetnosti. To se je zgodilo leta 1935, ko je Ravnikar že intenzivno sodeloval s Plečnikom pri risanju načrtov za Univerzitetno knjižnico v Ljubljani. Vseskozi si je za pridobitev Ravnikarja prizadeval Cankar, tudi po tem, ko je postal veleposlanik v Buenos Airesu. Zakaj pa si je prizadeval prav zanj? Odgovoril nam je Andrej Hrausky, kritik in poznavalec Plečnikovega življenja in dela. Izjava*   Pri govoru o Moderni galeriji se zato ne moremo izogniti vprašanju o odnosu med Plečnikom in Ravnikarjem, učiteljem in učencem, ki je imel velik vpliv na dinamiko Ravnikarjevega načrtovanja Moderne galerije. Kljub temu pa se je Ravnikar zavestno uprl tendencam Plečnikove šole. Na kakšen način je to storil, Hrausky odgovarja:   Izjava* Razstava bolj kot v same odnose med akterji umetnostnozgodovinske in arhitekturne scene, ki sta vodili tempo gradnje Moderne galerije, ponuja vpogled v sam izvor Moderne galerije kot stavbe. Predstavljeni so tako Plečnikovi kot Ravnikarjevi načrti, Ravnikarjev dnevnik ter fotografije, povezane z gradnjo galerije. Razstava bo na ogled v kapeli fužinskega gradu do 9. aprila. Pod okriljem Striparne Pritličje pa bo ob 20. uri odprta razstava Primoža Bertonclja, ki že dvajset let provocira s svojimi stripi v reviji Joker, v katerih poleg Jokerja redno nastopata še pi
Spoken Word Maribor

Spoken Word Maribor

Rajzefiber-biro, 15. februar 2017 ― Pisatelji in bralci, poeti in glasbeniki, komedijanti in pripovedovalci zgodb, aktivisti in improvizatorji, in vsi ostali – z največjim veseljem vas vabimo na dogodek imenovan Spoken Word, 24.2.2017 v Rajzefiber biroju na Gosposki ulici 11.  Maribor se bo tako pridružil vedno večji skupnosti, kjer se lahko posamezniki predstavijo s kratkimi, amaterskimi nastopi. Spoken Word Maribor ponuja prostor, kjer so dobrodošli vsi, ki imajo in ki si želijo stopiti na oder in s publiko deliti zgodbo.  Pridružite se nam in sodelujte ali pa samo prisluhnite in uživajte v sproščenem in zanimivem večeru! Povezava do FB dogodka.https://www.facebook.com/events/475102929544459/ :)  Writers and readers, poets and musicians, comedians and storytellers, activists and improvisers, and everybody else – we are very happy to invite everybody for our first Spoken Word event in town on 24.2.2017 in Rajzefiber biro, Gosposka ulica 11, Maribor. Maribor is joining for the first time a worldwide growing community where people gather in a place for short and amateur performances. Spoken Word Maribor is an event of open microphone where everybody is welcome to take the stage, for 6 minutes each. Come to our place, either to speak or to listen, and enjoy this unique and chill evening! Link to FB event.https://www.facebook.com/events/475102929544459/ :)  
Strupeno prežemanje resnice

Strupeno prežemanje resnice

Radio Študent, 15. februar 2017 ― Hanif Kureishi v zadnjem romanu Zadnja beseda problematizira biografsko pisanje kot tisto, ki odpira novo poglavje v bralni kulturi. To se v slogu polnem ironije in sarkazma odpira preko odnosa med fiktivnim svetovno znanim indijskim pisateljem Mamoonom Azramom in njegovim literarnim življenjepiscem Harryem. Kureishi se vrača k socialni kritiki predhodnih del, ki razgaljajo družbeni zemljevid Velike Britanije v postkolonialnem času, in obenem predpostavlja idejo o razstrupljanju realnosti s fikcijo. Ta po njegovem v norost dejanskega sveta prinaša norost pisateljevanja. Kureishi je osrednji model zgodbe klasično strukturiranega romana Zadnja beseda, vzel iz resničnosti. Gre za zgodbo Nobelovega nagrajenca za literaturo V. S. Naipaula in njegovega biografa Patricka Francha, ki ga je Naipaul med procesom pisanja življenjepisa povabil k sebi domov. Biografijo, ki nosi naslov The World Is What It Is: The Authorized Biography of V. S. Naipaul in je izšla leta 2008, so kritiki označili za »confession biography«. Takšen življenjepis se osredotoča in razgalja skrite in temnejše plati pisateljevega življenja, vse od perverznosti, prešuštva in fizičnega ter psihičnega nasilja v pisateljevem življenju. V romanu ti dve poziciji zasedeta Mamoon in Harry. V prostorih elizabetinske Hiše obetov sredi idilične angleške pokrajine se v romanu soočamo s skoraj vsemi mentalitetami, ki jih lahko ponudi sodobna postkolonialna Velika Britanija. Srečamo priseljenca iz nekdanje kolonije, ki ga prežema duh zahodne kulture in civilizacije, ki ni nikoli »govoril s stališča kolonialnega subjekta ali podrejenega«, temveč skozi »identifikacijo s kulturo kolonizatorjev«, srečamo povojne malomeščanske liberalne demokrate in še zmeraj konzervativno podeželsko miselnost. Razmerja med osebami se izrisujejo skozi slogovno zaznamovan jezik, ki se iz umetelno visokih dialogov neslišno pretaka v sarkastično in ironično naracijo. Že v uvodnih poglavjih se izrisuje kritika pisanja življenjepi

Vas zanima kultura? Kulturni bazar 2017 vabi

Borštnikovo srečanje, 15. februar 2017 ― Kulturno-umetnostna vzgoja je v zadnjih desetih letih pomembna tema v svetovnih, evropskih ter nacionalnih krogih, povezanih z vzgojo in izobraževanjem ter kulturo. Različne študije kažejo, da lahko s kulturno-umetnostno vzgojo pomembno prispevamo k motivaciji in ustvarjalnosti otrok in mladine ter tako razvijamo temelje za ustvarjalno in produktivno družbo.  Enodnevna prireditev Kulturni bazar, ki bo letos v četrtek, 30. marca 2017 med 9. in 19. uro, široko odpre vrata Cankarjevega doma v Ljubljani – na razstavnih prostorih v treh preddverjih predstavlja svojo bogato ponudbo skoraj 300 kulturnih ustanov ter številni samostojni kulturni ustvarjalci iz vse Slovenije, tudi Festival Borštnikovo srečanje. V predavalnicah in dvoranah se zvrstijo številna predavanja, delavnice in strokovne razprave z različnih področij, vodeni ogledi predstav (gledališke, glasbene, plesne, filmske …), razstav ter nastopi ustvarjalcev in umetniških skupin.    Festival Borštnikovo srečanje bo letos v sklopu Mi smo gledališče predstavil dogajanje na festivalu in letošnjo celostno grafično podobo, ki je ponovno delo Nenada Cizla.   Vabljeni, da nas obiščete, 30. marca v ljubljanskem Cankarjevem domu.    Več o bogatem kulturnem programu za otroke, mladino in odrasle – za vse, ki vas zanima kultura​ na www.kulturnibazar.si    
Vsi smo Daniel Blake!

Vsi smo Daniel Blake!

Mestni kino Ptuj, 15. februar 2017 ― Film Jaz, Daniel Blake (I, Daniel Blake, Ken Loach, VB / Francija / Belgija, 2016, 100 min) britanskega režiserja Kena Loacha, znanega po svojih družbeno angažiranih filmskih mojstrovinah, pod drobnogled postavi posledice, ki jih ima politika zategovanja pasu na slehernika in na njegov vsakdan. V četrtek, 23. marca (19.00), bo naš gost na pogovoru o(b) filmu Boštjan Remic, nekdanji član Delavsko-pankerske univerze, sedaj strokovni sodelavec v
Štigličeva nagrada za življenjsko delo za Filipa Robarja Dorina

Štigličeva nagrada za življenjsko delo za Filipa Robarja Dorina

Misli, 15. februar 2017 ― Društvo slovenskih režiserjev (DSR) je letos nagrado Franceta Štiglica za življenjsko delo na področju filmske in televizijske režije podelilo Filipu Robarju Dorinu. Ta velja za družbeno-kritičnega ustvarjalca. "Težko bi med kolegi vseh generacij našli tako inventivnega, angažiranega in pravzaprav neustrašnega avtorja," piše v utemeljitvi.
Voda Mg

Voda Mg

LUD Literatura, 15. februar 2017 ― Svetel podhod – nežnih modrih in sivih barv. Avla. Modri mozaiki na sivih stenah. Nebesno moder strop. To je torej nebo. Skrajno popačeno in razdeljeno. A vendarle mogočno. To […]

Ptuj: Projekt za pridobivanje znanja in promocijo mesta

Štajerski tednik, 15. februar 2017 ― Na ptujski Gimnaziji te dni potekajo intenzivne priprave na tako imenovano OberMUN konferenco, ki bo marca v Trstu. Mesec dni kasneje pa bodo MUN konferenco organizirali prav Ptujčani. Namen omenjenih konferenc je mladim pomagati pri spoznavanju aktualne problematike sodobnega sveta in jih spodbuditi k iskanju rešitev. Obenem spoznavajo diplomatske možnosti reševanja konfliktov ter razvijajo številne kompetence. Vsekakor pa je dejstvo, da bo konferenca ravno na Ptuju, izjemno pomembna tudi z vidika turizma, saj bodo gostili več kot 150 dijakov iz različnih koncev sveta.
DESADOVNJAK: BDSM

DESADOVNJAK: BDSM

Radio Študent, 15. februar 2017 ― *foto: Hikari Kesho Na gon smrti moramo gledati skozi prizmo dualizma Erosa in Tanatosa, skozi težnjo posameznika, da bi se vrnil v izvorno stanje nežive materije, v kateri bi edinole lahko dosegel stanje stabilnosti, konstantnosti. Tako pa nam instinkt smrti tudi prinaša ta naš sprevržen užitek ravno skozi vpeljavo pojmov sadizma in mazohizma, in sicer tako, da ga gon jaza, življenja manifestira ali navzven - sadizem, ali navznoter – mazohizem.   1. Pig Destroyer - Burning of Sodom (Dark Angel) 2. Athamay - Dreams 3. Athamay - Eternal Torture 4. The Velvet Underground - Venus in Furs 5. Electric Wizard - Venus in Furs 6. Ordo Rosarius Equilibrio - Venus in Nothing, but Nylons and Pearls 7. Boy Harsher - Pain 8. Boy Harsher - Yr Body is Nothing  9. Bob Flanagan & Blake Leyh - Why
OŠ Prestranek: »Ta svet je pesmi vreden«

OŠ Prestranek: »Ta svet je pesmi vreden«

Notranjsko primorske novice » Kultura, 15. februar 2017 ― Prestranek – Na večer pred kulturnim praznikom so na Osnovni šoli Prestranek pripravili že tradicionalno prireditev, ki so jo letos posvetili Franu Milčinskemu Ježku, na kateri so nastopili tako učenci kot otroci iz vrtca. Na prireditvi so obudili Ježkovo misel »Ta svet je pesmi vreden« in jo navdahnili z otroško igrivostjo. Foto: OŠ Prestranek V telovadnici šole so se pod mentorstvom vzgojiteljic in pedagoških delavcev predstavili vrtčevski otroci in vsi učenci od 1. do 9. razreda OŠ Prestranek. Letošnja nit prireditve sta bila življenje in delo slovenskega pesnika, scenarista, humorista in predvsem človeka, velikega po srcu, Frana Milčinskega Ježka. Točke so črpali iz neverjetno obsežnega in času primernega opusa njegovih del. Tako so se na odru zvrstile recitacije, plesi, petje, kratki skeči in lutkovna igra. Prireditev so umestili v čas črno-bele televizije in izpeljali kot snemanje v studiu, v katerem je sedel celo sam Ježek z ženo. Temu primerna je bila tudi domiselna scenografija prostora. Prireditev si je ogledalo zavidljivo število staršev in ostalih krajanov, ki so s številnimi aplavzi potrdili, da je bila tudi letošnja prireditev pripravljena in izvedena na ravni, ki je primerna za kulturni praznik. Ana Kaluža
Eva Petrič v Washingtonu

Eva Petrič v Washingtonu

Marijan Zlobec, 15. februar 2017 ― V počastitev petindvajsetletnice samostojne slovenske države je slovensko veleposlaništvo v Washingtonu pripravilo jubilejno razstavo Eve Petrič. Odprtja razstave se je udeležilo veliko ljudi, vse fotografije osebni arhiv Petričeva je bila tedaj v Ameriki, njen oče, diplomat dr. Ernest Petrič pa prvi slovenski veleposlanik nove države RS v Washingtonu. Razstava Eve Petrič v Washingtonu Eva Petrič […]
1934 Rakek – Mlinar in njegova hči

1934 Rakek – Mlinar in njegova hči

Stare slike (Cerknica), 15. februar 2017 ― Mlinar in njegova hči je žaloigra v petih dejanjih, ki jo je napisal Ernst Benjamin Salomo Raupach (1784 – 1852), prevedel Fran Malavašič, natisnila pa Rozalija Eger leta 1867. Konrad, sin revnega mlinarja, želi poročiti Marie, hčerko bogatega mlinarja. Mlinar bogataš, ki je hudoben in požrešen, ju prevara na grd način. Usoda gre svojo pot. […]

V Litvi načrtujejo muzej o življenju Judov pred prihodom nacistov

Misli, 15. februar 2017 ― V Vilni načrtujejo izgradnjo muzeja, ki bo prikazal življenje v majhnih mestih z večinskim judovskim prebivalstvom, imenovanih shtetli. Muzej bo spomenik kulturi in načinu življenja v 200 tovrstnih judovskih mestih, ki so obstajala v Litvi pred drugo svetovno vojno, tako da bo holokavst le del predstavitve, poudarjajo snovalci muzeja.
Zvočna otipljivost glasbene simbioze

Zvočna otipljivost glasbene simbioze

Dnevnik, 15. februar 2017 ― Menda igrajo orkestri najslabše na turnejah – glasbeniki so vse dni na poti, ob večernih urah pa nato preigravajo vedno isti program kot plačani jukebox. Nekaj tega simptoma se je čutilo tudi na koncertu Kraljevega filharmoničnega orkestra iz...
še novic