Frank Turner novi EP | Novica

13. brat, 27. januar 2019 ― Frank Turner je izdal novi EP z naslovom Don't Worry.Ep je dosegljiv na vseh priljubljenih glasbenih platformah in zaenkrat še ni fizične izdaje. Samo upamo lahko, da se kak komad znajde tudi na Punk Rock Holiday 2019.    

Festival Ment (konferenca in koncerti: Iceage, Haiku Garden, КУКЛА, Zala Kralj & Gašper Šantl, Hatti Vatti, KLΞIИ, Katalena, Mickey, Tús Nua, Rendez-Vous, Isam Zing, Shishi, The Canyon Observer, Sabur

Koridor, 27. januar 2019 ― The post Festival Ment (konferenca in koncerti: Iceage, Haiku Garden, КУКЛА, Zala Kralj & Gašper Šantl, Hatti Vatti, KLΞIИ, Katalena, Mickey, Tús Nua, Rendez-Vous, Isam Zing, Shishi, The Canyon Observer, Saburov, Summer of Haze,…) appeared first on Koridor – križišča umetnosti.
Beli sladoled: Snow White1. – 22. februar 2019otvoritev: 1....

Beli sladoled: Snow White1. – 22. februar 2019otvoritev: 1....

Hiša kulture v Pivki, 27. januar 2019 ― Beli sladoled: Snow White1. – 22. februar 2019otvoritev: 1. februar ob 19. uriKustosinja razstave je Mojca Grmek.Beli sladoled sta ustanovila Miha Perne in Leon Zuodar, slikarska brata, ki ju povezuje skupna strast do risbe. Risbo že v osnovi pojmujeta zelo široko – ne samo kot nek zaključen likovni izdelek, ampak tudi kot živo formo, ki ju vsakodnevno spremlja skozi različne dogodke in situacije. Poleg tega je risba – kot nekaj, kar stoji na začetku vsakega likovnega ustvarjanja – zasnutek in hkrati napoved nečesa, kar šele nastaja, zato predstavlja tudi metaforo za njuno skupno delovanje, ki poteka po principu »kinder jajčka«. Njuni projekti so namreč že v osnovi eksperimentalni, namenjeni iskanju, razvijanju in preizkušanju novih idej, in zato vsakokratno presenečenje za gledalce, nič manj, se zdi, pa tudi zanju. Še posebno težo jim daje humor, podkrepljen s (samo)ironijo, celo sarkazmom, a tudi s kritično ostjo, usmerjeno v različne tarče v zasebnem in splošnem družbenem življenju z vsemi njegovimi podsistemi, vključno umetniškim, v katerem delujeta, vred. Njun pristop pa je kljub resnosti namena igriv in sproščen, entuziastičen, neobremenjen in brez vsakršnega svetobolja ali pridigarstva. Zaradi posrečene kombinacije vseh teh elementov je delovanje Belega sladoleda nekako dadaistično, začinjeno s ščepcem anarhije in odišavljeno z aromo popularnosti, v njem pa lahko vedno znova najdemo dokaz, da je umetnost živa stvar, ki nenehno išče nove načine in oblike samouresničitve.Na tokratni razstavi Beli sladoled predstavlja projekt Snow White, ki je kot večina dosedanjih enkraten, narejen posebej za galerijski prostor Hiše kulture. Izhodišče za projekt je znana izjava ruskega slikarja Vasilija Kandinskega: ‘Prazno platno je pravi čudež … precej bolj očarljivo kot nekatere slike’. Sledeč tej izjavi, se Beli sladoled v projektu Snow White ukvarja s fascinacijo nad belino praznega slikarskega platna in klasičnega galerijskega prostora, ki jo poraja že bela barva sama po

28. januarja 1784 se je v Jakulinih (pri Šmarjah na Vipavskem) rodil Matija Vertovec, vinogradnik in strokovni pisec

Kamra.si, 27. januar 2019 ― Iz domoznanske Kamre na današnji dan ...28. januarja 1784 se je v Jakulinih (pri Šmarjah na Vipavskem) rodil Matija Vertovec, vinogradnik in strokovni pisec. Umrl je 2. septembra 1851 v Podnanosu.  Po opravljenih bogoslovnih študijah je postal duhovnik. Sprva je služboval kot kaplan v Vipavi, kasneje na Planini pri Ajdovščini. Leta 1813 je bil premeščen v Šentvid (Podnanos), kjer je deloval vse do smrti.
Razstava Beli sladoled z naslovom Snow White na ogled od prvega februarja v Hiši kulture v Pivki

Razstava Beli sladoled z naslovom Snow White na ogled od prvega februarja v Hiši kulture v Pivki

Notranjsko primorske novice » Kultura, 27. januar 2019 ― Pivka – Beli sladoled sta ustanovila Miha Perne in Leon Zuodar, slikarska brata, ki ju povezuje skupna strast do risbe. Risbo že v osnovi pojmujeta zelo široko – ne samo kot nek zaključen likovni izdelek, ampak tudi kot živo formo, ki ju vsakodnevno spremlja skozi različne dogodke in situacije. Poleg tega je risba – kot nekaj, kar stoji na začetku vsakega likovnega ustvarjanja – zasnutek in hkrati napoved nečesa, kar šele nastaja, zato predstavlja tudi metaforo za njuno skupno delovanje, ki poteka po principu »kinder jajčka«.  Nogavice v snegu – Foto: Hiša kulture Pivka Njuni projekti so namreč že v osnovi eksperimentalni, namenjeni iskanju, razvijanju in preizkušanju novih idej, in zato vsakokratno presenečenje za gledalce, nič manj, se zdi, pa tudi zanju. Še posebno težo jim daje humor, podkrepljen s (samo)ironijo, celo sarkazmom, a tudi s kritično ostjo, usmerjeno v različne tarče v zasebnem in splošnem družbenem življenju z vsemi njegovimi podsistemi, vključno umetniškim, v katerem delujeta, vred. Njun pristop pa je kljub resnosti namena igriv in sproščen, entuziastičen, neobremenjen in brez vsakršnega svetobolja ali pridigarstva. Zaradi posrečene kombinacije vseh teh elementov je delovanje Belega sladoleda nekako dadaistično, začinjeno s ščepcem anarhije in odišavljeno z aromo popularnosti, v njem pa lahko vedno znova najdemo dokaz, da je umetnost živa stvar, ki nenehno išče nove načine in oblike samouresničitve, napoved razstave pospremijo organizatorji . Na tokratni razstavi Beli sladoled predstavlja projekt Snow White, ki je kot večina dosedanjih enkraten, narejen posebej za galerijski prostor Hiše kulture. Izhodišče za projekt je znana izjava ruskega slikarja Vasilija Kandinskega: ‘Prazno platno je pravi čudež … precej bolj očarljivo kot nekatere slike’. Sledeč tej izjavi, se Beli sladoled v projektu Snow White ukvarja s fascinacijo nad belino praznega slikarskega platna in klasičnega galerijskega prostora, ki jo poraja že bela barva sama

Discussion

Andrej Srakar, 27. januar 2019 ― Dear Tim, I’m writing to you about your question on Cultural Policy Researchers Forum. I’m very glad you came back to me about this, as I did not know how to frame it (nor previously how to respond), to be sincere. As the moderator of the forum, I can say I was very glad the founder/coordinator of the [...]
Peščeni planet: bojevnik in mistik, pošast in svetnik, manj kot bog, več kot človek

Peščeni planet: bojevnik in mistik, pošast in svetnik, manj kot bog, več kot človek

Konteksti (Tomaž Bešter), 27. januar 2019 ― vir slike: bukla.si Čas hitro beži. Že skoraj tri mesece je tega, kar me je Igor, prevajalec Peščenega planeta, opozoril na izid prevoda tega kanonskega dela znanstvene fantastike v Sloveniji. Sam se ne štejem med najbolj goreče oboževalce žanra, a vendarle z največjim spoštovanjem spremljam poskuse, kako se dojemanju stvarstva, časa, prihodnosti in človekove umeščenosti v vse to ustvarjalno približujejo najrazličnejši pisatelji in pesniki. Tu ni nekih razmejitev, prostranost upodobitvene moči nima konca. Razen tistega, kar je v tem tu sedaj in v motivu, podobah in idejah, ki dajejo pogon vsej literaturi. Branje vsega fantastičnega, od pravljic bratov Grimm do Ursule Le Guin, prek Frankensteina ali Brama Stokerja, se zato nujno na neki točki ukvarja z znanimi idejami, ki so postavljene v neznano okolje. Štejejo pa vse, tudi majhne in obrobne podrobnosti, ki ta dela vedno znova polagajo pod neko novo bralno leščerbo. Nič manj vse to velja za Franka Herberta in njegov Dune. Peščeni planet je nekaj več kot 50 let po izidu prišel tudi v slovenskem prevodu. Izdali so ga pri založbi Sanje. In ja. Poslastica za vse ZF navdušence in vse tiste, ki bodo to še postali. Ponuja pogled v prihodnost, ki v večplastno zgodbo vplete ideje razvoja religije, ekologije, narave, potovanja v vesolja, srečevanja z nepoznanimi bitji, iskanja pravega zla, boja za iskano in dragoceno surovino, pa tudi povsem klasičnega boja za oblast, denar, moč, politični vpliv, intrige, evgenično načrtovanje ter povsem nove zavesti časa in prostora. Pred nami je kompleksna zgodba polna intrig in trka različnih pogledov na hierarhijo galaksije in političnega, ki bogato posega v gospodarstvo in religiozno. Peščeni planet je lahko zgodovinski, politični, akcijski, futuristični, povsem filozofski ali ekološki roman. Ali vse to skupaj. Nikakor pa ni preprost in hiter zalogaj. To sem dojel zelo kmalu tudi sam. Branje spočetka terja več pozornosti. Nepripravljen na povsem nov svet, ki ga v Peščenem plan
Prenova Ruardove graščine na Jesenicah zaradi novih odkritij stoji

Prenova Ruardove graščine na Jesenicah zaradi novih odkritij stoji

Misli, 27. januar 2019 ― Lani začeta prenovitvena dela na pol tisočletja stari Ruardovi graščini na Jesenicah stojijo. Ko so prostore očistili, se je namreč pokazalo, v kakšen stanju graščina dejansko je, poleg tega so v nekaterih prostorih odkrili zanimive stare poslikave. Sedaj so na potezi restavratorji in konservatorji, verjetno pa se bo načrt prenove spremenil.

1910 – Rojen Edvard Kardelj

Zgodovina na dlani, 27. januar 2019 27. januarja leta 1910 se je v Ljubljani rodil slovenski in jugoslovanski politik, publicist, pravnik in marksistični teoretik Edvard Kardelj. Leta 1926 se je kot 16-letnik včlanil v mladinsko organizacijo jugoslovanskih komunistov (SKOJ), dve leti pozneje je postal član Komunistične partije Jugoslavije (KPJ). Zaradi aktivnega delovanja v prepovedani stranki KPJ… Preberi The post 1910 – Rojen Edvard Kardelj appeared first on Zgodovina na dlani.
Glass (2019)

Glass (2019)

Deseta umetnost, 27. januar 2019 ― Režiser indijskega rodu M. Night Shyamalan moji malenkosti ni bil nikoli preveč blizu. Nekateri njegovi filmi so sicer solidni (Unbreakable, Split in The Visit), ampak glavni problem dotičnega filmarja je njegov gigantski ego in že kar kronična nagnjenost k pretencioznemu pripovedništvu, s katerim želi gledalcu dokazati, da je zelo pametna in čustveno globoka osebnost. To […] Tags:   Del.icio.us Facebook TweetThis Digg StumbleUpon Comments:  0 (Zero), Be the first to leave a reply! You might be interested in this:    Martyrs (2008)  Mamma Mia! Here We Go Again (2018)  Mother! (2017)  Jaws (1975)  Saving Private Ryan (1998) Copyright © Deseta umetnost [Glass (2019)], All Right Reserved. 2019.
Jure Jakob, prejemnik nagrade Prešernovega sklada za pesniško zbirko Lakota

Jure Jakob, prejemnik nagrade Prešernovega sklada za pesniško zbirko Lakota

ARS Naši umetniki pred mikrofonom, 27. januar 2019 ― Jure Jakob že vse od izida prvenca, knjige poezije Tri postaje, zanjo je prejel nagrado zlata ptica, velja za enega izmed naših najbolj priljubljenih pesnikov Jure Jakob že vse od izida prvenca, knjige poezije Tri postaje, zanjo je prejel nagrado zlata ptica, velja za enega izmed naših najbolj priljubljenih pesnikov. Po štirih knjigah poezije se je preusmeril k esejistiki in za zbirko esejev Hiše in drugi prosti spisi (2015) prejel Rožančevo nagrado in nagrado kritiško sito. Nagrado Prešernovega sklada mu je prinesla peta knjiga poezije, zbirka Lakota. Kot je v svoji utemeljitvi med drugim zapisala komisija, Jakob v njej »ostaja zvest svoji motiviki, ki jo povečini črpa iz narave in vaškega ali primestnega okolja, pa tonu svojega glasu, ki ga krasijo preprostost, izčiščenost, preciznost in zanesljivost v izrekanju, ter svoji problematiki: kako seči čezse; kako se z jezikom dotakniti sveta tam zunaj, ne da bi se pri tem kar koli poškodovalo; kako narediti, da bo tudi upesnjeni svet živ, resničen, otipljiv; kje, nenazadnje, sredi tega sveta najti prostor za človeka?« O svoji poetiki, opusu in ustvarjanju se je pogovarjal s Tino Kozin.
Lucia Berlin

Lucia Berlin

Radio Študent, 27. januar 2019 ― "Tla hiše so bila iz drobnega belega peska. Hiše, katere streha je bila narejena iz posušenih palminih listov. Tri strešne površine, kjer je bila visoka trikotna struktura, so se s koncem stikale v polkrog. Hiša je imela šarm starih viktorijanskih trajektov, ki so pluli po Misisipiju; tako je tudi dobila ime la barca de la ilusión. Ogromen strop je bil podprt z velikimi lesenimi stebri.

27. januar - svetovni dan spomina na žrtve holokavsta

Kamra.si, 27. januar 2019 ― Iz domoznanske Kamre na današnji dan ...27. januar - svetovni dan spomina na žrtve holokavsta 27. januar, obletnico osvoboditve koncentracijskega taborišča Auschwitz leta 1945, Svetovni dan spomina na žrtve holokavsta je na svojem zasedanju 1. novembra 2005 razglasila Generalna skupščina Združenih narodov kot vsakoletni mednarodni dan spomina na žrtve nacističnega holokavsta. V Auschwitz in njegovih okoli 50 podružnic je bilo v dobrih štirih letih pripeljanih približno štiri milijone ljudi in pol; okoli milijon in pol ljudi, večinoma Judov, je tu umrlo. V tem taborišču je bilo tudi 2.342 Slovencev, od teh jih je umrlo 1.600. Ob prihodu Rdeče armade je bilo v njem še kakih 7.000, med njimi tudi 21 Slovenk. "Nedopustno je sprevračanje tragedije holokavsta, ki je brez primere. Moramo se ga spominjati, s sramom in studom, tako dolgo kot bo obstajal človeški spomin. Samo s pomnenjem bomo izkazali primerno spoštovanje vsem žrtvam. Milijoni nedolžnih židov in ostalih manjšin je bilo umorjenih na nepredstavljivo barbarski način. Nikoli ne smemo pozabiti teh mož, žena in otrok ter njihove agonije." (Kofi Annan, 27. 1 2006) Vir: https://revija.ognjisce.si/spominjamo-se/1615-27-januar Več http://www.zeneva.predstavnistvo.si/index.php?id=891&tx_ttnews%5Btt_news%5D=29455&cHash=9e7974c2dc9c8b28349a1ff116abc597
še novic