SEM,
3. maj 2017
―
Slovensko društvo za odnose z javnostmi je letošnjo nacionalno nagrado Prizma za odličnost v komuniciranju podelilo komunikacijskemu projektu 140 let blagovne znamke Šumi – Bonboni vseh generacij, ki je tako zmagal v kategoriji celostne kampanje.
V Slovenskem etnografskem muzeju smo ponosni, da smo sooblikovali uspešno zgodbo, ki je dobitnica nacionalne nagrade Prizma in hkrati čestitamo vsem, ki so prispevali k uspešnemu komuniciranju razstave Slovenskega etnografskega muzeja Bonboni vseh generacij: 140 let Šumija in vseh ostalih aktivnosti ob 140. obletnici uspešne blagovne znamke Šumi.
V InStorE so zapisali: »Zato, da bi se na Šumi bonbone spomnili tisti, ki so jih nekoč že poznali, a nanje morda pozabili ter da bi lahko njihovo 140- letno zgodovino spoznali tisti, ki Šumija še ne poznajo, ali se ga le bežno spomnijo iz otroštva, se je blagovna znamka Šumi odločila za praznovanje, v katerega je skupaj z agencijo Pristop osrčje komunikacije svojega praznovanja postavila razstavo v sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem: "Šumi 140 let – bonboni vseh generacij", jo kreativno in komunikacijsko podprla ter nostalgično popeljala ciljne skupine skozi 140 let dolgo zgodbo. Pomen Šumija za slovensko dediščino je ekipi tako v dobrem mesecu dni uspelo predstaviti nacionalno in v komunikacijo zajeti vse opredeljene ciljne javnosti, kar potrjujejo doseženi komunikacijski, hkrati pa tudi prodajni oziroma trženjski cilji«.