Radio Študent,
5. junij 2014
― Cuckov kotiček #3 Ker je poletje pred vrati, je prav, da se tudi mi prestavimo v bolj hedonistično pozo. Morja, pikniki, vikendi, čevapi, jointki so poletni simboli, ki so komplementarni z mrzlim pirčkom. Sredi 90ih je ameriška pivovarna za brand St. Ides lansirala marketinško kampanjo v kateri so glavno vlogo s kratkimi rapperskimi vložki odigrali težkokategorniki tipa Wu-Tang Clan, Ice Cube, Snoop (Doggy) Dogg, King Tee in ostali. Verjetno najbolj znan piece izmed vseh reklam je bil "Shaolin Brew", seveda v izvedbi Wujev. Mene kot mulca, je zelo begalo vprašanje kateri komad se pojavi v začetku komada "Spot Rusherz" z Raekwonove debitantske plošče. Ker je bil internet sredi 90ih s tovrstnimi informaciji še precej skop, sem šele par let kasneje izvedel, da gre za "Shaolin Brew", ki ga tokrat predstavljamo tokrat, v kombinaciji s še tremi sorodnimi komadi. ČIN ČIN ... Začetek NBA finala. Ponoči prva tekma med Spursi in Heati... ... Common bo
22.7. izdal svoj novi album. Vrača se na za